Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт пасажирського ліфта в житловому будинку №74 по вул. Козацька (під’їзд 1) м Дружківка»
Очікувана вартість
400 879,00 UAH
UA-2020-07-30-004041-c ec0bf1fde06944b4b2c491ee7f88a386
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каушнян Віта Вікторівна

380626742017 oks_dgs@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" Дружківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35626526
Місцезнаходження: 84205, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул. Соборна, 15а
Контактна особа: Каушнян Віта Вікторівна
380626742017
oks_dgs@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 17:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 14:15
Очікувана вартість: 400 879,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт пасажирського ліфта в житловому будинку №74 по вул. Козацька (під’їзд 1) м Дружківка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, Дружківка, вул. Козацька, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 13:21
Форма цінової пропозиції.doc
30 липня 2020 13:20
Проект договору підряду.doc
30 липня 2020 13:20
Оголошення спрощеної закупiвлi.doc
30 липня 2020 13:20
Технічні і якістні вимоги.doc
30 липня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 13:21
Форма цінової пропозиції.doc
30 липня 2020 13:20
Проект договору підряду.doc
30 липня 2020 13:20
Оголошення спрощеної закупiвлi.doc
30 липня 2020 13:20
Технічні і якістні вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зауваження щодо тендерної документації
Дата подання: 10 серпня 2020 12:51
Дата відповіді: 10 серпня 2020 17:21
1. Шановний замовник, наголошуємо на невідповідності Додатку 3 до оголошення про проведення закупівлі електронній формі самого оголошення. Відповідно до електронної форми строк виконання робіт 01 вересня 2020 року – 30 жовтня 2020 року. Відповідно до п.2.1. Додатку 3 Строки виконання робіт за цим договором становить 60 (шістдесят) календарних днів з дати підписання Договору. Відповідно до паперового варіанту оголошення про проведення спрощеної закупівлі Строк виконання робіт: Початок виконання робіт протягом двох робочих днів після підписання договору. Термін виконання робіт 60 календарних днів. Наголошуємо, що оголошення та додатки до нього не відповідають один одному. Шановний замовник визначтеся нарешті з датами, коли все ж таки заплановано початок виконання робіт: з 1 вересня 2020 року, з дня підписання договору чи протягом двох днів з дня підписання договору??? Та ж сама ситуація і з кінцем виконання робіт.Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію шляхом приведення у відповідність строків виконання робіт. 2. Відповідно до оголошення про проведення закупівлі у складі пропозиції учасник повинен надати Лист про те, що роботи надаються без залучення третіх осіб. В той же час відповідно до п.8.7. проекту Договору Підрядник має право залучати до виконання робіт субпідрядників. Просимо визначитись все ж таки можна чи ні залучати до виконання робіт субпідрядні організації та внести відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Лист про те, що учасник не буде залучати субпідрядника не означає, що забороняється залучати субпідрядника., а означає, що у випадку виконання робіт без підрядника необхідно у довільній формі надати довідку про не залучення субпідрядника. Якщо, планується залучати субпідрядника то це право учасника. Вносити зміни до оголошення не має підстав.
зауваження щодо оголошення
Дата подання: 10 серпня 2020 16:15
Дата відповіді: 10 серпня 2020 22:00
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію. 1) В технічним вимогах п.33 взята розцінка "Установлення пружин буфера. Маса комплекту 60кг "- комплект- 1, в п.34 «Пружина буферна (пружина -1 шт)» -комплект - 1, але комплект це 3 шт. буферних пружин; 2) В технічним вимогах п.41 взята розцінка "Заміна балки дверей кабіни"- балка- 1, в п.42 «Привод ДК 400кг в зборі» -шт- 1, розцінка взята по «Заміні балки дверей кабіни», замість «Заміни привода ДК».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Технічні і вимоги змінювати не будемо тому, що вони відповідно до кошторисної документації, яка пройшла відповідну экспертизу. За достовірність даних в кошторисної документації несе відповідальність єксперти.
зауваження щодо оголошення
Дата подання: 10 серпня 2020 16:19
Дата відповіді: 10 серпня 2020 21:59
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації. В технічних вимогах тендерної документації взята розцінка "Пусконалагоджувальні роботи.Ліфт пасажирський до 1000кг до 1 м/с" - ця розцінка відноситься до нового будівництва та використовується після монтажу нових ліфтів та не в якому разі при капітальному ремонту ліфтів (не відноситься до ремонтного збірнику державних будівельних норм). Попереджуємо, що в іншому випадку це призведе до незаконного перерахуванню бюджетних коштів замовником підряднику. Розцінкою ж ЖТ 1-27-1(3) "Підготовка ліфтів до здачі в експлуатацію. Ліфти пасажирські на 9 зупинок з автоматичними розсувними дверима" передбачений такий склад робіт: чищення всіх деталей, механізмів і металоконструкцій; змащення тертьових деталей всіх механізмів, огляд і перевірка зазорів у всіх електроапаратів; регулювання зазорів та необхідних розмірів між взаємодіючими деталями ліфта; перевірка роботи всіх вузлів і деталей ліфта; проведення технічного огляду. Тому застосування обох видів робіт у технічному завданні за предметом закупівлі « Капітальний ремонт пасажирських ліфтів в житовому будинку» є порушенням державних будівельних норм та приводить до завищення ціни на виконання робіт з капітального ремонту. На підставі вищевикладеного, та беручі до уваги рішення Сумського окружного адміністративного суду по справі № 2a-1870/1755/11 від 09.11.11 року (залишеного без змін Колегією суддів Харківського апеляційного адміністративного суду 26.02.2015 року) (посилання). – витяг з рішення «Крім того, включення в акти виконаних робіт за жовтень - грудень 2008 року, червень, листопад 2009 року з капітального ремонту та модернізації ліфтів м. Суми пусконалагоджувальних робіт не відповідає п.1.2 ДБН Д. 1.1-6-2000 "Вказівки по застосуванню ресурсних елементних кошторисних норм на пусконалагоджувальні роботи", затвердженому наказом Держбуду України від 04.10.2000 №220. Застосування розцінок ПІ-79-1 (2) та П1-80-1(2) в даному випадку необгрунтовано.». На підставі вищевикладеного та враховуючи значне, а саме приблизно на 100 000 гривень завищення вартості капітального ремонту, вимагаємо змінити технічні вимоги до тендерної документації. При відсутності відповіді, або надання фіктивної відповіді не по суті запитань, будемо вимушені звернутися до контролюючих органів в межах чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Технічні і вимоги змінювати не будемо тому, що вони відповідно до кошторисної документації, яка пройшла відповідну экспертизу.. За достовірність даних в кошторисної документації несе відповідальність експерти.
зауваження щодо оголошення
Дата подання: 10 серпня 2020 16:21
Дата відповіді: 10 серпня 2020 21:58
Шановний замовник! Наголошуємо, що технічні і якісні вимоги до предмета закупівлі складені некоректно та містять високовартісну розцінку, яка не застосовується при виконанні ремонтних робіт. Зазначене надає можливість несумлінному підряднику вводити в оману представників замовника та виконувати роботи, що не потребують виконання в принципі. Але не варто забувати, що саме замовник несе відповідальність за раціональне використання бюджетних коштів. В свою чергу оплата «видуманих» робіт є складом злочину, передбаченого ст. 367 КК України(службова недбалість), адже такі дії призведуть до перевитрачання бюджетних коштів. Також нагадуємо замовнику про існування ст.. 167 КК України - Халатність, тобто невиконання або неналежне виконання посадовою особою своїх службових обов'язків через недбале чи несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди державним чи громадським інтересам.У зв’язку з зазначеним та для уникнення порушень законодавства вимагаємо привести розроблену документацію у відповідність до чинних норм та стандартів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Технічні і вимоги змінювати не будемо тому, що вони відповідно до кошторисної документації, яка пройшла відповідну экспертизу. Ваші знання Кримінального кодексу України у даному випадку не доречні. За достовірність даних в кошторисної документації несе відповідальність єксперти.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-30-004041-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Спецсервіс АДС, Код ЄДРПОУ:33955530
Дата подання: 19 серпня 2020 17:00
Оскарження
Вимога щодо скасування неправомірного рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Спецсервіс АДС».
Відповідно до протоколу тендерного комітету № 31-08 від 18.08.2020 року пропозицію ТОВ «Спецсервіс АДС» було відхилено на підставі ненадання кошторисної документації до цінової пропозиції, як це передбачено п. 6 оголошення.
Зазначаємо, що пропозиція ТОВ «Спецсервіс АДС» була відхилена неправомірно з огляду на наступне:
Порядок проведення спрощених закупівель регулюється ст.. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», так в п. 5 зазначено, що замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
В свою чергу оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатки до нього не містить вимоги щодо надання у складі пропозиції кошторисної документації до цінової пропозиції. Відповідно до розділу «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» документа «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» у складі пропозиції учаснику необхідно було надати Цінову пропозицію оформлену на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог Додатку №2, в електронному (сканованому, в форматі *.pdf або *.jpeg) вигляді.У разі пониження ціни під час аукціону, Учасник, який став переможцем має надати оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) у день проведення аукціону, при цьому кошторисна документація повинна бути розрахована на аукціонну суму закупівлі на виконання робіт згідно діючих нормативних документів в галузі будівництв.
З огляду на зазначене учаснику у складі пропозиції необхідно було надати саме цінову пропозицію, що оформлена на фірмовому бланку. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить лише вказівку яким чином повинна розраховуватись кошторисна документація, але вимога надання її учасником у складі пропозиції відсутня!!
Виходячи з зазначеного наполягаємо, що пропозиція ТОВ «Спецсервіс АДС» у повному обсязі відповідає вимогам замовника, а також є найбільш економічно вигідною.
В свою чергу неправомірне та безпідставне відхилення пропозиції ТОВ «Спецсервіс АДС» порушує основні принципи публічних закупівель,такі як максимальна економія та ефективність, адже пропозиція наступного учасника дорожча більш ніж на 100 тисяч гривень. Визнання такої пропозиції переможною призведе до збільшення витрат бюджетних коштів.
Також необхідно звернути увагу, що безпідставне відхилення найдешевшої пропозиції та визнання переможцем пропозиції, що дорожча більш ніж на 25% відповідними органами може бути розцінено як шкода громадським або державним інтересам спричинена неналежним виконанням посадовими особами своїх службових повноважень, що є складом злочину, передбаченого ст.. 367 ККУ (службова недбалість).
Окремо наголошуємо, що відповідно до вимог ст.. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощену закупівлю має здійснювати лише уповноважена особа, таким чином прийняття рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Спецсервіс АДС» тендерним комітетом є неправомірним, а від так замовником допущене порушення законодавства.
З огляду на вищевикладене та беручи до уваги безпідставність відхилення пропозиції та порушення вимог чинного законодавства під час прийняття протиправного рішення вимагаємо скасувати протокол тендерного комітету № 31-08 від 18.08.2020 року та повторно розглянути пропозицію ТОВ «Спецсервіс АДС» на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведенняспрощеноїзакупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Зазначаємо, що у разі відсутності належної реакції замовника на цю вимогу ТОВ «Спецсервіс АДС» буде вимушене звернутися до відповідних органів за захистом своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 14:46
У зв'язку з неможливістю усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, спрощена закупівля буде відмінена на підставі пп.2 п.17 ст.14 Закон України "Про публічні закупівлі"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Спецсервіс АДС 295 000,00
UAH з ПДВ
295 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Донбасстройінжиніринг 400 754,76
UAH з ПДВ
400 754,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 22:44
Електронний підпис
12 серпня 2020 22:38
резюме.pdf
12 серпня 2020 22:38
лист не коруп.pdf
12 серпня 2020 22:38
лист захист довк.pdf
12 серпня 2020 22:38
лист дост інф.pdf
12 серпня 2020 22:38
договір 152 від 04.07.2019.pdf
12 серпня 2020 22:38
лист без субподр.pdf
12 серпня 2020 22:38
гарант лист строки.pdf
12 серпня 2020 22:38
договір 20 від 25.02.2019.pdf
12 серпня 2020 22:38
відгук АДС2.pdf
12 серпня 2020 22:38
довідка обладнання.pdf
12 серпня 2020 22:38
відгук АДС1.pdf
12 серпня 2020 22:38
довідка досвід.pdf
12 серпня 2020 22:38
довідка працівникі.pdf
12 серпня 2020 22:38
лист не банкр.pdf
12 серпня 2020 22:38
статут.pdf
12 серпня 2020 22:38
дозвіл.pdf
12 серпня 2020 22:38
лист на має заборг.pdf
12 серпня 2020 22:38
ліцензія.pdf
12 серпня 2020 22:38
ПДВ.pdf
12 серпня 2020 22:38
виписка ЄДР.pdf
12 серпня 2020 22:38
відомість матеріалів2.pdf
12 серпня 2020 22:38
лист строк вик2.pdf
12 серпня 2020 22:38
цінова пропозиція2.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 11:29
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:23
Цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2020 11:23
Статут.pdf
12 серпня 2020 11:23
Резюме підприємства.pdf
12 серпня 2020 11:23
Проект договору.pdf
12 серпня 2020 11:23
Посвідчення.pdf
12 серпня 2020 11:23
Наказ 21-К.pdf
12 серпня 2020 11:22
Ліцензія.pdf
12 серпня 2020 11:22
Кошторис.pdf
12 серпня 2020 11:22
Договір оренди.pdf
12 серпня 2020 11:22
Договір АВТО.pdf
12 серпня 2020 11:22
Договір _369.pdf
12 серпня 2020 11:22
Договір _368.pdf
12 серпня 2020 11:22
Договір _324.pdf
12 серпня 2020 11:22
Договір _49.pdf
12 серпня 2020 11:22
Договір _1.pdf
12 серпня 2020 11:22
ВІидаткові накладні.pdf
12 серпня 2020 11:22
Відомості матеріалів.pdf
12 серпня 2020 11:22
Витяг ПДВ.pdf
12 серпня 2020 11:22
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Спецсервіс АДС

ТОВ Донбасстройінжиніринг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Донбасстройінжиніринг
#38531207
Очікує рішення 400 754,76
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 12:05
ТОВ Спецсервіс АДС
#33955530
Відхилено 295 000,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 12:05

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 серпня 2020 14:51
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Рішення в порушення законодавства в сфері публічних закупівель прийнято не уповноваженою особою, а тендерним комітетом.Не можливо усунути порушення.