Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний ремонт технічних засобів регулювання дорожнього руху по вул. Миколаївська ріг вул. Космонавтів в м. Миколаєві
Очікувана вартість
362 500,00 UAH
UA-2020-07-30-002779-c edbf14c3ea824793812389cce89a345b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 12:30
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 12:30
Початок аукціону: 17 серпня 2020 14:53
Очікувана вартість: 362 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації. категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) .
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 послуга
поточний ремонт технічних засобів регулювання дорожнього руху по вул. Миколаївська ріг вул. Космонавтів в м. Миколаєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Миколаївська ріг вул. Космонавтів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг) за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (наданих послуг) та/або витрат за формою № КБ-3 або інших форм актів виконаних робіт (наданих послуг), якщо розрахунок договірної ціни виконувався за допомогою методу калькулювання, протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт (надання послуг). Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 11:45
2.ТД - поточний ремонт ТРЗРДР.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне спеціалізоване монтажно-експлуатаційне підприємство 352 504,80
UAH з ПДВ
348 879,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Курляк Олена Володимирівна 362 500,00
UAH з ПДВ
351 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:51
Довідка ДПС
28 серпня 2020 15:51
Довідка МВС
28 серпня 2020 15:51
Довідка переможця
28 серпня 2020 15:51
Довідки переможця
14 серпня 2020 11:23
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:19
Довідка про покриття.pdf
13 серпня 2020 18:34
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:25
Трудові книжки 31-33.rar
13 серпня 2020 18:25
Трудові книжки 26-30.rar
13 серпня 2020 18:25
Трудові книжки 20-25.rar
13 серпня 2020 18:25
Трудові книжки 16-19.rar
13 серпня 2020 18:25
Трудові книжки 10-15.rar
13 серпня 2020 18:25
Трудові книжки 6-9.rar
13 серпня 2020 18:25
Трудові книжки 1-5.rar
13 серпня 2020 18:25
Контракт директора.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 12:15
Паспорт.PDF
14 серпня 2020 12:15
Лицензия.PDF
14 серпня 2020 12:15
Код.PDF
14 серпня 2020 12:15
Довідки (9).pdf
14 серпня 2020 12:15
Довідки (8).pdf
14 серпня 2020 12:15
Довідки (7).pdf
14 серпня 2020 12:15
Довідки (6).pdf
14 серпня 2020 12:15
Довідки (5).pdf
14 серпня 2020 12:15
Довідки (4).pdf
14 серпня 2020 12:15
Довідки (3).pdf
14 серпня 2020 12:14
Довідки (2).pdf
14 серпня 2020 12:14
Довідки (1).pdf
14 серпня 2020 12:14
Довідка ПДВ.PDF
14 серпня 2020 12:14
Витяг ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне спеціалізоване монтажно-експлуатаційне підприємство

ФОП Курляк Олена Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне спеціалізоване монтажно-експлуатаційне підприємство
#13845696
Переможець 348 879,60
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 13:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне спеціалізоване монтажно-експлуатаційне підприємство
#13845696
348 879,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:19
ДУ №5 від 24.12.2020.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 14:50
ДУ №4 від 08.12.2020.PDF зміни до договору
08 грудня 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 14:25
ДУ №3 від 27.11.2020.PDF зміни до договору
30 листопада 2020 14:23
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 09:37
ДУ №2 від 23.10.2020.PDF зміни до договору
23 жовтня 2020 09:37
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 13:59
ДУ № 1 від 10.09.2020.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 13:58
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 15:11
Договір №1548 від 08.09.2020 Пот рем ТЗРДР.pdf укладений
09 вересня 2020 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 1548
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1548
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1548
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1548
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1548
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 317 448,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 908,00 UAH)