Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг комунального значення до опорної школи м.Сіверська, Донецької області. ГБН Г.1-218-182:2011
Очікувана вартість
2 955 000,00 UAH
UA-2020-07-30-004877-c 17e0c7417b604bdbb0a0e7239327baa0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Балдіна

+380506303512 siversk@siverska-gromada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сіверська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04053097
Вебсайт: https://siverska-gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 84522, Україна , Донецька обл., м. Сіверськ, вул. Центральна, 8
Контактна особа: Людмила Балдіна
+380506303512
siversk@siverska-gromada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 15:37
Очікувана вартість: 2 955 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Категорія замовника: 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову (не стосується документів, викладених російською мовою).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг комунального значення до опорної школи м.Сіверська, Донецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84522, Україна, Донецька область, Бахмутський район, м.Сіверськ, дороги комунального значення до опорної школи м.Сіверська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 15 Банківські 30
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 14:20
Додаток 3.docx
30 липня 2020 14:20
Додаток 1.docx
30 липня 2020 14:20
Додаток 2.docx
30 липня 2020 14:20
Додаток 5.docx
30 липня 2020 14:20
Додаток 6.docx
30 липня 2020 14:20
Додаток 4.docx
30 липня 2020 14:20
Тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розрахунка ціни тендерної пропозиції
Дата подання: 06 серпня 2020 11:25
Дата відповіді: 07 серпня 2020 12:53
Доброго дня! Тендерною документацією не передбачено подання договірної ціни у складі тендерної пропозиції. Згідно роз'яснень Мінекономрозвитку України № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016 «Щодо здійснення закупівлі робіт», договірна ціна (кошторис), яка є невід'ємною частиною договору про закупівлю, розраховується лише Переможцем закупівлі і погоджується сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України. Просимо роз'яснити яким чином і в який термін Переможець закупівлі має узгодити з Замовником розрахунок ціни тендерної пропозиції. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що умовами тендерної документації не встановлено обов’язку для Переможця закупівлі погоджувати із Замовником розрахунок ціни тендерної пропозиції. Разом з тим, договірна ціна, яка є невід’ємною частиною договору, має бути узгоджена сторонами під час укладання договору про закупівлю. Таким чином, погодження договірної ціни має бути здійснено у строки, що не перевищують строку для укладання договору, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі".
Щодо підготовки тендерної пропозиції
Дата подання: 06 серпня 2020 11:27
Дата відповіді: 07 серпня 2020 12:54
Доброго дня! Згідно з вимогами тендерної документації (Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції): «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади такої особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями). Просимо пояснити: 1. Якщо учасник подає у складі тендерної пропозиції довідку або інформацію, яка буде засвідчена печаткою та підписом уповноваженої особи, але вказана довідка/інформація розташована на декількох сторінках, чи потрібно кожну сторінку такого документу засвідчувати печаткою та підписом уповноваженої особи? 2. Якщо учасник подає у складі тендерної пропозиції скановані документи з оригіналів документів, яким чином засвідчити вказані скан-копії? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Щодо питання першого. Умовами тендерної документації встановлено, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади такої особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями). Тобто, на кожній сторінці документу тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями) повинен міститись підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади такої особи). Водночас, звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, серед яких, зокрема, невірне (неповне) завірення або не завірення учасником документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення документу лише підписом уповноваженої особи.
Щодо питання другого. Умовами тендерної документації встановлено, що учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-30-004877-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БК ДОР-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40955004
Дата подання: 27 серпня 2020 11:17
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ "БК Дор-сервіс"
СКАРГА На рішення замовника щодо відхилення пропозиції учасника 30.07.2020 року на офіційному веб-порталі з публічних закупівель PROZORRO Сіверська міська рада (далі- Замовник) оприлюднив Оголошення про закупівлю «Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг комунального значення до опорної школи м.Сіверська Донецької області. ГБН Г.1-218-182:2011. Подача пропозицій встановлена до 17 серпня, 11:00. Номер процедури в електронній системі закупівель UA-2020-07-30-004877-c. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників: 1. ПП "БАХМУТ-АЛЬФА" 2. ТОВ "БК ДОР-СЕРВІС" 3. ТОВ "БФ "БУД ГРУПП" 4. ТОВ ДАНКОМ 5. ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 6. ТОВ "БУДРЕСУРС" Після відхилення ПП «БАХМУТ-АЛЬФА», ціна учасника ТОВ «БК ДОР-СЕРВІС» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через нібито не виконання умов про усунення невідповідностей, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям ст.16 Закону «Про публічні закупівлі», згідно Протоколу №9 від 26.08.2020 р. У вимозі (час публікації: 2020-08-21 18:09:02; Ідентифікатор: c39c10881203464f84034f7f8cdf498b Кінцевий строк для усунення: 2020-08-22 18:08:57) до ТОВ «БК Дор-Сервіс» про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції Замовником вказане наступне: «в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде залучена при наданні послуг за позицією №9 зазначено наявність повітродувка Stihl 500, при цьому з наявних документів в складі тендерної пропозиції вбачається наявність повітродувки Stihl BR 550. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 1.2.1. додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – повинні бути надані документи, що підтверджують наявність повітродувка Stihl 500.» Але ця вимога Замовника є не можливою для виконання, тому що повітродувки «Stihl 500» не існує взагалі. Учасником була допущена орфографічна помилка в назві моделі повітродувки в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (замість «повітродувка Stihl BR 550» було вказано «повітродувка Stihl 500»). Просимо Вас розцінювати цю помилку як формальну (несуттєву), а саме як технічну помилку та описку, яка не впливає на зміст пропозиції, не призводить до значного спотворення інформації, допущена не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації. Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. В Тендерній документації Замовника в розділі 5 «Оцінка тендерної пропозиції» зазначається опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, у т.ч.: -орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Також, хочемо зазначити, що Учасником ТОВ «БК Дор-Сервіс» у строк, що не перевищує 24 години з моменту подання Замовником вимоги про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції (час публікації: 2020-08-22 13:55:17), були виправлені невідповідності в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка є інформаційним документом щодо підтвердження відповідності Учасника закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме виправлено орфографічну помилку за позицією №9 на «повітродувка Stihl BR 550», підтверджуючі документи до якої були завантажені при подачі Тендерної пропозиції Учасника. Тому, ТОВ «БК Дор-Сервіс» вважає, що подані нами документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «БК Дор-Сервіс»» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Додатки: 1) Копія вимоги про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції (в форматі doc); 2) Протокол №9 від 26.08.2020 р. про відхилення ТОВ «БК Дор-Сервіс»; 3) Документ «усунення невідповідностей ст. 16 Закону», який був завантажений Учасником в систему електронних закупівель ProZorro, у строк що не перевищує 24 години з моменту подання Замовником вимоги про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції (час публікації: 2020-08-22 13:55:17).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 серпня 2020 22:18
рішення від 31.08.2020№16374+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 22:18
рішення від 23.09.2020№17935.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 22:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення, виявлене за результатом розгляду скарги усунуте. Тендерним комітетом прийнято рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРСЕРВІС" та рішення про визначення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДАНКОМ" переможцем процедури закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 30 вересня 2020 11:17

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БАХМУТ-АЛЬФА" 2 631 128,44
UAH з ПДВ
2 616 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" 2 751 605,42
UAH з ПДВ
2 631 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БФ "БУД ГРУПП" 2 849 905,20
UAH з ПДВ
2 849 905,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАНКОМ 2 948 000,00
UAH з ПДВ
2 948 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 2 948 296,02
UAH з ПДВ
2 948 296,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕСУРС" 2 951 000,00
UAH з ПДВ
2 951 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 14:37
Електронний підпис
30 вересня 2020 14:37
документи переможця.rar
22 серпня 2020 13:55
Електронний підпис
15 серпня 2020 18:54
Електронний підпис
15 серпня 2020 18:53
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 14:27
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:25
Довідка ДПС
04 вересня 2020 14:25
Довідка МВС
04 вересня 2020 14:25
Пакет переможця
13 серпня 2020 15:41
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:37
1.Цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2020 10:49
Електронний підпис
13 серпня 2020 10:46
10.Ліцензії та дозволи.pdf
13 серпня 2020 10:46
8.Копія Статуту.pdf
13 серпня 2020 10:46
5.Проект договору.pdf
13 серпня 2020 10:46
1.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 12:58
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:01
13. Довідка лабораторія.pdf
10 серпня 2020 17:01
11. Довідка працівники.PDF
10 серпня 2020 17:01
9. Довідка АБЗ.PDF
10 серпня 2020 17:01
7. Лист-згода.PDF
10 серпня 2020 17:01
4. Проект договору.PDF
10 серпня 2020 17:01
3. Довідка ст. 17.PDF
10 серпня 2020 17:01
1. Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

12 серпня 2020 11:30
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:29
Додаток 5.pdf
12 серпня 2020 11:29
Додаток 4.pdf
12 серпня 2020 11:29
Додаток 2.pdf
12 серпня 2020 11:29
Додаток 1.pdf
12 серпня 2020 11:29
1.1.5.А.Б.завод.pdf
12 серпня 2020 11:29
1.1.3.Лабораторія.pdf
12 серпня 2020 11:29
1.1.2.МТБ договори.pdf
12 серпня 2020 11:29
1.1.1.Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БАХМУТ-АЛЬФА"

ТОВ "БК ДОР-СЕРВІС"

ТОВ "БФ "БУД ГРУПП"

ТОВ ДАНКОМ

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВ "БУДРЕСУРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БАХМУТ-АЛЬФА"
#41408919
Рішення скасоване 2 616 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 11:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 15:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС"
#40955004
Рішення скасоване 2 631 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 11:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 18:08
ТОВ "БФ "БУД ГРУПП"
#40703020
Рішення скасоване 2 849 905,20
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 11:12
ТОВ ДАНКОМ
#34705334
Рішення скасоване 2 948 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 11:12
ПП "БАХМУТ-АЛЬФА"
#41408919
Відхилено 2 616 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 11:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС"
#40955004
Переможець 2 631 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 11:29

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази складена не за формою, встановленою тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 1.1.1. додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна бути подана за формою, встановленою в пункті 1.1.1. додатку 3 тендерної документації. 2) Перелік виявлених невідповідностей: не надано документи, що підтверджують право власності на обладнання за позицією 11 та 12 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 1.1.2. додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – повинні бути надані документи, що підтверджують право власності на обладнання, зазначене в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за позицією 11 та 12. 3) Перелік виявлених невідповідностей: відсутній додаток до свідоцтва про атестацію (сертифікацію), де вказано галузь атестації (сертифікації), яка має відповідати виду послуг/робіт, передбачених предметом закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 1.1.3. додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – повинен бути наданий додаток до свідоцтва про атестацію (сертифікацію), де вказано галузь атестації (сертифікації), яка має відповідати виду послуг/робіт, передбачених предметом закупівлі. 4) Перелік виявлених невідповідностей: відсутня довідка в довільній формі про наявність власних потужностей виробництва асфальтобетону, місце їх розташування (або мобільні). У разі закупівлі асфальтобетонної суміші учасник повинен надати інформацію в довільній формі щодо найменування постачальника(-ів) та місцезнаходження виробничих потужностей (АБЗ). Якщо місце розташування АБЗ за межами області – вказати технологію доставки асфальтобетоної суміші та наявність у учасника такої технічної можливості. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 1.1.5. додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – повинна бути надана довідка в довільній формі про наявність власних потужностей виробництва асфальтобетону, місце їх розташування (або мобільні). У разі закупівлі асфальтобетонної суміші повинна бути надана інформація в довільній формі щодо найменування постачальника(-ів) та місцезнаходження виробничих потужностей (АБЗ). Якщо місце розташування АБЗ за межами області – вказати технологію доставки асфальтобетоної суміші та наявність у учасника такої технічної можливості. 5) Перелік виявлених невідповідностей: відсутній додаток 1 до аналогічного Договору 52/09 від 17.09.2019, який є його невід’ємною частиною. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 1.3.2. додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – повинен бути наданий додаток 1 до аналогічного Договору 52/09 від 17.09.2019, який є його невід’ємною частиною.

Документи

21 серпня 2020 18:00
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде залучена при наданні послуг за позицією №1 зазначено наявність 2-ох катків дорожніх BOMAG BW 135 AD, при цьому в складі тендерної пропозиції містяться документи, що підтверджують право власності, лише на одну одиницю техніки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 1.2.1. додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – повинні бути надані документи, що підтверджують право власності 2-ох катків дорожніх BOMAG BW 135 AD. 2) Перелік виявлених невідповідностей: в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде залучена при наданні послуг за позицією №2 зазначено наявність мінінавантажувача Bobcat S220, при цьому з наявних документів в складі тендерної пропозиції неможливо встановити право власності, на дану техніку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 1.2.1. додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – повинні бути надані документи, що підтверджують право власності на мінінавантажувач Bobcat S220 у відповідності до вимог тендерної документації. 3) Перелік виявлених невідповідностей: в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде залучена при наданні послуг за позицією №8 зазначено наявність 3-ох молотків відбійних Дніпро-М, при цьому в складі тендерної пропозиції містяться документи, що підтверджують право власності, лише двох одинць. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 1.2.1. додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – повинні бути надані документи, що підтверджують право власності 3-ох молотків відбійних Дніпро-М. 4) Перелік виявлених невідповідностей: в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде залучена при наданні послуг за позицією №9 зазначено наявність повітродувка Stihl 500, при цьому з наявних документів в складі тендерної пропозиції вбачається наявність повітродувки Stihl BR 550. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 1.2.1. додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – повинні бути надані документи, що підтверджують наявність повітродувка Stihl 500. 5) Перелік виявлених невідповідностей: в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде залучена при наданні послуг за позицією №10 зазначено про наявність власної електростанції, при цьому в складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують дану інформацію. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 1.2.1. додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – повинні бути надані документи, що підтверджують наявність власної електростанції.

Документи

26 серпня 2020 11:08
Електронний підпис

Документи

26 серпня 2020 14:10
Електронний підпис

Документи

30 вересня 2020 11:24
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС"
#40955004
2 631 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 13:46
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 16:46
УГОДА.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 15:51
договор 216.pdf укладений
13 жовтня 2020 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п.4.3. Договору та додаток 2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 216
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 631 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 438 500,00 UAH)