Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі сараю Маяківської ЗОШ І-ІІІ ступенів» згідно з виготовленою проектно-кошторисною документацією. ДК 021:2015: 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи»
Очікувана вартість
640 100,00 UAH
UA-2020-07-30-005000-c ffcbac94daab4f64aaa3e86b3056ac29
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Перлик Тарас

380953980218 cozozakypki2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Слов’янської районної ради Донецької області «Центр з обслуговування закладів освіти Слов’янського району»
Код ЄДРПОУ: 40210820
Місцезнаходження: 84150, Україна , Донецька обл., Слов’янський район, смт. Райгородок, вул. Молодіжна, буд. 5-а
Контактна особа: Перлик Тарас
380953980218
cozozakypki2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 13:52
Очікувана вартість: 640 100,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі сараю Маяківської ЗОШ І-ІІІ ступенів» згідно з виготовленою проектно-кошторисною документацією. ДК 021:2015: 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі сараю Маяківської ЗОШ І-ІІІ ступенів» згідно з виготовленою проектно-кошторисною документацією. ДК 021:2015: 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 14:30
Проєкт договору підряду.docx
30 липня 2020 14:29
Оголошення виконання робіт Маяки.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЕЛ ГРИГОРІЙ МИХАЙЛОВИЧ 526 350,00
UAH
526 350,00
UAH
Документи
ТОВ "ТВК СОЛАР" 606 331,20
UAH
574 900,00
UAH
Документи
ТОВ "БСМ БУДІВНИЦТВО" 615 000,00
UAH
575 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОМ ЛТД" 638 500,00
UAH
580 000,00
UAH
Документи
ТОВ "СТРОЙ-МОНТАЖ" 638 001,23
UAH
634 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 14:57
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:57
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:56
2. Працівники ДОДАТОК 4.pdf
10 серпня 2020 14:56
4. Повноваження.pdf
10 серпня 2020 14:56
5. Документ_ЄДР_1006981698 (1).zip
10 серпня 2020 14:56
6. Статут.PDF
10 серпня 2020 14:56
8. Згода ДОДАТОК 6 та 7.PDF
10 серпня 2020 14:56
Маяки КОШТОРИС.rar
10 серпня 2020 14:55
10. Перс.дані ДОДАТОК 9.PDF
10 серпня 2020 14:55
11. Ліцензія.PDF
10 серпня 2020 14:55
13. Фін.звітність.PDF
10 серпня 2020 14:55
14. Субпідряд.PDF
10 серпня 2020 14:55
Dovidka_20191547480440962705.pdf.p7s
10 серпня 2020 14:55
Dovidka_20191547480440962705.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 15:01
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:00
Кошторис.imd
10 серпня 2020 15:00
34_Календарний графік.pdf
10 серпня 2020 15:00
28_Наказ по ОП.pdf
10 серпня 2020 15:00
27_Лист-пояснення.pdf
10 серпня 2020 15:00
22_Проект договору.pdf
10 серпня 2020 15:00
12_Опис ТОВ ТВК СОЛАР 2019.pdf
10 серпня 2020 15:00
10_РІШЕННЯ 14.pdf
10 серпня 2020 15:00
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 13:58
Електронний підпис
06 серпня 2020 13:57
1Маяки.imd
06 серпня 2020 10:33
Приказ директор БСМ-1.pdf
06 серпня 2020 10:33
Ліцензія.pdf
06 серпня 2020 10:33
Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2020 10:33
статут.pdf
06 серпня 2020 10:33
Витяг з ЄДР.pdf
06 серпня 2020 10:33
Паспорт Мишенин Д.М..pdf
06 серпня 2020 10:33
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 15:38
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:30
Цінова пропозиція.pdf
10 серпня 2020 15:30
Фінансова звітність.pdf
10 серпня 2020 15:30
Статут.pdf
10 серпня 2020 15:30
251.imd
10 серпня 2020 15:30
Ліцензія.pdf
10 серпня 2020 15:30
Календарний графік.pdf
10 серпня 2020 15:30
Витяг з ЄДР.pdf
10 серпня 2020 15:30
витяг єдиний податок.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 15:18
Додаток 5 Досвід робіт.pdf
10 серпня 2020 14:31
81.imd
10 серпня 2020 14:31
142300035099483S011001210000031122019.pdf
10 серпня 2020 14:31
НДС свідоцтво цв.pdf
10 серпня 2020 14:31
Копія Виписка.pdf
10 серпня 2020 14:31
Дозвили.pdf
10 серпня 2020 14:31
Лицензія СТРОЙ-МОНТАЖ.pdf
10 серпня 2020 14:31
Статут 2 частина.pdf
10 серпня 2020 14:31
Статут 1 частина.pdf
10 серпня 2020 14:31
№10 Довідка ЄДР 001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЕЛ ГРИГОРІЙ МИХАЙЛОВИЧ

ТОВ "ТВК СОЛАР"

ТОВ "БСМ БУДІВНИЦТВО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОМ ЛТД"

ТОВ "СТРОЙ-МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЕЛ ГРИГОРІЙ МИХАЙЛОВИЧ
#2053315317
Відхилено 526 350,00
UAH
17 серпня 2020 09:16
ТОВ "ТВК СОЛАР"
#41083009
Переможець 574 900,00
UAH
20 серпня 2020 13:36

Документи

Документи

20 серпня 2020 09:22
Солар переможець.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТВК СОЛАР"
#41083009
574 900,00
UAH
Документи

Документи

20 серпня 2020 09:22
Солар переможець.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дод4.PDF зміни до договору
19 жовтня 2020 14:47
111111.PDF зміни до договору
11 вересня 2020 09:04
план фин.PDF зміни до договору
07 вересня 2020 09:59
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 15:23
дод3.PDF зміни до договору
04 вересня 2020 15:22
дод2.PDF зміни до договору
04 вересня 2020 15:04
Договір №77ш від 27.08.20р..PDF зміни до договору
28 серпня 2020 11:49
Додаткова №1 від 28.08.20р. до дог. №77ш.PDF зміни до договору
28 серпня 2020 11:49
Договір №77ш від 27.08.20р..PDF укладений
27 серпня 2020 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти п.п. 3.3. Договору 77/ш від 27.08.2020 року в наступній редакції: «Оплата здійснюється шляхом перерахування на поточний рахунок Підрядника передплати у розмірі 30% від суми договору, а саме 172470,00 грн (сто сімдесят дві тисячі чотириста сімдесят грн..00 коп.), далі оплата за виконані обсяги робіт здійснюється після підписання актів, складених за формою КБ-2в і довідки форми КБ-3. Кошти попередньої оплати мають бути використані протягом 21 робочих днів з дня одержання. По закінченню терміну невикористані кошти попередньої оплати мають бути повернені платнику»
Номер договору про закупівлю: 77/ш
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони домовились Додаткову угоду №1 від 28.08.2020р.до Договору 77/ш від 27.08.2020 визнати недійсною. 2. Сторони домовились викласти п.п. 3.3. Договору 77/ш від 27.08.2020 року в наступній редакції: «Оплата Замовником Учаснику вартості робіт/послуг проводиться за фактично виконаний об’єм, на поточний рахунок Учасника, вказаний у розділі 15 Договору, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних актів, складених за формою КБ-2в і довідки форми КБ-3».
Номер договору про закупівлю: 77/ш
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодження
Номер договору про закупівлю: 77/ш
Договір:
Номер додаткової угоди: додаток 3 до договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зведений кошторис
Номер договору про закупівлю: 77/ш
Договір:
Номер додаткової угоди: зведений кошторис
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились викласти п.п. 4.1. Договору 77/ш від 27.08.2020 року в наступній редакції: «4.1. Строк (термін) надання послуг/виконання робіт в термін: 25.12.2020 року». 2. Всі інші умови Договору не обумовлені даною додатковою угодою залишаються без змін та Сторони підтверджують по ним свої права та зобов’язання. 3. Додаткова угода набирає сили з моменту її підписання сторонами та скріплення печатками і діє до 31.12.2020 року. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 77/ш
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 574 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 95 816,67 UAH)