Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення геоінформаційної системи мереж водопостачання, водовідведення та електричних мереж ЛМКП «Львівводоканал»
Development of a geoinformation system of water supply, sewerage and electrical networks of LCCE "Lvivvodokanal"
Очікувана вартість
16 000 000,00 UAH
UA-2020-07-30-005588-c f0a343fa91d24292b57c06d5ef1fcdbe
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархомик Роман

+380322255068 tender_LVK@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03348471
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська область обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64
Контактна особа: Пархомик Роман
+380322255068
tender_LVK@ukr.net
Додаткові контактні особи: Білинський Володимир Романович
240-11-40*1190
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Lviv Citi Public Utility "Lvivvodokanal"
National ID: 03348471
Contact point: Parkhomyk Roman
+380322255068
tender_LVK@ukr.net
Additional contacts: Volodymyr Bilynskyi
240-11-40*1190

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 липня 2020 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 11:46
Очікувана вартість: 16 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,94%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 30 липня 2020 15:04
Enquiries until: 21 серпня 2020 13:00
Complaints submission until: до 27 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 серпня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 16 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 150 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,94 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Scope of the procurement
Створення геоінформаційної системи мереж водопостачання, водовідведення та електричних мереж ЛМКП «Львівводоканал»
Development of a geoinformation system of water supply, sewerage and electrical networks of LCCE "Lvivvodokanal"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Створення геоінформаційної системи мереж водопостачання, водовідведення та електричних мереж ЛМКП «Львівводоканал»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Development of a geoinformation system of water supply, sewerage and electrical networks of LCCE "Lvivvodokanal"
CPV: 72260000-5
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 15:01
Додаток 3.doc
30 липня 2020 15:01
Додаток 2.doc
30 липня 2020 15:01
тендерна документація.docx
30 липня 2020 15:01
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Спеціалізоване програмне забезпечення для створення ГІС водопостачання та водовідведення, електричних мереж
Дата подання: 12 серпня 2020 20:12
Дата відповіді: 17 серпня 2020 17:05
Уточніть, будь ласка, кількість робочих місць програмного забезпечення для можливості внесення (редагування) інформації в системі. І яким чином буде передаватися право використання програмним забезпеченням, маючи на увазі, що це операція без ПДВ, а надання послуг з побудови ГІС інженерних мереж – з ПДВ?
Відповідь: В пункті 4.1. Додатку 2 до тендерної документації «Вимоги до базової геоінформаційної системи» зазначено:
- Одночасне формування та редагування інформації у базі даних. Можливість одночасного перегляду (мінімум 10 користувачів) інформації у базі даних.

Ліцензіар (Учасник) повинен передати право використання програмним забезпеченням ліцензіату (ЛМКП «Львівводоканал») через надання ліцензії.
Вартість програмного продукту ГІС
Дата подання: 12 серпня 2020 20:13
Дата відповіді: 17 серпня 2020 17:06
Вартість програмного забезпечення входить в загальну суму 16 млн. грн?
Відповідь: Так.
Згідно п. 3.1 проекту Договору (Додаток 3) в загальну вартість Договору входить вартість усіх ліцензійних платежів.
Уточнення за Етапом ТЗ
Дата подання: 12 серпня 2020 20:15
Дата відповіді: 17 серпня 2020 17:06
В етапі 1 (Технічне завдання) виконання послуг за проектом зазначено: « Розроблення детального технічного завдання на розробку програмного комплексу». В результаті Виконавець має надати Технічне завдання. До чого мається на увазі ТЗ – до Створення геоінформаційної системи мереж водопостачання, водовідведення та електричних мереж ЛМКП «Львівводоканал» чи до програмного забезпечення? Якщо до програмного забезпечення, то просимо надати роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так як створення геоінформаційної системи ЛМКП «Львівводоканал» передбачає інтегрування програмних продуктів з відкритим кодом (OpenSource) на базі відкритої СКБД PostgreSQL, то необхідне детальне технічне завдання на розробку програмного забезпечення.
Уточнення умов Договору
Дата подання: 12 серпня 2020 20:17
Дата відповіді: 17 серпня 2020 17:10
До Договору. 6.1 Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання Cторонами і діє по 31.12.2022 року. Тобто, на виконання даного проекту буде виділено в кращому випадку 2 роки. Обгрунтуйте, будь ласка, за яким принципом визначений такий короткий термін?
Відповідь: Це наша вимога.
Уточнення умов Договору.
Дата подання: 12 серпня 2020 20:20
Дата відповіді: 17 серпня 2020 17:10
До Договору. Етап 12 Додатку 1 до Договору. Розроблення, налаштування та інтеграція в загальну систему інструменту гідравлічного моделювання, її синхронізація з існуючою системою SCADA ЛМКП «Львівводоканал». Надайте, будь ласка, роз’яснення, який об’єм послуг мається на увазі?
Відповідь: Наразі ЛМКП «Львівводоканал» працює над впровадженням SCADA-системи для централізованого збору даних та моніторингу технологічних параметрів тиску (напору) в контрольних точках та обліку витрати води на ВНС та водозаборах. Для коректної роботи інструменту гідравлічного моделювання необхідна інтеграція із існуючою базою даних SCADA для отримання даних вимірювання напору в контрольних диктуючих точках та витрати води на ВНС та водозаборах. В об’єм послуг має входити написання API протоколу обміну між двома базами даних.
Щодо планшетів
Дата подання: 17 серпня 2020 12:43
Дата відповіді: 18 серпня 2020 16:36
Яка є кількість планшетів та наскільки вони якісні? Як ви передбачаєте надавати планшети виконавцю? Разом всі планшети чи поокремо, оскільки планшети є службовою таємницею. А якщо наймати когось для векторизації у Львові, то чи не виходитиме це за кошторис проекту?
Відповідь: Планшети масштабу М1:500 наявні у ЛМКП «Львівводоканал» у кількості 3115 одиниць та зберігаються у електронних растрових файлах формату ".JPG". Картографічні растрові зображення не прив’язані до координатної сітки. Всі електронні файли будуть передані Переможцю закупівлі на умовах контракту із забороною розголошення інформації ДСК для прив’язки та векторизації шарів мереж водопостачання, водовідведення та електричних мереж. Повна векторизація планшетів М1:500 не обов’язкова в зв’язку із тим, що інформація про мережі на них застаріла і потребує уточнення. Тому ця інформація може використовуватися лише для планування натурних обходів з метою уточнення та перевірки.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 17 серпня 2020 13:41
Дата відповіді: 20 серпня 2020 16:08
1.) Згідно до календарного плану робіт звітність за результатами наданих послуг буде надаватись у формі електронних копій та технічних звітів формату А4, тому виникає питання у доцільності вимоги стосовно наявності у Учасника кольорового принтеру з можливістю друку формату А1 і А3 - по 1 одиниці , відповідно до Додатку 1 Тендерної документації, пункті 1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, підпункту 4 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*». Виходячи з вищевикладеного прошу надати роз’яснення, щодо доцільності, наявності у учасника вказаних принтерів, або внести відповідні зміни до тендерної документації. 2.) Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації, пункті 1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, підпункту 4 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*». вимагається наявність в учасника базових РТК станцій - не менше 2 одиниць. Питання полягає у тому, чим викликана необхідність наявності даних станцій у Учасника? Оскільки в наявному технічному завдані жодної згадки про заміри координат та точність отриманих результатів немає. Крім того, за наявності завдання на досягнення точності вимірів в діапазоні 0,5 – 3 м в умовах міської забудови та рельєфу м. Львів використання РТК-станцій буде малоефективним. До цього ж виникає питання щодо доцільності вимоги щодо наявності копії свідоцтва про метрологічну повірку або сертифікатів калібрування. Виходячи з вищевикладеного прошу надати роз’яснення, щодо доцільності, наявності у учасника вказаних РТК станцій, або внести відповідні зміни до тендерної документації. 3.) Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації, пункті 1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, підпункту 4 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*». вимагається наявність в Учасника автомобілів у кількості не менше 3 одиниць. Виходячи з вказаного доцільно припустити, що натурне обстеження буде проводитись засобами учасника, питання в тому, якими саме силами та засобами планується проведення натурного обстеження? В випадку, коли натурне обстеження має бути організоване та проведено силами та засобами учасника, слід ввести відповідні корективи до технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Наявність у Учасника кольорового принтеру з можливістю друку формату А1 і А3 – це необхідна умова для якісного виконання натурних обходів в межах міста де використання РТК-станцій малоефективне. Передбачається розмноження друкованої картографічної інформації для бригад обхідників, що уточнюватимуть мережі на місцях.


2) Наявність в учасника базових РТК станцій – це необхідна умова для якісного виконання натурних обходів за межами міста на водогонах та водозаборах де використання РТК-станцій найефективніше. Також РТК-станції можуть бути використані для уточнення та прив’язки планшетів М1:500 до координатної сітки.

3) Передбачається, що натурне обстеження буде проводитись силами та засобами Учасника. Замовник може надати автотранспорт та фахівців в обмеженій кількості для допомоги, але зважаючи на те що цей ресурс щоденно задіяний ремонтно-експлуатаційними дільницями.
Розробка електроної карти міста
Дата подання: 18 серпня 2020 19:17
Дата відповіді: 21 серпня 2020 14:53
З Ваших відповідей на раніше поставлені запитання видно, що повну векторизованних карту розробляти не потрібно. На яку карту (архітектурну або аерофотознімання) будуть накладається водопровідна, каналізаційна і електрична мережі. Для подальшої роботи з розробки гідравлічної моделі мереж водопроводу та каналізації необхідна повна карта міста з усіма будівлями. Необхідна можливість оперативно оновлювати карту міста в зв'язку з новим будівництвом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пункті 4.1. «Вимоги до базової геоінформаційної системи» вказано, що векторні інформаційні шари мереж водопостачання, водовідведення, електричних мереж та абоненти (клієнти водоканалу) створюються в рамках даного проекту. Картографічні підоснови - топографічні плани масштабу 1:500 та ортофотоплани будуть надані Львівською міською радою (геопорталом м.Львова) за допомогою впровадження протоколу обміну з їх базою даних на етапі №3 «Впровадження протоколу обміну з базою даних Львівської міської ради». Також, як допоміжні картографічні підоснови, мають бути використані відкриті картографічні сервіси Google та OpenStreetMap із переведенням їх в систему УСК2000 як єдиний простір в єдиній системі координат із іншими вищевказаними шарами.
Інтеграція ГІС та SCADA
Дата подання: 20 серпня 2020 09:35
Дата відповіді: 25 серпня 2020 17:18
До Договору. Етап 12 Додатку 1 до Договору. Розроблення, налаштування та інтеграція в загальну систему інструменту гідравлічного моделювання, її синхронізація з існуючою системою SCADA ЛМКП «Львівводоканал». Надайте, будь ласка, роз’яснення, який об’єм послуг мається на увазі? Ваша відповідь: Наразі ЛМКП «Львівводоканал» працює над впровадженням SCADA-системи для централізованого збору даних та моніторингу технологічних параметрів тиску (напору) в контрольних точках та обліку витрати води на ВНС та водозаборах. Для коректної роботи інструменту гідравлічного моделювання необхідна інтеграція із існуючою базою даних SCADA для отримання даних вимірювання напору в контрольних диктуючих точках та витрати води на ВНС та водозаборах. В об’єм послуг має входити написання API протоколу обміну між двома базами даних. Відповідь абсолютно не розкриває кінцеву мету даного пункту Договору, коректна робота інструменту гідравлічного моделювання не залежить від інтеграції з системою SCADA. Просимо зрозуміло розгорнути Вашу відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підтвердження коректної роботи, калібрування ІГМ та перевірки правильності математичних розрахунків EPANET, результати розрахунків мають порівнюватися із виміряними за допомогою еталонних контрольно-вимірювальних приладів. Для забезпечення функції валідації даних передбачений Етап 12 до Договору «Розроблення, налаштування та інтеграція в загальну систему інструменту гідравлічного моделювання, її синхронізація з існуючою системою SCADA ЛМКП «Львівводоканал».

Перевірці підлягають наступні показники:

Для насосів ВНС та КНС:
- Поточна витрата води насоса ВНС та КНС, л / с
- Напір на вході насоса, м
- Напір на виході насоса, м
- Рівень води в РЧВ ВНС, м
- Рівень води в приймальному відділені КНС, м
- Статус насосного агрегата, вкл./відкл.

Для контрольних точок тиску:
- Напір, м

Для автоматизованої запірної арматури:
- Ступінь відкриття, % або град.

Для споживачів:
- Поточна витрата води, л / с

Всі ці параметри вимірюються каліброваними контрольно-вимірювальними приладами, а їх показники передаються на сервер SCADA ЛМКП «Львівводоканал» системою телеметрії.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-30-005588-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИБАЧУК МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2567814131
Дата подання: 12 серпня 2020 19:22
Дискримінаційні умови
Додаток 1
1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
1.1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону.
п.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

За текстом: «… Аналогічним вважається договір на cтворення геоінформаційної системи мереж водопостачання, водовідведення, яка складається з наступних компонентів: ГІС, гідро моделювання, управління активами…»

Згідно предмету закупівлі маємо наступну назву: «Створення геоінформаційної системи мереж водопостачання, водовідведення
та електричних мереж ЛМКП «Львівводоканал»». До чого тут система управління активами СУА? Система управління активами – ніколи не була (в жодному тендері не тільки за часів Прозорро, але й і раніше) і не може бути часткою геоінформаційної системи, це окрема система, яка створюється на базі уже створеної геоінформаційної системи. Тобто, це окрема послуга за рамками даного договору, технічне завдання для якої може бути сформоване тільки персонально для кожного Замовника після і на базі уже створеної геоінформаційної системи.
Спроба виконати СУА в рамках ГІС – це лобіювання певного учасника та дискримінаційна умова по відношенню до підприємств, що займаються розробкою та впровадженням ГІС та необхідних розрахунків інженерних мереж.
Вимагаємо виключення СУА з даного проекту ГІС.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2020 10:59
Детально у протоколі
Номер вимоги: UA-2020-07-30-005588-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИБАЧУК МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2567814131
Дата подання: 12 серпня 2020 19:30
Дискримінаційні умови
Додаток 1
1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
1.1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону.
п. 2. Наявність фінансової спроможності.

За текстом: «1. Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за попередній рік у розмірі не меншому, ніж 95% очікуваної вартості предмета закупівлі…»

Абсолютно дискримінаційна і лобіююча інтереси певного виконавця умова! Підприємство, що займається тільки створенням ГІС інженерних мереж для підтвердження такої умови має на протязі календарного року повністю виконати (за сьогоднішніми цінами) мінімум три проекти ГІС водопостачання міст обласного значення з населенням в середньому в 300 тис. чол. Що є абсолютно нереальним!
Добрати таку суму можна тільки завдяки іншим видам діяльності. Тоді до чого тут ГІС інженерних мереж?

Вимагаємо виключити даний пункт з умов тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2020 10:59
Детально у протоколі
Номер вимоги: UA-2020-07-30-005588-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИБАЧУК МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2567814131
Дата подання: 12 серпня 2020 19:41
Дискримінаційні умови
Додаток 1
1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
1.1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону.
п. 3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*

За текстом: «… Окрім того для якісного виконання роботи щодо гідро моделювання, учасник повинен підтвердити наявність спеціаліста, який має наукову ступінь (доктора наук та/або кандидата наук) відповідної кваліфікації (водопостачання та каналізація та/або математичне моделювання) – не менше 1 особи…».

Абсолютно дискримінаційна і лобіююча інтереси певного виконавця умова! Підтвердження виконання аналогічних послуг уже є запорукою успішного створення ГІС та виконання гідравлічних розрахунків. До того ж наукова ступінь особи в області водопостачання та каналізації та/або математичного моделювання не може бути гарантією успіху в практиці. А підприємства, що розробили і зарекомендували неодноразово на практиці в готових виконаних проектах ГІС в тому числі і свій спеціалізований програмний продукт для ГІС водопостачання та водовідведення з гідравлічними розрахунками та не мають такої особи в штаті - залишаються за «бортом»? Абсурд і дискримінація.

Вимагаємо виключити даний пункт з умов тендеру.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2020 11:00
Детально у протоколі
Номер вимоги: UA-2020-07-30-005588-c.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИБАЧУК МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2567814131
Дата подання: 12 серпня 2020 19:49
Дискримінаційні умови
Додаток 1
1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
1.1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону.
п. 4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*

За текстом: « 5. транспортні засоби – не менше 3 одиниць (наявність підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права, договори оренди);…»

Це тендер на перевезення когось чи чогось? Більш абсурдної умови для створення ГІС придумати навряд чи можливо. Це ще одне підтвердження лобіювання Замовником одного з майбутніх учасників. Знову маємо звичайну дискримінацію.

Вимагаємо виключити даний пункт з умов тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2020 11:00
Детально у протоколі
Номер вимоги: UA-2020-07-30-005588-c.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИБАЧУК МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2567814131
Дата подання: 12 серпня 2020 20:06
Необхідність підтвердження придатності спеціалізованого програмного продукту для створення ГІС водопостачання та водовідведення
«Додаток 2

Технічне завдання
Створення геоінформаційної системи мереж водопостачання, водовідведення та електричних мереж ЛМКП «Львівводоканал»
3.2. Вимоги до структури системи

Система має представляти програмно-розрахунковий комплекс, до складу якого має входити спеціалізоване програмне забезпечення для моделювання водопровідних та каналізаційних мереж, що підтримує стандартні протоколи обміну даними.
Система має містити:
• підсистему зберігання даних;
• підсистему вводу даних;
• підсистему моделювання та розрахунків;
• підсистему візуалізації даних.»

До даного пункту потрібно наголосити, що Система має представляти програмно-розрахунковий комплекс, до складу якого має входити ГОТОВЕ (З ЗАКІНЧЕНОЮ АРХІТЕКТУРОЮ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ) ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАРЕКОМЕНДОВАНЕ спеціалізоване програмне забезпечення для моделювання водопровідних та каналізаційних мереж ТА ВИКОНАННЯ НЕОБХІДНИХ ГІДРАВЛІЧНИХ РОЗРАХУНКІВ, що підтримує стандартні протоколи обміну даними.

Готовність програмного забезпечення, з яким учасник виходить на торги, має бути підтверджена відповідними документами (реєстрація авторського права на програмний продукт, підтвердження права власності на програмний продукт, дилерські угоди на розповсюдження програмного продукту, інформація про успішне виконання проектів в програмному продукті) – саме в цьому заключається наша вимога. В противному випадку Замовник може отримати абсолютно сирий або непридатний програмний продукт для побудови ГІС водопостачання та водовідведення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2020 11:01
Детально у протоколі
Номер вимоги: UA-2020-07-30-005588-c.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:40287578
Дата подання: 13 серпня 2020 17:11
Щодо можливості залучення підрядників
Відповідно до пункту 3 статті 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Розділу ІІІ Загальні умови здійснення закупівлі Закону України “Про публічні закупівлі”: “Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців”. Відповідно до цієї статті Замовник мав би надати учаснику можливість залучати субпідрядників/співвиконавців. Проте в тендерній документації, в пункті 3 Кваліфікаційних критеріїв зазначено: “Загальна кількість фахівців, залучених до виконання робіт – не менше 10-ти осіб, що мають інженерну або геодезичну освіту, що перебувають у трудових відносинах на постійній основі за основним місцем роботи. Для підтвердження трудових відносин із визначеними фахівцями Учасник надає відповідні документи: накази про призначення, штатний розклад.“ Просимо привести Тендерну документацію у відповідність до Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме дати можливість надати учаснику можливість залучати субпідрядників/співвиконавців.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2020 16:29
Детально у протоколі
Номер вимоги: UA-2020-07-30-005588-c.a7
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:40287578
Дата подання: 13 серпня 2020 17:13
Щодо залучення геодезистів та матеріально-технічної бази
У пункті 13 Вихідні дані, що надаються Замовником, технічного завдання сказано “Для проведення інвентаризації / натурних обстежень мереж водопостачання, водовідведення та електричних мереж Замовником призначаються фахівці з поміж його працівників для участі у натурних обстеженнях та надання Виконавцеві інформації про актуальний стан мереж. У разі проведення інвентаризації мереж та активів за межами міста Замовник надає автотранспорт для проведення натурних обстежень.”. Також в пунктах 3-4 сказано: “Для успішного виконання послуг Учасником необхідна наявність кваліфікованих фахівців з вищою спеціальною освітою в області картографії, геодезії, водної інженерії, міського господарства та систем автоматизованого керування, які будуть безпосередньо брати участь в розробці геоінформаційної системи, з досвідом надання послуг зі створення ГІС та проведення гідравлічних розрахунків водопровідних та каналізаційних мереж не менше 3-х років. Окрім того для якісного виконання роботи щодо гідро моделювання, учасник повинен підтвердити наявність спеціаліста, який має наукову ступінь (доктора наук та/або кандидата наук) відповідної кваліфікації (водопостачання та каналізація та/або математичне моделювання) – не менше 1 особи; Загальна кількість фахівців, залучених до виконання робіт – не менше 10-ти осіб, що мають інженерну або геодезичну освіту, що перебувають у трудових відносинах на постійній основі за основним місцем роботи” та “Учасник повинен мати в користуванні (наявність власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму, тощо) наступне обладнання: Базова РТК станція - не менше 2 одиниць; комп’ютери в комплекті (робочі станції) з необхідним ліцензійним програмним забезпеченням та операційною системою – не менше 10 одиниць; принтери формату А4 - не менше 2 одиниць; кольоровий принтер з можливістю друку формату А1 і А3 - по 1 одиниці; транспортні засоби – не менше 3 одиниць (наявність підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права, договори оренди); Учасники надають оригінали або належним чином завірені Учасником копії свідоцтв про метрологічну повірку та/або сертифікатів калібрування засобів вимірювальної техніки та/або сертифікації, вказаних у довідці.” Зважаючи на те, що Замовник надає автотранспорт для натурних обстежень, призначає фахівців з поміж своїх працівників для участі у натурних обстеженнях просимо прибрати ці та інші Вимоги, які забезпечуються Замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2020 16:30
Детально у протоколі
Номер вимоги: UA-2020-07-30-005588-c.a8
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:40287578
Дата подання: 13 серпня 2020 18:01
Щодо синхронізації з SCADA
Відповідно до пункту 1 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” “1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).” У пункті 3.1 Вимоги до системи в цілому”, тендерної документації сказано, що має відбуватись “Синхронізація із базами даних автоматизованої системи дистанційного диспетчерського контролю технологічних процесів SCADA”. Не зрозуміло як саме має відбуватись синхронізація і що саме мається на увазі під словом “Синхронізація”. Вимагаємо привести цей пункт у відповідність до Закону України “Про публічні закупівлі” та розписати цей технологічний процес.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2020 16:30
Детально у протоколі
Номер вимоги: UA-2020-07-30-005588-c.a9
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:40287578
Дата подання: 13 серпня 2020 18:02
Щодо синхронізації з "Is-pro"
Відповідно до пункту 1 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” “1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).” У пункті 10. Вимоги до складу наданих послуг, тендерної документації сказано, що має відбуватись “синхронізація ГІС з базами даних "Комплексної системи автоматизації підприємства "IS-pro"" ЛМКП «Львівводоканал»”. Не зрозуміло як саме має відбуватись синхронізація і що саме мається на увазі під словом “Синхронізація”. Вимагаємо привести цей пункт у відповідність до Закону України “Про публічні закупівлі” та розписати цей технологічний процес.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2020 16:31
Детально у протоколі
Номер вимоги: UA-2020-07-30-005588-c.b11
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИБАЧУК МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2567814131
Дата подання: 20 серпня 2020 12:58
Відміна тендеру
Необгрунтовані дії Замовника, що можуть привести до негативних наслідків
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 серпня 2020 12:02
Детально у протоколі

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи подані скаржником

20 серпня 2020 12:58
11111.docx

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-30-005588-c.b10
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИБАЧУК МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2567814131
Відміна тенденру
Необгрунтовані дії Замовника, що можуть привести до негативних наслідків
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

20 серпня 2020 12:54
11111.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 вересня 2020
UA-2020-07-30-005588-cf0a343fa91d24292b57c06d5ef1fcdbe
Найменування: Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03348471
Місцезнаходження: 79017, Україна, Львівська область обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Інтерпроект GMBH" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 17:10
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 17:08
ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Документи
Відхилено
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. На відповідність вимозі п.3.1.3. ч.2 р.1.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен подати копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період – проміжна звітність щоквартальна, наростаючим підсумком з початку звітного року (якщо відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Постанови Кабінету Міністрів України №419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» Учасник подає скорочену за показниками річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати – Учаснику до такої фінансової звітності необхідно долучити пояснення у довільній формі про приналежність до такої категорії підприємств з посиланням на норму Закону/Постанови), що передує даті укладення договору з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. Учасник – ТОВ «Інтерпроект GmBH» у складі своєї тендерної пропозиції не подав копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період – проміжна звітність щоквартальна, наростаючим підсумком з початку звітного року або довідки-пояснення про ненадання такої звітності. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження в систему такої звітності або довідки-пояснення. 2. Відповідно до умов ч.1 р.3 тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: 1. Для юридичних осіб: згідно вимог п.4, п.5 та п.6 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до вимоги п.6 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати Рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору з ЛМКП «Львівводоканал» згідно Додатку 3, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (Відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 17.06.2018р.). Рішення повинно містити повну назву закупівлі, назву підприємства Замовника, а також номер закупівлі у системі Prozorro. Учасник – ТОВ «Інтерпроект GmBH» у складі своєї тендерної пропозиції не подав такого рішення. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження такого рішення у систему. 3. Відповідно до вимоги п.2 ч.1 р.1.1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: копію договору (договорів), зазначеного (зазначених) у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Учасник – ТОВ «Інтерпроект GmBH» у складі своєї пропозиції подав Договір KRD-ICB-09 від 27.06.2018 року та Договір №43266823 від 28.12.2018 року іноземною мовою без перекладу на українську мову. Просимо виправти невідповідність шляхом завантаження перекладів вищезазначених договорів на українську мову.

Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 14:35
Електронний підпис
16 вересня 2020 14:35
Договір UNICEF 43266823 UA.pdf
16 вересня 2020 14:35
Contract KRD-ICB-09- UA.pdf
28 серпня 2020 15:30
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:30
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:30
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:30
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:16
Підписаний_G0820-1574-GL_tender.pdf
28 серпня 2020 15:16
2.8. Довідка про санкції.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до статті 16 (Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі) ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Відповідно до ч.7 р.3 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. На відповідність даній вимозі Учасник – ДП «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства» подав документ «Довідка субпідряд.pdf», у якій не зазначено місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження виправленої довідки у відповідності до вимоги ч.7 р.3 тендерної документації. 2. Відповідно до ч.1 р.1.1. Додатку 1 до тендерної документації: «Аналогічним вважається договір на cтворення геоінформаційної системи мереж водопостачання, водовідведення, яка складається з наступних компонентів: ГІС, гідро моделювання, управління активами». У поданому Учасником аналогічному договорі «Договір ГІС Київ.pdf» з ПАТ «АТ «Київводоканал» відсутня інформація про компонент «управління активами». Для виправлення невідповідності просимо надати аналогічний договір, який містить такий компонент або надати роз’яснення щодо наявності даної інформації в уже завантажених документах.

Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 13:43
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:41
Довідка ст. 17.pdf
07 жовтня 2020 13:41
Довідка МВС Ткаченко.PDF
07 жовтня 2020 13:41
Довідка МВС Кравченко.PDF
07 жовтня 2020 13:41
Довідка ліцензія.pdf
16 вересня 2020 10:50
Електронний підпис
16 вересня 2020 10:46
Супровідний.pdf
16 вересня 2020 10:46
Довідка субпідряд.pdf
31 серпня 2020 09:28
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:28
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:32
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:32
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:31
Статут_копія.pdf
28 серпня 2020 17:31
Довіреність.pdf
28 серпня 2020 17:31
Довідка сертифікація.pdf
28 серпня 2020 17:31
Витяг ПДВ.pdf
28 серпня 2020 17:31
Виписка_копія.pdf
28 серпня 2020 17:31
Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 17:31
Лист-відгук_Київ.pdf
28 серпня 2020 17:31
договрі оренди ТЗ Nissan.pdf
28 серпня 2020 17:31
Договір ГІС Київ.pdf
28 серпня 2020 17:31
Довідка субпідряд.pdf
28 серпня 2020 17:31
Довідка працівники.pdf
28 серпня 2020 17:31
Довідка МТБ.pdf
28 серпня 2020 17:31
Баланс червень 2020.pdf
28 серпня 2020 17:31
Баланс 2019.pdf

Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 12:21
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:19
Проект договору.pdf
31 серпня 2020 12:19
Cтатутні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтерпроект GMBH"

ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"

ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" 14 685 000,00
UAH з ПДВ
14 685 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інтерпроект GMBH" 16 000 000,00
UAH з ПДВ
16 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 13:43
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:41
Довідка ст. 17.pdf
07 жовтня 2020 13:41
Довідка МВС Ткаченко.PDF
07 жовтня 2020 13:41
Довідка МВС Кравченко.PDF
07 жовтня 2020 13:41
Довідка ліцензія.pdf
16 вересня 2020 10:50
Електронний підпис
16 вересня 2020 10:46
Супровідний.pdf
16 вересня 2020 10:46
Довідка субпідряд.pdf
31 серпня 2020 09:28
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:28
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:32
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:32
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:31
Статут_копія.pdf
28 серпня 2020 17:31
Довіреність.pdf
28 серпня 2020 17:31
Довідка сертифікація.pdf
28 серпня 2020 17:31
Витяг ПДВ.pdf
28 серпня 2020 17:31
Виписка_копія.pdf
28 серпня 2020 17:31
Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 17:31
Лист-відгук_Київ.pdf
28 серпня 2020 17:31
договрі оренди ТЗ Nissan.pdf
28 серпня 2020 17:31
Договір ГІС Київ.pdf
28 серпня 2020 17:31
Довідка субпідряд.pdf
28 серпня 2020 17:31
Довідка працівники.pdf
28 серпня 2020 17:31
Довідка МТБ.pdf
28 серпня 2020 17:31
Баланс червень 2020.pdf
28 серпня 2020 17:31
Баланс 2019.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 14:35
Електронний підпис
16 вересня 2020 14:35
Договір UNICEF 43266823 UA.pdf
16 вересня 2020 14:35
Contract KRD-ICB-09- UA.pdf
28 серпня 2020 15:30
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:30
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:30
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:30
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:16
Підписаний_G0820-1574-GL_tender.pdf
28 серпня 2020 15:16
2.8. Довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"

ТОВ "Інтерпроект GMBH"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"
#03363588
Переможець 14 685 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"
#03363588
14 685 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2024 13:07
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 15:23
Додаткова угода №3 до Договору 01-968Т.pdf зміни до договору
02 січня 2024 15:23
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2023 14:17
ДУ№2 до Договору№ 01-968Т.pdf зміни до договору
03 липня 2023 14:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 11:26
ДУ№1 до Договору 01-968Т.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 11:26
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 16:11
Договір № 01-968T.pdf укладений
21 жовтня 2020 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії Договору відповідно до п. 4, ч. 5, ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №01-968Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії Договору відповідно до п. 4, ч. 5, ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №01-968Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії Договору відповідно до п. 4, ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №01-968Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 8 741 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 456 916,67 UAH)