Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «Намистинка» за адресою: вул. Святошинська, 50 м. Вишневе Київської області»
Очікувана вартість
18 360 078,00 UAH
UA-2020-07-30-004339-c 995a18a9add7427c99d82bce7b128beb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Севостьянова Ілона

380674005735 ilona04031988@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу "Намистинка" Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 35520611
Місцезнаходження: 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, Святошинська 50
Контактна особа: Севостьянова Ілона
380674005735
ilona04031988@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 08:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 15:21
Очікувана вартість: 18 360 078,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 800,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «Намистинка» за адресою: вул. Святошинська, 50 м. Вишневе Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно Актів приймання виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-19-000017 ● 551482faf0b54be29cf7be693a43cd93
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 16:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.10.2020 № 187
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 16.10.2020 № 187

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-07-30-004339-c 30.07.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-21 15:54:11

Запит про надання пояснень

За яких документально підтверджених об’єктивних причин та обставин було продовжено договір від 16.09.2020 № 1- КР та строки виконання робіт до 31.12.2021 року? Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-26 14:22:42

Відповідь на запит

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу "Намистинка" Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області здійснює закупівлю робіт - «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «Намистинка» за адресою: вул. Святошинська, 50 м. Вишневе Київської області».
Згідно з проектно-кошторисною документацією та експертним висновком № 01-0041-20/ЦБ від 17.04.2020 року вартість зазначених робіт становить 18 360 078,00 грн.
02 вересня 2020 р. переможцем даної процедури закупівлі було визначено ТОВ "ТЕТРАСТРОЙ" з ціновою пропозицією 18 340 000,00 грн за виконання всього обсягу робіт.
16 вересня 2020 р. з переможцем процедури закупівлі було укладено договір будівельного підряду №1-кр (далі – Договір).
Проте, відповідно до Рішення XLIII сесії Вишневої міської ради VII скл. від 24.12.2019 р. «Про міський бюджет Вишневої міської ради на 2020 рік» №1-01/XLIII7-8 та з урахуванням Рішення XLV сесії Вишневої міської ради VII скл. від 16.04.2020 р. «Про внесення змін до рішення «Про міський бюджет Вишневої міської ради на 2020 рік» №1-01/XLV7-1, достатнього обсягу фінансування відповідних видатків на 2020 рік не передбачено.
Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» строк дії договору та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт може бути продовжений у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи дане положення чинного законодавства, 29 вересня 2020 р. було укладено додаткову угоду №1, згідно з якою строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт продовжено до 31 грудня 2021 р. Разом з тим, було погоджено нову редакцію календарного графіка виконання робіт, згідно з яким роботи обсягом 14 373 119,36 грн (в межах фінансування відповідних видатків у 2020 році) мають бути виконані до кінця 2020 року. У свою чергу, на 2021 рік перенесено виконання робіт, які не можуть бути профінансовані у 2020 році з причин, що не залежать від сторін Договору.
Таким чином, об’єктивною обставиною (причиною), що спричинила необхідність внесення змін до Договору, є відсутність достатнього обсягу фінансування відповідних видатків, що підтверджується зазначеними вище рішеннями міської ради.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-03 10:37:25

Запит про надання пояснень

1. Згідно Додатку 2 Технічного завдання «Відомість обсягу робіт» містить позицію 1418 Монтажний комплект 1шт. В локальному кошторисі 15 ДЦ ЛС1 2-1-10 (на автоматизацію вентиляції) ТОВ «ТЕТРАСТРОЙ» (далі – Переможець) відсутня позиція «1418 Монтажний комплект, 1шт». Чи враховувся цей факт Замовником під час розгляду пропозиції Переможця?
2. В локальному кошторисі № 2-1-1, розділ 1 роботи по «демонтажу металевих дверних коробок із навішуванням дверних полотен» та «демонтажу заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками з металопластику» Переможцем прийняті розцінки з РЕКН на нове будівництво без понижуючих коефіцієнтів 0,7. Також всі прийняті коефіцієнти до розцінок Підрядником не винесені в обгрунтування. Чи враховувся цей факт Замовником під час розгляду пропозиції Переможця?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-06 12:57:54

Відповідь на питання

Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснювався у відповідності з положеннями статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, згідно з частинами 9 та 11 вказаної статті, після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
1. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, в тому числі технічному завданню (опис предмета закупівлі), встановленим в Додатку 2 до Документації.
Крім того, згідно з пунктом 6 розділу 3 тендерної документації, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції договірну ціну та додатки до неї.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРАСТРОЙ» було виявлено, що учасник у поданих ним документах не виділив в окрему позицію пункт «1418. Монтажний комплект - 1шт». Однак, з метою об’єктивного розгляду тендерної пропозиції учасника, було враховано, що дана позиція відноситься до локального кошторису 2-1-10 «автоматизація вентиляції», яким передбачено «установлення заслiнок повiтряних i клапанiв повiтряних КВР з електричним або пневматичним приводом дiаметром до 250 мм» та придбання необхідного для цього устаткування. При цьому, монтажний комплект є допоміжним матеріалом, необхідним для встановлення основного обладнання (заслонок та електроприводів). Разом з тим, зі змісту тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРАСТРОЙ» вбачається, що учасником було запропоновано обладнання (заслонки та електроприводи), яке комплектується відповідним монтажним комплектом безпосередньо виробником. За таких умов вартість монтажного комплекту враховується у вартості заслонок та електроприводів, і виділення монтажного комплекту в окрему позицію є недоцільним та неможливим.
Також під час розгляду тендерних пропозицій було враховано, що вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій встановлено статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначені вище обставини та з урахуванням вимог тендерної документації неможливо зробити висновок про невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації договірна ціна має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРАСТРОЙ» було виявлено, що вартість демонтажних робіт визначена учасником за нормами відповідних збірників РЕКН на нове будівництво. Разом з тим, із наданого учасником у складі своєї тендерної пропозиції розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису 2-1-1 та інформаційної моделі електронного вигляду для програми АВК5 (у форматі .imd) вбачається, що учасником було застосовано понижуючі коефіцієнти відповідно до п. 2.8 ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012 (Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи), що відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРАСТРОЙ» підстав для відхилення тендерної пропозиції зазначеного учасника не виявлено.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" 16 215 897,74
UAH з ПДВ
16 215 897,74
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕТРАСТРОЙ" 18 340 000,00
UAH з ПДВ
18 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ" 18 360 036,71
UAH з ПДВ
18 360 036,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2020 14:48
Електронний підпис
16 серпня 2020 16:13
Електронний підпис
16 серпня 2020 16:09
Наявність обладнання.pdf
16 серпня 2020 16:09
Наявність працівників.rar
16 серпня 2020 16:08
Лист щодо витрат.PDF
16 серпня 2020 16:08
Лист щодо санкцій.PDF
16 серпня 2020 16:08
Довідка МВС.zip
16 серпня 2020 16:08
Довідка МІНЮСТ.zip
16 серпня 2020 16:08
Звіт 2020.PDF

Публічні документи

08 вересня 2020 12:48
Електронний підпис
08 вересня 2020 12:47
Документи переможця.pdf
08 вересня 2020 12:47
Довідкафиз.zip
08 вересня 2020 12:47
Довідка юр.zip
31 серпня 2020 18:44
Електронний підпис
31 серпня 2020 18:43
Вимога.pdf
14 серпня 2020 18:18
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:11
9. Інші документи.pdf
14 серпня 2020 18:11
Лiцензiя.zip
14 серпня 2020 18:11
Рейтинг_Скан.pdf
14 серпня 2020 18:11
Довіреність_скан.pdf
14 серпня 2020 18:11
Ліцензія_скан.pdf
14 серпня 2020 18:11
Рейтинг.zip
14 серпня 2020 18:11
Довiренiсть_Рижий.zip
14 серпня 2020 18:11
IMG_0005.pdf
14 серпня 2020 18:10
Гарантия_5362.zip
14 серпня 2020 18:10
7. Намистинка.imd
14 серпня 2020 18:10
4. Кваліфікація 3.pdf
14 серпня 2020 18:10
2. Кваліфікаційні 1.pdf
14 серпня 2020 18:10
10. Працівники.pdf
14 серпня 2020 18:10
3. Кваліфікація 2.pdf
14 серпня 2020 18:10
5. Аналіз ринку цін.pdf
14 серпня 2020 18:10
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 серпня 2020 11:46
Електронний підпис
15 серпня 2020 11:46
49.imd
15 серпня 2020 11:46
49_ДЦ_ССР_5.pdf
15 серпня 2020 11:46
49_ДЦ_ОС_2-1_2.pdf
15 серпня 2020 11:46
49_ДЦ_ОС_2-1_1.pdf
15 серпня 2020 11:46
49_ДЦ_ЛС2_2-1-9.pdf
15 серпня 2020 11:46
49_ДЦ_ЛС2_2-1-4.pdf
15 серпня 2020 11:46
49_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
15 серпня 2020 11:46
49_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
15 серпня 2020 11:46
49_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
15 серпня 2020 11:46
49_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
15 серпня 2020 11:46
49_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
15 серпня 2020 11:46
49_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
15 серпня 2020 11:46
49_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
15 серпня 2020 11:45
49_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
15 серпня 2020 11:45
49_ДЦ_ИВР.pdf
15 серпня 2020 11:45
49_ДЦ_ДЦ_5.pdf
15 серпня 2020 11:45
49_ДЦ_ДЦ_4.pdf
15 серпня 2020 11:45
49_ДЦ_ДЦ_3.pdf
15 серпня 2020 11:45
49_ДЦ_ДЦ_2.pdf
13 серпня 2020 15:32
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:31
Опис до Статуту 35.PDF
13 серпня 2020 15:31
Кошторис_9588.rar
13 серпня 2020 15:31
Договір ВМЛ 64.zip
13 серпня 2020 15:31
Довiдка_про_прац_Н.PDF
13 серпня 2020 15:31
ДОВIДКА_МТБ_Н.PDF
13 серпня 2020 15:31
Дов_ст_17_Н.PDF
13 серпня 2020 15:31
Витяг_ПДВ_40.PDF
13 серпня 2020 15:31
43112414_вiдомостi_32.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕТРАСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
#36107594
Відхилено 16 215 897,74
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 14:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 18:40
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕТРАСТРОЙ"
#40856650
Переможець 18 340 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 10:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 12:47

Вимога про усунення невідповідностей

1. Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності даному критерію учасники повинні надати: - довідку, завірену підписом уповноваженої особи, про наявність договору на виконання в повному обсязі робіт з будівництва/ реконструкції/ капітального ремонту дошкільних навчальних закладів на суму не менш ніж на 8 000 000,00 грн. - оригінал або належним чином засвідчена копія виконаного в повному обсязі договору та акту(-ів) виконаних робіт (форми КБ-2в або КБ-3 або інший аналогічний документ) до зазначеного в довідці договору щодо виконання робіт з будівництва (реконструкції та/або капітального ремонту) об’єкту дошкільного навчального закладу - оригінал відгуку від контрагента щодо якості виконаного договору, який вказаний у довідці. Відгук повинен містити, зокрема, підтвердження виконання договору на дату надання відгуку. Просимо надати визначені тендерною документацією документи, які б підтверджували відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з вимогами Замовника, а саме щодо закінченого будівництва/реконструкції/капітального ремонту дошкільного навчального закладу на суму не менше ніж 8 000 000,00 грн. 2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасники також мали надати інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам, в тому числі технічному завданню. У свою чергу, пунктом 6 розділу ІІІ до тендерної документації встановлено, що учасники повинні надати договірну ціну та додатки до неї, зокрема, аналіз ринку цін на основні матеріали з документальним обґрунтуваннями їх вартості. Враховуючи викладене вище просимо Учасника надати аналіз ринку цін на основні матеріали.

Документи

26 серпня 2020 14:21
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:13
Протоколи.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності даному критерію учасники повинні надати: - довідку встановленої форми про наявність працівників (не менше 10 осіб) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення; - копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці; - табл. 6 зареєстрованого, у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". Відповідно до абзацу 5 частини 8 статті 9 зазначеного вище закону для юридичних осіб періодом, за який платники єдиного внеску подають звітність до податкового органу (звітним періодом), є календарний місяць. Тендерна пропозиція учасника була подана 14 серпня 2020 року, відтак останнім звітним періодом є липень 2020 року. Таким чином, учаснику необхідно надати табл. 6 зареєстрованого, у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за липень 2020 року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕТРАСТРОЙ"
#40856650
18 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 13:13
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 13:12
Додаткова угода 4 до Д. 1-КР.pdf зміни до договору
18 червня 2021 13:11
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2021 19:00
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
17 червня 2021 18:59
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 12:32
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 12:31
дод угода 3 нова.pdf зміни до договору
25 травня 2021 12:31
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 12:32
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
20 травня 2021 12:30
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 12:00
Дод угода №1.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 20:01
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 14:43
Договір 1-КР від 16.09.2020 року.pdf укладений
17 вересня 2020 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені )
Номер договору про закупівлю: 1-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.5 ст.41 покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 част. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупвлі"
Номер договору про закупівлю: 1-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 20.1, 20.2, 20.7 Договору № 1-КР від 16.09.2020 р. «Капітального ремонту внутрішніх приміщень дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «Намистинка» за адресою: вул. Святошинська, 50 м. Вишневе Київської області» (далі - Договір) та пунктом 5 частини 5 етап і 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Експертного звіту ФІЛІЇ «КИІВОБЛБУДЕКСПЕРТИЗА» від 21 квітня 2021 року № 01-0081-21/КД, уклали цю Додаткову угоду до зазначеного Договору (далі - Додаткова угода) про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «3.1 Ціна цього Договору становить 18 019 821,71 гри. (Вісімнадцять мільйонів дев’ятнадцять тисяч вісімсот двадцять одна гри. 71 кой.) у тому числі ПДВ 3 003 303,61 гри. (Три мільйони три тисячі триста три гри. 61 кой.) (Додаток № 1 до цього Договору).» 2. Додаток № 1 - «Договірна ціна» викласти у новій редакції, що додається. 3. Додаток № 2 - «Календарний графік виконання робіт» викласти у новій редакції, що додається. 4. Додаток № 3.2 - «Протокол погодження договірної ціни на весь період будівництва» викласти у новій редакції, що додається. 5. Додаток № 3.3 - «Протокол погодження договірної ціни на 2021 рік» викласти у новій редакції, що додається. 6. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 1-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 20.1, 20.2, 20.7 Договору № 1-КР від 16.09.2020 р. «Капітального ремонту внутрішніх приміщень дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «Намистинка» за адресою: вул. Святошинська, 50 м. Вишневе Київської області» (далі - Договір) та пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Експертного звіту ФІЛІЇ «КИІВОБЛБУДЕКСНЕРТИЗА» від 21 квітня 2021 року № 01-0081-21/КД, уклали цю Додаткову угоду до зазначеного Договору (далі - Додаткова угода) про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «3.1 Ціна цього Договору становить 18 019 821,71 грн. (Вісімнадцять мільйонів дев’ятнадцять тисяч вісімсот двадцять одна грн. 71 коп.) у тому числі ПДВ 3 003 303,61 гри. (Три мільйони гри тисячі триста три грн. 61 коп.) (Додаток № 1 до цього Договору).» 2. Додаток № 1 - «Договірна ціна» викласти у новій редакції, що додається. 3. Додаток № 2 - «Календарний графік виконання робіт» викласти у новій редакції, що додається. 4. Додаток № 3.2 - «Протокол погодження договірної ціни на весь період будівництва» викласти у новій редакції, що додається. 5. Додаток № 3.3 - «Протокол погодження договірної ціни на 2021 рік» викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 18 019 821,71
UAH (в тому числі ПДВ 3 003 303,61 UAH)