Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
71320000-7. Послуги з інженерного проектування (Розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 50+483 – км 71+990, км 96+879 – км 134+821, км 136+589 - км 148+000, Житомирська область)
Очікувана вартість
2 738 347,20 UAH
UA-2020-07-30-007121-c 10582ee0d2d04b09bea045eabe64bf4b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 14:39
Очікувана вартість: 2 738 347,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 691,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
71320000-7. Послуги з інженерного проектування (Розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 50+483 – км 71+990, км 96+879 – км 134+821, км 136+589 - км 148+000, Житомирська область)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Покровська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Індекс автомобільних доріг: M-21 — Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг розрахунки за фактично надані послуги проводяться Замовником протягом десяти банківських днів, після підписання Сторонами акта, в терміни, які визначені в Календарному плані, при наявності коштів на бюджетному рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" 2 380 000,00
UAH з ПДВ
2 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА" 2 719 000,00
UAH з ПДВ
2 719 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 09:53
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:56
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:56
МВС.pdf
27 серпня 2020 16:56
ДПІ public_doc.pdf
27 серпня 2020 16:56
ДПІ public_doc.p7s
27 серпня 2020 16:56
Довідка Юрособа.zip
27 серпня 2020 16:56
Довідка Фізособа.zip
27 серпня 2020 16:56
Довідка банкрутство.pdf
14 серпня 2020 12:04
Електронний підпис
14 серпня 2020 12:03
Електронний підпис
14 серпня 2020 12:03
9 - Сертифікати.pdf
14 серпня 2020 12:03
26 - гарантия на закупку.zip
14 серпня 2020 12:03
25 - Проект договору.pdf
14 серпня 2020 12:03
21 - Статут Сінк+.pdf
14 серпня 2020 12:03
2 - тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2020 12:03
13 - відгук.PDF
14 серпня 2020 12:03
11 - копія договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"
#41194275
Переможець 2 380 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"
#41194275
2 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 11:20
договір №105 від 11.09.20 проектні Сінк+.pdf укладений
11 вересня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:36
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 12:03
Додаткова угода №105_1_145.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 11:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору до 24.12.2020 року. Внести зміни до Календарного плану надання послуг (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 2 380 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105/1/145
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 24 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 380 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 396 666,67 UAH)