Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи по проекту: Вибірковий капітальний ремонт будівлі №1/1 "Комплексна будівля" військового містечка №1 м. Броди Львівської області
Очікувана вартість
39 736 983,80 UAH
UA-2020-07-30-002977-c 56a2854c2f984c94bd83294739d1782f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бень Микола Михайлович

+380982845082 ternopilkev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Тернопіль
Код ЄДРПОУ: 08464162
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська обл., місто Тернопіль, вулиця Галицька, 1
Контактна особа: Бень Микола Михайлович
+380982845082
ternopilkev@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 15:02
Очікувана вартість: 39 736 983,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 195000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Інформація про мову, якою мають бути підготовлені тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
роботи по проекту: Вибірковий капітальний ремонт будівлі №1/1 "Комплексна будівля" військового містечка №1 м. Броди Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80600, Україна, Львівська область, Броди, в-м №1, будівля №1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою № КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою № КБ-3. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-30-002977-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БАГЕНБОР, Код ЄДРПОУ:36696877
Дата подання: 06 вересня 2020 15:04
Вимога
Вимога до тендерного комітету
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 15:42
Тендерний комітет розглянув порушені Вами питання та повідомляє, що для надання відповіді необхідно передусім розуміти з чим саме Ви не погоджуєтесь та відносно чого маєте певні зауваження та/або заперечення.
Що стосується коментарів в частині незаконної дискваліфікації поданої Вами тендерної пропозиції маємо намір також не погодитися з ними, передусім виходячи із аргументів викладених у протоколі розгляду поданої Вами тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2020-07-30-002977-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БАГЕНБОР, Код ЄДРПОУ:36696877
Дата подання: 06 вересня 2020 20:33
Скарга на протизаконні дії тендерного комітету
Тендерний комітет незаконно дикваліфікував ПП "Багенбор", та у незаконний спосіб визначив переможця торгів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 15:41
Тендерний комітет розглянув порушені Вами питання та повідомляє, що для надання відповіді необхідно передусім розуміти з чим саме Ви не погоджуєтесь та відносно чого маєте певні зауваження та/або заперечення.
Що стосується коментарів в частині незаконної дискваліфікації поданої Вами тендерної пропозиції маємо намір також не погодитися з ними, передусім виходячи із аргументів викладених у протоколі розгляду поданої Вами тендерної пропозиції.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-30-002977-c.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП БАГЕНБОР, Код ЄДРПОУ:36696877
Оскарження до АМК
Не згідні із рішенням ТК. 1.Вимагалися документи, які не були зазначені у тендерній документації . 2.Запропонована ціна на 3 мільйона нижча, чим у решти учасників. 3.Інші протиріччя з тендерною документацією та вимогами тендерного комітету.
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-07-30-002977-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП БАГЕНБОР, Код ЄДРПОУ:36696877
Не згідні із рішенням ТК
Не згідні з рішенням ТК
Причина: Період оскарження закінчився

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП БАГЕНБОР 36 622 284,00
UAH з ПДВ
36 622 284,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Укр Захід Буд Сервіс 39 238 128,29
UAH з ПДВ
39 238 128,29
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІВАНОВ СЕМЕН АРКАДІЙОВИЧ" 39 407 323,72
UAH з ПДВ
39 407 323,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ліга Буд Центр 39 521 654,82
UAH з ПДВ
39 521 654,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 16:11
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:09
Довідка статистики.pdf
26 серпня 2020 16:03
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:59
Таблиця 4.pdf
26 серпня 2020 15:58
Таблиця 3.pdf
26 серпня 2020 15:58
Таблиця 2.pdf
26 серпня 2020 15:58
Таблиця 1.pdf
26 серпня 2020 15:58
Посвідчення Покотило.pdf
26 серпня 2020 15:58
Лист-відгук Броди.pdf
26 серпня 2020 15:57
Довідка з банку.pdf
18 серпня 2020 15:04
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:02
Статут новий (2).pdf
18 серпня 2020 14:54
план фінасування (2).pdf
18 серпня 2020 14:43
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:40
Гарантійні листи.pdf
18 серпня 2020 14:40
план фінасування.pdf
18 серпня 2020 14:40
Проект договору.pdf
18 серпня 2020 12:07
Тендерна пропозиція.pdf.zip
18 серпня 2020 11:09
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:08
Проєкт договору.pdf
18 серпня 2020 11:00
Електронний підпис
18 серпня 2020 10:58
ПВ 1.pdf
18 серпня 2020 10:58
ЛК 1.pdf
18 серпня 2020 10:58
Зведений кошторис.pdf
18 серпня 2020 10:58
ЗВВ 1.pdf
18 серпня 2020 10:58
Договірна ціна.pdf
18 серпня 2020 10:58
6ПВ.pdf
18 серпня 2020 10:58
6ЛК.pdf
18 серпня 2020 10:58
6ЗВВ.pdf
18 серпня 2020 10:58
5ПВ.pdf
18 серпня 2020 10:58
5ЛК.pdf
18 серпня 2020 10:58
5ЗВВ.pdf
18 серпня 2020 10:58
4ПВ.pdf
18 серпня 2020 10:58
4ЗВВ.pdf
18 серпня 2020 10:58
4 ЛК.pdf
18 серпня 2020 10:58
3-ПВ.pdf
18 серпня 2020 10:58
3-ЛК.pdf
18 серпня 2020 10:58
3-ЗВВ.pdf
18 серпня 2020 10:58
2-ПВ.pdf
18 серпня 2020 10:58
2-ЛК.pdf
18 серпня 2020 10:58
2-ЗВВ.pdf
18 серпня 2020 10:33
Тендерна пропозиція.docx
18 серпня 2020 10:33
Листи та довідки.pdf.zip
18 серпня 2020 10:32
Тендерна пропозиція.pdf.zip
13 серпня 2020 18:18
Повідомлення ДАБІ.pdf
13 серпня 2020 18:14
ЛК 1.rtf
13 серпня 2020 18:14
Зведений кошторис.rtf
13 серпня 2020 18:14
ЗВВ 1.rtf
13 серпня 2020 18:14
Договірна ціна.rtf
13 серпня 2020 18:14
6ПВ.rtf
13 серпня 2020 18:14
6ЛК.rtf
13 серпня 2020 18:14
6ЗВВ.rtf
13 серпня 2020 18:14
5ПВ.rtf
13 серпня 2020 18:14
5ЛК.rtf
13 серпня 2020 18:14
5ЗВВ.rtf
13 серпня 2020 18:14
4ПВ.rtf
13 серпня 2020 18:14
4ЗВВ.rtf
13 серпня 2020 18:14
4 ЛК.rtf
13 серпня 2020 18:14
3 ПВ.rtf
13 серпня 2020 18:14
3 ЛК.rtf
13 серпня 2020 18:13
3 ЗВВ.rtf
13 серпня 2020 18:13
2 ПВ.rtf
13 серпня 2020 18:13
2 ЛК.rtf
13 серпня 2020 18:13
2 ЗВВ.rtf
13 серпня 2020 18:13
Проєкт договору.docx
13 серпня 2020 18:13
ПВ 1.rtf
13 серпня 2020 18:13
Листи та довідки.docx
13 серпня 2020 18:13
Довідка помилки.docx
13 серпня 2020 18:13
1ДФ.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 15:50
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:46
Довідки переможця
01 вересня 2020 15:46
Довідка податкова
01 вересня 2020 15:46
Довідка МВС
18 серпня 2020 12:56
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:50
Установчі документи.pdf
18 серпня 2020 12:50
Паспорт.pdf
18 серпня 2020 12:50
ТЧ 4.pdf
18 серпня 2020 12:50
ТЧ 3.pdf
18 серпня 2020 12:50
Охорона праці.pdf
18 серпня 2020 12:50
ТЧ 2.pdf
18 серпня 2020 12:50
Обладнання 2.pdf
18 серпня 2020 12:50
Обладнання 1.pdf
18 серпня 2020 12:50
ТЧ 1.pdf
18 серпня 2020 12:50
Технічне завдання.pdf
18 серпня 2020 12:50
Згоди.pdf
18 серпня 2020 12:50
Довідки статистика.pdf
18 серпня 2020 12:50
Субпідрядник.pdf
18 серпня 2020 12:50
Статут.pdf
18 серпня 2020 12:50
Довідки.pdf
18 серпня 2020 12:50
Довідки статистика.pdf
18 серпня 2020 12:50
Проект договору.pdf
18 серпня 2020 12:50
Відгуки.pdf
18 серпня 2020 12:50
Працівники.pdf
18 серпня 2020 12:50
БГ 008 1215 ГР.rar
18 серпня 2020 12:50
Банк довідки.pdf
18 серпня 2020 12:50
Баланс2019.pdf
18 серпня 2020 12:50
Аналогічний договір.pdf
18 серпня 2020 12:50
13.imd
18 серпня 2020 12:50
1дф.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 17:24
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:10
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:07
22. Декларація за 2019 рік.pdf
18 серпня 2020 17:07
Свидетельство УБІБ.PDF
18 серпня 2020 17:07
29. План фінансування.pdf
18 серпня 2020 17:07
28. Календарний графік.pdf
18 серпня 2020 17:07
26. Гарантійнийл лист.pdf
18 серпня 2020 17:07
21. Довідка з банку.pdf
18 серпня 2020 17:07
15_ДЦ_ССР_5.pdf
18 серпня 2020 17:07
15_ДЦ_ОПРОС_2-1.pdf
18 серпня 2020 17:07
15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
18 серпня 2020 17:07
15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
18 серпня 2020 17:07
15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
18 серпня 2020 17:07
15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
18 серпня 2020 17:07
15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
18 серпня 2020 17:07
15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
18 серпня 2020 17:07
15_ДЦ_ОПР.pdf
18 серпня 2020 17:07
15_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
18 серпня 2020 17:07
15_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
18 серпня 2020 17:07
15_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
18 серпня 2020 17:07
15_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
18 серпня 2020 17:07
15_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
18 серпня 2020 17:07
15_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
18 серпня 2020 17:07
15_ДЦ_ИВР.pdf
18 серпня 2020 17:07
15_ДЦ_ДЦ_4.pdf
18 серпня 2020 17:07
15_ДЦ_ДЦ_3.pdf
18 серпня 2020 17:07
15.imd
18 серпня 2020 17:07
11. Довідка про санкції.pdf
18 серпня 2020 17:07
9. Штатний розпис.pdf
18 серпня 2020 17:07
8. Довідки по статті 17.pdf
18 серпня 2020 17:07
6.5. Довідка 1-кб.pdf
18 серпня 2020 17:07
1.6. Витяг Іванов.pdf
18 серпня 2020 17:07
1.5. РНОКПП Іванов.pdf
18 серпня 2020 17:07
1.4. Паспорт Іванов.pdf
18 серпня 2020 17:07
0. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП БАГЕНБОР

ПП Укр Захід Буд Сервіс

ФОП "ІВАНОВ СЕМЕН АРКАДІЙОВИЧ"

ТОВ Ліга Буд Центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП БАГЕНБОР
#36696877
Відхилено 36 622 284,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 12:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 16:17
ПП Укр Захід Буд Сервіс
#35435390
Переможець 39 238 128,29
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:25

Вимога про усунення невідповідностей

від 25.08.2020 №12/1276 Приватне підприємство «БАГЕНБОР» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Виходячи з вимог п.п. 5.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачалось, що наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується відомостями про наявність матеріально-технічної бази учасника подаються відповідно до запропонованої форми Таблиця «1» з обов’язковим зазначенням адреси розміщення виробничих та невиробничих приміщень, їх площі та підстав для користування (власність, оренда, лізинг, спільне використання). До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі відповідно до технічного завдання зазначеного у Додатку 3 до тендерної документації. Інформація про обладнання, матеріально-технічну базу та автомобільну техніку підтверджується документально, а саме: - документами, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди (суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг, тощо); - у разі, якщо автомобільна техніка орендована, чи у лізингу, на умовах договору про спільне використання та/або надання транспортних послуг, тощо, то подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку; - у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та/або технічних паспортів на автомобільну техніку. При використанні власного або орендованого атотранспороту /будівельних машин надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів. При залученні автотранспорту/будівельних машин на підставі договору про надання послуг надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів виконавця послуг. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ПП «БАГЕНБОР» надано довідка про наявність інструментів та механізмів, яка не відповідає формі таблиці 1 тендерної документації та, яка не містить інформації про адреси розміщення виробничих та невиробничих приміщень, їх площі та підстав для користування (власність, оренда, лізинг, спільне використання). При цьому, у складі тендерної пропозиції ПП «БАГЕНБОР» надано файл «Свідоцтво лабораторії_ техпаспорта на транспорт» після перегляду, якого було виявлено наявність копії свідоцтва транспортного засобу на вантажний самскид САЗ 3507, екскаватора навантажувача JCB 3CXSITEMASTER та свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями №РА214/18 видане 05.09.2018 року. Будь-яких інших документів, які підтверджують право власності та/або користування у складі тендерної пропозиції ПП «БАГЕНБОР» не надано, що відповідно є порушенням. Окрім цього, у складі тендерної пропозиції не надано копії дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів, що також дає можливість стверджувати про невідповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Відповідно до п.п. 5.2. передбачалось надання у якості документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачалось надання інформації про наявності, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються відповідно до запропонованоїформиТаблиця «2» відомості подаються відповідно до запропонованої форми Таблиця «3». На виконання зазначених вище вимог, ускладі тендерної пропозиції ПП «БАГЕНБОР» наданодовідкувід 13.08.2020 №1/2020 форма якої не відповідаєв имогам тендерної документації як за формою так і за змістом. Окрімцього, відповідно до вимог тендерноїд окументації передбачалось, щов Учасника повинні бути в наявності (за штатом або на договірних умовах або на інших умовах) 3 працівники, які мають вищу освіту в галузі будівництва та досвід роботи на посаді начальника будівельної дільниці або виконавця робіт не менше ніж 3 роки. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію посвідчення з охорони праці не менше 2-х осіб, у тому числі головного інженера. За результатами детального розгляду та аналізутендерноїпропозиції ПП «БАГЕНБОР» зазначеної вище інформації та документів виявлено не було, що відповідно є порушенням. Виходячи з вимог тендерної документаці їпередбачалось, щоУчасник ускладі тендерної пропозиції повинен надати копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органа статистики. Уразі, якщо учасник не зобов’язаний складати та подавати даний документ у складі пропозиції необхідно надати офіційний лист від органа статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису. Під час детального розгляду та аналізутендерноїдокументаціїподаної ПП «БАГЕНБОР» зазначенихвищедокументіввиявленотакож не було, щозновудаєможливістьстверджувати про невідповідністьподаноїтендерноїпропозиціївимогамтендерноїдокументації, і як наслідокпорушення. Відповідно до п.п. 5.3. передбачалосьнадання у якостідокументально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) інформаційноїдовідки про виконання аналогічного(их) договору(ів) відповідно до запропонованої форми Таблиця «4». На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ПП «БАГЕНБОР» надано довідку про виконання аналогічних договорів від 13.08.2020 №15/2020 форма, якої не відповідає вимогам тендерної документації. Разом з цим, виходячи з вимог тендерної документації передбачалось, що у таблицю вноситься інформація про досвід виконання аналогічного договору щодо виконання робіт з будівництва або реконструкції об’єктів або капітального ремонту або поточного ремонту, що виконувались (виконуються) у 2016-2020 роках (не менше трьох). При цьому вартість виконаних робіт (робіт, що виконуються) Учасником на об’єктах має становити не менше 12 млн. грн. (суми заключених договорів) Для підтвердження інформації зазначеної у довідці учасником надаються: - копія(ї) договору(ів) щодо виконання робіт, з будівництва (реконструкції та/або капітального ремонту, та/або поточного ремонту) об’єктів виконання робіт за яким здійснювалось (здійснюється) у 2016-2020 роках; - оригінал(и) листа(ів), відгука(ів) про виконання договору(ів), що наведено у довідці. Відгук повинен бути адресований замовнику та бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук), предмета та суми договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Листи-відгуки надаються тільки на ті об’єкти, які виконані повністю. На об’єкти, роботи на яких тривають, листи-відгуки необов’язкові. У свою чергу, виходячи зі змісту довідки про виконання аналогічних договорів від 13.08.2020 №15/2020 ПП «БАГЕНБОР» надано інформацію про 3 договори укладені у 2016 році на загальну суму 282 904,00 грн. Додатково у складі тендерної пропозиції було виявлено два договори №3 та №4 від 13.11.2017 року, укладені з Департаментом внутрішнього та інформаційної політики Львівської обласної державної адміністрації на 685 000,00 грн. та 897 281,00 грн. відповідно, що у загальній сумі не закривають вимогу тендерної документації в частині вартості виконаних робіт на об’єктах не менше 12 млн. грн. При цьому, у складі тендерної пропозиції ПП «БАГЕНБОР» не було виявлено оригіналів листів, відгуків про виконання договорів, що наведено у довідці. Відгук повинен бути адресований замовнику та бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук), предмета та суми договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Виходячи з вимогп.п. 5.4. пункту 5 Розділу 3 тендерноїдокументації з метою документального підтвердженнянаявностіфінансової спроможностіпередбачалосьнадання: - балансу та звіту про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб) або «Фінансовий звіт мікропідприємства» в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юpидичних осіб, які відповідають кpитеріяммікропідприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановануквитанцію про отримання; - оригіналу довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. За результатами детального розгляду та аналізутендерноїпропозиціїПП «БАГЕНБОР» зазначенихвищедокументіввиявлено не було, щовідповідно є порушеннямвимогтендерноїдокументації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 5.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації п.п. 5.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації. п.п. 5.3. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації п.п. 5.4. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відомості про наявність матеріально-технічної бази учасника подаються відповідно до запропонованої форми Таблиця «1» з обов’язковим зазначенням адреси розміщення виробничих та невиробничих приміщень, їх площі та підстав для користування (власність, оренда, лізинг, спільне використання). 2. Документи, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди (суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг, тощо); - у разі, якщо автомобільна техніка орендована, чи у лізингу, на умовах договору про спільне використання та/або надання транспортних послуг, тощо, то подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку; - у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та/або технічних паспортів на автомобільну техніку. При використанні власного або орендованого атотранспороту /будівельних машин надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів. При залученні автотранспорту/будівельних машин на підставі договору про надання послуг надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів виконавця послуг. 3. Інформацію та документи, які вимагалися з метою документального підтвердження наявності кваліфікації та досвіду основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються відповідно до запропонованої форми Таблиця «2». 4. Інформацію та документи, які підтверджують наявність (за штатом або на договірних умовах або на інших умовах) 3 працівники, які мають вищу освіту в галузі будівництва та досвід роботи на посаді начальника будівельної дільниці або виконавця робіт не менше ніж 3 роки. 5. Скан-копії посвідчення з охорони праці не менше 2-х осіб, у тому числі головного інженера. 6. Інформацію та документи, які вимагалися з метою документального підтвердження наявності робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення Відомості подаються відповідно до запропонованої форми Таблиця «3». 7. Копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органа статистики. Уразі, якщоучасник не зобов’язанийскладати та подаватиданий документ у складіпропозиціїнеобхіднонадатиофіційний лист від органа статистики про те, щоданийучасник не звітує за даною формою. 8. Копію штатного розпису. 9. Інформаційну довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів) відповідно до запропонованої форми Таблиця «4». 10. Копії договорів щодо виконання робіт, з будівництва (реконструкції та/або капітального ремонту, та/або поточного ремонту) об’єктів виконання робіт за яким здійснювалось (здійснюється) у 2016-2020 роках; 11. Оригінали листів відгуків про виконання договорів, що наведено у довідці. Відгук повинен бути адресований замовнику та бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук), предмета та суми договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. 12. Баланс та Звіт про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб) або «Фінансовий звіт мікропідприємства» в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юpидичних осіб, які відповідають кpитеріяммікропідприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання. 13. Оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Заступник голови тендерного комітету Ольга ПУДЛИК

Документи

27 серпня 2020 12:43
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:25
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Укр Захід Буд Сервіс
#35435390
39 238 128,29
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 13:45
Ду 9.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 13:44
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 13:21
8.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 12:55
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 10:53
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:06
6.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:04
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 15:44
349.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 15:01
4.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 14:55
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 17:22
3.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 17:17
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 12:51
додаткова угода _2.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 12:44
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 12:11
захід.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 17:00
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 17:05
Договір укладений
14 вересня 2020 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна договірної ціни та плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 349
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 349
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 349
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 349
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити суму договору на 2020 рік та суму договору на 2021 рік зменшити
Номер договору про закупівлю: 349
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 2020 рік та зменшення на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 349
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 349
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 349
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили підвердити зобовязання за Договором №349 від 14.09.2020 р на виконання робіт по оєкту "Вибірковий капітальний ремонт будівлі №1/1 " Комплексна будівля" в/м №1 м. Броди
Номер договору про закупівлю: 349
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML