Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття вулиці Соборна в місті Вараш Рівненської області
Очікувана вартість
46 940 282,00 UAH
UA-2020-07-30-002153-a a0ced4be3e024d4eb5b7a0a50548c6c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапін Андрій Сергійович

+380362266863 Lapinandrew81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Вебсайт: http://www.arhioda.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Лапін Андрій Сергійович
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 15:33
Очікувана вартість: 46 940 282,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 234 701,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 234700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова закупівлі - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття вулиці Соборна в місті Вараш Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34403, Україна, Рівненська область, м. Вараш, вул. Соборна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Банківські 60
Виконання робіт Замовник має право утримувати кошти у розмірі до 10% від загальної суми зазначеної в Договорі до затвердження у встановленому порядку Декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 5 Банківські 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-08-000002 ● 8b360362619a4d79bc701e2aaeacd5fa
  • Статус: вирішено ● Дата: 29 січня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 15:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-07-30-002153-a 30.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь від Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації щодо результатів моніторингу по закупівлі №UA-2020-07-30-002153-a Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації висловлює подяку за проведений моніторинг за закупівлею № UA-2020-07-30-002153-a. Слід зазначити, що форма оголошення про проведення відкритих торгів, яка заповнюється в електронній системі закупівель Prozorro, не містить поля, де передбачено внесення інформації саме про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Зазначена інформація міститься у тендерній документації. Водночас, проаналізувавши інформацію оприлюднену в електронній системі закупівель було виявлено, що деякі Замовники вносять таку інформацію в інші поля даної форми. Зважаючи на викладене, та на те, що відсутня технічна можливість внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів, у майбутньому Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації буде вносити інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій в інші розділи форми оголошення про проведення відкритих торгів (поки в Prozorro не буде реалізовано таку можливість та форму не приведуть у відповідність до Закону). Уповноважена особа Лапін А.С. Підпис:

2020-10-05 14:37:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації буде вносити інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій в інші розділи форми оголошення про проведення відкритих торгів (поки в Prozorro не буде реалізовано таку можливість та форму не приведуть у відповідність до Закону).

2020-10-06 08:16:55

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 43 760 000,00
UAH з ПДВ
43 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ" 45 493 934,40
UAH з ПДВ
45 493 934,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 16:58
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:56
25 08 20 _РОВНО_Вараш_ч4.rar
25 серпня 2020 16:56
25 08 20 _РОВНО_Вараш_ч3.rar
25 серпня 2020 16:56
25 08 20 _РОВНО_Вараш_ч2.rar
25 серпня 2020 16:56
25 08 20 _РОВНО_Вараш_ч1.rar
17 серпня 2020 17:56
Електронний підпис
17 серпня 2020 17:55
17 08 20 _РОВНО_Вараш_ч4_2.rar
17 серпня 2020 17:55
17 08 20 _РОВНО_Вараш_ч4_1.rar
17 серпня 2020 17:55
17 08 20 _РОВНО_Вараш_ч3.rar
17 серпня 2020 17:55
17 08 20 _РОВНО_Вараш_ч2.rar
17 серпня 2020 17:55
17 08 20 _РОВНО_Вараш_ч1.rar

Публічні документи

17 вересня 2020 11:07
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:03
довідка ДПС
17 вересня 2020 11:03
ч.2 ст. 17 Закону
17 вересня 2020 11:03
п.12 ст.17 Закону
17 вересня 2020 11:03
відсутність судимості
25 серпня 2020 10:20
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:06
Гарантія 6853-20.7z
25 серпня 2020 10:06
Банківська ліцензі1.7z
25 серпня 2020 10:06
42. Лист для клієнті1.7z
25 серпня 2020 10:06
41. Витяг із Статуту.7z
25 серпня 2020 10:05
40. Протокол НР.7Z
25 серпня 2020 10:05
39. Наказ Фролова Ю.М.7Z
25 серпня 2020 10:05
11.1. Дог.лаборат.pdf
25 серпня 2020 10:05
38. Виписка БІГ.pdf
25 серпня 2020 10:05
11. Інформац.лаборат.pdf
25 серпня 2020 10:05
37. Довідка БІГ.pdf
25 серпня 2020 10:05
36. Пояснення.pdf
25 серпня 2020 10:05
35. Антикор.програма.pdf
25 серпня 2020 10:05
10.2.1. Документи на АБЗ.pdf
25 серпня 2020 10:05
34. Витяг ПДВ.pdf
25 серпня 2020 10:05
33.2. Щодо істот.умов дог.pdf
25 серпня 2020 10:05
33.1. Проект дог.pdf
25 серпня 2020 10:05
10. Довідка АБЗ.pdf
25 серпня 2020 10:05
32. Щодо погодж. ДЦ.pdf
25 серпня 2020 10:05
30. Довідки банк.pdf
25 серпня 2020 10:05
8. Документи до ТЗ.pdf
25 серпня 2020 10:05
28. Щодо дотрим. законод.pdf
25 серпня 2020 10:05
27. ДЦ та розрах.pdf
25 серпня 2020 10:05
7. Щодо права підпису.pdf
25 серпня 2020 10:05
6. Довідка ст.17 Закону.pdf
25 серпня 2020 10:05
5.3. КБ-3 та КБ-2в.pdf
25 серпня 2020 10:05
23. Рішення активи.pdf
25 серпня 2020 10:05
5.2. Аналог.дог.pdf
25 серпня 2020 10:05
22. Фін.звітність.pdf
25 серпня 2020 10:05
5.1.1. Відгук.pdf
25 серпня 2020 10:05
5.1. Щодо відгуку.pdf
25 серпня 2020 10:05
20.Тендерна пропозиція.pdf
25 серпня 2020 10:05
19. Копія Витягу з ЄДР.pdf
25 серпня 2020 10:05
4.4.8.диплом Афанасьєва.pdf
25 серпня 2020 10:05
18.1. Статут.pdf
25 серпня 2020 10:05
4.4.7. диплом КОВАЛЬ.pdf
25 серпня 2020 10:05
4.4.6. диплом Сачук.pdf
25 серпня 2020 10:05
17. Щодо субпідряду.pdf
25 серпня 2020 10:05
4.4.5. Диплом Куликова.pdf
25 серпня 2020 10:05
4.4.4. диплом Гарнадко.pdf
25 серпня 2020 10:05
4.4.3. диплом ЄФІМОВ.pdf
25 серпня 2020 10:05
16. Щодо ліцензії.pdf
25 серпня 2020 10:05
4.4.2. диплом Ярошенко.pdf
25 серпня 2020 10:05
4.4.1. диплом Согомонян.pdf
25 серпня 2020 10:05
4.4. Дипломи.pdf
25 серпня 2020 10:05
13. Сертифікат ISO.pdf
25 серпня 2020 10:05
4.3.16. труд.Жиронкін Р.П..pdf
25 серпня 2020 10:05
12. Транспортна схема.pdf
25 серпня 2020 10:05
4.3.14. труд.Петренко П.О..pdf
25 серпня 2020 10:05
4.3.12. труд.Репетуха В.В..pdf
25 серпня 2020 10:05
4.3.11. труд.Чернявський.pdf
25 серпня 2020 10:05
4.3.10. труд.Дацунов.pdf
25 серпня 2020 10:05
4.3.8. труд. Мостовий Є.Г..pdf
25 серпня 2020 10:05
4.3.7. труд.Афанасьев.pdf
25 серпня 2020 10:05
4.3.6. труд. Коваль В.Г..pdf
25 серпня 2020 10:05
4.3.5. труд. Сачук О.С..pdf
25 серпня 2020 10:05
4.3.4. труд. Кулікова Н.Д..pdf
25 серпня 2020 10:05
4.3.3. труд.Єфімов.pdf
25 серпня 2020 10:05
4.3.2. труд. Ярошенко О.В..pdf
25 серпня 2020 10:04
4. Довідка працівн..pdf
25 серпня 2020 10:04
3.1. Договори оренди.pdf
25 серпня 2020 10:04
3. Довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 43 760 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 16:57
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ"
#42909819
Переможець 45 493 934,40
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ"
#42909819
45 493 934,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод угода 1 до Договору 31.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 15:45
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 14:15
протокол щодо прийняття рішення укладений
25 вересня 2020 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML