Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (сумки-укладки)
Очікувана вартість
11 436,00 UAH
UA-2020-07-30-002119-c 8cd57891350b400285b0c7d72e001f52
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Костюк

+380671108156 t.kostiuk@likar.center

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41931754
Вебсайт: https://likar.center/
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Костюк
+380671108156
t.kostiuk@likar.center
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 15:39
Очікувана вартість: 11 436,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 114,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Сумка-укладка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 12500 — Медична сумка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 11:07
Тендерна документація.pdf
30 липня 2020 11:07
Форма пропозиції.xlsx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-30-002119-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ, Код ЄДРПОУ:3277113958
Дата подання: 19 серпня 2020 14:23
Просимо зробити крок назад і визнати нас переможцем
Вимагаємо виключити вимогу про надання діючого сертифікату відповідності УкрСЕПРО та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (додати копію вказаних документів). Відповідно до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №1308 від 06.11.2013 року обладнання, що є предметом закупівлі, не віднесено до продукції, що на даний час підлягає обов’язковій сертифікації. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» обладнання, яке є предметом закупівлі не відноситься до об’єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи що виключає обов’язок учасників отримувати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання. Таким чином, отримання сертифікату УкрСЕПРО та Висновку СЕЕ наразі проводиться на добровільних, а отже, учасники, які завчасно не знали про публікацію закупівлі з такою вимогою та не отримували сертифікати УкрСЕПРО та Висновки СЕЕ на свою продукцію, оскільки це не вимагається законодавством, не можуть брати участь у закупівлі. Замовник не має права вимагати від учасників документи, які не передбачені для них законодачо. Просимо переглянути своє рішення на рахунок визнання нас переможцем. У разі відхилення нашої вимоги просимо аргументувати свою позицію з посилання на пункт частину та назву нормивно-правового акту, який законодавчо підтвержує позицію Замовника та ЗОБОВ'ЯЗУЄ УЧАСНИКІВ ОТРИМУВАТИ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНІ ДОКУМЕНТИ, а отже, і подавати у складі пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2020 12:34
Наказ від 06.11.2013 № 1308 "Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні", на який спирається скаржник, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018. Крім того висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - це документ, який підтверджує, що продукція, вироблена на території України, що ввозиться в Україну або вивозиться за її межі відповідає санітарно епідеміологічним нормам, затвердженим законодавством України (МОЗ). Тож вимога про надання висновоку державної санітарно-епідеміологічної експертизи зумовленна тим, що даний документ установленої форми засвідчує відповідність об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Також, у разі відсутності предмету закупівлі в переліку товарів, що підлягають обов'язковій сертифікації в Україні, є можливість добровільно отримати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-30-002119-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ, Код ЄДРПОУ:3277113958
Дата подання: 27 серпня 2020 14:16
Вимога
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» обладнання, яке є предметом закупівлі не відноситься до об’єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи що виключає обов’язок учасників отримувати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Рішення замовника не обгрунтоване і не прикріплюється законом.
Якщо замовник не надасть рішення згідно закону, і не визнає нас переможцем, ми будемо зобовязані подати скаргу в АМКУ.
Зазначаємо ще раз, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи являється не обовязковим для даного товару, і не може вимагатись замовником. Нами було надано лист де ми інформуємо замовника про це
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ 11 397,00
UAH з ПДВ
11 397,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПАВЛУШКО ЄВГЕН БОРИСОВИЧ 11 436,00
UAH з ПДВ
11 436,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 23:44
Електронний підпис
14 серпня 2020 23:35
Документ 6.pdf
14 серпня 2020 23:35
Документ 4.pdf
14 серпня 2020 23:35
гарантійний лист 2.pdf
14 серпня 2020 23:35
цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2020 23:35
Виписка.pdf
14 серпня 2020 23:35
Паспорт і код.pdf
14 серпня 2020 23:35
Витяг.pdf
14 серпня 2020 23:35
Документ 9.pdf
14 серпня 2020 23:35
Лист відгук 1.pdf
14 серпня 2020 23:35
Договір.pdf
14 серпня 2020 23:35
Аналог договору 2.pdf
14 серпня 2020 23:35
ст 17.pdf
14 серпня 2020 23:35
Документ 8.pdf
14 серпня 2020 23:35
Документ 7.pdf
14 серпня 2020 23:35
Аналог Накладна і акт 2.pdf
14 серпня 2020 23:35
Аналог договору 1.pdf
14 серпня 2020 23:35
Аналог накладної.pdf
14 серпня 2020 23:35
гарантійний лист.pdf
14 серпня 2020 23:35
Лист відгук 2.pdf
14 серпня 2020 23:35
Документ 5.pdf
14 серпня 2020 23:35
Документ 2.pdf
14 серпня 2020 23:35
Документ 1.pdf
14 серпня 2020 23:35
Відомість.pdf
14 серпня 2020 23:35
Документ 3.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 23:55
виписка.pdf
14 серпня 2020 23:55
Пропозиція.xlsx
14 серпня 2020 23:55
рахунок.pdf
14 серпня 2020 23:55
витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ

ФОП ПАВЛУШКО ЄВГЕН БОРИСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ
#3277113958
Відхилено 11 397,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 13:59
ФОП ПАВЛУШКО ЄВГЕН БОРИСОВИЧ
#3547306730
Відхилено 11 436,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 14:01

Документи

19 серпня 2020 13:59
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:57
Протокол 19.08.2020 560.pdf

Документи

19 серпня 2020 14:01
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:01
Протокол 19.08.2020 560.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
19 серпня 2020 14:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі