Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект штор для актової зали. Сонцезахисні рулонні штори. Жалюзі декоративні.
Очікувана вартість
470 000,00 UAH
UA-2020-07-30-007082-c 270052178afd46c883e23244a619b1ad
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Климчук

+380432673226 zsh_24@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГІМНАЗІЯ №24 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 43488871
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ АНАТОЛІЯ БОРТНЯКА, будинок 3
Контактна особа: Наталя Климчук
+380432673226
zsh_24@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 15:15
Очікувана вартість: 470 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект штор для актової зали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
12 штуки
Сонцезахисні рулонні штори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
12 штуки
Жалюзі декоративні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Комплект штор для актової зали. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 39515100-6 - Штори. 2. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Сонцезахисні рулонні штори. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 39515100-6 - Штори. 3. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Жалюзі декоративні. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 39515400-9 - Жалюзі. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи готовий зал до монтажу
Дата подання: 05 серпня 2020 22:18
Дата відповіді: 10 серпня 2020 16:41
Прошу Замовника відповісти: 1. є підготовлені місця для кріплення кронштейнів? 2. кріплення до стелі чи до порталу? 3. є проект кріплення висотних конструкцій? 4. роботи вище 1.3м є робота на висоті, а 5+ метрів потрібен допуск на верхолазні роботи, Замовник вимагає чи ні? Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Ваше запитання повідомляємо:
1) Пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що доставка, розвантажувальні роботи, професійний монтаж, налаштування управління, навішування штор, прасування, попереднє вимірювання, узгодження кольору та якості матеріалу Товару із Замовником здійснюється силами та за рахунок Постачальника, в тому числі підготовка кронштейнів для кріплення.
2) Професійний монтаж повинен здійснюватися згідно з чинними в Україні нормами та стандартами, що зазвичай застосовуються до монтажу відповідного виду Товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-30-007082-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА, Код ЄДРПОУ:3213808887
Дата подання: 08 вересня 2020 10:17
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Шановний Замовнику, наполягаємо на перегляді вибору Переможцем закупівлі ФОП "Мочалова А.Ю.
Замовником було відхилено пропозицію ТОВ "ВП Геліос" на підставі : « Пп.1.7. п.1. розділу 111 тендерної документації передбачено, що на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи уповноваженої на підписання документів пропозиції (Додаток No 5 до тендерної документації) та лист-згоду на обробку персональних даних від працівників, персональні дані яких надані Учасником у складі тендерної пропозиції.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ВП Геліос» у складі тендерної
пропозиції не надано лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи
уповноваженої на підписання документів пропозиції (Додаток No 5 до тендерної
документації) та лист-згоду на обробку персональних даних від працівників, персональні
дані яких надані Учасником у складі тендерної пропозиції.»
ФОП "Мочалова А.Ю. не було надано лист-згоду на обробку персональних даних від працівників, персональні дані яких надані Учасником у складі тендерної пропозиції.
«Згідно п.8 Додатка 3. "Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції таблицю відповідності запропонованого учасником товару технічним вимогам замовника із зазначенням всіх технічних, якісних, кількісних характеристик та торгової марки виробника запропонованого учасником товару за наступною формою».
ФОП Мочалова А.Ю. не було надано жодного сертифікату, висновку СЕС та іншого документу, який підтверджує якість та характеристики запропонового ним товару.

Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону мають вимогу підтвердження та Наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Згідно з поданими даними від Учасника (ФОП Мочалова А.Ю.) Інформаційна довідка №1 від 14.08.2020р.учасник має в наявності лише ноутбук, принтер та телефон що є сумнівним і критерієм у виборі переможця закупівлі.
Наполягаємо на більш уважному перегляді документації учасників згідно з усіма критеріями та вимогами Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 16:38
Доброго дня.
1. Згідно пп.1.7. п.1. розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи уповноваженої на підписання документів пропозиції (Додаток № 5 до тендерної документації) та лист-згоду на обробку персональних даних від працівників, персональні дані яких надані Учасником у складі тендерної пропозиції. Учасником Фізична особа-підприємець Мочалова Анастасія Юріївна у складі тендерної пропозиції було подано Лист-згоду на обробку персональних даних (вх. № 3 від 14.08.2020р.) Мочалової Анастасії Юріївни, як посадової особи уповноваженої на підписання документів пропозиції. Лист-згода на обробку персональних даних від працівників, надається у випадку надання Учасником персональних даних таких працівників, а саме інформації про фізичну особу, яка дає змогу ідентифікувати особу, відповідно до статті 1 Закону «Про захист персональних даних» та статті 11 Закону України «Про інформацію» у складі тендерної пропозиції. Оскільки, Учасником Фізична особа-підприємець Мочалова Анастасія Юріївна у складі своєї тендерної пропозиції не було надано відповідної інформації про працівників, то такий учасник не зобов’язаний надавати у складі своєї тендерної пропозиції листи-згоди на обробку персональних даних від своїх працівників. Таким чином, тендерна пропозиція учасника Фізична особа-підприємець Мочалова Анастасія Юріївна повністю відповідає зазначеній вимозі Замовника.

2. У п. 8 Додатку 3 до тендерної документації вказано, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції таблицю відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам замовника із зазначенням всіх технічних, якісних, кількісних характеристик та торгової марки виробника запропонованого учасником товару за визначеною формою. Тендерною документацією не передбачено вимоги щодо надання учасниками закупівлі у складі тендерної пропозиції сертифікатів, висновків СЕС чи інших документів, які підтверджують якісні характеристики запропонованого Учасником товару. Натомість, відповідно до п. 5 Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що товар повинен передаватись за адресою Замовника разом із документами, що посвідчують його якість (сертифікати та/або паспорти якості від виробника).

3. Відповідно до п.п.5.1.1. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, відповідно до статті 16 Закону, учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасником Фізична особа-підприємець Мочалова Анастасія Юріївна у складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №1 від 14.08.2020р., чим повністю виконано зазначену вимогу Замовника.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника Фізична особа-підприємець Мочалова Анастасія Юріївна повністю відповідає умовам тендерної документації та вимогам Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-07-30-007082-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА, Код ЄДРПОУ:3213808887
Дата подання: 11 вересня 2020 17:21
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Шановний Замовнику, прошу взяти до уваги що Учасником Фізична особа-підприємець Мочалова Анастасія Юріївна у складі своєї тендерної пропозиції була надана відповідна інформаційна довідка про працівників №2 від 14.08.2020 р. ,у якій є данні про 4-рьох працівників, накази та дані про стаж роботи. Згідно Закону України «Про Захист персональних даних» та визначенню термінології (Стаття 2)
«персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Фізична особа-підприємець Мочалова Анастасія Юріївна у складі своєї тендерної пропозиції була надана відповідна інформаційна довідка про працівників №2 від 14.08.2020 р. у якій дані подані у певному обсязі для ідентифікації. (Довідка долучена до вимоги).

Тобто вимога Згідно пп.1.7. п.1. розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи уповноваженої на підписання документів пропозиції (Додаток № 5 до тендерної документації) та лист-згоду на обробку персональних даних від працівників, персональні дані яких надані Учасником у складі тендерної пропозиції була не виконана у повному обсязі.
Наполягаємо на більш уважному перегляді документації учасників згідно з усіма критеріями та вимогами Закону, та перегляду рішення щодо визначення переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 23:26
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» термін вживається в такому значенні: персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи №2 від 14.08.2020 р., яка була подана Учасником Фізична особа-підприємець Мочалова Анастасія Юріївна у складі своєї тендерної пропозиції, виключно за одним прізвищем, ім’ям, по батькові не можливо ідентифікувати конкретну особу. Таким чином, тендерна пропозиція учасника Фізична особа-підприємець Мочалова Анастасія Юріївна повністю відповідає зазначеній вимозі Замовника
Номер вимоги: UA-2020-07-30-007082-c.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА, Код ЄДРПОУ:3213808887
Дата подання: 11 вересня 2020 21:14
Обґрунтування рішення щодо дискваліфікації Учасника, а саме Фізичної особи-підприємця Данилової Даріани Олегівни, пропозиція якої є найбільш економічно вигідною та обгрунтувати переваги пропозиції Переможця Фізичної особа-підприємеця Мочалової Анастасії Юріївни яка є найменьш економічно вигідною .
Згідно ч. 4 ст. 33 Закону Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі зарезультатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ятьднів з дня надходження такого звернення.

Шановний замовнику просимо обґрунтувати ваше рішення щодо дискваліфікації Учасника, а саме Фізичної особи-підприємця Данилової Даріани Олегівни, пропозиція якої є найбільш економічно вигідною та обгрунтувати переваги пропозиції Переможця Фізичної особа-підприємеця Мочалової Анастасії Юріївни яка є найменьш економічно вигідною . Згідно п. 8 Додатка 3. "Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції таблицю відповідності запропонованого учасником товару технічним вимогам замовника із зазначенням всіх технічних, якісних, кількісних характеристик та торгової марки виробника запропонованого учасником товару за наступною формою».
У тендерній пропозиції зазначається, що Товаром закупівлі являється : 1.Комплект штор для актової зали 2. Сонцезахисні рулонні штори 3. Жалюзі декоративні.
У порівняльній таблиці ФОП Данилова Д.О зазначила Виробника саме товару та торгову марку виробника: Україна, ФОП Данилова Д.О. ТМ D.P.Line згідно з умовами Тендерної пропозиції.
Також ФОП Данилова Д.О надала відповідні сертифікати, довідки та висновки СЕС на товар, складові та складові та комплектуючі складових товару закупівлі, вказуючи країни походження матеріалів, наприклад Сертифікат відповідності № 01894 на Сонцезахисні штори та жалюзі, маркізи та терасні системи. Сертифікат ТМ «INTERIOR PLUS» надано на Складову зі складових товарів.
Як зазначено у сертифікації ТМ «INTERIOR PLUS» являється виробником Сонцезахисних штор та жалюзі, маркіз та терасних систем, а не штор, тобто вказати цю торгову марку як виробника комплекту штор було б суттєвим порушенням вимог тендерної документації.
Вимоги щодо зазначення торгової марки виробника у сертифікатах якості та відповідності не було.
ФОП Мочалова А.Ю. не було надано жодного сертифікату, висновку СЕС та іншого документу, який підтверджує якість та характеристики запропонового товару.
У протколі №9-12-24 від 11.09.2020 Ви визначаєте ,що «У п. 8 Додатку 3 до тендерної документації вказано, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції таблицю відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам замовника із зазначенням всіх технічних, якісних, кількісних характеристик та торгової марки виробника запропонованого учасником товару за визначеною формою. Тендерною документацією не передбачено вимоги щодо надання учасниками закупівлі у складі тендерної пропозиції сертифікатів, висновків СЕС чи інших документів, які підтверджують якісні характеристики запропонованого Учасником товару. Натомість, відповідно до п. 5 Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що товар повинен передаватись за адресою Замовника разом із документами, що посвідчують його якість (сертифікати та/або паспорти якості від виробника).»
Тобто дискваліфікація по цьому критерію Учасника ФОП Данилова Д.О з найбільш економічно вигідною пропозицією не є правомірною.
Зазначаємо, що ФОП Даниловою Д.О. були підписані сторінки договору на яких було зазначено Замовником де потрібен бути підпис Учасника, також тендерна пропозиція була підписана КЕП.
Тобто дискваліфікація по цьому критерію Учасника ФОП Данилова Д.О з найбільш економічно вигідною пропозицією не є правомірною
Зазначаємо , що ФОП Даниловою Д.О були надані усі необхідні довідки та документи які підтверджують кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16, які підтверджують відповідність Учасника цим критеріям: аналогічні договори з відгуками, довідки щодо матеріально-технічної бази та наявності працівників, договора оренди обладнання та приміщень .
Згідно з поданими даними від Переможця (ФОП Мочалова А.Ю.) Є лише Інформаційна довідка №1 від 14.08.2020р. про те, що учасник має в наявності лише ноутбук, принтер та телефон що є сумнівним і критерієм у виборі переможця закупівлі.
Вимагаємо обґрунтувати ваше рішення щодо дискваліфікації Учасника, а саме Фізичної особи-підприємця Данилової Даріани Олегівни, пропозиція якої є найбільш економічно вигідною та обгрунтувати переваги пропозиції Переможця Фізичної особа-підприємеця Мочалової Анастасії Юріївни яка є найменьш економічно вигідною .
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА 333 458,00
UAH з ПДВ
299 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЗУБЧУК АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 367 200,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВП Геліос" 389 520,00
UAH з ПДВ
326 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Мочалова А.Ю." 463 634,00
UAH з ПДВ
463 634,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЦИБУЛЬСЬКИЙ РОМАН МИХАЙЛОВИЧ 468 100,00
UAH з ПДВ
468 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2020 21:20
Електронний підпис
16 серпня 2020 21:19
Висновок СЕС тасьма.pdf
16 серпня 2020 21:19
Висновок СЕС профіль.pdf
16 серпня 2020 21:19
Висновок СЕС нитки.pdf
16 серпня 2020 21:19
Висновки СЕС Тканина.pdf
16 серпня 2020 21:19
Довідка від МВС.pdf
16 серпня 2020 21:19
Проект Договору.pdf
16 серпня 2020 21:19
Тендеpна пропозиція.pdf
16 серпня 2020 21:19
Витяг з ЄДР.pdf
16 серпня 2020 21:19
Довідка щодо ПДВ.pdf
16 серпня 2020 21:19
Довідка Стаття 17.pdf
16 серпня 2020 21:19
Паспорт та ІНН.pdf
16 серпня 2020 21:19
Довідка про статут.pdf

Публічні документи

16 серпня 2020 21:43
Електронний підпис
16 серпня 2020 21:40
Паспорт.JPG
16 серпня 2020 21:40
Паспорт 2 стр..JPG
16 серпня 2020 21:40
Идент.код.jpg
16 серпня 2020 21:39
Листи.pdf
16 серпня 2020 21:38
Специфікація.pdf
16 серпня 2020 21:37
Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2020 21:36
згідно ст.17.pdf
15 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
15 серпня 2020 15:58
Витяг.pdf
15 серпня 2020 15:58
Договор Хоз.Суд 1 стор..pdf
15 серпня 2020 15:58
Свидоцтво ФОП Зубчук.tif
15 серпня 2020 15:58
Довідка - монтаж.docx
15 серпня 2020 15:58
Лист - відповідність.docx
15 серпня 2020 15:58
Додаток 5 Лист-згода.docx
15 серпня 2020 15:58
Лист-відгук Хоз.Суд.jpg
15 серпня 2020 15:58
Довідка о МТБ.docx
15 серпня 2020 15:58
Лист-відгук М.Гвардия.jpg
15 серпня 2020 15:58
Гарантійний лист.docx
15 серпня 2020 15:58
Додаток Хоз.Суд.jpg
15 серпня 2020 15:58
Додаток 2 Стаття 17.docx
15 серпня 2020 15:58
Договор Хоз.Суд 2 стор..jpg
15 серпня 2020 15:58
Довідка якості.docx
15 серпня 2020 15:58
Лист _ згода.docx

Публічні документи

14 серпня 2020 11:59
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:57
тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2020 11:57
статут.pdf
14 серпня 2020 11:57
ст.17.pdf
14 серпня 2020 11:57
довідка працівники.pdf
14 серпня 2020 11:57
довідка мат.тех.база.pdf
14 серпня 2020 11:57
гарнтія щодо ціни.pdf
14 серпня 2020 11:57
гарантія товар новий.pdf
14 серпня 2020 11:57
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 10:13
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:05
ДовідкаДПІ.pdf
07 вересня 2020 10:05
ДовідкаПідтвердж.pdf
07 вересня 2020 10:05
ДовідкаМВС.pdf
15 серпня 2020 16:28
Електронний підпис
15 серпня 2020 10:12
20 Довідки Банк.pdf
15 серпня 2020 10:12
19 ВитягЄдПод.pdf
15 серпня 2020 10:12
18 Витяг ЄДРПОУ.pdf
15 серпня 2020 10:12
17 ІПН.pdf
15 серпня 2020 10:12
16 Паспорт.pdf
15 серпня 2020 10:12
10 Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2020 10:12
8 Проєкт договору.pdf
15 серпня 2020 10:12
7 Довідка ст. 17 Закону.pdf

Публічні документи

16 серпня 2020 23:14
сертифікат якості.pdf
16 серпня 2020 23:14
персональні дані.pdf
16 серпня 2020 23:14
загальні відомості.pdf
16 серпня 2020 23:14
Гарантіі довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА

ФОП ЗУБЧУК АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "ВП Геліос"

ФОП "Мочалова А.Ю."

ФОП ЦИБУЛЬСЬКИЙ РОМАН МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА
#3213808887
Відхилено 299 990,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 16:48
ФОП ЗУБЧУК АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2718200156
Відхилено 300 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 17:21
ТОВ "ВП Геліос"
#34902426
Відхилено 326 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 17:46
ФОП "Мочалова А.Ю."
#3050205668
Переможець 463 634,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Мочалова А.Ю."
#3050205668
463 634,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 10:51
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 16:04
Договір №43 (Комплект штор для актової зали. Сонцезахисні рулонні штори.Жалюзі декоративні.) Гімназія №24.pdf укладений
15 вересня 2020 16:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 463 634,00
UAH