Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03210000-6 – Зернові культури та картопля (Картопля)
Очікувана вартість
495 000,00 UAH
UA-2020-07-30-002213-a 50f5d5383f6d4d48b44b6331ef3d2b54
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кириченко Наталія Анатоліївна

+380613775928 tenderpreslavpni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188582
Місцезнаходження: 72145, Україна , Запорізька обл., село Преслав, вул. Центральна, 137А
Контактна особа: Кириченко Наталія Анатоліївна
+380613775928
tenderpreslavpni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 18:29
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 18:34
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 18:34
Початок аукціону: 17 серпня 2020 15:44
Очікувана вартість: 495 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14850 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33000 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 18:29
специфікація картопля.xlsx
30 липня 2020 18:29
Тендерна документація картопля.docx
03 серпня 2020 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 18:29
специфікація картопля.xlsx
30 липня 2020 18:29
Тендерна документація картопля.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000033 ● 6dc514a172f14b43b54ac387f3998d81
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 11:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

18.09.2020 № 188

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі Код ДК 03210000-6 – Зернові культури та картопля (Картопля), ID: UA-2020-07-30-002213-a, проведеної Комунальною установою "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.




Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатми моніторингу 22.09.2020 року Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язало Уповноважену особу КУ «Преславський ПНІ» ЗОР здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю товарів за державні кошти від 02.09.2020 №91 укладеного із ФОП "Бован Олександр Іванович" та/або передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З привводу цього слід зазначити, що виконання даного зобов’язання можливо лише частково, адже станом на 22.09.2020 року установою було закуплено картоплі вже на суму 115200,00 грн., а так як картопля є продуктом харчування, який вживається підопічними інтернату щоденно, то його повернення постачальнику є неможливим. Таким чином уповноваженою особою було прийняте рішення щодо зменшення суми договору закупівлі картоплі від 02.09.2020 № 91 з 320100,00 грн. до 155200,00 грн. і таким чином виконано вимоги Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо розірвання договору.

2020-09-29 16:56:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕЛЕХАТИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 486 750,00
UAH з ПДВ
264 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Бован Олександр Іванович" 379 500,00
UAH з ПДВ
320 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 323 400,00
UAH з ПДВ
323 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 11:20
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:19
Тендерна пропозиція (2).pdf
13 серпня 2020 11:19
Технічна частина (1).rar

Публічні документи

28 серпня 2020 19:40
Електронний підпис
28 серпня 2020 19:37
Довідка Налогова.pdf
28 серпня 2020 19:36
Довідка МВС.pdf
28 серпня 2020 19:36
Довідка 3.pdf
28 серпня 2020 19:36
Довідка 2.pdf
28 серпня 2020 19:36
Довідка 1.pdf
14 серпня 2020 18:17
Електронний підпис
13 серпня 2020 21:26
Електронний підпис
13 серпня 2020 21:24
34.Документи ДСТУ ISO.pdf
13 серпня 2020 21:24
33.Договір з продавцем.pdf
13 серпня 2020 21:24
32.Копія ІПН.pdf
13 серпня 2020 21:24
31.Копія паспорту.pdf
13 серпня 2020 21:24
30.Копія Виписки.pdf
13 серпня 2020 21:24
28.Копія Витяг.pdf
13 серпня 2020 21:24
27.Специфікація.pdf
13 серпня 2020 21:24
24.Гарантійний лист.pdf
13 серпня 2020 21:24
23.Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2020 21:24
22.Лист – роз’яснення.pdf
13 серпня 2020 21:24
19.Гарантійний лист.pdf
13 серпня 2020 21:24
18.Гарантійний лист.pdf
13 серпня 2020 21:24
17.Гарантійний лист.pdf
13 серпня 2020 21:24
16.Гарантійний лист.pdf
13 серпня 2020 21:24
13.Проект договору.pdf
13 серпня 2020 21:24
12.Лист – згода.pdf
13 серпня 2020 21:24
9.Гарантійний лист.pdf
13 серпня 2020 21:24
8.Лист – роз’яснення.pdf
13 серпня 2020 21:24
5.Лист - відгук .PDF
13 серпня 2020 21:24
2.Рефрижиратор.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 15:33
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:32
44.проект договору.pdf
12 серпня 2020 15:32
38.ISO 22000.pdf
12 серпня 2020 15:32
37.ISO 9001.pdf
12 серпня 2020 15:32
28.копія ПДВ 11.02.2020.pdf
12 серпня 2020 15:32
27.копія витяг ЄДР 28.05.20.pdf
12 серпня 2020 15:32
26.копія Статуту.pdf
12 серпня 2020 15:32
16.працівники.pdf
12 серпня 2020 15:32
15.санобробка 6374.pdf
12 серпня 2020 15:32
14.санобробка 3819.pdf
12 серпня 2020 15:32
7.дог-ір оренди 3819 -2020.pdf
12 серпня 2020 15:32
4.матер.техн.база.pdf
12 серпня 2020 15:32
3.цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕЛЕХАТИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "Бован Олександр Іванович"

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕЛЕХАТИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#3120609038
Відхилено 264 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 11:12
ФОП "Бован Олександр Іванович"
#2584003090
Переможець 320 100,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 17:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Бован Олександр Іванович"
#2584003090
320 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 12:27
Додаткова угода 1 картопля.PDF зміни до договору
16 жовтня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 08:41
Договір укладений
04 вересня 2020 08:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: "Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника."
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 91/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML