Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37451550 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Місто Київ, вул. Московська,37/2, каб. № 10. |
Контактна особа: |
Козінцева Анастасія Анатоліївна +380442885969 Anastasiia.Kozintseva@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 13:03 |
Очікувана вартість: | 7 333 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 335,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 16:14 |
2_Обгрунтування доцільності закупівлі.docx | |
30 липня 2020 16:14 |
5_ проєкт договору (Додаток 4).docx | |
30 липня 2020 16:14 |
4_Технічні вимоги (Додаток 3).doc | |
30 липня 2020 16:14 |
3_Перелік документів (Додаток 2).docx | |
30 липня 2020 16:14 |
2_Форма пропозиція (Додаток 1).docx | |
30 липня 2020 16:14 |
1_ДКТ .doc | |
30 липня 2020 16:14 |
0_Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарга від 07.09.2020 № 07/01 сформована на підставі ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», яка регламентує порядок оскарження у спрощених закупівлях.
Разом з цим зазначаємо, органом оскарження в публічних закупівлях є Антимонопольний комітет України (АМКУ).
Порядок оскарження процедури закупівлі регламентується ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону "Про публічні закупівлі" - АМКУ як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Отже, якщо Ви вважаєте, що рішення замовника не правомірні Ви маєте право звернутися до АМКУ.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000091 ● f3fb29d5c12a441d90d8c28ec499acfe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.09.2020 Одеса № 324
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.09.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.09.2020 № 324
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2020-07-30-006827-c 30.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-29 08:40:25
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 23.09.2020 № 324 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, яка проводиться Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-07-30-006827-c, дата оприлюднення 30.07.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пункту 2 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації щодо надання учасником довідки, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору та підпункту 2.1 пункту 2 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації щодо подання копії документу, що підтверджує у учасника наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору, тоді як учасником подано інформацію щодо наявної кількості компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2,2 м3/хв ПКСД-5.25Д, а також екскаватору гусеничний хід (59кВт (80 к.с.) JSB IS180, зазначених у довідці учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 13 серпня 2020 року за вих. № 13/08-2020-7, що не відповідає кількості, зазначеної в договорі оренди будівельної техніки від 03 січня 2020 року
№ ОБТ-03/20.
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам підпункту 2.1 пункту 2 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації щодо подання копії документів, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази? Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір оренди земельної ділянки від 10 вересня 2019 року № ОЗД-10/09, укладений між товариством з обмеженою відповідальністю «Мішем» (орендар) та фізичною особою-підприємцем Багдасаряном Сарибеком Роландовичем (орендодавець). Відповідно до статті 125 Земельного кодексу України, пункту 2 частини 1 статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та статті 6 Закону України «Про оренду землі» право оренди земельної ділянки підлягає державній реєстрації. Згідно з відомостями з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, земельна ділянка, яка є об’єктом оренди договору оренди земельної ділянки від 10 вересня 2019 року № ОЗД-10/09, не передавалась в оренду та її власником є Давтян Емма Айрапетівна, а не фізича особа-підприємць Багдасарян Сарибек Роландович.
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пункту 15 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації, тоді як відповідно до примітки зазначеного пункту, всі документи надаються за підписом уповноваженої особи учасника та сертифікованого інженера-проектувальника, скріплені печаткою (у разі її використання). Проте надана у складі тендерної пропозиції учасником файл договірної ціни «15.Кошторисна документація.pdf» не містить підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-01 16:53:57
пояснення
1. У довідці учасника про наявність обладнання та матеріально – технічної бази від 13 серпня 2020 року за вих. № 13/08-2020-7, вказаний екскаватор гусеничний хід(59кВт(80к.с.)JCB IS180 в пункті 19, а в договорі оренди будівельної техніки, який підтверджує право користування, від 03 січня 2020 року № ОБТ -03/20 він вказаний в пункті 20. Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, Тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2, 2 м3/хв. ПКСД-5.25Д в довідці учасника про наявність обладнання та матеріально – технічної бази від 13 серпня 2020 року за вих. № 13/08-2020-7 вказаний в пункті 44( в кількості 2 шт.), а в договорі оренди будівельної техніки, який підтверджує право користування, від 03 січня 2020 року № ОБТ -03/20 він вказаний в пункті 33 (в кількості 1 шт.), що є механічною помилкою та її можна віднести до формальних (несуттєвих помилок).
Крім того зазначаємо, що у тендерній документації по об’єкту "Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: бульв. Л. Українки, 28" у Печерському районі міста Києва» відсутні вимоги щодо кількості техніки для виконання робіт.
Також зазначаємо, що для виконання робіт по об’єкту "Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: бульв. Л. Українки, 28" у Печерському районі міста Києва, не передбачено використання екскаватора гусеничний хід (59кВт(80к.с.) JCB IS180, а компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, Тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2, 2 м3/хв. ПКСД-5.25Д в кількості 1 шт., цілком достатньо для виконання робіт на зазначеному об’єкті.
2. Так, на підтвердження земельної ділянки для зберігання техніки учасником у складі тендерної пропозиції надано договір оренди земельної ділянки від 10 вересня 2019 року № ОЗД-10/09, укладений між товариством з обмеженою відповідальністю «Мішем» (орендар) та фізичною особою-підприємцем Багдасаряном Сарибеком Роландовичем (орендодавець).
Відповідно до абзацу 2 ч. 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
З урахуванням тлумачення зазначеної норми закону, Замовник має право, але зазначене не зобов’язує замовника звертатися за підтвердженням інформації.
Отже, оскільки, у тендерного комітету відсутній доступ до державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір оренди земельної ділянки від 10 вересня 2019 року № ОЗД-10/09 було прийнято, як підтвердження земельної ділянки для зберігання техніки.
Крім того, після даної знахідки Державної аудиторської служби України, секретарем комітету отримано доступ на сайті земельного кадастру, після чого отримано інформаційну довідку Державно земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку № 3222485800:03:006:5002 та виявлено, що власником земельної ділянки є Давтян Ємма Айрапетівна, яка і є директором ТОВ «МІШЕМ».
З урахуванням зазначеного, у ТОВ «МІШЕМ» є земельна ділянка для зберігання техніки.
3. У складі Пропозиції Переможця міститься, зокрема, договірна ціни, підписана директором з пояснювальною запискою, що містить печатку інженера-проетувальника.
Крім того, в договірній ціні відсутні позначки (з позначкою «склав») де ставиться підпис та печатка інженера-проектувальника.
Разом з тим зазначаємо, що по аналогічному питанню Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.08.2020 № 15520-р/пк-пз) прийнято сторону замовника. Зазначене рішення міститься у закупівлі за № UA-2020-06-16-008031-c.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку Державної аудиторської служби України по закупівлі "Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: бульв. Л. Українки, 28" у Печерському районі міста Києва» (UA-2020-07-30-006827-c) замовнику необхідно усунути порушення пункту 17 частини 2 статті 22 Закону у ТД не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками та пункту 11 частини 2 статті 22 Закону Замовник не зазначив, що строк дії тендерних пропозицій починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля по об’єкту "Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: бульв. Л. Українки, 28" у Печерському районі міста Києва» (UA-2020-07-30-006827-c) перебуває на стадії «ЗАВЕРШЕНА», тому, відсутня технічна спроможність внести зміни до тендерної документації. Заздалегідь зазначаємо, що у подальшому замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, з метою запобігання у подальшому даних зауважень.
2020-10-16 15:19:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" |
6 810 316,54
UAH з ПДВ
|
5 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" |
6 581 578,00
UAH з ПДВ
|
6 019 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НЕВА +" |
6 999 548,56
UAH з ПДВ
|
6 299 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СПЕЦБУДСЕРВІС" |
6 598 002,68
UAH з ПДВ
|
6 299 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" |
6 988 382,50
UAH з ПДВ
|
6 988 382,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МІШЕМ |
7 002 740,02
UAH з ПДВ
|
7 002 740,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" #36051023 |
Відхилено |
5 470 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 14:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 09:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" #34455332 |
Відхилено |
6 019 000,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 14:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 09:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НЕВА +" #42820720 |
Відхилено |
6 299 990,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 10:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 09:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СПЕЦБУДСЕРВІС" #35122370 |
Відхилено |
6 299 999,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 14:23
|
|
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" #41142363 |
Відхилено |
6 988 382,50
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 14:30
|
|
ТОВ МІШЕМ #40121960 |
Переможець |
7 002 740,02
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2020 11:37
|
Договір | укладений |
14 вересня 2020 11:34
|