Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція мереж водовідведення та очисних споруд с. Клинове Бахмутського району Донецької області" (завершення робіт)
Очікувана вартість
513 830,45 UAH
UA-2020-07-30-004243-c fef381e9d25d4fe19cdcab4ce3d2986c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Григорович Хворост

+380671258785 dimakhvo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Григорович Хворост
+380671258785
dimakhvo@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 11:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 11:37
Очікувана вартість: 513 830,45 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 414,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання - 90 днів. Клас наслідків - СС2.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція мереж водовідведення та очисних споруд с. Клинове Бахмутського району Донецької області" (завершення робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84562, Україна, Донецька область, с. Клинове, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 14:20
Перелік змін до ТД_59_Клинове.pdf
30 липня 2020 13:52
ТД_59_Клинове.pdf
30 липня 2020 13:37
Специфікація Клинове.rar
30 липня 2020 13:37
Проект Договору 2020 реконструкция.docx
30 липня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 14:20
Перелік змін до ТД_59_Клинове.pdf
30 липня 2020 13:52
ТД_59_Клинове.pdf
30 липня 2020 13:37
ТД_59_Клинове.pdf
30 липня 2020 13:37
Специфікація Клинове.rar
30 липня 2020 13:37
Проект Договору 2020 реконструкция.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ 513 830,45
UAH з ПДВ
513 830,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 09:09
Електронний підпис
10 серпня 2020 09:08
9.Довідка Банку2.pdf
10 серпня 2020 09:08
9.Довідка Банку1.pdf
10 серпня 2020 09:07
8.Баланс.pdf
10 серпня 2020 09:07
10.Ліцензії та дозволи.pdf
10 серпня 2020 09:07
5.Субпідрядники.pdf
10 серпня 2020 09:07
4.График.pdf
10 серпня 2020 09:07
3.Зведена довідка.pdf
10 серпня 2020 09:07
2.Досвід.pdf
10 серпня 2020 09:07
1.Заява-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ
#39805812
Відхилено 513 830,45
UAH з ПДВ
15 серпня 2020 08:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ #39805812

№ рішення у справі

19-р/тк 

Дата рішення у справі

06.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

15 серпня 2020 08:39
Електронний підпис
14 серпня 2020 20:57
Пр-л 59-Р1.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій