Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПГВ 20П-026_код ДК 021:2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічне супроводження, монтаж та підтримка системи GPS-моніторингу транспортних засобів)
PGV 20P-026_ДK 021: 2015 - 72260000-5 Software-related services (Technical support, installation and support of GPS-monitoring of vehicles)
PGV 20P-026_ДK 021: 2015 - 72260000-5 Software-related services (Technical support, installation and support of GPS-monitoring of vehicles)
Очікувана вартість
2 129 420,69 UAH
UA-2020-07-30-003356-c ● 1b14c8f5783142ae8abb2ca5de8b51ce
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 00153100 |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Європейська, буд. 173 |
Контактна особа: |
Тетяна Денисенко +380532515222 tetiana.denysenko@pgpu.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Людмила Галушко +380532515282 liudmyla.halushko@pgpu.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PJSC Ukrgasvydobuvannya |
National ID: | 00153100 |
Contact point: |
Tetiana Denysenko +380532515222 tetiana.denysenko@pgpu.com.ua |
Additional contacts: |
Людмила Галушко +380532515282 liudmyla.halushko@pgpu.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 12:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 2 129 420,69 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Publication date: | 30 липня 2020 12:21 |
Enquiries until: | 21 серпня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 серпня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 2 129 421 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 42 600 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації. Вимагається забезпечення виконання договору -Банківська гарантія 5% від вартості договору
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation. Ensuring the performance of the contract - Bank guarantees - 5% of the contract value
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення (Технічне супроводження, монтаж та підтримка системи GPS-моніторингу транспортних засобів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
72261000-2 - Software maintenance services (Technical support, installation and support of GPS-monitoring of vehicles)
CPV: 72260000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 12:21 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
30 липня 2020 12:21 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи).xls | |
30 липня 2020 12:21 |
ТД_ПГВ20П_026_підтримка систем GPS-моніторингу ТЗ.docx | |
30 липня 2020 12:21 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи).xlsx | |
30 липня 2020 12:21 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо уточнення вимог
Дата подання: 18 серпня 2020 14:02
Дата відповіді: 21 серпня 2020 09:14
Шановний Замовнику, просимо роз'яснити наступні питання:
1. У технічному завданні вказано: Мати резервне Обладнання Комплектів № 1, № 2, № 3, № 4 для здійснення аварійної заміни в гарантійний період за рахунок Виконавця – просимо вказати у якому об’ємі має бути передбачений ЗІП комплект;
2. У технічному завданні вказано: Накопичена телеметрична інформація з пам’яті Трекера повинна передаватися автоматично за допомогою GPRS-каналу на телематичний сервер Виконавця. Чи правильно ми розуміємо, що в даному випадку ми надаємо Замовнику хостинг серверу, де хостинг, тобто це фактично «хмарне рішення», коли ПО і ряд ключових даних розміщується на віддаленому (нашому) сервері, а Замовник отримує віддалений доступ і АРМ управління всіма системами, що працюють під управлінням ПО Віалон в своєму офісі.
У цьому випадку після установки системи Замовник на всьому протязі експлуатації оплачує хостинг і ліцензії за кожен пристрій, внесений в базу ПО Віалон щомісячно, що сумарно має розрахуватись у тендерній пропозиції.
3. У технічному завданні у розділі сервісне обслуговування вказано: виконання ремонтів Обладнання системи GPS-моніторингу на ТЗ - так, як обладнання вже встановлене у Замовника при його демонтажі передбачено його огляд і звірка з гарантійним талоном на обладнання, у випадку, якщо термін гарантії вже змонтованого обладнання минув, то чи правильно ми розуміємо, що ремонт буде виконуватись ПЛАТНО, згідно окремо виставленого рахунку?
4. У технічному завданні у розділі сервісне обслуговування вказано: відновлення елементів живлення Трекера – при демонтажі і повторному монтажі трекерів рекомендується провести заміну елементів живлення, так як гарантія від виробника трекерів на елементи живлення не поширюється, чи правильно ми розуміємо, що ці витрати повинен врахувати учасник торгів?
5. У технічному завданні у розділі сервісне обслуговування вказано: пломбування з’єднань Трекера та ДРП – пломби надає Замовник?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Враховуючи кількість вже встановленого в Замовника гарантійного Обладнання та потреб у новому Обладнанні згідно Технічного завдання, Виконавець повинен мати в резерві не менше 2 (двох) кожного із Комплектів №1,№2,№3,№4.
2. Після установки Системи Виконавець щомісячно оплачує хостинг та ліцензії за кожен пристрій, внесений в базу ПО Wialon за власний рахунок. Вартість даних послуг повинна бути врахована в загальну вартість цінової пропозиції Виконавця.
3. У разі виходу з ладу або некоректної роботи негарантійного Обладнання, Виконавець повинен провести діагностування його компонентів та виконати ремонтні роботи до усунення несправності Обладнання за власний рахунок. Вартість даних послуг повинна бути врахована в загальну вартість цінової пропозиції Виконавця.
4. У разі виходу з ладу елементів живлення Трекера, Виконавець проводить його заміну за власний рахунок. Вартість даних послуг повинна бути врахована в загальну вартість цінової пропозиції Виконавця.
5. У разі монтажу демонтованого чи нового Обладнання, Виконавець повинен опломбувати з’єднання Трекера та ДРП власними пломбами.
2. Після установки Системи Виконавець щомісячно оплачує хостинг та ліцензії за кожен пристрій, внесений в базу ПО Wialon за власний рахунок. Вартість даних послуг повинна бути врахована в загальну вартість цінової пропозиції Виконавця.
3. У разі виходу з ладу або некоректної роботи негарантійного Обладнання, Виконавець повинен провести діагностування його компонентів та виконати ремонтні роботи до усунення несправності Обладнання за власний рахунок. Вартість даних послуг повинна бути врахована в загальну вартість цінової пропозиції Виконавця.
4. У разі виходу з ладу елементів живлення Трекера, Виконавець проводить його заміну за власний рахунок. Вартість даних послуг повинна бути врахована в загальну вартість цінової пропозиції Виконавця.
5. У разі монтажу демонтованого чи нового Обладнання, Виконавець повинен опломбувати з’єднання Трекера та ДРП власними пломбами.
ДСТУ ISO/IEC 27001:2015
Дата подання: 19 серпня 2020 09:21
Дата відповіді: 21 серпня 2020 09:16
Відповідно до однієї з вимог тендерної документації є надання сертифікату відповідності ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 Інформаційні технології. Методи захисту cистеми управління інформаційною безпекою. Вимоги (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT). Просимо прибрати дану вимогу, вона є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників, даний сертифікат відповідності не є обов’язковим документом у відповідності до вимог чинного законодавства України про сертифікацію або аргументувати наявність такого сертифіката та як він впливає на кваліфікацію Учасника. Просимо також звернути увагу на рішення Апеляційного адміністративного суду у справі № 826/15639/17 «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Cертифікат відповідності ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 або ІSO/ІEC 27001:2013 – «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги (ІSO/ІEC 27001:2013; Cor 1:2014, ІDT)» не є обов’язковим документом у відповідності до вимог чинного законодавства України про сертифікацію. Проте наявність даного сертифікату у потенційного учасника чи його підрядчиків забезпечує дотримання внутрішньої політики інформаційної безпеки Замовника та виконання наступних задач:
1. Заходи підтримання безпеки мають бути запроваджені для захисту інформації, яка доступна, обробляється чи зберігається в місцях віддаленої роботи;
2. Проведення регулярного резервного копіювання інформації, програмного забезпечення та образів систем;
3. Обладнання має бути розміщено чи захищено так, щоб зменшити ризики інфраструктурних загроз і небезпек та можливого несанкціонованого доступу;
4. Обладнання має бути захищено від аварійних відімкнень живлення та інших порушень, внаслідок аварій засобів життєзабезпечення;
5. Силові та телекомунікаційні кабельні мережі передачі даних або підтримки інформаційних послуг має бути захищено від перехоплювання, взаємного впливу чи пошкоджень;
6. Мають бути наявними процедури контролю інсталяції (оновлення) програмного забезпечення в системах, що перебувають в експлуатації.
1. Заходи підтримання безпеки мають бути запроваджені для захисту інформації, яка доступна, обробляється чи зберігається в місцях віддаленої роботи;
2. Проведення регулярного резервного копіювання інформації, програмного забезпечення та образів систем;
3. Обладнання має бути розміщено чи захищено так, щоб зменшити ризики інфраструктурних загроз і небезпек та можливого несанкціонованого доступу;
4. Обладнання має бути захищено від аварійних відімкнень живлення та інших порушень, внаслідок аварій засобів життєзабезпечення;
5. Силові та телекомунікаційні кабельні мережі передачі даних або підтримки інформаційних послуг має бути захищено від перехоплювання, взаємного впливу чи пошкоджень;
6. Мають бути наявними процедури контролю інсталяції (оновлення) програмного забезпечення в системах, що перебувають в експлуатації.
Вимога щодо зміни предмету закупівлі через невідповідність коду закупівлі
Дата подання: 20 серпня 2020 17:24
Дата відповіді: 26 серпня 2020 08:26
Шановний Замовнику, просимо внести зміни у предмет закупівлі, так як даний тендер проводиться по коду 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням, а наступні пункти не відповідають коду закупівлі:
- демонтаж, монтаж і налагоджування комплектів GPS-моніторингу та контролю палива (далі - Обладнання);
- виконання ремонтів Обладнання системи GPS-моніторингу на ТЗ;
- підключення пристрою спостереження (далі – Трекер) до електроживлення ТЗ;
- відновлення елементів живлення Трекера;
- діагностика та ремонт Трекера, датчика рівня пального (далі – ДРП) в місцях базування ТЗ;
- пломбування з’єднань Трекера та ДРП;
- тарування ДРП.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Основним предметом закупівлі є програмне забезпечення, оскільки більша частина коштів передбачена саме на GPS супровід, відповідно й код був обраний 72260000-5; а решта коштів - це купівля та обслуговування вже встановленого обладнання як допоміжна складова. Навігаційне обладнання самостійно не здатне виконувати необхідні нам функції; основна мета систем GPS моніторингу полягає в контролі ТЗ на лінії, який здійснюється програмним забезпеченням Wialon Hosting через передачу інформації каналами GPRS-зв’язку.
Окрім цього згідно п.10 статті 3 «Закону України про публічні закупівлі» Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини.
Вибір предмету закупівлі здійснено згідно пункту 21 частини першої статті 1 «Закону України про публічні закупівлі», тому зміну коду вважаємо недоцільним.
Окрім цього згідно п.10 статті 3 «Закону України про публічні закупівлі» Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини.
Вибір предмету закупівлі здійснено згідно пункту 21 частини першої статті 1 «Закону України про публічні закупівлі», тому зміну коду вважаємо недоцільним.
Питання щодо серверних потужностей, придбання ліцензій, оплати хостингу
Дата подання: 20 серпня 2020 17:24
Дата відповіді: 26 серпня 2020 08:27
Шановний Замовник, правильно ми розуміємо, що Вами обрано хмарне рішення яке передбачає оренду серверних потужностей, придбання та оплату ліцензій, оплату хостингу?
Відповідь: Після установки Системи Виконавець щомісячно оплачує хостинг та ліцензії за кожен пристрій, внесений в базу ПЗ Wialon за власний рахунок. Вартість даних послуг повинна бути врахована в загальну вартість цінової пропозиції Виконавця.
Питання щодо уточнення вимог до пломб
Дата подання: 20 серпня 2020 17:25
Дата відповіді: 26 серпня 2020 08:31
Шановний Замовнику, Просимо надати перелік вимог до пломб, які відповідатимуть вашим стандартам
Відповідь: Пломба-наклейка:
Габаритні разміри - 100 х 20 мм;
Маркувальна інформація - унікальний серійний номер;
Тип пломби – наклейка;
Температурний діапазон застосування – (-30 … +60 ͦС);
Гарантія – не менше 1 року;
Пломбувальна поверхня - пластик, метал, скло, фарбована поверхя.
Пломба охоронна:
Матеріал – Полікарбонат;
Габаритні розміри - 36,9х27х14,5 мм;
Тип пломби - пломба-ротор;
Температурний діапазон застосування – (30°С до + 120°С);
Діаметр отвору - 1.1 мм;
Спосіб нанесення номера - лазерне маркування.
Мононить армована для пломбування:
Матеріал троса - Сталь нержавіюча + полімер;
Діаметр троса - 0.98 мм.
У разі монтажу демонтованого чи нового Обладнання, Виконавець повинен опломбувати з'єднання Трекера та ДРП власними пломбами.
Габаритні разміри - 100 х 20 мм;
Маркувальна інформація - унікальний серійний номер;
Тип пломби – наклейка;
Температурний діапазон застосування – (-30 … +60 ͦС);
Гарантія – не менше 1 року;
Пломбувальна поверхня - пластик, метал, скло, фарбована поверхя.
Пломба охоронна:
Матеріал – Полікарбонат;
Габаритні розміри - 36,9х27х14,5 мм;
Тип пломби - пломба-ротор;
Температурний діапазон застосування – (30°С до + 120°С);
Діаметр отвору - 1.1 мм;
Спосіб нанесення номера - лазерне маркування.
Мононить армована для пломбування:
Матеріал троса - Сталь нержавіюча + полімер;
Діаметр троса - 0.98 мм.
У разі монтажу демонтованого чи нового Обладнання, Виконавець повинен опломбувати з'єднання Трекера та ДРП власними пломбами.
Питання щодо сервісного обслуговування
Дата подання: 20 серпня 2020 17:26
Дата відповіді: 26 серпня 2020 08:32
Шановний Замовнику, згідно вимог тендерної документації необхідно провести Сервісне обслуговування, а саме
- відновлення елементів живлення Трекера;
- діагностика та ремонт Трекера, датчика рівня пального (далі – ДРП) в місцях базування ТЗ.
Просимо внести уточнення, що ремонтні роботи проводяться Виконавцем по заявках Замовника не гарантійного випадку виходу з ладу обладнання з закриттям окремих актів виконаних робіт.
Монтажні і ремонтні роботи проводяться Виконавцем по заявках Замовника гарантійного випадку виходу з ладу обладнання, але у випадку виходу з ладу обладнання по негарантійним причинам Замовник оплачує дані послуги додатково.
На момент виконання робіт замовник забезпечує безперешкодний і своєчасний доступ до техніки.
Гарантія не поширюється на раніше встановлене в замовника обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розрахунок вартості наданих послуг за технічне супроводження, монтаж та підтримку системи GPS-моніторингу транспортних засобів проводиться згідно, та в рамках Додатку №2 до договору.
У разі виходу з ладу або некоректної роботи негарантійного Обладнання, Виконавець повинен провести діагностування його компонентів та виконати ремонтні роботи до усунення несправності Обладнання за власний рахунок. Вартість даних послуг повинна бути врахована в загальну вартість цінової пропозиції Виконавця.
У разі виходу з ладу елемента живлення Трекера, Виконавець проводить його заміну за власний рахунок. Вартість даних послуг повинна бути врахована в загальну вартість цінової пропозиції Виконавця.
У разі виходу з ладу або некоректної роботи негарантійного Обладнання, Виконавець повинен провести діагностування його компонентів та виконати ремонтні роботи до усунення несправності Обладнання за власний рахунок. Вартість даних послуг повинна бути врахована в загальну вартість цінової пропозиції Виконавця.
У разі виходу з ладу елемента живлення Трекера, Виконавець проводить його заміну за власний рахунок. Вартість даних послуг повинна бути врахована в загальну вартість цінової пропозиції Виконавця.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 вересня 2020
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 00153100 |
Місцезнаходження: | 36008, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Європейська, буд. 173 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "АГРО-АЗС-СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2020 08:37
|
ТОВ "АРТ СЕК'ЮРІТІ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 вересня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій