Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі збирання та вивезення сміття код ДК 021:2015 - 90510000-5 (утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2020-07-30-003724-c 0f62d3be15fe42c0b16c932a3bb19be4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Шишківська

+380661489714 sweta.schischkiwska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рукшинська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04416938
Вебсайт: http://rukschynska.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 60030, Україна , Чернівецька обл., Хотинський район, с. Рукшин
Контактна особа: Світлана Шишківська
+380661489714
sweta.schischkiwska@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Послуги зі збирання та вивезення сміття по території Рукшинської ОТГ (згідно документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
915 метр кубічний
Послуги зі збирання та вивезення сміття по території Рукшинської ОТГ (згідно документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60030, Україна, Чернівецька область, Рукшин, по території Рукшинської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата після надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 14:31
Спрощена закупівля сміття.doc
31 липня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 14:31
Спрощена закупівля сміття.doc
30 липня 2020 12:50
Оголошення УО спрощена закупівля сміття.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Некоректні та дискримінаційні умови тендерної документації Замовника
Дата подання: 31 липня 2020 11:57
Дата відповіді: 31 липня 2020 14:00
Просимо надати відповідь, чому в тендерній документації до спрощеної закупівлі Вами вказана очікувана ціна в розмірі 123,11 грн? При цьому критерієм вибору переможця являється 100% ціна. Виходячи з цього учасники не можуть надавати свої цінові пропозиції, які являються вищими за Вашу бажану. Просимо переглянути умови спрощеної закупівлі, не вказуючи кількість послуг та частоту їх надання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Приймемо до уваги.
Ціна послуги
Дата подання: 31 липня 2020 14:48
Дата відповіді: 31 липня 2020 15:20
Чому ви визначаєте самостійно ціну послуги? 130 тис. / 915 м.куб= 142,08 грн. В додатку 5 до оголошення визначено частоту вивезень, яку мав би запропонувати учасник виходячи з міри накопичення побутових відходів. Просимо взяти до уваги ці зауваження та прийняти виправлення.
Відповідь: Замовник самостійно визначає потребу виходячи із бюджетного призначення. Згідно п.4 ч.3 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі замовником обов'язково має зазначатися кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг . Замовником прописано, що частота вивезень є орієнтовною та може змінюватися в залежності від наповнюваності контейнерів сміттям.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОТИНБЛАГОУСТРІЙ ХОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 129 877,68
UAH з ПДВ
129 877,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 15:51
цінова прозиціяоп.pdf
07 серпня 2020 15:51
Технічний опис.pdf
07 серпня 2020 15:51
Розпорядження.pdf
07 серпня 2020 15:51
Статут.pdf
07 серпня 2020 15:51
Рішення тариф.pdf
07 серпня 2020 15:51
Лист.pdf
07 серпня 2020 15:51
Контракт.pdf
07 серпня 2020 15:51
ІПН.PDF
07 серпня 2020 15:51
Договір.pdf
07 серпня 2020 15:51
Довідка про транспорт.pdf
07 серпня 2020 15:51
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОТИНБЛАГОУСТРІЙ ХОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОТИНБЛАГОУСТРІЙ ХОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#36748453
Переможець 129 877,68
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 15:45

Документи

10 серпня 2020 15:45
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:44
протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОТИНБЛАГОУСТРІЙ ХОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#36748453
129 877,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2020 15:45
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:44
протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 09:36
договір вивезення сміття.PDF укладений
01 вересня 2020 09:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 129 877,68
UAH (в тому числі ПДВ 21 646,28 UAH)