Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Технічне переоснащення ВРУ-150 кВ тягової підстанції Синельникове» п.1.4.11 Інвестиційної програми АТ «Укрзалізниця» на 2020 рік.
Очікувана вартість
31 834 920,00 UAH
UA-2020-07-30-006989-c a561b571b3d8446ca1b23ded73be2d4f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 11:05
Очікувана вартість: 31 834 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159 174,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 об'єкт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – Дніпропетровська обл., м. Синельникове, вул. Уютна, 18.
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Технічне переоснащення ВРУ-150 кВ тягової підстанції Синельникове» п.1.4.11 Інвестиційної програми АТ «Укрзалізниця» на 2020 рік.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт . Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником по факту виконання робіт через 45 банківських днів з дня підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (за формою № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою № КБ-3), Актів приймання-передачі змонтованого устаткування, але не раніше реєстрації Підрядником податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, та не пізніше 20.01.2021.Підставою для остаточних розрахунків з Підрядником є підписаний Сторонами «Акт приймання-здавання технічно переоснащених або замінених складових частин об’єктів діючих електричних мереж». Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 16:20
ПС Синельникове часть 2.7z
30 липня 2020 16:20
ПС Синельникове часть 1.7z
30 липня 2020 16:20
Додаток № 4.docx
30 липня 2020 16:20
Додаток 3а.docx
30 липня 2020 16:20
Додаток № 3.docx
30 липня 2020 16:20
Додаток № 1.docx
30 липня 2020 16:20
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно терміну виконання робіт
Дата подання: 01 серпня 2020 23:02
Дата відповіді: 05 серпня 2020 14:08
Термін постачання високовольтних апаратів на напругу 150 кВ (вимикачі, трансформатори струму) складає 5 місяців (цю інформацію легко перевірити звернувшись до компанії АВВ). Прошу повідомити яким чином можна виконати роботи в передбачений тендерною документацією термін зважаючи на вищевказаний термін постачання обладнання. Чи можливо деякі учасники торгів вже закупили вищевказане обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проектним рішенням «Технічне переоснащення ВРУ-150 кВ тягової підстанції Синельникове» передбачено п’ять пускових комплексів. В проектному рішенні вказаний термін будівництва приведений з розрахунку послідовного виконання робіт по п’яти пусковим комплексам.
При цьому слід зауважити наступне. Обсяг робіт по двом пусковим комплексам 4 та 5 це роботи які по технології можливо виконувати окремо не залежно від робіт по іншим пусковим комплексам. Роботи по пусковим комплексам 1, 2, 3 – це роботи, які виконуються в первинному електрообладнанні підстанції на території діючої підстанції без її зупинки. Технологічно роботи по 1, 2, 3 пусковим комплексам можливо виконувати паралельно. Таким чином при правильній організації робіт та враховуючи терміни виконання по окремим пусковим комплексам – виконання робіт в термін вказаний в документації конкурсних торгів можливий. Крім цього відповідно до умов Проекту Договору (Додаток №4 Тендерної документації) Підрядник має право зупиняти виконання робіт у разі невиконання Замовником своїх зобов’язань за даним договором, що призвело до ускладнення або неможливості виконання робіт.
Стосовно закупівлі основного обладнання, проектом договору (додаток 4) передбачено, що Підрядник зобов’язується розпочати виконання робіт, враховуючи роботи, пов’язані з комплектацією матеріально-технічними ресурсами, протягом 10 робочих днів з дня отримання рознарядки, яка надається за умови затвердженого у встановленому порядку річного фінансового плану на 2020 рік. Тому стосовно постачання високовольтних апаратів на напругу 150 кВ (вимикачі, трансформатори струму) виконавець робіт своїми силами забезпечує комплектацію матеріально-технічними ресурсами, згідно своїх внутрішніх документів, зберігаючи умови проекту договору до тендерної документації.
Крім цього умовами проекту Договору тендерної документації, а саме Розділом 16, передбачено продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі.
Також Розділом 14 умов проекту Договору тендерної документації передбачені дії сторін Договору у разі настання Форс-мажорних обставин.
Термінів виконання робіт
Дата подання: 05 серпня 2020 18:57
Дата відповіді: 07 серпня 2020 14:31
Як я правильно зрозумів з відповіді Замовника на попереднє запитання, єдиний спосіб для Підрядника здійснити закупівлю обладнання з тривалим терміном виготовлення (5 місяців) і вчасно виконати роботи це розраховувати що Замовник не буде вчасно платити і методом судових спорів вимагати продовжити термін виконання робіт. Саме такі рекомендації Підряднику дає Замовник у відповіді на попереднє питання. А ще рекомендує розраховувати на форс мажорні обставини. Також зазначу що скільки б технологічних процесів не виконувалось би паралельно без обладнання швидше роботу не виконаєш. Чи не доцільніше було б поставити реальні терміни виконання робіт (не менше 12 місяців). Також прошу пояснити в чому необхідність виконати роботи саме до кінця 2020 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виконання робіт по реалізації проектного рішення: «Технічне переоснащення ВРУ-150 кВ тягової підстанції Синельникове» передбачено в рамках виконання Інвестиційної програми АТ «Укрзалізниця» на 2020 рік (далі ІП). Вимоги діючих нормативних документів регламентуючих порядок, умови, строки виконання та подання звіту про виконання ІП зобов’язують: виконувати схвалену ІП в повному обсязі відповідно до запланованих етапів, обсягів робіт у кількісному вираженні та обсягах фінансування у вартісному вираженні в межах звітного періоду, тобто протягом 2020 року. В зв’язку з чим Замовник закупівлі не має права встановлювати інші терміни виконання робіт, ніж передбачені умовами документації конкурсних торгів.
Разом з цим умовами тендерної документації передбачено порядок та умови продовження строку дії договору та виконання зобов'язань, щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-09-000004 ● 4bdd08334ec64305bc17358e1115fd30
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 листопада 2020 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
09.11.2020 №64
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 09.11.2020 №64
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-07-30-006989-c 30.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Начальнику ДЕРЖАВНОЇ УДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ «ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ» Олені ВАХНОВСЬКІЙ Стосовно висновку щодо здійснення моніторингу до закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Технічне переоснащення ВРУ-150 кВ тягової підстанції Синельникове» п.1.4.11 Інвестиційної програми АТ «Укрзалізниця» на 2020 рік.), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель № ЦБД UA-2020-07-30-006989-с, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №6653725, яке отримано 18.11.2020 13:46, надаються заперечення до висновку: РФ «Придніпровська залізниця» зареєстрована на авторизованому електронному майданчику Smarttender.biz, що входить до системи публічних закупівель ProZorro та здійснює публікацію оголошень за допомогою наявного функціоналу та технічних можливостей, що надані даним авторизованим електронним майданчиком. На авторизованому електронному майданчику Smarttender.biz відповідний функціонал, визначений згідно із технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО», та пункт зазначення мови тендерної пропозиції технічно не реалізований ДП "Прозорро" та їх технічними фахівцями та не внесено відповідні технічні зміни у центральну базу даних та не приведено її у повній мірі у відповідності до форми оголошення про проведення відкритих торгів. Поряд з цим згідно п.п. 1, 5, 7 ч. 1. ст. 1 Закону № 922 визначено, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет, веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього, а електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 року № 166 ( зі змінами від 06.11.2019 №916) «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» затверджено Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, згідно з яким адміністратором електронної системи закупівель є юридична особа, визначена Мінекономрозвитку відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. З метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель Мінекономрозвитку своїм наказом від 07.04.2020 року № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено державне підприємство «ПРОЗОРРО» (далі по тексту - ДП «ПРОЗОРРО»), яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку. Причому слід зазначити, що Замовник, згідно ст. 10 Закону, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю у т. ч. оголошення про проведення процедури закупівлі. РФ «Придніпровська залізниця» здійснює публікацію оголошень за допомогою наявного функціоналу та технічних можливостей, що надані авторизованим електронним майданчиком Smarttender.biz. Функціонал даного майданчику реалізований так, що виключає можливість подання оголошень Замовниками без заповнення ними обов’язкових граф екранної форми оголошення, що передбачені Законом та чинними нормативно-правовими актами та як наслідок має виключати можливість допущення Замовниками порушень. Відсутність технічної можливості заповнення всіх полів оголошення про проведення відкритих торгів не може бути законною підставою для встановлення факту порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки Замовник був фактично позбавлений права сформувати форму оголошення (шляхом заповнення полів на електронному майданчику) згідно встановленої форми, якої не існує. На виконання вимог ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником в оголошенні тендерної документації зазначена інформація про мову, якою повинно бути складено тендерні пропозиції - п. 12. «Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову» та оприлюднено в електронній системі закупівель тендерну документацію, в порядку та у спосіб, визначені Законом. Також в п. 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначена інформація: – п. 7 «… Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою…». Враховуючи вищезазначене, порушення закону відсутні. Голова тендерного комітету О.В. Бабенко Секретар тендерного комітету О.С. Олійник

2020-11-20 10:36:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕТИНЖИС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 27 994 500,00
UAH з ПДВ
26 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЕНЕРГОКОНСАЛТИНГ" 28 299 600,00
UAH з ПДВ
27 010 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС" 29 497 675,53
UAH з ПДВ
27 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ЄВРОМОНТАЖБУД" 29 917 849,27
UAH з ПДВ
27 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР" 30 500 000,00
UAH з ПДВ
27 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 14:45
Електронний підпис
17 серпня 2020 14:41
Довідки_Сетинжис.rar

Публічні документи

17 серпня 2020 15:06
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:06
Тендерна пропозиція.pdf
17 серпня 2020 15:06
Сертифікат ISO 9001.pdf
17 серпня 2020 15:06
Опитувальні листи 1.zip
17 серпня 2020 15:06
Опитувальн_ листи.zip
17 серпня 2020 15:06
Ліцензії+дозволи.pdf
17 серпня 2020 15:06
Дод. 4 проєкт договору.pdf
17 серпня 2020 15:06
Договірна ціна.pdf
17 серпня 2020 15:06
2.4. Довідка з банку.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 18:12
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:12
Технічна документація.rar
17 серпня 2020 18:12
Кошторис.rar
17 серпня 2020 18:12
5-Статут Євроспейс (2019).pdf
17 серпня 2020 18:12
26- Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2020 18:12
25 - Договірна ціна.pdf
17 серпня 2020 18:12
24 - Довідка - п.2 ст 23.pdf
17 серпня 2020 18:12
23-Витяг ЄДРПОУ.pdf
17 серпня 2020 18:12
10- Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 19:47
Кошторис.rar
17 серпня 2020 19:47
7-Додаток № 3.pdf
17 серпня 2020 19:47
5-ДЦ.pdf
17 серпня 2020 19:47
4-Тендерна пропозиція.pdf
17 серпня 2020 19:47
3-Додаток № 4.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 17:24
Електронний підпис
17 серпня 2020 17:23
Протокол №1.PDF
17 серпня 2020 17:23
ОПИС і код статуту.pdf
17 серпня 2020 17:23
Наказ директора.pdf
17 серпня 2020 17:23
Ліцензія.pdf
17 серпня 2020 17:23
Дозвіл.pdf
17 серпня 2020 17:23
Виписка.pdf
17 серпня 2020 17:23
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕТИНЖИС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЕНЕРГОКОНСАЛТИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ЄВРОМОНТАЖБУД"

ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕТИНЖИС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39284474
Переможець 26 990 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 15:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕТИНЖИС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39284474
26 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 08:15
Е-20532.jpg укладений
14 січня 2021 08:15
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 09:07
Договор ТП Синельниково.PDF укладений
16 вересня 2020 09:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0,02
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)