Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт покрівлі міського ліцею по вул.Соломії Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області.
Очікувана вартість
299 600,00 UAH
UA-2020-07-30-007347-c 2267d517aba146098bdc5ec23019dd41
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": відповідно пункт 1, частини 2, статті 40, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (з посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів (UA-2020-06-18-001953-c та UA-2020-07-09-000586-c ) на закупівлю: ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт покрівлі міського ліцею по вул.Соломії Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області.» через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт покрівлі міського ліцею по вул.Соломії Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області.» відповідно до п.1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 16:46
Оскарження наміру укласти договір: 10 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Поточний ремонт покрівлі міського ліцею по вул.Соломії Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області. Джерела фінансування – кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі міського ліцею по вул.Соломії Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області. Джерела фінансування – кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, Соломії Крушельницької,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник забезпечує фінансування у відповідності з актом наданих в повному обсязі послуг та при умові надходження коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

30 липня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 16:43
обгрунтовання.pdf
30 липня 2020 16:43
протокол переговорів.pdf
30 липня 2020 16:43
повідомлення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КМИТІВСЬКИЙ МАЙСТЕР"
#20414962
Переможець 299 600,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 16:46

Документи

30 липня 2020 16:46
Електронний підпис
30 липня 2020 16:45
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 16:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КМИТІВСЬКИЙ МАЙСТЕР"
#20414962
299 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2020 16:46
Електронний підпис
30 липня 2020 16:45
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 16:09
Дод. угода №96-1 від 09.09.2020р.до дог. №96 від 18.08.2020р..pdf зміни до договору
09 вересня 2020 16:04
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 08:24
Договір №96 від 18.08.2020р..pdf укладений
18 серпня 2020 08:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 96/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 18 вересня 2020
Сума оплати за договором: 161 862,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 977,00 UAH)