Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки, системні блоки
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2020-07-30-005980-c 018b595ad6bd437daadafe555b822342
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Бігма

+380462778933
+380965242812
zakupki.revuch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад" Чернігівський фаховий музичний коледж ім.Л.М.Ревуцького" Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02214917
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул. Шевченка, 6
Контактна особа: Наталія Бігма
+380462778933,+380965242812
zakupki.revuch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 13:42
Очікувана вартість: 46 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 одиниця
Ноутбуки, системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Шевченка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 15:24
Оголошення.doc
30 липня 2020 15:24
проєкт ДОГОВІР ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-30-005980-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ", Код ЄДРПОУ:41912883
Дата подання: 14 серпня 2020 16:29
Комунальним закладом "Чернігівський фаховий музичний коледж ім.Л.М.Ревуцького" Чернігівської обласної ради було оголошено тендер на закупівлю «Заправка та відновлення картриджів до принтерів» код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) № UA-2020-07-30-005980-c. Згідно протоколу тендерного комітету від 13.08.2020 № 39 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» у зв’язку із тим, що Учасником не надано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
ВИМОГА

30.07.2020 Комунальним закладом "Чернігівський фаховий музичний коледж ім.Л.М.Ревуцького" Чернігівської обласної ради було оголошено тендер на закупівлю «Заправка та відновлення картриджів до принтерів» код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) № UA-2020-07-30-005980-c.
Згідно протоколу тендерного комітету від 13.08.2020 № 39 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» у зв’язку із тим, що Учасником не надано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» не може погодитись з рішенням тендерного комітету про відхилення його пропозиції з огляду на наступне.
Відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
В пункті 2 частини 2 статті 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інформація про Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕР ПРИНТ» міститься у Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який є відкритим та доступ до якого є вільним.
Отже, Замовник Комунальний заклад" Чернігівський фаховий музичний коледж ім.Л.М.Ревуцького" Чернігівської обласної ради не мав права вимагати інформацію з державного реєстру, який є відкритим та доступ до якого є вільним, та, відповідно, відхиляти пропозицію учасника на тій підставі, що ним не надана така інформація.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 17, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ», яке оформлене протоколом № 39 від 13.08.2020.
2. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції «МАЙСТЕР ПРИНТ» умовам тендерної документації з урахуванням викладеного вище.

У разі відмови ми будемо вимушені звернутись до Держаудитслужби з метою проведення моніторингу закупівлі та до суду за захистом своїх порушених прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2020 14:55
Замовником розглянуто вимогу учасника ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції умовам закупівлі та скасування рішення про відхилення пропозиції, ухвалене Протоколом № 39 від 13.08.2020.
Учасник ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" в своїй вимозі посилається на ст. 17, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), що визначають вимоги до тендерної документації, підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та порядок оскарження процедур закупівлі. Відповідно до ст. 13, процедури закупівлі це - відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі.
Спрощені закупівлі регламентуються ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». В Законі терміни та визначення надаються окремо для процедури закупівлі та для спрощеної закупівлі. Зокрема, у п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону дається визначення поняття «переможець процедури закупівлі», а в п. 19 ч. 1 ст. 1 - «переможець спрощеної закупівлі».
Під час проведення спрощених закупівель тендерна документація не складається, а публікується оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в якому зазначається інформація відповідно до ч. 3 - ч. 6 ст. 14 Закону. Відповідно до ч. 3 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Пропозицію учасника спрощеної закупівлі UA-2020-07-15-002947-c ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" було відхилено як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: Учасником не надано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, оскільки документ завантажено після закінчення строку подання пропозицій та не враховано при розгляді пропозицій замовником відповідно до абз. 7 ч. 9 ст 14 Закону.
Замовник не вбачає підстав для скасування рішення, ухваленого Протоколом № 39 від 13.08.2020 про відхилення пропозиції учасника ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ".
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-30-005980-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000", Код ЄДРПОУ:42668690
Дата подання: 25 серпня 2020 11:30
Щодо дискваліфікації ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" у зв'язку з невідповідністю пропозиції
Шановний замовнику!
Вимагаємо дискваліфікації учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", оскільки Додатком №1 до тендерної документації чітко вказано, технічні характеристики без можливості заміни на еквівалент. Даним учасником, в супереч вимог, запропонована материнська плата ASRock H310CM-HDV, хоча вимагалось Biostar Н310МНР або ASUS H110M s1151 mATX.
Нагадуємо, що згідно з Статтєю 5 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 25 серпня 2020 14:07
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 серпня 2020 14:07
Умовами закупівлі, викладеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, дійсно не передбачено можливості розгляду аналогів чи еквівалентів.
Тож пропозиція переможця спрощеної закупівлі UA-2020-07-15-002947-c ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не відповідає вимогам до предмета закупівлі, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: учасником в комплектації системного блока запропонована материнська плата ASRock H310CM-HDV, хоча вимагалось Biostar Н310МНР або ASUS H110M s1151 mATX.

Документи подані скаржником

14 серпня 2020 16:29
Scan_20200814.png

Документи

Документи подані скаржником

25 серпня 2020 11:30
Вимога.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" 41 500,00
UAH з ПДВ
40 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 41 920,00
UAH з ПДВ
40 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 42 840,00
UAH з ПДВ
42 380,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 44 688,00
UAH з ПДВ
42 608,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 14:31
Витяг 20.07.2020.pdf
07 серпня 2020 14:05
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:03
Протокол.pdf
07 серпня 2020 14:03
Наказ.pdf
07 серпня 2020 14:03
Заповнений Договір.pdf
07 серпня 2020 14:02
Витяг з РПЄП.pdf
07 серпня 2020 10:47
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:24
Протокол.pdf
06 серпня 2020 16:24
Наказ.pdf
06 серпня 2020 16:24
Заповнений Договір.pdf
06 серпня 2020 16:24
Витяг з РПЄП.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 11:44
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:43
Certificate-180547.pdf
10 серпня 2020 11:43
Certificate-179124.pdf
10 серпня 2020 11:43
Стаття 17.pdf
10 серпня 2020 11:43
Сертифікат.jpg
10 серпня 2020 11:43
сервіс центр.pdf
10 серпня 2020 11:43
Паспорт,ИНН.pdf
10 серпня 2020 11:43
Лист про якість.pdf
10 серпня 2020 11:43
Згода на обробку даних.pdf
10 серпня 2020 11:43
Згода договір.pdf
10 серпня 2020 11:43
Договір поставки.pdf
10 серпня 2020 11:43
Договір Мікротрон.pdf
10 серпня 2020 11:43
Довідка СЕС.pdf
10 серпня 2020 11:43
Довідка працівники.pdf
10 серпня 2020 11:43
Довідка повноваження.pdf
10 серпня 2020 11:43
Довідка виробник ПК.pdf
10 серпня 2020 11:43
гарантійний лист.pdf
10 серпня 2020 11:43
Висновок_СЕС.pdf
10 серпня 2020 11:43
41920 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 12:12
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:11
Статут Компаком 2000.pdf
10 серпня 2020 12:11
Наказ про призначення.pdf
10 серпня 2020 12:11
Гарантійний лист.pdf
10 серпня 2020 12:11
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
10 серпня 2020 12:11
Виписка держреєстру.pdf
10 серпня 2020 12:11
Технічна специфікація.pdf
10 серпня 2020 12:11
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"

ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
#41912883
Відхилено 40 499,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 12:32
ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3197623013
Рішення скасоване 40 500,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 15:42
ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3197623013
Відхилено 40 500,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 15:47
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 42 380,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 14:07
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 42 380,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 14:14
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 42 608,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 14:16

Документи

13 серпня 2020 12:32
Електронний підпис

Документи

14 серпня 2020 14:47
Електронний підпис

Документи

20 серпня 2020 15:47
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:46
Відмова.pdf

Документи

20 серпня 2020 15:54
Електронний підпис

Документи

25 серпня 2020 14:14
Електронний підпис

Документи

25 серпня 2020 14:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
42 608,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2020 14:16
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 вересня 2020 11:56
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: встановлення умов поставки, що неможливо виконати
Документи:
17 вересня 2020 11:56
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:56
Протокол №70 17.09.2020 скасувати закупівлю.docx