Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт службових приміщень в адміністративній будівлі за адресою: м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, буд. 116 а (другий поверх)
Очікувана вартість
1 884 283,00 UAH
UA-2020-07-30-002198-a 87513f6c250a4c1987d3896c9364ce7b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радкевич Тетяна Борисівна

+380563754535 RTB131@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 21910427
Місцезнаходження: 49094, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26
Контактна особа: Радкевич Тетяна Борисівна
+380563754535
RTB131@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 18:16
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2020 18:16
Початок аукціону: 17 серпня 2020 13:54
Очікувана вартість: 1 884 283,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 421,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Місцезнаходження замовника - Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26, 40094. Категорія замовника - органи соціального страхування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт службових приміщень в адміністративній будівлі за адресою: м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, буд. 116 а (другий поверх)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, буд. 116 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Підписання Акту та Довідки Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 18:11
Lokalnuy koshtoris Dodatok 5.pdf
30 липня 2020 18:11
Def akt Dodatok 4.pdf
30 липня 2020 18:11
Proekt dogovoru.doc
30 липня 2020 18:11
TendernaDocumentaciya.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-30-002198-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АРАМАНТ", Код ЄДРПОУ:43147604
Дата подання: 25 серпня 2020 16:11
ВИМОГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області

Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2020-07-30-002198-a. Предмет закупівлі: Поточний ремонт службових приміщень в адміністративній будівлі за адресою: м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, буд. 116 а (другий поверх) Код ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи.
Рішенням тендерного комітету Замовника (протокол № 425 від 30.07.2020 р.) затверджено Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Поточний ремонт службових приміщень в адміністративній будівлі за адресою: м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, буд. 116 а (другий поверх) Код ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (далі – Тендерна документація).
«17» серпня 2020 р. проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь три учасники:
1. ТОВ «АРАМАНТ» (далі – Учасник-1/ Скаржник) – сума пропозиції 1 749 224,20 грн. з ПДВ.
2. ФОП Антонова Віра Володимирівна – сума пропозиції 1 876 038,00 грн. з ПДВ.
3. ФОП Томашевський Артем Геннадійович – сума пропозиції 1 884 283,00 грн. з ПДВ.

За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Учасника-1 (Скаржника).

«20» серпня 2020 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол засідання тендерного комітету № 483 від 20.08.2020 р. (далі – Протокол відхилення).
Згідно Протоколу відхилення Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-1 (Скаржника).

Скаржник за результатами ознайомлення з Протоколом відхилення прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.

1. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне:
«Відповідно до п. 1.1. Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Пунктом 1.5. Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо).
Документи тендерної пропозиції Учасника підписані директором ТОВ «АРАМАНТ» Бєлоголовим Геннадієм Львовичем, призначення на посаду директора підтверджені Рішенням Єдиного учасника № 30/06 від 30 червня 2020 року та наказом № 01/07 від 01.07.2020.
У складі тендерної пропозиції Учасником надана довідка за вих. № 9 від 06 серпня 2020 р. про підтвердження повноважень директора Бєлоголового Геннадія Львовича, який діє на підставі Статуту, на підписання договору за результатами процедури закупівлі. Відповідно до наданого Учасником Статуту, до повноважень директора не віднесено вирішення питання щодо підписання документів тендерної пропозиції. Таким чином, підтвердження повноважень директора ТОВ «АРАМАНТ» Бєлоголового Геннадія Львовича на підписання документів у складі тендерної пропозиції не надані.»

У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне:
В підпункті 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначена вимога про надання в складі тендерної пропозиції в тому числі:
«- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;».

В підпункті 1.5. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначена вимога наступного змісту:
1.5. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо)».

На виконання вищезазначеної вимоги Скаржник надав у складі своєї тендерної пропозиції у файлах «РІшення, наказ директор АРАМАНТ» та «копія рішення наказ директор» наступні документи:
-Сканкопію оригіналу та завіреної копії Рішення єдиного учасника ТОВ «АРАМАНТ» про вступ на посаду директора № 30/06 від 30.06.2020 р.
-Сканкопію оригіналу та завіреної копії Наказу про вступ на посаду директора № 01/07 від 01.07.2020 р.
Отже, Скаржник поданням у складі тендерної пропозиції сканкопій вищезазначених документів виконав вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ та підпункту 1.5. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації.

Умовами Тендерної документації не вимагалось надання у складі тендерної пропозиції скан-копії Статуту на підтвердження повноважень уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Надання Статуту взагалі не передбачено умовами Тендерної документації.
Скан-копія Статуту надана Скаржником у складі тендерної пропозиції факультативно, за власною ініціативою.
При цьому, в пункті 12.12. розділу «12. Органи управління товариством, їх компетенція, порядок прийняття ними рішень» Статуту Скаржника зазначено, зокрема, наступне:
«12.12. Директор Товариства:
-без довіреності діє від імені Товариства, в тому числі представляє його інтереси перед всіма третіми особами, включаючи державні органи та органи місцевого самоврядування;
-вчиняє правочини від імені Товариства…»
З вищезазначеного пункту 12.12. Статуту Скаржника вбачається, що директор Скаржника наділений повноваженнями в тому числі і на підписання документів тендерної пропозиції.

Крім того, вимоги до Статуту визначені статтею 11 «Статут товариства» Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Умовами даної статті не передбачена необхідність зазначення в Статуті товариства окремою умовою підтвердження повноважень керівника на підписання документів тендерної пропозиції. При цьому, повноваження керівника на підписання документів тендерної пропозиції випливають з його повноважень, визначених в Статуті, а також в ч. 2 ст. 39 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»:
«2. До компетенції виконавчого органу товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників та наглядової ради товариства (у разі утворення).»

Прошу також звернути увагу на наступне: відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, у тому разі, якщо Замовник вбачав невідповідність в інформації та/або документах, що подані Скаржником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією, Замовник повинен був розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, Замовник порушив вимоги частини 16 ст. 29 Закону.

У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави ненадання підтвердження повноважень директора Скаржника на підписання документів у складі тендерної пропозиції є необґрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника.


Неправомірне рішення Замовника порушило право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. У випадку, якби Замовник розглянув тендерну пропозицію Скаржника з дотриманням норм чинного законодавства, Скаржника було б визнано переможцем торгів. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 22, 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.ст. 11, 39 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» -
ВИМОГАЮ:

1. Прийняти до розгляду дану вимогу.
2. Скасувати рішення головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРАМАНТ» у процедурі закупівлі робіт Поточний ремонт службових приміщень в адміністративній будівлі за адресою: м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, буд. 116 а (другий поверх) Код ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи № у Prozorro: UA-2020-07-30-002198-a.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2020 11:52
На вимогу Учасника, відповідно до п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) повідомляємо про причини невідповідності поданої пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 1.1. Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Пунктом 1.5. Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що повноваження щодо підписання документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчого документу про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо).
У складі тендерної пропозиції Учасником надана довідка за вих. № 9 від 06 серпня 2020 р. та Статут Товариства з обмеженою відповідальністю «АРАМАНТ» (нова редакція), які підтверджують повноваження директора Бєлоголового Геннадія Львовича на підписання договору, що відповідає умовам тендерної документації.
Інформація про підтвердження повноважень директора ТОВ «АРАМАНТ» Бєлоголового Геннадія Львовича на підписання документів тендерної пропозиції не вказана в жодному із документів поданої тендерної пропозиції, тому повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно з ч. 16 ст. 29 Закону не розміщувалося.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-30-002198-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АРАМАНТ", Код ЄДРПОУ:43147604
Дата подання: 28 серпня 2020 10:36
CКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА (Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області)
Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2020-07-30-002198-a. Предмет закупівлі: Поточний ремонт службових приміщень в адміністративній будівлі за адресою: м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, буд. 116 а (другий поверх) Код ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи. Рішенням тендерного комітету Замовника (протокол № 425 від 30.07.2020 р.) затверджено Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Поточний ремонт службових приміщень в адміністративній будівлі за адресою: м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, буд. 116 а (другий поверх) Код ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (далі – Тендерна документація). 17.08.2020 проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь три учасники: 1. ТОВ «АРАМАНТ» (далі – Учасник-1/ Скаржник) – сума пропозиції 1 749 224,20 грн. з ПДВ. 2. ФОП Антонова Віра Володимирівна – сума пропозиції 1 876 038,00 грн. з ПДВ. 3. ФОП Томашевський Артем Геннадійович – сума пропозиції 1 884 283,00грн. з ПДВ. За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Учасника-1 (Скаржника). «20» серпня 2020 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол засідання тендерного комітету № 483 від 20.08.2020 р. (далі – Протокол відхилення). Згідно Протоколу відхилення Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-1 (Скаржника). Підставою для відхилення зазначено наступне: «не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації до Учасника закупівлі відповідно до абз.3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону» (відповідно до протоколу) Скаржник за результатами ознайомлення з Протоколом відхилення прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника, передбачені зокрема (але не виключно) ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тому вважає, що рішення Замовника підлягає скасуванню з наступних підстав:
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 вересня 2020 11:06
Рішення від 01.09.2020 № 16456 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 11:06
інформація про перенесення розгляду скарги № 14175.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 13:51
Рішення від 23.09.2020 № 17923.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 23:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано
Дата виконання рішення замовником: 30 вересня 2020 13:27

Документи подані скаржником

28 серпня 2020 09:24
Скарга ТОВ АРАМАНТ.pdf
28 серпня 2020 09:55
Скарга ТОВ АРАМАНТ.pdf
28 серпня 2020 13:44
додаток.pdf

Документи подані замовником

04 вересня 2020 15:58
Пояснення на Скаргу
04 вересня 2020 15:58
Пояснення_doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРАМАНТ" 1 749 224,20
UAH з ПДВ
1 749 224,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА" 1 876 038,00
UAH з ПДВ
1 876 038,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ АРТЕМ ГЕННАДІЙОВИЧ" 1 884 283,00
UAH з ПДВ
1 884 283,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 13:08
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:04
довідки переможця.pdf
09 жовтня 2020 13:04
Бэлоголовий Г.Л. МВС.pdf
15 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
15 серпня 2020 15:44
Зведений кошторис.pdf
15 серпня 2020 15:44
Сертифікат Світлинець.PDF
15 серпня 2020 15:44
18відповід характер.pdf
15 серпня 2020 15:44
17уповноважена особа.pdf
15 серпня 2020 15:44
15АРАМАНТ уст дир ліц.rar
15 серпня 2020 15:44
14тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2020 15:44
13Гарант буд мат.pdf
15 серпня 2020 15:44
12 ДОПУСК.pdf
15 серпня 2020 15:44
11Календарний план.pdf
15 серпня 2020 15:44
10 Розрахунки.pdf
15 серпня 2020 15:44
9гарант інструктаж.pdf
15 серпня 2020 15:44
6Гарант санкц.pdf
15 серпня 2020 15:44
5Не залуч Субпідряд.pdf
15 серпня 2020 15:44
4ст17 561213.pdf
15 серпня 2020 15:44
4ст17 13.pdf
15 серпня 2020 15:44
3 аналог договір акт.pdf
15 серпня 2020 15:44
2 Працівники.pdf
15 серпня 2020 15:44
1 МТБ Арамант.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 13:09
Електронний підпис
14 серпня 2020 13:07
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2020 13:07
посвідч електрик.pdf
14 серпня 2020 13:07
Календарний план.pdf
14 серпня 2020 13:07
Договірна ціна.pdf
14 серпня 2020 13:07
Договір аналог.pdf
14 серпня 2020 13:07
Довідки.pdf
14 серпня 2020 13:07
Диплом_Янковська.pdf
14 серпня 2020 13:07
Гарантійні листи.pdf
14 серпня 2020 13:07
ВИТЯГ, ПАСПОРТ, КОД.pdf
14 серпня 2020 13:07
Виписка Єдр.pdf
14 серпня 2020 13:07
акт 2.pdf
14 серпня 2020 13:07
акт 1.pdf
14 серпня 2020 13:07
Dog_Sish_Nab аналог.PDF
14 серпня 2020 13:07
akt2.PDF
14 серпня 2020 13:07
akt1.PDF

Публічні документи

15 серпня 2020 13:00
ДОГОВIР.pdf
15 серпня 2020 13:00
виписка 2.jpg
15 серпня 2020 13:00
виписка 1.jpg
15 серпня 2020 13:00
АКТ 1 (1).pdf
15 серпня 2020 13:00
17-IНН.pdf
15 серпня 2020 13:00
14-ПАСПОРТ.pdf
15 серпня 2020 13:00
13-ВИПИСКА (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРАМАНТ"

ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ АРТЕМ ГЕННАДІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРАМАНТ"
#43147604
Рішення скасоване 1 749 224,20
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 13:27
ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА"
#1946620464
Рішення скасоване 1 876 038,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 13:27
ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ АРТЕМ ГЕННАДІЙОВИЧ"
#3257416918
Рішення скасоване 1 884 283,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 13:27
ТОВ "АРАМАНТ"
#43147604
Переможець 1 749 224,20
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 13:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРАМАНТ"
#43147604
1 749 224,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 11:08
Dodatkova ugoda 1.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 11:07
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 18:31
Договір № 429 укладений
12 жовтня 2020 18:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості робіт з поточного ремонту.
Номер договору про закупівлю: 429
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 747 693,14
UAH (в тому числі ПДВ 291 282,19 UAH)