Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188582 |
Місцезнаходження: | 72145, Україна , Запорізька обл., село Преслав, вул. Центральна, 137А |
Контактна особа: |
Кириченко Наталія Анатоліївна +380613775928 tenderpreslavpni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 18:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 18:34 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 18:34 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 15:44 |
Очікувана вартість: | 495 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 475,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14850 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 09:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 18:29 |
специфікація картопля.xlsx | |
30 липня 2020 18:29 |
Тендерна документація картопля.docx |
03 серпня 2020 09:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 липня 2020 18:29 |
специфікація картопля.xlsx
|
|||
30 липня 2020 18:29 |
Тендерна документація картопля.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-18-000033 ● 6dc514a172f14b43b54ac387f3998d81
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 11:54 |
НАКАЗ
18.09.2020 № 188
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі Код ДК 03210000-6 – Зернові культури та картопля (Картопля), ID: UA-2020-07-30-002213-a, проведеної Комунальною установою "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатми моніторингу 22.09.2020 року Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язало Уповноважену особу КУ «Преславський ПНІ» ЗОР здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю товарів за державні кошти від 02.09.2020 №91 укладеного із ФОП "Бован Олександр Іванович" та/або передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З привводу цього слід зазначити, що виконання даного зобов’язання можливо лише частково, адже станом на 22.09.2020 року установою було закуплено картоплі вже на суму 115200,00 грн., а так як картопля є продуктом харчування, який вживається підопічними інтернату щоденно, то його повернення постачальнику є неможливим. Таким чином уповноваженою особою було прийняте рішення щодо зменшення суми договору закупівлі картоплі від 02.09.2020 № 91 з 320100,00 грн. до 155200,00 грн. і таким чином виконано вимоги Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо розірвання договору.
2020-09-29 16:56:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПЕЛЕХАТИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
486 750,00
UAH з ПДВ
|
264 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Бован Олександр Іванович" |
379 500,00
UAH з ПДВ
|
320 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФУД ПОСТАЧ |
323 400,00
UAH з ПДВ
|
323 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЕЛЕХАТИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #3120609038 |
Відхилено |
264 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 11:12
|
ФОП "Бован Олександр Іванович" #2584003090 |
Переможець |
320 100,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 17:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2020 12:27
|
Додаткова угода 1 картопля.PDF | зміни до договору |
16 жовтня 2020 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 08:41
|
Договір | укладений |
04 вересня 2020 08:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: "Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника." |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 91/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |