Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для харчоблоку
Очікувана вартість
333 340,00 UAH
UA-2020-07-30-005810-c 933aac688b5647329525d3b7399e742e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Петрівна Савінова

+380525224101 perehonivskiy_nvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПЕРЕГОНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ГОЛОВАНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 32932925
Місцезнаходження: 26522, Україна , Кіровоградська обл., Голованівський район село Перегонівка, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА будинок 32
Контактна особа: Наталія Петрівна Савінова
+380525224101
perehonivskiy_nvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 15:40
Очікувана вартість: 333 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 666,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Обладнання для харчоблоку (Код за ДК 021:2015: 39312200-4 - Обладнання для їдалень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський район, с. Перегонівка, вул. Шкільна, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: Місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 15:21
ТД_обладнання для харчоблоку_2020.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-24-000017 ● 94b7427bf9c2435881573906b2b52026
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 вересня 2020 14:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


23.09.2020 № 59
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 23.09.2020 № 59

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-07-30-005810-с 30.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-24 14:32:30

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Обладнання для харчоблоку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-30-005810-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні вищезазначеної процедури закупівлі Вами укладено договір про закупівлю з перевищенням строків, встановлених частиною 6 статті 33 Закону ?
Так, враховуючи, що рішення про намір укласти договір про закупівлю прийняте 20.08.2020, договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» укладено 17.09.2020 (далі - Договір), а саме - на 27 день, тобто пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено вимогами Закону.
Слід зазначити, що відповідно до частини 1 статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною шостою статті 33 цього Закону.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-29 22:44:41

пояснення на запит

Повідомляємо, що відповідно до ч. 6 ст. 33 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. В рамках цієї закупівлі замовником було продовжено строк для укладення договору до 60 днів, на закупівлю предмету: ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для харчоблоку (Код за ДК 021:2015: 39312200-4 - Обладнання для їдалень) - 1 комплект), у зв’язку з неможливістю укладення договору про закупівлю не пізніше ніж через 20 днів з дня оприлюднення рішення про намір укласти договір, що було зумовлено об’єктивними причинами.
Враховуючи вищезазначене, Замовник скористався своїм законним правом (продовживши строк для укладення договору), і уклав договір про закупівлю, в межах строків, передбачених частиною шостою статті 33 Закону.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-30 17:02:09

Аргументовані заперечення на висновок моніторингу

Уважно ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі, надаємо аргументовані заперечення.
Відповідно до ч. 6 ст. 33 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. В рамках цієї закупівлі замовником було продовжено строк для укладення договору до 60 днів, на закупівлю предмету: ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для харчоблоку (Код за ДК 021:2015: 39312200-4 - Обладнання для їдалень) - 1 комплект), у зв’язку з неможливістю укладення договору про закупівлю не пізніше ніж через 20 днів з дня оприлюднення рішення про намір укласти договір, що було зумовлено об’єктивними причинами. Враховуючи вищезазначене, Замовник скористався своїм законним правом (продовживши строк для укладення договору), і уклав договір про закупівлю, в межах строків, передбачених частиною шостою статті 33 Закону.
Щодо пропозиції Переможця. Частиною 1 Розділу ІІІ Документації передбачено, що учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору надавати зазначені гарантії); та/або копію договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника); та/або документи, що підтверджують право реалізації предмета закупівлі учасником у кількості, передбаченій тендерною документацією та тендерною пропозицією завірені виробником (представництвом, філією виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником. На підтвердження відповідності встановленій вимозі учасником у складі тендерної пропозиції надано договори поставки, укладені ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» з постачальниками, які містять всю необхідну інформацію, зокрема про найменування товару, кількість, а також строки поставки. Крім того, документація не передбачала ні форму а ні спосіб відображення такої інформації. Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця повною мірою відповідає вимогам, що встановлені тендерною документацією.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 327 000,00
UAH з ПДВ
327 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" 333 340,00
UAH з ПДВ
333 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 15:41
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:40
public_doc (51).p7s
26 серпня 2020 15:40
Довідка дитяча праця.pdf
26 серпня 2020 15:40
Довідка ст 17 повна НОВ.pdf
26 серпня 2020 15:40
public_doc (51).pdf
26 серпня 2020 15:40
МВС 21.08.pdf
25 серпня 2020 12:45
Електронний підпис
16 серпня 2020 23:34
Електронний підпис
16 серпня 2020 22:24
Технічні вимоги.pdf
16 серпня 2020 22:24
Кваліфікаційні вимоги.pdf

Публічні документи

16 серпня 2020 23:40
довідка право підпису.doc
16 серпня 2020 23:40
Виписка_БТ_25.05.2020.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 327 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 19:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 19:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
327 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:54
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 12:10
додаткова угода Перегонівка.PDF зміни до договору
08 жовтня 2020 11:59
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 22:49
договір обладнання харчоблоку.pdf укладений
21 вересня 2020 22:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк поставки товару до 31 жовтня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: № 168
Договір:
Номер додаткової угоди: № 168/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 327 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 54 500,00 UAH)