Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (сумки-укладки)
Очікувана вартість
11 436,00 UAH
UA-2020-07-30-002119-c ● 8cd57891350b400285b0c7d72e001f52
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41931754 |
Вебсайт: | https://likar.center/ |
Місцезнаходження: | 10020, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Костюк +380671108156 t.kostiuk@likar.center |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 15:39 |
Очікувана вартість: | 11 436,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 114,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Сумка-укладка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 12500 — Медична сумка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 11:07 |
Тендерна документація.pdf | |
30 липня 2020 11:07 |
Форма пропозиції.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-30-002119-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ, Код ЄДРПОУ:3277113958
Дата подання: 19 серпня 2020 14:23
Просимо зробити крок назад і визнати нас переможцем
Вимагаємо виключити вимогу про надання діючого сертифікату відповідності УкрСЕПРО та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (додати копію вказаних документів). Відповідно до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №1308 від 06.11.2013 року обладнання, що є предметом закупівлі, не віднесено до продукції, що на даний час підлягає обов’язковій сертифікації. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» обладнання, яке є предметом закупівлі не відноситься до об’єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи що виключає обов’язок учасників отримувати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання. Таким чином, отримання сертифікату УкрСЕПРО та Висновку СЕЕ наразі проводиться на добровільних, а отже, учасники, які завчасно не знали про публікацію закупівлі з такою вимогою та не отримували сертифікати УкрСЕПРО та Висновки СЕЕ на свою продукцію, оскільки це не вимагається законодавством, не можуть брати участь у закупівлі. Замовник не має права вимагати від учасників документи, які не передбачені для них законодачо. Просимо переглянути своє рішення на рахунок визнання нас переможцем. У разі відхилення нашої вимоги просимо аргументувати свою позицію з посилання на пункт частину та назву нормивно-правового акту, який законодавчо підтвержує позицію Замовника та ЗОБОВ'ЯЗУЄ УЧАСНИКІВ ОТРИМУВАТИ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНІ ДОКУМЕНТИ, а отже, і подавати у складі пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2020 12:34
Наказ від 06.11.2013 № 1308 "Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні", на який спирається скаржник, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018. Крім того висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - це документ, який підтверджує, що продукція, вироблена на території України, що ввозиться в Україну або вивозиться за її межі відповідає санітарно епідеміологічним нормам, затвердженим законодавством України (МОЗ). Тож вимога про надання висновоку державної санітарно-епідеміологічної експертизи зумовленна тим, що даний документ установленої форми засвідчує відповідність об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Також, у разі відсутності предмету закупівлі в переліку товарів, що підлягають обов'язковій сертифікації в Україні, є можливість добровільно отримати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-30-002119-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ, Код ЄДРПОУ:3277113958
Дата подання: 27 серпня 2020 14:16
Вимога
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» обладнання, яке є предметом закупівлі не відноситься до об’єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи що виключає обов’язок учасників отримувати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Рішення замовника не обгрунтоване і не прикріплюється законом.
Якщо замовник не надасть рішення згідно закону, і не визнає нас переможцем, ми будемо зобовязані подати скаргу в АМКУ.
Зазначаємо ще раз, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи являється не обовязковим для даного товару, і не може вимагатись замовником. Нами було надано лист де ми інформуємо замовника про це
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника не обгрунтоване і не прикріплюється законом.
Якщо замовник не надасть рішення згідно закону, і не визнає нас переможцем, ми будемо зобовязані подати скаргу в АМКУ.
Зазначаємо ще раз, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи являється не обовязковим для даного товару, і не може вимагатись замовником. Нами було надано лист де ми інформуємо замовника про це
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Дата відміни
19 серпня 2020 14:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі