Придбання з встановленням поштових скриньок для подальшої заміни в під'їзді №2 житлового будинку №1 на вулиці Дружби Народів м. Южноукраїнськ Миколаївської області
Очікувана вартість
53 250,00 UAH
UA-2020-07-30-006587-c 5deb33efea02441bac5ea59bf52ca1c4
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25936659
Місцезнаходження: 55001, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, вул. Дружби Народів, 23, кім. 93 а,б
Контактна особа: Саєнко Тетяна
+380513656266
ansa2038@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 01:00
Очікувана вартість: 53 250,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Придбання з встановленням поштових скриньок для подальшої заміни в під'їзді №2 житлового будинку №1 на вулиці Дружби Народів м. Южноукраїнськ Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, вул. Дружби Народів, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2020  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

30 липня 2020 18:21
Електронний цифровий підпис
30 липня 2020 16:00
Протокол №33.PDF
30 липня 2020 15:58
Додаток №3.PDF
30 липня 2020 15:58
Додаток №5.PDF
30 липня 2020 15:58
Оголошення.PDF
30 липня 2020 15:58
Додаток №2.PDF
30 липня 2020 15:58
Додаток №1.PDF
30 липня 2020 15:58
Додаток №4.doc
30 липня 2020 15:58
Додаток №4.PDF
30 липня 2020 18:21
Електронний цифровий підпис
30 липня 2020 16:01
Електронний цифровий підпис
30 липня 2020 15:59
Електронний цифровий підпис
30 липня 2020 16:00
Протокол №33.PDF
30 липня 2020 15:58
Додаток №3.PDF
30 липня 2020 15:58
Додаток №5.PDF
30 липня 2020 15:58
Оголошення.PDF
30 липня 2020 15:58
Додаток №2.PDF
30 липня 2020 15:58
Додаток №1.PDF
30 липня 2020 15:58
Додаток №4.doc
30 липня 2020 15:58
Додаток №4.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку