Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд під час будівництва об’єкту «Капітальний ремонт будівлі головного корпусу комунального закладу «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область»
Очікувана вартість
1 001 864,00 UAH
UA-2020-07-30-005265-c 1092722e82fb4422a1f5682e6f602133
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Наталія Олександрівна

+380564920072 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Романенко Наталія Олександрівна
+380564920072
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 20:00
Очікувана вартість: 1 001 864,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 018,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: згідно Додатку 4. Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд під час будівництва об’єкту «Капітальний ремонт будівлі головного корпусу комунального закладу «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється поетапно, відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного кодексу України) на підставі акту приймання – передачі робіт, підписаного в двосторонньому порядку, та рахунку за виконані роботи згідно календарного плану. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 14:43
Додаток 1 (85).docx
30 липня 2020 14:43
Додаток 3 (34).docx
30 липня 2020 14:43
Додаток 2 (7).docx
30 липня 2020 14:43
Додаток 4 (32).docx
30 липня 2020 14:43
Оголошення_ТН_Інфекційна лікарня (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Бихно Марина Володимирівна" 800 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 13:24
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:22
скан3.zip
07 серпня 2020 13:22
скан2.zip
07 серпня 2020 13:22
скан1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Бихно Марина Володимирівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Бихно Марина Володимирівна"
#2828408888
Переможець 800 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 09:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Бихно Марина Володимирівна"
#2828408888
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2023 15:38
ТН_ДУ11_інфікц_лік_06.06.2023.pdf укладений
06 червня 2023 15:37
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 16:28
TH DU 9.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 16:27
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2022 13:22
DU 8 Teh inf.pdf зміни до договору
21 жовтня 2022 13:22
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2022 08:12
Dop.ugoda texnag infeksionka.pdf зміни до договору
31 травня 2022 08:12
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 14:02
ТН_ДУ4_інфекц_лік_28.09.2021.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 14:02
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 10:44
ДУ3_ТН_інфек_лік_06.04.2021.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 10:44
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 14:53
ТН_Інфекц_17.08.2020.PDF укладений
17 серпня 2020 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку здійснення технічного нагляду у межах строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 320-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань за договором, зменшення бюджетних зобов'язань на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 320-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в календарному графіку (подовження строку робіт)
Номер договору про закупівлю: 320-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку виконання робіт та строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 320-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у календарному плані
Номер договору про закупівлю: 320-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 06 червня 2023
Сума оплати за договором: 521 559,68
UAH
Причини розірвання договору: Відповідно п. 5.4 Договору, за згодою Сторін