Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція котельні з встановленням твердопаливних котлів за адресою: вул. Сонячна, 2, смт. Куп’янськ-Вузловий, Куп’янської міської ради, Харківської області
Очікувана вартість
13 492 876,80 UAH
UA-2020-07-30-004531-c 7b2369fea59b492bb0c562faebd1aa3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ананко Леонід Пилипович

+705-21-47 uzkh@kharkivoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 03366144
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5
Контактна особа: Ананко Леонід Пилипович
+705-21-47
uzkh@kharkivoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 11:19
Очікувана вартість: 13 492 876,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 464,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тенедерні пропозиції - Українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція котельні з встановленням твердопаливних котлів за адресою: вул. Сонячна, 2, смт. Куп’янськ-Вузловий, Куп’янської міської ради, Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки можуть проводитись з попередньою оплатою відповідно до бюджетного законодавства України та постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати, товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти у термін до трьох місяців з дня надходження коштів на придбання матеріалів у розмірі 30%. від загального річного обсягу. Підрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів, як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з актами приймання-передачі виконаних робіт Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовником після надання Підрядником підписаних актів виконаних робіт (за формою №№ КБ-2в, КБ-3), перевірки спеціалістами технічного нагляду, з яким Замовник укладає окремий договір, обсягів виконаних робіт, їх якості та відповідності нормативним вимогам, проектно-кошторисній документації, умовам цього Договору та після підписання Замовником актів з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Замовника здійснює перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 робочих днів Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 13:58
ДОДАТОК 7.doc
30 липня 2020 13:58
ДОДАТОК 6.doc
30 липня 2020 13:58
ДОДАТОК 5.doc
30 липня 2020 13:58
ДОДАТОК 4.doc
30 липня 2020 13:57
Додаток 3.doc
30 липня 2020 13:57
ДОДАТОК 2.doc
30 липня 2020 13:57
Додаток 1.xls
30 липня 2020 13:57
ТД (47).docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-30-004531-c.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ АСТЕР-М, Код ЄДРПОУ:35590228
Про неможливість подання пропозиції у зв'язку з ненаданням Замовником проектної документації за предметом закупівлі
ВИМОГА Товариство з обмеженою відповідальністю «АСТЕР-М» не може надати пропозицію до тендерної документації предмета закупівлі ДСТУ БД.1.1-1:2013 ДК 021:2015.45454000-4, Реконструкція котельні з встановленням твердопаливних котлів за адресою: вул. Сонячна, 2 смт. Куп’янськ-Вузловий, Куп’янської міської ради, Харківської області. Згідно ст. 6 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що до ціни тендерної пропозиції (за формою, згідно з Додатком 2) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ: а саме: надати розрахунок до тендерної пропозиції (договірної ціни) за зразком (Додаток 5). Для того, щоб здійснити розрахунок договірної ціни Учаснику торгів потрібно ознайомитись із проектом Замовника. Також згідно Розділу III тендерної документації Замовника зазначено, що всі роботи здійснюються згідно проекту. При необхідності або у разі виникнення такої потреби учасник може ознайомитися з проектом за адресою Замовника. Відповідно до цього, хочемо зазначити, що Учасник торгів неодноразово особисто звертався до Замовника за його адресою, з проханням надати проект предмета закупівлі для ознайомлення. Замовником було відмовлено у наданні проекту учаснику торгів для ознайомлення, посилаючись на обставини відсутності працівника, у якого знаходиться даний проект. Отже, виходячи із цього, хочемо зазначити, що Учасник торгів не може розробити та надати розрахунок до тендерної пропозиції (договірної ціни) за зразком (Додаток 5) у зв’язку з тим, що Учасник торгів не має можливості на ознайомлення із проектом предмета закупівлі. Відповідно до вищенаведеного, просимо Вас: 1) надати проект предмета закупівлі для ознайомлення та здійснення розрахунку до тендерної документації, 2) продовжити термін для подання пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-07-30-004531-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СТАНКІНПРОМ", Код ЄДРПОУ:40665022
Дата подання: 07 вересня 2020 15:22
Скарга
Скарга долучена
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 вересня 2020 21:42
рішення від 10.09.2020 № 17007 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 10 вересня 2020 21:42
Рішення від 18.09.2020 №17666 .pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 21:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійної адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.09.2020 № 17666-р/пк-пз скасувати протокол від 28.08.2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СТАНКІНПРОМ" , та протокол від 31.08.2020 Про визначення переможцем ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"
Дата виконання рішення замовником: 30 вересня 2020 09:54
Номер скарги: UA-2020-07-30-004531-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СТАНКІНПРОМ", Код ЄДРПОУ:40665022
Дата подання: 09 жовтня 2020 17:38
СКАРГА на дії Замовника
СКАРГА на дії Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 жовтня 2020 22:51
Рішення від 15.10.2020 № 19323 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2020 22:51
Рішення від 09.11.2020 № 20748.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 23:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійної адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.11.2020 № 20748-р/пк-пз скасувати протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СТАНКІНПРОМ" , та протокол про визначення переможцем ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"
Дата виконання рішення замовником: 18 листопада 2020 09:54

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 15:04
Вимога

Документи подані скаржником

07 вересня 2020 14:07
Скарга.doc
07 вересня 2020 14:07
Скарга.pdf

Документи подані замовником

15 вересня 2020 17:12
амку скарга остаточна.doc
15 вересня 2020 17:12
Відповідь на скаргу.pdf
15 вересня 2020 17:14
Відповідь на скаргу.pdf
15 вересня 2020 17:14
Відповідь на скаргу.pdf
15 вересня 2020 17:14
амку скарга остаточна.doc
15 вересня 2020 17:15
амку скарга остаточна.doc
15 вересня 2020 17:27
Відповідь на скаргу.pdf
15 вересня 2020 17:27
амку скарга.doc
15 вересня 2020 17:28
Відповідь на скаргу.pdf
15 вересня 2020 17:31
амку скарга.docx
15 вересня 2020 17:31
амку скарга.docx
15 вересня 2020 17:32
амку скарга.docx
15 вересня 2020 17:33
Відповідь на скаргу.pdf
15 вересня 2020 17:34
амку скарга.docx
15 вересня 2020 17:34
амку скарга.docx
15 вересня 2020 17:34
Відповідь на скаргу.pdf
15 вересня 2020 17:36
Відповідь на скаргу.pdf
15 вересня 2020 17:36
амку скарга.docx

Документи подані скаржником

09 жовтня 2020 16:10
АМК 09.10.2020.pdf
09 жовтня 2020 16:10
Лист згода Лученцов.pdf
09 жовтня 2020 16:10
РН Лученцов.pdf
23 жовтня 2020 15:58
02_Відповідь_КП.pdf

Документи подані замовником

20 жовтня 2020 18:29
001 (1)-1.pdf
20 жовтня 2020 18:29
амку скарга нова.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТАНКІНПРОМ" 12 008 662,37
UAH з ПДВ
12 008 662,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД" 13 488 000,00
UAH з ПДВ
13 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕС-БУД" 13 395 194,40
UAH з ПДВ
13 395 194,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 21:50
Електронний підпис
30 вересня 2020 21:47
15_Договір_оренди_Шмидт.pdf
30 вересня 2020 21:47
14_пояснення 55.pdf
30 вересня 2020 21:47
12_Довідка_заст_ціни.pdf
30 вересня 2020 21:47
11_дод КП ХТС.pdf
30 вересня 2020 21:47
10_Видаткова_накладна.PDF
30 вересня 2020 21:47
09_АКТ Житлобуд.pdf
30 вересня 2020 21:47
08_скан картка Голованов.pdf
30 вересня 2020 21:47
07_скан шостенко картка.pdf
30 вересня 2020 21:47
06_Скан картки Дмитренка.pdf
30 вересня 2020 21:47
05_Скан картка Коротенко.pdf
30 вересня 2020 21:47
04_Скан картка Белявцев.pdf
30 вересня 2020 21:47
02_2_Лист_підтвердження.pdf
30 вересня 2020 20:05
14_Заява.pdf.p7s
30 вересня 2020 20:05
14_Заява.pdf
19 серпня 2020 16:49
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:43
40 ЦПД.pdf
19 серпня 2020 16:43
39 Листи - згоди.pdf
19 серпня 2020 16:43
38 Дипломи 9.pdf
14 серпня 2020 14:56
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:47
32_ Довідка МТБ.pdf
14 серпня 2020 14:47
29_Довідка ст.17.pdf
14 серпня 2020 14:47
26 Розрахунок до ТП К2.pdf
14 серпня 2020 14:47
24_ Про захист довкілля.pdf
14 серпня 2020 14:47
23 Договір Біловодск.pdf
14 серпня 2020 14:47
18 Наказ на директора.pdf
14 серпня 2020 14:47
16 Лист - згода ХТМ.pdf
14 серпня 2020 14:47
12 Копії наказів.pdf
14 серпня 2020 14:47
11 Кошторис ДЦ.pdf
14 серпня 2020 14:44
10 Договори оренди.pdf
14 серпня 2020 14:44
6 Лист-відгук 246.pdf
14 серпня 2020 14:44
4 Лист-відгук 247.pdf
14 серпня 2020 14:44
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 15:39
Стаття 17.pdf
12 жовтня 2020 12:01
Справка.pdf
09 жовтня 2020 13:04
Довідки переможця (1).pdf
09 вересня 2020 13:59
стаття 17.pdf
14 серпня 2020 10:53
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:51
Статут, опис.pdf.p7s
14 серпня 2020 10:51
Статут, опис.pdf
14 серпня 2020 10:51
Освіта працівників.pdf.p7s
14 серпня 2020 10:51
Освіта працівників.pdf
14 серпня 2020 10:51
Ліцензія, декларація.pdf
14 серпня 2020 10:51
лист-згода.pdf.p7s
14 серпня 2020 10:51
лист-згода.pdf
14 серпня 2020 10:51
Документи ст.16.pdf.p7s
14 серпня 2020 10:51
Документи ст.16.pdf
14 серпня 2020 10:51
Договірна ціна.pdf.p7s
14 серпня 2020 10:51
Договірна ціна.pdf
14 серпня 2020 10:51
Довідки.pdf.p7s
14 серпня 2020 10:51
Довідки.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 13:01
Електронний підпис
14 серпня 2020 13:01
Штатное на 01.07.20.pdf
14 серпня 2020 13:01
Устав.pdf
14 серпня 2020 13:01
Рішення.pdf
14 серпня 2020 13:01
Приказ Сергеева.pdf
14 серпня 2020 13:01
Персон. дані.pdf
14 серпня 2020 13:01
Единый налог.pdf
14 серпня 2020 13:01
Выписка Сергеева.pdf
14 серпня 2020 13:01
ст 17.pdf
14 серпня 2020 13:01
Письма.pdf
14 серпня 2020 13:01
записка, дог цена.pdf
14 серпня 2020 13:01
Договор.pdf
14 серпня 2020 13:01
Деф. акт.pdf
14 серпня 2020 13:01
Ведомость ресурсов 31-39.pdf
14 серпня 2020 13:01
Ведомость ресурсов 16-30.pdf
14 серпня 2020 13:01
Ведомость ресурсов 1-15.pdf
14 серпня 2020 13:01
2854 рп 31-37.pdf
14 серпня 2020 13:01
2854 рп 16-30.pdf
14 серпня 2020 13:01
2854 рп 1-15.pdf
14 серпня 2020 13:01
2854 ор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТАНКІНПРОМ"

ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕС-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"
#34630070
Рішення скасоване 13 392 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 09:46
ТОВ "СТАНКІНПРОМ"
#40665022
Рішення скасоване 12 008 662,37
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 09:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 16:23
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"
#34630070
Рішення скасоване 13 392 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 09:48
ТОВ "СТАНКІНПРОМ"
#40665022
Рішення скасоване 12 008 662,37
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 09:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2020 10:12
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"
#34630070
Рішення скасоване 13 392 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 09:46
ТОВ "СТАНКІНПРОМ"
#40665022
Відхилено 12 008 662,37
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 11:06
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"
#34630070
Переможець 13 392 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 11:52

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч.16 ст 29 Закону України "Про публічні закупівлі" на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації, вимагаємо надати довідку, що містить підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до вимог тендерної документації та завантажити її через електрону систему закупівель та надати підтверджуючи документи щодо інформації зазначеній у довідці.

Документи

30 вересня 2020 09:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Учасник процедури Закупівлі виправляє невідповдності в інформації та/або документах що подані ним у своєї тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На виконання рішення постійної адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.09.2020 № 17666-р/пк-пз Замовник неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника, порушивши вимоги статті 31 Закону, та, як наслідок порушивши право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 5 Закону, Замовник вимагає усунути невідповідності протягом 24 годин в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією в електронній системі закупівель, а саме: Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації надати. Довідку за формою з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій наведену у п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації. На підтвердження інформації наведеної у таблиці учасник надає сканкопії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби. А саме: договори; договори купівлі-продажу; видаткові накладні; товарно-касові чеки з печаткою* (*у разі наявності); бухгалтерські документи. Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти не є власністю учасника, а залучені ним, то учасником додатково подаються: - завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку** виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти. А саме Учаснику: привести у відповідність договори оренди (№ 30/01 від 30.01.2019 з додатковими угодами; № 29/07 від 29.07.2020 з додатковими угодами, надані у складі тендерної пропозиції) до договірної ціни викладеної у тендерній пропозиції учасника. Або надати довідку з роз’ясненнями у довільній формі щодо застосування відповідної ціни використання техніки, відповідно до договірної ціни наданої у складі тендерної пропозиції учасника. Також привести у відповідність розділ 1, розділу 4 договору № 29/07 від 29.07.2020 року згідно ст. 180 ГК України. - оригінали листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця, або надавача послуг, або власника (або інш. осіб) будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів, щодо незаперечення використання його будівельних машин, транспотних засобів та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт, а саме: листи-підтвердження № 71-3809 від 29.07.2020 та № 441 від 24.07.2020 року. У випадку подання учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази».

Документи

02 жовтня 2020 14:36
Електронний підпис
02 жовтня 2020 14:35
ХТМ лист відповідь.pdf
30 вересня 2020 09:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 листопада 2020 11:05
Електронний підпис
18 листопада 2020 09:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"
#34630070
13 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 17:30
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 10:48
Д.у. 3 до дог 114.20 (1).pdf зміни до договору
21 травня 2021 10:48
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:27
Д.у. 2 до дог. 114.20 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:26
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 17:41
Додаткова угода до осн договору (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 17:41
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 17:03
осн дог Сонячна.pdf укладений
30 листопада 2020 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пунк 2.1. Розділу 2 Строки реконструкції об єкта (виконання робііт) - нова редакція. пункт 3.1. розділу 3 Договірна ціна.Фінансування та проведення розрахунків за виконанні роботи- нова редакція. Пункт 13.1 Розділу 13 Строк дії договору - нова редакція. Пункт 15.2 розділу 15 заключні положення - нова редакція. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 114/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.1. розділу 2. Строки реконструкції об єкта (виконання робіт) - нова редакція. 2. Пункт 13.1. розділу 13. Строк дії договору- нова редакція. 3. Пункт 15.2. розділу 15 Заключні положення - нова редакція. 4. Інші умови до договору від 30.11.2020 № 114/20 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 114/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 3.1. розділу 3. Договірна ціна. Фінансуавання та проведення розрахунків за виконанні роботи- нова редакція. 2. Абзац третій пункту 15.2 розділу 15. Заключні положення (Додаток 2) - нова редакція. 3. Розділ Місцезнаходження та банківські реквізити сторін- нова редакція. 4. Інші умови до договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 114/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 392 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 232 000,00 UAH)