Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
"Реконструкція магістральних мереж водопостачання по вул. Оборони, вул. Колпакової в м. Бахмут Донецької області" (продовження робіт)
Очікувана вартість
9 298 416,20 UAH
UA-2020-07-30-005890-c 49afdaf64ddb4a14a1ec07a127352286
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Михайлюк

+380932682037 00113@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Михайлюк
+380932682037
00113@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2020 23:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 11:54
Очікувана вартість: 9 298 416,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 278 952,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків - СС2.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція магістральних мереж водопостачання по вул. Оборони, вул. Колпакової в м. Бахмут Донецької області" (продовження робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84502, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Оборони, вул. Колпакової
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛІМП СТРОЙ" 9 010 100,50
UAH з ПДВ
7 642 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАЙРОН БІЗНЕС" 9 268 416,20
UAH з ПДВ
7 643 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АРКАДА БУД ХОЛДИНГ" 8 745 452,52
UAH з ПДВ
8 187 547,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Донецький інститут води" 9 293 972,81
UAH з ПДВ
8 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2020 19:03
Копiя_Статуту.pdf
16 серпня 2020 19:03
Копiя_витягу_ПДВ.pdf
16 серпня 2020 19:03
Вiдомостi_Учасника.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 08:47
субпідряд.pdf
13 серпня 2020 08:47
статут.pdf
13 серпня 2020 08:47
рішення.pdf
13 серпня 2020 08:47
рішення учасника.pdf
13 серпня 2020 08:47
рішення №1.pdf
13 серпня 2020 08:47
перелік робіт.pdf
13 серпня 2020 08:47
опис документів.pdf
13 серпня 2020 08:47
наказ.pdf
13 серпня 2020 08:47
ліцензія.pdf
13 серпня 2020 08:47
зведена довідка.pdf
13 серпня 2020 08:47
заява-пропозиція.pdf
13 серпня 2020 08:47
договір.pdf
13 серпня 2020 08:47
виписка.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 21:33
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:32
КЕП та ПДФ.rar
14 серпня 2020 21:32
ЕЦП.rar
14 серпня 2020 21:32
10. Ліцензія та дозволи.pdf
14 серпня 2020 21:32
9. Довідка банку.pdf
14 серпня 2020 21:32
8. Баланс.pdf
14 серпня 2020 21:32
5. Субпідрядники.pdf
14 серпня 2020 21:32
4. Графік.pdf
14 серпня 2020 21:32
3. Зведена довідка.pdf
14 серпня 2020 21:32
2. Досвід.pdf
14 серпня 2020 21:32
1. Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 10:23
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:21
10. Довідка ДПС.pdf
26 серпня 2020 10:21
Dovidka_20202641740770689999.pdf.p7s
26 серпня 2020 10:21
Dovidka_20202641740770689999.pdf
26 серпня 2020 10:21
2. Довідка про корупцію.zip
26 серпня 2020 10:21
1. Довідка ЄДР.pdf
07 серпня 2020 15:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:02
10. Ліцензії та дозволи.pdf
07 серпня 2020 15:02
9. Довідка банку.pdf
07 серпня 2020 15:02
8. Баланс.pdf
07 серпня 2020 15:02
5. Субпідрядники.pdf
07 серпня 2020 15:02
4. Графік.pdf
07 серпня 2020 15:02
3. Зведена довідка.pdf
07 серпня 2020 15:02
2. Досвід.pdf
07 серпня 2020 15:02
1. Заява-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛІМП СТРОЙ"

ТОВ "ТАЙРОН БІЗНЕС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АРКАДА БУД ХОЛДИНГ"

ТОВ "Донецький інститут води"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛІМП СТРОЙ"
#43248746
Відхилено 7 642 999,99
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 09:14
ТОВ "ТАЙРОН БІЗНЕС"
#42671750
Відхилено 7 643 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 09:19
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АРКАДА БУД ХОЛДИНГ"
#42375545
Відхилено 8 187 547,52
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 14:58
ТОВ "Донецький інститут води"
#37671633
Переможець 8 300 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 17:34

Документи

20 серпня 2020 09:14
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:10
Пр-л 55(533) - Р1.pdf

Документи

20 серпня 2020 09:18
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:16
Пр-л 55(533) - Р2.pdf

Документи

21 серпня 2020 14:58
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:56
Пр-л 55(533) - Р3.pdf
20 серпня 2020 13:37

код ЄДРПОУ 42375545 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Донецький інститут води"
#37671633
8 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 10:40
договір 96б-20 від 09.09.2020.pdf укладений
10 вересня 2020 10:40
ду 3 від 25.02.2021 дог 96б-20 від 09.09.2020.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 13:26
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 08:36
ду_2 від 24.12.2020 до Договору №96б-20 від 09.09.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:35
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 22:30
ДУ1 від 15.10.2020 дог.96б-20 від 09.09.2020.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 22:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни оприлюднюються не у відповідності до обраного пункту, а згідно з вимогами статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 96б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ1 від 15.10.2020 дог.96б-20 від 09.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникли документально підтверджені об’єктивні обставини, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань до 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: 96б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML