Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33600000-6 – «Фармацевтична продукція» Контрастні засоби та інсуліни (Iohexol (Йогексол), Iohexol (Йогексол), Iohexol (Йогексол), Iopamidol (Йопамідол), Barium sulfate without suspending agents (Барію сульфат), Insulin (human) (Інсулін людський біосинтетичний) Короткої дії, Insulin (human) (Інсулін людський біосинтетичний) Середньої тривалості дії
Очікувана вартість
970 139,00 UAH
UA-2020-07-30-007631-c ce67b674b0e243e8bb3b62b71404f616
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлюк Наталія Павлівна

okl_tender@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01993150
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91
Контактна особа: Михайлюк Наталія Павлівна
okl_tender@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 12:29
Очікувана вартість: 970 139,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 850,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 Флакон
р-н д/ін. 300 мг йоду/мл фл. 100 мл №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Iohexol
700 Флакон
р-н д/ін. 350 мг йоду/мл фл. 50 мл №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Iohexol
20 Флакон
р-н д/ін. 350 мг йоду/мл фл. 20 мл №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Iohexol
350 Флакон
р-н д/ін. 370 мг йоду/мл фл. 100 мл №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Iopamidol
1800 штуки
порошок для приготування суспензії по 80 г у контейнері у пачці або без пачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Barium sulfate without suspending agents
200 Флакон
р-н д/ін. 100 МО/мл фл. 10 мл №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Insulin (human)
150 Флакон
сусп. д/ін. 100 МО/мл фл. 10 мл №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Insulin (human)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Замовник здійснює оплату товару на підставі накладної на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту поставки товару Замовнику. 4.2. У разі затримки (відсутності) фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4.3. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 17:06
Тендерна документацiя_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ" 910 208,60
UAH з ПДВ
910 208,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПОДОРОЖНИК СТАНІСЛАВ 969 182,10
UAH з ПДВ
969 182,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 13:23
Електронний підпис
13 серпня 2020 13:22
Цінова пропопзиція.pdf
13 серпня 2020 13:22
Технічна частина.pdf
13 серпня 2020 13:22
Проект договору.pdf
13 серпня 2020 13:22
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ"

ТОВ ПОДОРОЖНИК СТАНІСЛАВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ"
#25067695
Відхилено 910 208,60
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 15:32
ТОВ ПОДОРОЖНИК СТАНІСЛАВ
#40822312
Переможець 969 182,10
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 17:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПОДОРОЖНИК СТАНІСЛАВ
#40822312
969 182,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 11:16
Дод угода №4 до договору №614.pdf зміни до договору
30 червня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 14:33
ДУ 3 ДО ДОГ 614.pdf зміни до договору
22 січня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 11:34
Дод угода №2 до договору №614.pdf зміни до договору
04 січня 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:29
Дод угода №1 до договору №614.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:28
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 14:07
№614 від 11.09.2020р..pdf укладений
11 вересня 2020 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 12.7.1. Договору № 614 від 11.09.2020р. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на 875 025,10 грн. З урахуванням даних змін Сторони узгодили викласти Специфікацію (Додаток №1 до Договору) у такій редакції: Додаток № 1 до додаткової угоди № 1 до Договору № 614 від 11,09.2020року (Додається) Пункт 3.3 Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Ціна Договору: 94 157,00 грн. (Дев’яносто чотири тисячі сто п’ятдесят сім грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ 6 159,80 грн. (Шість тисяч сто п'ятдесят дев’ять грн. 80 копійок).
Номер договору про закупівлю: №614
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 31.05.2021 р. в обсязі, що не перевищут 20% від суми, визначеної у Договорі, а в частині зобов'язань до повного виконання Сторонами своїх обов'язків.
Номер договору про закупівлю: №614
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони продовжили дію договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної у договорі: загальна сума додаткової угоди становить 18 831,40грн
Номер договору про закупівлю: №614
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились, що: • загальна сума договору становить 112 988 грн. 40 коп. (сто дванадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят вісім грн. 40 коп.), • термін дії договору та додаткових продовжити до 30.06.2021р. 2. Всі інші умови договору та додаткової угоди залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: №614
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 112 988,40
UAH (в тому числі ПДВ 7 367,44 UAH)