Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу "Намистинка" Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 35520611 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, Святошинська 50 |
Контактна особа: |
Севостьянова Ілона 380674005735 ilona04031988@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2020 15:21 |
Очікувана вартість: | 18 360 078,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 91 800,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 55000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно Актів приймання виконаних будівельних робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 14:02 |
Протокол про проведння відкритих торгів.pdf | |
30 липня 2020 13:48 |
Тендерна документація.docx | |
30 липня 2020 13:48 |
Додаток 4 Банківська гарантія.docx | |
30 липня 2020 13:47 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
30 липня 2020 13:47 |
Додаток 2 Технічні завдання .docx | |
30 липня 2020 13:46 |
Додаток 1 Тендерна Пропозиція.docx |
30 липня 2020 14:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 липня 2020 14:02 |
Протокол про проведння відкритих торгів.pdf
|
|||
30 липня 2020 13:48 |
Тендерна документація.docx
|
|||
30 липня 2020 13:48 |
Додаток 4 Банківська гарантія.docx
|
|||
30 липня 2020 13:47 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
|||
30 липня 2020 13:47 |
Додаток 2 Технічні завдання .docx
|
|||
30 липня 2020 13:46 |
Додаток 1 Тендерна Пропозиція.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-19-000017 ● 551482faf0b54be29cf7be693a43cd93
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2020 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 № 187
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-07-30-004339-c 30.07.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-21 15:54:11
Запит про надання пояснень
За яких документально підтверджених об’єктивних причин та обставин було продовжено договір від 16.09.2020 № 1- КР та строки виконання робіт до 31.12.2021 року? Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-26 14:22:42
Відповідь на запит
Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу "Намистинка" Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області здійснює закупівлю робіт - «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «Намистинка» за адресою: вул. Святошинська, 50 м. Вишневе Київської області».
Згідно з проектно-кошторисною документацією та експертним висновком № 01-0041-20/ЦБ від 17.04.2020 року вартість зазначених робіт становить 18 360 078,00 грн.
02 вересня 2020 р. переможцем даної процедури закупівлі було визначено ТОВ "ТЕТРАСТРОЙ" з ціновою пропозицією 18 340 000,00 грн за виконання всього обсягу робіт.
16 вересня 2020 р. з переможцем процедури закупівлі було укладено договір будівельного підряду №1-кр (далі – Договір).
Проте, відповідно до Рішення XLIII сесії Вишневої міської ради VII скл. від 24.12.2019 р. «Про міський бюджет Вишневої міської ради на 2020 рік» №1-01/XLIII7-8 та з урахуванням Рішення XLV сесії Вишневої міської ради VII скл. від 16.04.2020 р. «Про внесення змін до рішення «Про міський бюджет Вишневої міської ради на 2020 рік» №1-01/XLV7-1, достатнього обсягу фінансування відповідних видатків на 2020 рік не передбачено.
Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» строк дії договору та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт може бути продовжений у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи дане положення чинного законодавства, 29 вересня 2020 р. було укладено додаткову угоду №1, згідно з якою строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт продовжено до 31 грудня 2021 р. Разом з тим, було погоджено нову редакцію календарного графіка виконання робіт, згідно з яким роботи обсягом 14 373 119,36 грн (в межах фінансування відповідних видатків у 2020 році) мають бути виконані до кінця 2020 року. У свою чергу, на 2021 рік перенесено виконання робіт, які не можуть бути профінансовані у 2020 році з причин, що не залежать від сторін Договору.
Таким чином, об’єктивною обставиною (причиною), що спричинила необхідність внесення змін до Договору, є відсутність достатнього обсягу фінансування відповідних видатків, що підтверджується зазначеними вище рішеннями міської ради.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-03 10:37:25
Запит про надання пояснень
1. Згідно Додатку 2 Технічного завдання «Відомість обсягу робіт» містить позицію 1418 Монтажний комплект 1шт. В локальному кошторисі 15 ДЦ ЛС1 2-1-10 (на автоматизацію вентиляції) ТОВ «ТЕТРАСТРОЙ» (далі – Переможець) відсутня позиція «1418 Монтажний комплект, 1шт». Чи враховувся цей факт Замовником під час розгляду пропозиції Переможця?
2. В локальному кошторисі № 2-1-1, розділ 1 роботи по «демонтажу металевих дверних коробок із навішуванням дверних полотен» та «демонтажу заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками з металопластику» Переможцем прийняті розцінки з РЕКН на нове будівництво без понижуючих коефіцієнтів 0,7. Також всі прийняті коефіцієнти до розцінок Підрядником не винесені в обгрунтування. Чи враховувся цей факт Замовником під час розгляду пропозиції Переможця?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-06 12:57:54
Відповідь на питання
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснювався у відповідності з положеннями статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, згідно з частинами 9 та 11 вказаної статті, після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
1. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, в тому числі технічному завданню (опис предмета закупівлі), встановленим в Додатку 2 до Документації.
Крім того, згідно з пунктом 6 розділу 3 тендерної документації, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції договірну ціну та додатки до неї.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРАСТРОЙ» було виявлено, що учасник у поданих ним документах не виділив в окрему позицію пункт «1418. Монтажний комплект - 1шт». Однак, з метою об’єктивного розгляду тендерної пропозиції учасника, було враховано, що дана позиція відноситься до локального кошторису 2-1-10 «автоматизація вентиляції», яким передбачено «установлення заслiнок повiтряних i клапанiв повiтряних КВР з електричним або пневматичним приводом дiаметром до 250 мм» та придбання необхідного для цього устаткування. При цьому, монтажний комплект є допоміжним матеріалом, необхідним для встановлення основного обладнання (заслонок та електроприводів). Разом з тим, зі змісту тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРАСТРОЙ» вбачається, що учасником було запропоновано обладнання (заслонки та електроприводи), яке комплектується відповідним монтажним комплектом безпосередньо виробником. За таких умов вартість монтажного комплекту враховується у вартості заслонок та електроприводів, і виділення монтажного комплекту в окрему позицію є недоцільним та неможливим.
Також під час розгляду тендерних пропозицій було враховано, що вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій встановлено статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначені вище обставини та з урахуванням вимог тендерної документації неможливо зробити висновок про невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації договірна ціна має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРАСТРОЙ» було виявлено, що вартість демонтажних робіт визначена учасником за нормами відповідних збірників РЕКН на нове будівництво. Разом з тим, із наданого учасником у складі своєї тендерної пропозиції розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису 2-1-1 та інформаційної моделі електронного вигляду для програми АВК5 (у форматі .imd) вбачається, що учасником було застосовано понижуючі коефіцієнти відповідно до п. 2.8 ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012 (Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи), що відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРАСТРОЙ» підстав для відхилення тендерної пропозиції зазначеного учасника не виявлено.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" |
16 215 897,74
UAH з ПДВ
|
16 215 897,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕТРАСТРОЙ" |
18 340 000,00
UAH з ПДВ
|
18 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ" |
18 360 036,71
UAH з ПДВ
|
18 360 036,71
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" #36107594 |
Відхилено |
16 215 897,74
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 14:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 18:40
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕТРАСТРОЙ" #40856650 |
Переможець |
18 340 000,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 10:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 12:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 13:12
|
Додаткова угода 4 до Д. 1-КР.pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2021 19:00
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
17 червня 2021 18:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2021 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2021 12:31
|
дод угода 3 нова.pdf | зміни до договору |
25 травня 2021 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2021 12:32
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
20 травня 2021 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2020 12:00
|
Дод угода №1.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2020 20:01
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 14:43
|
Договір 1-КР від 16.09.2020 року.pdf | укладений |
17 вересня 2020 14:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені ) |
Номер договору про закупівлю: | 1-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3 ч.5 ст.41 покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3 част. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупвлі" |
Номер договору про закупівлю: | 1-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 20.1, 20.2, 20.7 Договору № 1-КР від 16.09.2020 р. «Капітального ремонту внутрішніх приміщень дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «Намистинка» за адресою: вул. Святошинська, 50 м. Вишневе Київської області» (далі - Договір) та пунктом 5 частини 5 етап і 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Експертного звіту ФІЛІЇ «КИІВОБЛБУДЕКСПЕРТИЗА» від 21 квітня 2021 року № 01-0081-21/КД, уклали цю Додаткову угоду до зазначеного Договору (далі - Додаткова угода) про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «3.1 Ціна цього Договору становить 18 019 821,71 гри. (Вісімнадцять мільйонів дев’ятнадцять тисяч вісімсот двадцять одна гри. 71 кой.) у тому числі ПДВ 3 003 303,61 гри. (Три мільйони три тисячі триста три гри. 61 кой.) (Додаток № 1 до цього Договору).» 2. Додаток № 1 - «Договірна ціна» викласти у новій редакції, що додається. 3. Додаток № 2 - «Календарний графік виконання робіт» викласти у новій редакції, що додається. 4. Додаток № 3.2 - «Протокол погодження договірної ціни на весь період будівництва» викласти у новій редакції, що додається. 5. Додаток № 3.3 - «Протокол погодження договірної ціни на 2021 рік» викласти у новій редакції, що додається. 6. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 1-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 20.1, 20.2, 20.7 Договору № 1-КР від 16.09.2020 р. «Капітального ремонту внутрішніх приміщень дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «Намистинка» за адресою: вул. Святошинська, 50 м. Вишневе Київської області» (далі - Договір) та пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Експертного звіту ФІЛІЇ «КИІВОБЛБУДЕКСНЕРТИЗА» від 21 квітня 2021 року № 01-0081-21/КД, уклали цю Додаткову угоду до зазначеного Договору (далі - Додаткова угода) про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «3.1 Ціна цього Договору становить 18 019 821,71 грн. (Вісімнадцять мільйонів дев’ятнадцять тисяч вісімсот двадцять одна грн. 71 коп.) у тому числі ПДВ 3 003 303,61 гри. (Три мільйони гри тисячі триста три грн. 61 коп.) (Додаток № 1 до цього Договору).» 2. Додаток № 1 - «Договірна ціна» викласти у новій редакції, що додається. 3. Додаток № 2 - «Календарний графік виконання робіт» викласти у новій редакції, що додається. 4. Додаток № 3.2 - «Протокол погодження договірної ціни на весь період будівництва» викласти у новій редакції, що додається. 5. Додаток № 3.3 - «Протокол погодження договірної ціни на 2021 рік» викласти у новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 1-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |