Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 15 комбінованого типу Харківської міської ради» за адресою: 61157, вулиця Академіка Богомольця, 5А, м. Харкова
Очікувана вартість
538 980,00 UAH
UA-2020-07-30-002006-c f99f617f1a194987b6b6326d07d79ae2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудік Олена Вікторівна

380577120894 okt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146311
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21
Контактна особа: Рудік Олена Вікторівна
380577120894
okt_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 16:00
Очікувана вартість: 538 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 694,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 15 комбінованого типу Харківської міської ради» за адресою: 61157, вулиця Академіка Богомольця, 5А, м. Харкова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 15 комбінованого типу Харківської міської ради» за адресою: 61157, вулиця Академіка Богомольця, 5А, м. Харкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61157, Україна, Харківська область, Харків, вул. Академіка Богомольця, 5А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт (№№КБ-2в,КБ-3), підписаного уповноваженими представниками Сторін протягом 30 банківських днів за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Акт здачі-приймання виконаних робіт передається Підрядником уповноваженому представнику Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 11:03
Проект_Договору.docx
30 липня 2020 11:03
Додатки_до_оголошення.doc
30 липня 2020 11:03
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Білінський Сергій Сергійович 466 111,00
UAH з ПДВ
466 111,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 09:22
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:21
Тендерна пропозиція.pdf
05 серпня 2020 09:21
Аналогічні договори.pdf
05 серпня 2020 09:21
документи учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Білінський Сергій Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Білінський Сергій Сергійович
#3264806099
Переможець 466 111,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 12:33

Документи

07 серпня 2020 12:33
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:32
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Білінський Сергій Сергійович
#3264806099
466 111,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2020 12:33
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:32
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 11:02
Додаткова угода 3 15д.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 11:01
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 10:01
Договірна ціна з додатками.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 10:00
Додаткова угода 2 15д.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 10:00
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 10:34
Розрахунки.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 10:33
Відомість ресурсів, локальний кошторис.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 10:33
Додаткова угода 1 15д.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 10:33
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 10:06
Розрахунки.pdf укладений
13 серпня 2020 10:05
Локальний кошторис,підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
13 серпня 2020 10:05
Договір 15д.pdf укладений
13 серпня 2020 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 2.3., 10.5 договору Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на 26,00 грн. у зв'язку з уточненням вартості ресурсів.
Номер договору про закупівлю: 15д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/15д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 2.3, 10.5 договору Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на суму 8507,00 грн у зв'язку з уточненням об'ємів робіт, вартості матеріальних ресурсів. Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт на підставі листа Підрядника від 19.10.2020 р. у зв'язку з затримкою постачання матеріальних ресурсів внаслідок встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2 по 29 листопада 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 15д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/15д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 15д
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/15д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 457 578,00
UAH