Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект учнівський: стіл учнівський 1-місний з полицею, №4-6 + стілець учнівський Т-подібний №4-6) для навчальних закладів відділу освіти, культури, молоді та спорту Маневицької райдержадміністрації
Очікувана вартість
197 500,00 UAH
UA-2020-07-30-002913-c c74af67a5581449aacda8316749bf708
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козачук Володимир Микитович

+380965176087 znobox.v15@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43486963
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська обл., смт Маневичі, вул. Горького, 4
Контактна особа: Козачук Володимир Микитович
+380965176087
znobox.v15@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 16:00
Очікувана вартість: 197 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


39160000-1 – Шкільні меблі - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 комплекти
Комплект учнівський: стіл учнівський 1-місний з полицею, №4-6 + стілець учнівський Т-подібний №4-6) для навчальних закладів відділу освіти, культури, молоді та спорту Маневицької райдержадміністрації - 39160000-1 – Шкільні меблі - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44600, Україна, Волинська область, смт Маневичі, вул. Горького, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комплект учнівський: стіл учнівський 1-місний з полицею, №4-6 + стілець учнівський Т-подібний №4-6) для навчальних закладів відділу освіти, культури, молоді та спорту Маневицької райдержадміністрації Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗАК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ 188 100,00
UAH з ПДВ
188 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 12:05
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:04
ISO.pdf
06 серпня 2020 12:04
Витяг з ЄДР 09.12.2019.pdf
06 серпня 2020 12:04
Витяг ЄП.pdf
06 серпня 2020 12:04
Виписка з ЄДР.pdf
06 серпня 2020 12:04
15-1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗАК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗАК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
#3454116079
Переможець 188 100,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 08:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 08:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗАК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
#3454116079
188 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 12:52
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 12:51
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 17:05
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 16:59
Договір укладений
13 серпня 2020 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 1 статті 651, частиною 1статті 653 та частиною 1статті 654 Цивільного Кодексу України, пунктом 5 ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі», пунктом 6.1 Договору про закупівлю № 396 від 13 серпня 2020 року та за взаємною згодою Сторін, уклали цю угоду про наступне: 1.Внести зміни до пункту 4.8 Договору про закупівлю № 396 від 13 серпня 2020 року та викласти її у наступній редакції: “4.8. Строки поставки товару: з дати підписання договору до 20 вересня 2020 року.“ 3. Всі інші умови Договору про закупівлю № 396 від 13 серпня 2020 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору про закупівлю № 396 від 13 серпня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 396
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 188 100,00
UAH