Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво двох АЗС контейнерного типу К2 об’ємом по 40м3 кожна на території Тролейбусного депо №4 за адресою: м. Маріуполь, вул. Бахчиванджи, 55, відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
7 496 815,20 UAH
UA-2020-07-30-003037-c 47e604be6a414d54b9621f082e5118bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баранова Анастасія Олександрівна

+380629334247 mttu.baranova@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКЕ ТРАМВАЙНО-ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ"
Код ЄДРПОУ: 05393725
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 92
Контактна особа: Баранова Анастасія Олександрівна
+380629334247
mttu.baranova@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 11:02
Очікувана вартість: 7 496 815,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37480 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: не застосовується
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівництво двох АЗС контейнерного типу К2 об’ємом по 40м3 кожна на території Тролейбусного депо №4 за адресою: м. Маріуполь, вул. Бахчиванджи, 55, відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахчиванджи, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 10 Банківські 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником виконаних робіт згідно договірної ціни в об’ємі не більше ніж 95% від їх загальної вартості на підставі підписаних між Замовником та Підрядником довідок форми КБ-3, актів форми КБ-2в і рахунків, які надаються Підрядником не пізніше 20 числа поточного місяця Пiсляоплата 10 Банківські 65
Iнша подія Остаточний розрахунок за виконані роботи в розмірі 5% договірної ціни робіт провадиться Замовником протягом 10 робочих днів від дня підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт, але у межах поточного бюджетного року. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг" 7 446 282,00
UAH з ПДВ
7 310 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМУНІВЕРСАЛСЕРВІС" 7 493 044,00
UAH з ПДВ
7 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Л.Д. Сервіс" 7 372 186,78
UAH з ПДВ
7 372 186,78
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ ПАСАТ 7 476 615,33
UAH з ПДВ
7 476 615,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВТК "ФЛЕКС-МАРКЕТ" 7 490 000,00
UAH з ПДВ
7 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 09:49
Електронний підпис
15 серпня 2020 18:11
Електронний підпис
15 серпня 2020 18:10
Електронний підпис
15 серпня 2020 18:10
Електронний підпис
15 серпня 2020 18:09
Пояснювальна записка.pdf
15 серпня 2020 18:09
ДЦ.pdf
15 серпня 2020 18:09
Реєстр документів.pdf
15 серпня 2020 18:09
Гарантія 2510-20.zip
15 серпня 2020 18:09
Цінова пропозиція.pdf
15 серпня 2020 18:09
Статут.pdf
15 серпня 2020 18:09
Календарний графік.pdf
15 серпня 2020 18:09
Витяг ПДВ.pdf
15 серпня 2020 18:09
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
15 серпня 2020 18:09
Підтв. вимог ст. 17.pdf
15 серпня 2020 18:09
Наявність досвіду.pdf
15 серпня 2020 18:09
Наявність обладнання.pdf
15 серпня 2020 18:09
Баланс 2019 рік, 2020 рік.pdf
15 серпня 2020 18:09
Наявність працівників.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 09:21
Електронний підпис
17 серпня 2020 09:10
технічне завдання.pdf
17 серпня 2020 09:10
реєстр документів.pdf
17 серпня 2020 09:10
Пропозиція.pdf
17 серпня 2020 09:10
паспорт Жарук.pdf
17 серпня 2020 09:10
Накз директор.PDF
17 серпня 2020 09:10
Лицензия додаток ПУЛС.PDF
17 серпня 2020 09:10
лист-згода обр.данних.PDF
17 серпня 2020 09:10
лист-гарантія термін.pdf
17 серпня 2020 09:10
лист-гарантія ст 17.pdf
17 серпня 2020 09:10
лист-гарантія РНБО.pdf
17 серпня 2020 09:10
кошторис.pdf
17 серпня 2020 09:10
КБ-2 Дог. 11_1_10_2018.PDF
17 серпня 2020 09:10
кал.графік.pdf
17 серпня 2020 09:10
додатки дог.14-07-2019.PDF
17 серпня 2020 09:10
Дог. спец.тех.(Весна).PDF
17 серпня 2020 09:10
дог. перевезення.PDF
17 серпня 2020 09:10
дог. №14_07-2019 ріола.PDF
17 серпня 2020 09:10
довідка ч2.ст.17.pdf
17 серпня 2020 09:10
довідка субпідрядники.pdf
17 серпня 2020 09:10
довідка працівники.pdf
17 серпня 2020 09:10
довідка МТБ-2.pdf
17 серпня 2020 09:10
довідка МТБ.pdf
17 серпня 2020 09:10
довідка досвід.pdf
17 серпня 2020 09:10
відомості.pdf
17 серпня 2020 09:10
Відгук Ріола-Модуль.pdf
17 серпня 2020 09:10
Витяг ПДВ.PDF
17 серпня 2020 09:10
Витяг ЄДР 27.05.2019.PDF

Публічні документи

07 вересня 2020 16:39
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:25
71. Довідка ч.2 ст.17.pdf
07 вересня 2020 16:25
70 Довідка п.12 ч. 1ст.17.pdf
07 вересня 2020 16:25
69 Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
07 вересня 2020 16:25
68 Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
07 вересня 2020 16:25
67 Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
14 серпня 2020 18:40
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:25
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:14
47 Кошторис (частина 3).pdf
14 серпня 2020 18:14
46 Кошторис (частина 2).pdf
14 серпня 2020 18:14
45 Кошторис (частина 1).pdf
14 серпня 2020 18:14
24 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2020 18:14
22 Статут.pdf
14 серпня 2020 18:14
20 Технічне завдання.pdf
14 серпня 2020 18:14
18 Довідки ст.17 ЗУ.pdf
14 серпня 2020 18:14
13 Копії техпаспортів.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 17:37
9. Рішення учасника.pdf
14 серпня 2020 17:37
7. Статут.tiff

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг"

ТОВ "ПРОМУНІВЕРСАЛСЕРВІС"

ПП "Л.Д. Сервіс"

ПрАТ ПАСАТ

ТОВ "ВТК "ФЛЕКС-МАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг"
#30735742
Відхилено 7 310 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 14:52
ТОВ "ПРОМУНІВЕРСАЛСЕРВІС"
#21885445
Відхилено 7 349 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 11:39
ПП "Л.Д. Сервіс"
#21922502
Переможець 7 372 186,78
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 17:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Л.Д. Сервіс" #21922502

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Л.Д. Сервіс"
#21922502
7 372 186,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 12:57
Додаткова угода 8 від 20.12.2022 Л.Д. Сервіс - продовження строку дії договору.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 12:56
19. Повідомлення про внесення змін до договору - ду8.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 12:56
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 14:56
Додаткова угода 7 від 17.12.2021 Л.Д. Сервіс - продовження строку дії договору.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 14:56
18. Повідомлення про внесення змін до договору - ду7.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 11:24
Додаткова угода 6 від 127.08.2021 Л.Д. Сервіс - зміна джерела фінансування.pdf зміни до договору
27 серпня 2021 11:24
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2021 09:34
Додаткова угода 5 від 16.07.2021 Л.Д. Сервіс - зміна реквізитів (1).pdf зміни до договору
16 липня 2021 09:34
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 14:27
додаткова угода 4 від 29.06.2021 (1).pdf зміни до договору
29 червня 2021 14:27
16. Повідомлення про внесення змін до договору - ДУ4 (1).pdf зміни до договору
29 червня 2021 14:27
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 14:04
додаткова угода 3 від 02.03.2021 (1).pdf зміни до договору
02 березня 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:39
14. Повідомлення про внесення змін до договору (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:39
додаткова угода 2 від 29.12.2020 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:39
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 17:02
12 додаткова угода 1 від 02.10.2020 (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 17:02
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 16:11
10. Протокол виправлення технічної помилки.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 16:11
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 15:55
9. Договір 1009-365 від 18.09.2020.pdf укладений
18 вересня 2020 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки щодо визначання строків виконання робіт в оголошенні про проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1009/365
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю дозволу на виконання будівельних робіт Сторони дійшли згоди призупинити строки виконання робіт, визначені пунктом 4.1.1. договору підряду №1009/365 від 18.09.2020
Номер договору про закупівлю: 1009/365
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 1009/365
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1009/365
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов"язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об"єктивних обставин, що сричинили подовження
Номер договору про закупівлю: 1009/365
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1009/365
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 1009/365
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження до 20.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 1009/365
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження до 20.12.2023 року
Номер договору про закупівлю: 1009/365
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML