Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ковдра тепла, подушка, підковдра полуторна, простирадло полуторне, наволочка, рушник махровий 40*70, рушник махровий 70*140
Очікувана вартість
478 714,00 UAH
UA-2020-07-30-002241-c 6ff23243c31f4d8faf89b8e52d47517b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Тетяна Олександрівна

tdi-zor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Таврійський психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188636
Місцезнаходження: 70540, Україна , Запорізька обл., с.Таврійське, вул.Загорянська, будинок 2
Контактна особа: Величко Тетяна Олександрівна
tdi-zor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 12:51
Очікувана вартість: 478 714,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 394,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104 штуки
ковдра тепла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
153 штуки
подушка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
910 штуки
підковдра полуторна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
683 штуки
простирадло полуторне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
608 штуки
наволочка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
385 штуки
рушник махровий 40*70
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
142 штуки
рушник махровий 70*140
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 11:16
ТД відкриті торги ( вироби домашнього текстилю).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат ISO 9001:2015
Дата подання: 03 серпня 2020 11:23
Дата відповіді: 03 серпня 2020 13:05
У тендерній документації зазначено що учасник торгів повинен мати Сертифікат ISO 9001:2015 виданий на нього .Додаток 2 п.5 "5. Сертифікат ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості, виданий на ім'я учасника торгів." Якщо ми придоставим цей сертифікат виданий на виробника продукціі це не буде порушенням ?
Відповідь: Доброго дня! Згідно п.5 Додатку 2 до тендер6ної документації : " 5. Сертифікат ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості, виданий на ім'я учасника торгів.
Додатково Учасник в окремій довідці, повинен зазначити посилання на реєстр за яким можливо перевірити чинність, наданого Сертифіката ISO 9001:2015".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА" 469 200,30
UAH з ПДВ
469 200,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ТРЕЙД СІСТЕМ" 477 000,00
UAH з ПДВ
477 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 15:40
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:40
Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2020 15:40
Довідка ст 17 ч. 2.pdf
20 серпня 2020 15:40
Довідка МВС_31.07.20.zip
13 серпня 2020 13:56
Електронний підпис
13 серпня 2020 13:55
Цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2020 13:55
Сертифікат ISO.PDF
13 серпня 2020 13:55
Проєкт договору.pdf
13 серпня 2020 13:55
Копія аттестації_ЛРК.pdf
13 серпня 2020 13:55
Довідка ст.17.pdf
13 серпня 2020 13:55
Довідка ст 17 ч. 2.pdf
13 серпня 2020 13:55
Довідка про досвід.pdf
13 серпня 2020 13:55
Висновок СЕЕ рушники.pdf
13 серпня 2020 13:55
Висновок СЕЕ подушки.pdf
13 серпня 2020 13:55
Висновок СЕЕ білизна.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:02
Статут.pdf
13 серпня 2020 15:02
Опис.pdf
13 серпня 2020 15:02
Довідка про МТБ.pdf
13 серпня 2020 15:02
Витяг ПДВ.pdf
13 серпня 2020 15:02
Виписка ЄДРЮОФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ТРЕЙД СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА"
#40316781
Переможець 469 200,30
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА"
#40316781
469 200,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 11:40
протокол розбіжностей, вироби домашнього текстилю.JPG зміни до договору
04 вересня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 11:01
догово №150 вироби дом текстилю.pdf укладений
31 серпня 2020 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення розбіжностей між звітом та укладеним договором
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML