Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи блискавкозахисту Попаснянської гімназії №20 Попаснянської районної ради Луганської області)
Очікувана вартість
160 560,00 UAH
UA-2020-07-30-006151-c ● 66836458a5df486b881c75b285f64eb6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Попаснянська гімназія №20 Попаснянської районної ради Луганської області" |
Код ЄДРПОУ: | 33225020 |
Місцезнаходження: | 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, Вул. Вокзальна,25 |
Контактна особа: |
Тетяна Тарасенко +380634031554,+380983663983 gim.20@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2020 15:18 |
Очікувана вартість: | 160 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 605,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи блискавкозахисту Попаснянської гімназії №20 Попаснянської районної ради Луганської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93301, Україна, Луганська область, Попасна, Вокзальна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплату Послуги Замовник здійснює за рахунок місцевого бюджету шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця у національній валюті України не пізніше 10 банківських днів з дати надходження коштів на рахунок Замовника, на підставі підписаного Сторонами Акту приймання виконаних робіт (наданих послуг). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 15:34 |
Оголошення_блискавкозахист.doc | |
30 липня 2020 15:34 |
Додаток 5_Робочий проект.PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-30-006151-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІД ПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:38188041
Дата подання: 18 серпня 2020 18:18
Необгрунтована дискваліфікація учасника
Лист про оскарження
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2020 14:39
Доброго дня! Стосовно Вашої вимоги №50-082020 від 18.08.2020р. щодо необґрунтованої дискваліфікації учасника ТОВ "СХІД ПОЖБЕЗПЕКА" повідомляю про наступне.
Порядок проведення спрощених закупівель визначений статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон).
Можливість виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей передбачена частиною 9 статті 26 для процедури відкритих торгів.
Оскільки Замовником проводиться спрощена закупівля, такої можливості у Замовника та Учасника немає. Також функціонал авторизованих електронних майданчиків не передбачає такої функції при проведенні спрощених закупівель.
Отже, діючим Законом не передбачено при проведенні спрощеної закупівлі надавати можливість виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй пропозиції.
Порядок проведення спрощених закупівель визначений статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон).
Можливість виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей передбачена частиною 9 статті 26 для процедури відкритих торгів.
Оскільки Замовником проводиться спрощена закупівля, такої можливості у Замовника та Учасника немає. Також функціонал авторизованих електронних майданчиків не передбачає такої функції при проведенні спрощених закупівель.
Отже, діючим Законом не передбачено при проведенні спрощеної закупівлі надавати можливість виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІД ПОЖБЕЗПЕКА" |
106 619,11
UAH з ПДВ
|
106 619,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЖПРОМ-БЕЗПЕКА" |
152 000,00
UAH з ПДВ
|
152 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІД ПОЖБЕЗПЕКА" #38188041 |
Відхилено |
106 619,11
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 15:48
|
ТОВ "ПОЖПРОМ-БЕЗПЕКА" #43012590 |
Переможець |
152 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2020 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2020 15:11
|
додаткова угода №1 від 08.09.2020.PDF | зміни до договору |
08 вересня 2020 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 10:37
|
Договір про надання послуг Дм_2020-1 від 02.09.2020.PDF | укладений |
02 вересня 2020 10:36
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
17 вересня 2020 16:58
|
152 000,00 UAH | UA118201720344280005000063469 Попаснянська гімназія №20 |
UA643047950000026002053721690 ТОВ "ПОЖПРОМ-БЕЗПЕКА" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни у п.2.1. договору |
Номер договору про закупівлю: | Дм/2020-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |