Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Вебсайт: | http://www.arhioda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1 |
Контактна особа: |
Лапін Андрій Сергійович +380362266863 Lapinandrew81@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 15:33 |
Очікувана вартість: | 46 940 282,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 234 701,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 234700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата може здійснюватися у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 60 |
Виконання робіт | Замовник має право утримувати кошти у розмірі до 10% від загальної суми зазначеної в Договорі до затвердження у встановленому порядку Декларації про готовність об’єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2020 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2020 16:16 |
170820 УО ТД Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття вулиці Соборна в місті Вараш.pdf | |
17 серпня 2020 16:15 |
перелік змін 170820 УО ТД Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття вулиці Соборна в місті Вараш.pdf | |
30 липня 2020 17:33 |
10-2 Протокольне рішення УО про початок ВТ та затвердження ТД Вараш.pdf |
17 серпня 2020 16:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 серпня 2020 16:16 |
170820 УО ТД Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття вулиці Соборна в місті Вараш.pdf
|
|||||||||
17 серпня 2020 16:15 |
перелік змін 170820 УО ТД Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття вулиці Соборна в місті Вараш.pdf
|
|||||||||
30 липня 2020 17:33 |
10-2 Протокольне рішення УО про початок ВТ та затвердження ТД Вараш.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-08-000002 ● 8b360362619a4d79bc701e2aaeacd5fa
- Статус: вирішено ● Дата: 29 січня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2020 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-07-30-002153-a 30.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь від Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації щодо результатів моніторингу по закупівлі №UA-2020-07-30-002153-a Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації висловлює подяку за проведений моніторинг за закупівлею № UA-2020-07-30-002153-a. Слід зазначити, що форма оголошення про проведення відкритих торгів, яка заповнюється в електронній системі закупівель Prozorro, не містить поля, де передбачено внесення інформації саме про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Зазначена інформація міститься у тендерній документації. Водночас, проаналізувавши інформацію оприлюднену в електронній системі закупівель було виявлено, що деякі Замовники вносять таку інформацію в інші поля даної форми. Зважаючи на викладене, та на те, що відсутня технічна можливість внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів, у майбутньому Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації буде вносити інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій в інші розділи форми оголошення про проведення відкритих торгів (поки в Prozorro не буде реалізовано таку можливість та форму не приведуть у відповідність до Закону). Уповноважена особа Лапін А.С. Підпис:
2020-10-05 14:37:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто
Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації буде вносити інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій в інші розділи форми оголошення про проведення відкритих торгів (поки в Prozorro не буде реалізовано таку можливість та форму не приведуть у відповідність до Закону).
2020-10-06 08:16:55
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Данко #32727466 |
Відхилено |
43 760 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 16:57
|
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ" #42909819 |
Переможець |
45 493 934,40
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дод угода 1 до Договору 31.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2020 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 14:15
|
протокол щодо прийняття рішення | укладений |
25 вересня 2020 13:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |