Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УГВ-Сервіс 20П-023_Технічне супроводження, монтаж та підтримка системи GPS-моніторингу транспортних засобів; 72260000-5 Послуги пов’язані із програмним забезпеченням за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
UGV-SERVICE 20P-023_Technical maintenance, installation and support of the GPS-monitoring system of vehicles; CPV: 72260000-5 − Software-related services
Очікувана вартість
1 939 932,75 UAH
UA-2020-07-30-005913-c f8c30a13d4fe4227a49ebe7dbf944055
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Шалікова

+380674887580 olena.shalikova@service.ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс""
Код ЄДРПОУ: 40444061
Місцезнаходження: 36021, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Грабчака, 4а
Контактна особа: Олена Шалікова
+380674887580
olena.shalikova@service.ugv.com.ua
Додаткові контактні особи: Король Юрій Станіславович
+380674130797
yurii.korol@service.ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JSC Ukrgasvydobuvannya UGV-Service
National ID: 40444061
Contact point: Olena Shalikova
+380674887580
olena.shalikova@service.ugv.com.ua
Additional contacts: Король Юрій Станіславович
+380674130797
yurii.korol@service.ugv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 липня 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 939 932,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Publication date: 30 липня 2020 15:21
Enquiries until: 21 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 27 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 1 939 933 UAH including VAT
Minimal lowering step: 38 800 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Scope of the procurement
Адреса організатора закупівлі (Закупівельника − АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс"): реєстрації − 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Грабчака, 4а;
Адреса для листування − 36039, м. Полтава, вул. Раїси Кириченко, буд. 11а.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Розгорнути Згорнути
Address of the procurement organizer (UGV-SERVICE Joint stock company “Ukrgasvydobuvannya”): Registration address − 4а Нrabchaka St., Poltava, Ukraine;
Actual address − 11A Raisa Kyrychenko St., Poltava, Ukraine.
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
128 послуга
Налаштування і підключення програмного забезпечення з монтажем комплектуючих системи GPS-моніторингу транспортних засобів;
72263000-6 Послуги зі впровадження програмного забезпечення за ДК 021:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Setting up and connecting hard software with installation of components for GPS-monitoring of vehicles;
CPV: 72263000-6 Software implementation service
CPV: 72260000-5
Період постачання: по 31 грудня 2022
594 послуга
Підтримка системи GPS-моніторингу транспортних засобів (в тому числі послуги підключення та доступу до компонентів системи Wialon); 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення за ДК 021:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Support of GPS vehicle monitoring system (including connection and access services to Wialon system components);
CPV: 72261000-2 Software support services
CPV: 72260000-5
Період постачання: по 31 грудня 2022
1368 послуга
Технічне супроводження системи GPS-моніторингу транспортних засобів;
72267000-4 Послуги з профілактичного обслуговування та відновлення програмного забезпечення за ДК 021:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Technical maintenance of the GPS-monitoring system of vehicles;
CPV: 72267000-4 Software maintenance and repair services
CPV: 72260000-5
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата по факту надання послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання акту виконаних послуг та пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо уточнення вимог (пломбування та серверних потужностей)
Дата подання: 18 серпня 2020 14:12
Дата відповіді: 18 серпня 2020 16:39
Шановний Замовнику, просимо роз'яснити наступні питання: 1. Чи правильно ми розуміємо, що Виконавець згідно тендерної документації надає Замовнику послуги оренди власних серверних потужностей, їх хостинг і поповнення всіх сім-карт для забезпечення передачі інформації каналами ДЖПРС (існуючі пристрої - заміна сім-карт і в нових їх встановлення)? 2. Згідно тендерної документації передбачено пломбування пристроїв. Просимо надати розяснення пломби надає Замовник чи необхідно їх передбачити виконавцю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання та у відповідь повідомляємо наступну інформацію.
- Щодо питання за №1: Виконавець згідно з умовами, які зазначено у тендерній документації, надає Замовнику послуги з використання серверних потужностей, що перебувають у використанні Виконавця на правах власності та/або оренди та/або іншого права володіння/користування, зокрема також послуги, перелік яких передбачено у п.3.1., 3.2., 3.4., 3.5. технічного завдання. Стосовно сім-карт для забезпечення передачі інформації повідомляємо, що відповідно до п.3.3. технічного завдання Виконавець використовує сім-карти Замовника, отже, і сплата оператору зв’язку за користування сім-картами (поповнення) здійснюється самостійно Замовником. Окрім того, потреби в заміні уже встановлених у пристроях спостереження сім-карт немає. Водночас, сім-карти Замовника будуть встановлюватися Виконавцем лише у процесі налаштування і підключення програмного забезпечення з монтажем комплектуючих 128 одиниць пристроїв спостереження в рамках виконання укладеного договору на дану закупівлю відповідно до п.1 Таблиці розділу 2.3. технічного завдання.
- Щодо питання №2: згідно з умовами, які зазначено у тендерній документації, передбачено пломбування пристроїв спостереження та їх з’єднань, а також з’єднань датчика рівня/витрати пального, що здійснюється в процесі технічного супроводження системи GPS-моніторингу транспортних засобів (п.3 Таблиці розділу 2.3. технічного завдання). Вартість витратних матеріалів (в тому числі пломби), що будуть використовуватися для здійснення пломбування, входить у вартість послуг з пломбування.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 19 серпня 2020 09:16
Дата відповіді: 19 серпня 2020 11:39
Відповідно до вимоги про про виконання аналогічного договору щодо виконання робіт не менше ніж за 2-ма договорами від різних замовників в частині виконання послуг з технічного супроводження, монтажу та підтримки систем GPS-моніторингу «транспортних засобів та контролю використання палива на базі програмного забезпечення Wialon» то просимо звернути увагу Замовника на те, що така вимога є дискримінаційною Відповідно до вимоги п.3 ч.2 ст. 16 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" вказано "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" тобто, Зомовник не може вимагати певної кількості аналогічних договорів. просимо розглянути можливість внесення змін та звертаємо увагу на практику АМКУ з цього питання, а саме на рішення від 03.03.2017 №1002-р/пк-пз та рішення від 16.03.2017 №1279-р/пк-пз
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо Вам за Ваше звернення та за результатом його розгляду повідомляємо наступне.
Наведені Вами Рішення Колегії АМКУ з оскарження публічних закупівель від 03.03.2017 №1002-р/пк-пз та рішення від 16.03.2017 №1279-р/пк-пз винесені Колегією АМКУ в 2017 році, тобто в період дії Закону про публічні закупівлі № 922-VIII в редакції ДО Змін до Закону про публічні закупівлі № 114-IX від 19.09.2019, які набрали чинності 19.04.2020 (далі – попередня редакція Закону).
Відповідно до статті 16 Закону в попередній редакції «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ».
На даний час діє нова редакція Закону про публічні закупівлі в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (із змінами), згідно із якою оголошено процедуру закупівлі та відповідно до статті 16 якої «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (ДОГОВОРІВ)», тобто як одного договору, так і декількох. При цьому Закон про публічні закупівлі в новій редакції НЕ містить імперативної обмежувальної норми для Замовника стосовно кількості аналогічних договорів та не визначає максимальну кількість аналогічних договорів. Замовнику важливо отримати якісні послуги від надійного та досвідченого Виконавця, адже сфера публічних закупівель та особливості діяльності Замовника (забезпечення газової незалежності України) потребують певної надійності та досвідченості від постачальників. Тому Замовником було встановлено вимогу надання мінімальної кількості декількох договорів, які Учасник виконував для інших Замовників. Таким чином, вимога Замовника щодо надання не менше двох аналогічних договорів в даному випадку не може бути дискримінаційною, оскільки означені послуги є досить складноспецифічним направленням та недостатній досвід Виконавця може спричинити збій, похибки і простоювання в роботі всього автотранспортного парку Замовника та, відповідно, фінансові втрати і зменшення обсягів продуктивного видобутку газу за основним із видів діяльності Замовника. Сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Зокрема, для Замовника також важливо встановити факт досвіду Виконавця на обслуговування і підтримку системи GPS-моніторингу такої кількості автотранспортних засобів, що максимально наближена до кількості транспортних засобів Замовника, тобто наявність відповідного досвіду із одночасного спостереження і обслуговування великого обсягу транспортних засобів. Даний факт інколи неможливо встановити у розрізі виконання одного договору. Крім того, виконання договору може бути здійснено і неналежним шляхом. Наприклад, з простроченням строків і сплатою штрафних санкцій. Тому надання копії одного аналогічного договору не може слугувати достатнім підтвердженням надійності та досвідченості Виконавця для закупівлі вузькоспецифічних послуг на тривалий термін.
Щодо наявності працівників
Дата подання: 20 серпня 2020 15:50
Дата відповіді: 21 серпня 2020 15:00
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу щодо наявності - - диспетчер – не менше 3-х осіб; - спеціаліст з технічної підтримки та супроводження роботи програмного забезпечення Wialon* – не менше 2-х осіб; монтажник навігаційного обладнання (зокрема пристроїв спостереження, датчиків рівня палива) – не менше 4-х осіб Дана вимога обмежує коло учасників оскільки, Замовник не може встановлювати вимогу, щодо наявності певної кількості працівників тої чи іншої спеціальності, як приклад наводимо практику АМКУ, а саме рішення № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, за результатом розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до узагальненої практика Колегії АМКУ умова щодо кількості та конкретного переліку посад/ спеціальностей на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації вважається дискримінаційною в тому випадку, якщо вона необґрунтована. Також слід зазначити, що при розгляді скарг колегія АМКУ виходить з позиції конкретного суб'єкта оскарження та його обґрунтування й пояснень Замовника в конкретній процедурі закупівлі.
Рішення від 03.10.2018 № 10188-р/пк-пз стосувалось закупівлі послуг, неаналогічних за предметом закупівлі, а саме: послуг по встановленню систем пожежної сигналізації з розробкою проектно-кошторисної документації за ДК 021:2015 75250000 - 3 Єдиного закупівельного словника. Акцентуємо Вашу увагу, що перелік вимог до виконавця робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень регламентовано пунктом 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Тобто, послуги в процедурі за предметом закупівлі, стосовно якої винесено наведене Вами рішення АМКУ, є ліцензованим видом господарської діяльності, на відміну від послуг, які закуповуються в рамках нашої процедури закупівлі.
В той же час Закон зобов’язує Замовника встановити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, при цьому Закон не містить жодних обмежувальних норм щодо кількості та кваліфікації працівників та імперативно встановленого переліку або ознак дискримінаційних вимог.
Вимоги до кількості та кваліфікації в рамках нашої процедури закупівлі є обґрунтованими та розраховані, виходячи із особливості діяльності Замовника, що виконує забезпечення потреб країни паливно-енергетичними ресурсами та газової незалежності України.
З метою недопущення простоїв в роботі автотранспортного парку Замовника та, відповідно, супутніх фінансових втрат і зменшення обсягів продуктивного видобутку газу за основним із видів діяльності Замовника, а також відповідно до наступної специфіки технічного завдання та кількості транспортних засобів в автопарку Замовника, кількість спеціалістів визначалася за наступним принципом:
1) Кількість диспетчерів – мінімальна кількість диспетчерів повинна бути не менше трьох осіб з метою забезпечення цілодобового спостереження за транспортними засобами Замовника (вимога зазначена у п.3.1. технічного завдання) із розрахунку 8-ми годинної робочої зміни одного диспетчера Виконавця. Навіть якщо Виконавцем впроваджено 12-ти годинну робочу зміну для диспетчерів, то дані про наявність третього фахівця зазначаються на випадок відсутності одного із фахівців (відпустка, лікарняний тощо), що будуть призначені Виконавцем для спостереження за транспортними засобами Замовника. Таким чином, інформація про наявність (або забезпечення наявності із наданням підтверджуючих документів, в тому числі шляхом залучення субпідрядників/співвиконавців) трьох диспетчерів буде гарантією та підтвердженням для Замовника, що Виконавець забезпечить безперебійне, безвідмовне та надійне цілодобове спостереження за ТЗ Замовника.
2) Кількість монтажників навігаційного обладнання – мінімальна кількість монтажників визначалася із виробничих потреб та технічних можливостей Замовника, а саме: оскільки усі транспортні засоби Замовника постійно перебувають на виробничих об’єктах (свердловинах) та безпосередньо задіяні у господарській діяльності, що забезпечує безперебійний продуктивний видобуток газу, Замовник може доставити до місця надання послуг Виконавцю для виконання монтажних операцій одночасно не більше 3-х одиниць транспортних засобів (про що зазначено у примітках до кошторису у Додатку №3 до договору). Термін виконання монтажу комплекту приладів спостереження та датчиків рівня палива до них – не більше 6 годин та 2 години на налаштування та підключення до програмного забезпечення, тобто 8-м годин робочого часу кожному із 3-х монтажників. Інформація про наявність (або забезпечення наявності із наданням підтверджуючих документів, в тому числі шляхом залучення субпідрядників/співвиконавців) четвертого монтажника буде гарантією та підтвердженням для Замовника, що Виконавець забезпечить негайну заміну монтажника, що може бути відсутнім з будь-яких причин (відпустка, лікарняний тощо) для безперебійного та безвідмовного монтажу обладнання. Також, враховуючи терміновість встановлення обладнання з метою організації контролю витрат палива, що, в свою чергу, забезпечує досить суттєву економію коштів Замовника на паливно-мастильні матеріали, Замовник розраховує на виробничі потужності Виконавця для можливості одночасного монтажу обладнання за кожним місцем надання послуг, тобто на виробничих об’єктах Замовника, що розміщені у Полтавській, Харківській та Львівській областях.

3) Кількість спеціалістів з технічної підтримки та супроводження роботи програмного забезпечення Wialon (спеціаліст про роботі з програмним забезпеченням)– мінімальна кількість означених спеціалістів повинна бути не менше двох осіб з метою забезпечення цілодобового спостереження за транспортними засобами Замовника та надання безвідмовної та негайної консультації та/або виправлення помилок у роботі програмного забезпечення (вимога зазначена у п.3.1. технічного завдання). Також, дані про наявність другого фахівця зазначаються на випадок відсутності основного спеціаліста (відпустка, лікарняний тощо), що буде призначений Виконавцем для підтримки та супроводження роботи програмного забезпечення в частині транспортних засобів Замовника. Таким чином, інформація про наявність (або забезпечення наявності із наданням підтверджуючих документів) двох диспетчерів буде гарантією та підтвердженням для Замовника, що Виконавець забезпечить безперебійну, безвідмовну та надійну цілодобову підтримку Замовника в частині роботи програмного забезпечення.

Таким чином, Замовником було зазначено мінімальну необхідну кількість спеціалістів, на яку він розраховує з метою безумовного, безвідмовного та ефективного виконання договору, оскільки особливості господарської діяльності Замовника не дозволяють збоїв, простоїв та необмеженого очікування готовності Виконавця до надання відповідного виду послуг.
Вимога щодо зміни предмету закупівлі через невідповідність коду закупівлі
Дата подання: 20 серпня 2020 17:20
Дата відповіді: 21 серпня 2020 15:03
Шановний Замовнику, просимо внести зміни у предмет закупівлі, так як даний тендер проводиться по коду 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням, , а наступні пункти не відповідають коду закупівлі: - Підключення та налаштування нових пристроїв спостереження до програмного забезпечення; - Демонтаж пристрою спостереження; - Монтаж пристрою спостереження; - Підключення пристрою спостереження до електроживлення транспортного засобу; - Діагностика та ремонт пристрою спостереження в місцях базування транспортних засобів; - Діагностика та ремонт пристрою спостереження в діагностичному центрі; - Заміна внутрішнього акумулятора пристрою спостереження в місцях базування транспортних засобів; - Пломбування пристрою спостереження та з’єднань; - Відновлення елементів живлення пристрою спостереження; - Підключення та налаштування нових датчиків рівня пального до програмного забезпечення; - Демонтаж датчика рівня пального; - Монтаж датчика рівня пального; - Підключення датчика рівня пального до пристрою спостереження; - Тарування датчика рівня пального; - Діагностика та ремонт датчика рівня пального в місцях базування транспортних засобів; - Діагностика та ремонт датчика рівня пального в діагностичному центрі; - Пломбування з’єднань датчика рівня/витрати пального.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, за результатом розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
Замовник в своїй діяльності керується Законом про публічні закупівлі, суміжними нормативними актами МЕРТУ як уповноваженого органу з питань закупівель, в тому числі Наказом Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі, Наказом Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, внутрішніми розпорядчими документами.
Закон про публічні закупівлі визначає предмет закупівлі послуг як будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Також Закон про публічні закупівлі встановлює пороги для визначення виду або процедури закупівлі відповідно до річного плану та забороняє Замовнику придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель. Крім того, Закон про публічні закупівлі зобов’язує Замовника включати в тендерну документацію технічну специфікацію, яка «повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)».
Замовником визначено предмет даної закупівлі, його обсяги та технічне завдання (специфікацію) до предмету закупівлі, виходячи із виробничих потреб підприємства та технічної обов’язкової взаємопов’язаності складових послуг в загальному обсязі предмету закупівлі відповідно до річного плану закупівель підприємства. Предмет закупівлі визначено як технічне супроводження, монтаж та підтримка системи GPS-моніторингу транспортних засобів. Базою для створення та повноцінного функціонування системи моніторингу є саме програмне забезпечення. Обладнання, яке експлуатується у складі системи моніторингу, без програмного забезпечення само по собі не придатне до використання та не виконує свого функціонального призначення. Отже, код класифікатора для даної закупівлі обрано виходячи із функціонального призначення та основної складової частини системи моніторингу, без якої сама система припиняє своє існування як в цілому, так і разом з усім супутнім обладнанням.

Акцентуємо Вашу увагу, що Замовник не уникає конкурентної процедури закупівлі та визначив необхідний йому обсяг технічного завдання до предмету закупівлі. Перелічені Вами окремі складові технічного завдання даної процедури закупівлі є невід’ємною частиною повного обсягу закуповуваних послуг в рамках даної процедури закупівлі. Ваше прохання відхиляється як таке, що покликане змусити Замовника зменшити обсяги технічного завдання та погіршити якість предмету закупівлі. Зміна назви предмету закупівлі за Вашим бажанням не призведе до зміни виду/типу конкурентної процедури та зменшення обсягів закупівлі.
Питання щодо деталізації ЗІП комплекту
Дата подання: 20 серпня 2020 17:21
Дата відповіді: 21 серпня 2020 15:04
Шановний Замовнику, згідно п. 3.11. Тендерної документації Виконавець повинен передбачити можливість надавати Замовнику обмінний фонд для здійснення тимчасової аварійної заміни Обладнання на час проведення його ремонту, про що буде повідомлятися додатково окремою заявкою у випадку відсутності такого Обладнання у Замовника. Просимо деталізувати, який саме перелік обладнання необхідно мати Виконавцю послуг або ж передбачити даний перелік обладнання до закупівлі, у якості ЗІП комплекту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, за результатом розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
Згідно з умовами, які зазначено у тендерній документації, Замовником передбачено закупівлю послуг з технічного супроводження, монтажу та підтримки системи GPS-моніторингу транспортних засобів, що, в тому числі, передбачає встановлення і технічне обслуговування обладнання Замовника.
У розділі 6 технічного завдання зазначено і назви, і усі технічні характеристики обладнання Замовника, що буде надаватися Виконавцю для його подальшого монтажу і обслуговування. У п. 3.11. технічного завдання зазначається наступна інформація: «Виконавець повинен передбачити можливість надавати Замовнику обмінний фонд для здійснення тимчасової аварійної заміни Обладнання на час проведення його ремонту, про що буде повідомлятися додатково окремою заявкою у випадку відсутності такого Обладнання у Замовника». Отже, ЗІП надається Виконавцем у тому випадку, коли у Замовника відсутнє Обладнання для його тимчасової заміни. Тобто, за виключним випадком, як можлива страховка для Замовника.
Таким чином, комплект ЗІП може складатися із пристрою спостереження BI820TREK, BI920TREK, BI820OBD TREK або їх аналогів з відповідними характеристиками, а також датчиків рівня палива RS-485-700, BI FLSensor з урахуванням монтажних розмірів та інших необхідних характеристик.
Питання щодо серверних потужностей, придбання ліцензій, оплати хостингу
Дата подання: 20 серпня 2020 17:21
Дата відповіді: 21 серпня 2020 15:06
Шановний Замовник, правильно ми розуміємо, що Вами обрано хмарне рішення яке передбачає оренду серверних потужностей, придбання та оплату ліцензій, оплату хостингу?
Відповідь: Шановний Учаснику, за результатом розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
Згідно з умовами, які зазначено у тендерній документації, Замовником передбачено закупівлю послуг з технічного супроводження, монтажу та підтримки системи GPS-моніторингу транспортних засобів, що передбачає підключення до програмного забезпечення саме Wialon Hosting, яке, в свою чергу призначене для автоматизованого контролю, моніторингу і аналізу використання транспортних засобів. Відповідно до 2.2. технічного завдання послуги з технічного супроводження та підтримки включають в себе: абонентсько-сервісне обслуговування програмного забезпечення Wialon Hosting. При цьому, перелік послуг та вимоги до послуг з підтримки та технічного супроводження системи в цілому та, зокрема, програмного забезпечення, зазначено у розділі 3 технічного завдання. Оренда серверного обладнання та закупівля ліцензій на означене програмне забезпечення Замовником в рамках даної закупівлі не передбачається. Наявність та забезпечення безперебійної та безвідмовної роботи серверних потужностей та програмного забезпечення Wialon Hosting покладається на Виконавця, які можуть перебувати у Виконавця як на правах власності, так і на правах оренди та/або іншого права володіння/користування.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 вересня 2020
UA-2020-07-30-005913-cf8c30a13d4fe4227a49ebe7dbf944055
Найменування: АТ "АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс""
Код ЄДРПОУ: 40444061
Місцезнаходження: 36021, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Грабчака, 4а
Учасник Документи Рішення
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АРТ СЕК'ЮРІТІ ГРУП" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 17:59
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:58
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:56
Електронний підпис
31 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
29 серпня 2020 19:18
Електронний підпис
29 серпня 2020 19:16
Виписка из ЄДР.pdf
29 серпня 2020 19:16
BITREK_Павленко В_В.pdf
29 серпня 2020 19:16
BITREK_Мураховский Д.pdf
29 серпня 2020 19:16
BITREK_Котлярова М_Г.pdf
29 серпня 2020 19:16
техпаспорт_Kia_Ігошин.pdf
29 серпня 2020 19:16
Договір Чаркін П.С..pdf
29 серпня 2020 19:16
Договір Укрбурпром.pdf
29 серпня 2020 19:16
Договір Поневажев Ю.М..pdf
29 серпня 2020 19:16
Договір Овчаренко Є.О..pdf
29 серпня 2020 19:16
Договір Ігошин Ю.А..pdf
29 серпня 2020 19:16
Договір Зайцева Т.Ю..pdf
29 серпня 2020 19:16
Договір Елеватор Буд.pdf
29 серпня 2020 19:16
Договір Агротіс.pdf
29 серпня 2020 19:16
Договір Агєєва М.О..pdf
29 серпня 2020 19:16
Диплом_Чаркин П.С..pdf
29 серпня 2020 19:16
Диплом_Поневажев.pdf
29 серпня 2020 19:16
Диплом_Павленко В.В..pdf
29 серпня 2020 19:16
Диплом_Котлярова М.Г..pdf
29 серпня 2020 19:16
Диплом_Игошин.pdf
29 серпня 2020 19:16
Диплом_Зайцева.pdf
29 серпня 2020 19:16
Диплом_Агєєва.pdf
29 серпня 2020 19:16
Відгук — Укрбурпром.pdf
29 серпня 2020 19:16
Відгук — Елеватор Буд.pdf
29 серпня 2020 19:16
Відгук — Агротіс.pdf
29 серпня 2020 19:16
АКТ_Укрбурпром.pdf
29 серпня 2020 19:16
АКТ_Елеватор Буд.pdf
29 серпня 2020 19:16
Акт Агротіс.pdf
29 серпня 2020 19:16
SES на BI910 BI920.pdf
29 серпня 2020 19:16
SES на BI810 BI820.pdf
29 серпня 2020 19:16
BIFLSENSOR_manual_v.2016.10.1.pdf
29 серпня 2020 19:16
BI920TREK_passport_UKR_v.2016.6.1.pdf
29 серпня 2020 19:16
BI820TREKOBD_passport_UKR_v.2016.8.1.pdf
29 серпня 2020 19:16
BI820TREK_passport_UKR_v.2016.8.1.pdf
29 серпня 2020 19:16
СЕС3_BIFLSensor.pdf
29 серпня 2020 19:16
СЕС2_BIFLSensor.pdf
29 серпня 2020 19:16
СЕС_BIFLSensor.pdf
29 серпня 2020 19:16
СДК 910-920.pdf
29 серпня 2020 19:16
СДК 810-820.pdf
29 серпня 2020 19:16
СБУ 810_820.pdf
29 серпня 2020 19:16
додаток 910-920.pdf
29 серпня 2020 19:16
Дод Сепро 810-820.pdf

Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 17:38
Лист відгук від УБМР.pdf
31 серпня 2020 17:38
Витяг з ЄДР.pdf
31 серпня 2020 17:38
Договір оренди Mitsubishi.pdf
31 серпня 2020 17:38
Договір лізингу Audi Q7.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "АРТ СЕК'ЮРІТІ ГРУП"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 вересня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій