Реконструкція благоустрою та озеленення території, прилеглої до будівлі Ганнівської сільської ради за адресою: с. Ганнівка, вул. Олександрівська, буд. 25а Петрівського району Кіровоградської області- код закупівлі згідно ДК 021:2015 код 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи
Очікувана вартість
1 154 309,00 UAH
UA-2020-07-30-003541-c c3e69d51b2e9420d833bcdf2450d8061
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГАННІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04364213
Місцезнаходження: 28325, Україна , Кіровоградська обл., Петрівський район, село Ганнівка, вул. Олександрівська, 1
Контактна особа: Людмила Стрижак
+380964869924
gannivka-sr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 13:15
Очікувана вартість: 1 154 309,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 771,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція благоустрою та озеленення території, прилеглої до будівлі Ганнівської сільської ради за адресою: с. Ганнівка, вул. Олександрівська, буд. 25а Петрівського району Кіровоградської області- код закупівлі згідно ДК 021:2015 код 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28325, Україна, Кіровоградська область, с.Ганнівка, вул.Олександрівська, буд.25а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Бюджетні зобов'язання за Договором виникають між Сторонами у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Замовник відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 614 ЦКУ не несе відповідальності за відсутність фінансування та не проведення платежів органами Державної казначейської служби України, якщо ним були вчинені всі можливі заходи для здійснення виконання зобов’язань по Договору. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 20 робочих днів від дати підписання останнього акту виконаних робіт. Більш детальна інформація викладена у документації. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

30 липня 2020 12:38
Електронний цифровий підпис
30 липня 2020 12:38
оголошення.pdf
30 липня 2020 12:38
проект договору на закупівлю.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідність Копії Договору на винокання аналогічних робіт
Дата подання: 31 липня 2020 10:26
Дата відповіді: 03 серпня 2020 18:06
Відповідно до пункту 4 частини 8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, серед сканованих копій документів, що надаються Учасникам у складі цінової пропозиції є копія договору на виконання аналогічних робіт (реконструкція благоустрою та озеленення території). Ми маємо досвід виконання вказаних робіт і відповідні договори за період 2019-2020 року до складу робіт яких входять реконструкція благоустрою та озеленення території. Проте в самі договори в назві не мають формулювання "реконструкція благоустрою та озеленення території". Чи вважаться такі договори підтвердженням виконання аналогічних робіт? Чи можуть аналогічні роботи підтверджуватись різними договорами - окремо на озеленення території та окремо на реконструкцію території?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право встановлювати вимоги до предмета закупівлі шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Відповідно до підпункту 8 пункту 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на роботи
Реконструкція благоустрою та озеленення території, прилеглої до будівлі Ганнівської сільської ради за адресою: с. Ганнівка, вул. Олександрівська, буд. 25а Петрівського району Кіровоградської області Учасники повинні надати скановані копії документів у форматі pdf., зокрема копію договору на виконання аналогічних робіт (реконструкція благоустрою та озеленення території).
З урахуванням вищезазначеного, а також з урахуванням того,що проектно-кошторисною документацією на виконання реконструкції передбачено виконання в цілому, без виділення окремих комплексів, учасники, які мають намір участі в даній процедурі закупівлі, повинні мати досвід виконання в цілому аналогічних робіт за проектом «Реконструкція благоустрою та озеленення території».
уточнення предмета закупівлі
Дата подання: 31 липня 2020 22:18
Дата відповіді: 03 серпня 2020 18:07
1.Відповідно до п. 15, п. 16 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: п.15 Дозвіл та/або Декларацію відповідно до Закону України «Про охорону праці»№ 2664-ХІІ від 14.10.1992 року, ч. 5 ст. 4 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»» № 2806-ІV від 06.09.2005 року постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» №1107 від 26.10.2011 року. п.16 Ліцензія видана ДАБІ України із переліком видів робіт на провадження господарської діяльності. Розглянувши Закон України «Про охорону праці»№ 2664-ХІІ від 14.10.1992 року, ч. 5 ст. 4 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»» № 2806-ІV від 06.09.2005 року постанову Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» №1107 від 26.10.2011 року та Додаток 2 Постанова КМУ №1107 в редакції від 3 березня 2020 р. № 207 У Технічному завданні не передбачено робіт відповідно до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки зазначених у Додатоку 2 до Постанови КМУ №1107 в редакції від 3 березня 2020 р. № 207. Просимо дати роз’яснення, на які саме види робіт відповідно технічного завдання потрібна вищезазначена ліцензія. Можливо даний кваліфікаційний критерій стосується влаштування металевої огорожі (зварювальні роботи), але відповідно до технічного завдання та опису складу робіт даної норми на «Влаштування металевої огорожі з сітчастих панелей по залізобетонних стовпах без цоколя, висотою до 1,2 м» нормою ціноутворення передбачено встановлення готових секцій огорожі без зварювальних робіт на болтовому з’єднанні з кріпленням до закладних деталей! З якою метою потрібен вищезазначений критерій? Та чи не буде це дискримінацією учасників? 2. Дайте роз’яснення п.1 -п. 4 Технічного завдання яка саме огорожа, хвіртки, ворота? Тип? Виробник? Розмір? 3. п.3, п.7, п. 11, п. 15, п. 19, п. 23, п. 27,п.31, п. 35 Технічного завдання який типорозмір тротуарної плитки? Товщина? 4. п. 4, п.8, п.12, п. 16, п. 20, п. 24, п. 28, п. 32, п. 36 Технічного завдання який типорозмір бортових каменів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» №1107 від 26.10.2011 року, зокрема “Додатком 6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207) затверджено Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідно до пункту 15 якого для виконання зварювальних робіт.
Пунктом 3 Дефектного акту (додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі) передбачено виконання робіт «Улаштування ворiт двостулкових з установленням металевих стовпів». Відповідно до проєктно-кошторисної документації та ДСТУ Б Д.2.-2012 шифр та номер даної позиції по нормативу відноситься до Е7-25-1. Склад робіт по даному нормативу включає в себе 1.Риття ям пiд фундаменти i стовпи зi зворотним засипанням i трамбуванням. 2.Закладення стовпiв у фундаментах або ямах бетоном [норми 1,2,5,6,8]. 3.Установлення металевих стоякiв [норми 1,2,8]. 4.Улаштування щебеневого пiдготовлення пiд бетоннi стовпи [норми 2,3,7,11]. 5.Улаштування цегляних пiдкладок пiд стовпи [норми 1,2,4,8]. 6.Навiшування ворiт i хвiрток зi зварюванням.
З урахуванням вищевикладеного потенційні учасники, які мають намір приймати участь у даній процедурі закупівлі, повинні мати відповідні дозволи, що передбачені до отримання підрядниками на підтвердження можливості виконання всього обсягу робіт, що передбачено дефектним актом (додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).

2. Щодо Дефектного акту (додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) повідомляємо, що в складі проєктно-кошторисної документації враховано наступні матеріали Ворота М-42 0,92Х4,0; Хвіртка М-42 0,92Х1,0; Кована огорожа модель М-42; Стовпи Ст-2 80х80 н=1,8; Стовпи Ст-1 60х60 н=1,65; Прокат для армування з/б конструкцій круглий та перiодичного профiлю, клас А-1, дiаметр 6 мм; Пластикові заглушки 60х60; Пластикові заглушки 80х80; сіткові 3-Д панели, вид Б,В; тротуарта плитка ТМ "Новий двір", м. Кривий Ріг (Плити тротуарнi фiгурнi) (потрійна сота сірого кольору з підвищенним протиковзанням) та каменi бортовi, БР300.30.15, каменi бортовi, БР100.30.15, каменi бортовi, БР100.20.8

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 серпня 2020 18:13
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Під час підготовки оголошення була допущена помилка при формуванні форм довідок. У звязку з відсутністю можливості внесення змін, виникла необхідність скасувати закупівлю та оголосити повторно
Документи:
07 серпня 2020 18:13
Електронний цифровий підпис
07 серпня 2020 18:12
Документ Microsoft Office Word.docx

Актуальні тендери

До пошуку