Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп’ютерного обладнання (Ноутбук вчителя; Дидактичний мультимедійний контент для організації освітньо-виховного процесу у початковій школі; Документ камера; Багатофункціональний пристрій) для оснащення навчальних кабінетів Любешівської селищної ради
Очікувана вартість
1 120 000,00 UAH
UA-2020-07-30-006162-c 0c6ae35f3bd240b8b947bbf1a5a78477
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лащ Галина Миколаївна

+380663650432 uprgumpol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42043220
Місцезнаходження: 44200, Україна , Волинська обл., Любешів, вул.Незалежності , 53
Контактна особа: Лащ Галина Миколаївна
+380663650432
uprgumpol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 13:04
Очікувана вартість: 1 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


тендерна пропозиція повинна готуватися Українською мовою. Додатковий код класифікатора 30230000-0
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 комплекти
Комплект комп’ютерного обладнання (Ноутбук вчителя; Дидактичний мультимедійний контент для організації освітньо-виховного процесу у початковій школі; Документ камера; Багатофункціональний пристрій) для оснащення навчальних кабінетів Любешівської селищної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника (впродовж 10-ти днів з моменту надходження таких коштів), але не пізніше 31.12.2020 року. Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 20 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Платежі здійснюються органами державного казначейства по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Замовника Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 14:44
Таблиця змін пк.docx
18 серпня 2020 14:44
ТД_ПК зі змінами.doc
18 серпня 2020 14:44
Додаток_3_ПК зі змінами.docx
18 серпня 2020 14:44
зміни дод 2.docx
18 серпня 2020 14:44
Додаток_1_ПК зі змінами.docx
18 серпня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 14:44
Таблиця змін пк.docx
11 серпня 2020 15:39
Таблиця змін пк.docx
18 серпня 2020 14:44
ТД_ПК зі змінами.doc
11 серпня 2020 15:39
ТД_ПК зі змінами.doc
30 липня 2020 15:36
ТД_ПК (1).doc
18 серпня 2020 14:44
Додаток_3_ПК зі змінами.docx
11 серпня 2020 15:39
Додаток_3_ПК зі змінами.docx
30 липня 2020 15:36
Додаток_3_ПК.docx
18 серпня 2020 14:44
зміни дод 2.docx
11 серпня 2020 15:39
зміни дод 2.docx
30 липня 2020 15:36
Додаток_2_ПК.docx
18 серпня 2020 14:44
Додаток_1_ПК зі змінами.docx
11 серпня 2020 15:39
Додаток_1_ПК зі змінами.docx
30 липня 2020 15:36
Додаток_1_ПК.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 16:07
Кінець періоду оскарження: 05 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 05 вересня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Замовником допущено помилку, яку неможливо виправити, а саме невірно визначено очікувану вартість предмета закупівлі та вартість одного комплекту.
Документи:
25 серпня 2020 16:06
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:58
протокол відміни