Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Деззасоби)-2 найменування
Очікувана вартість
223 000,00 UAH
UA-2020-07-30-001998-c ba3e76a174764fb98d04ae933213c761
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Книш

+380972216347 crlpustlv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Пустомитівської районної ради "Пустомитівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998035
Місцезнаходження: 81100, Україна , Львівська обл., м. Пустомити, вул. Грушевського, 7
Контактна особа: Михайло Книш
+380972216347
crlpustlv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 10:55
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 10:55
Початок аукціону: 18 серпня 2020 15:02
Очікувана вартість: 223 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 штуки
ДК 021:2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Деззасоби)-2 найменування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81100, Україна, Львівська область, м. Пукстомити , Грушевського,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За наявного фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 11:01
Тендерна документація.doc
30 липня 2020 11:01
. (Додат.5 Розр.тенд.пропоз.) (деззасоби -2 найм.) 20р.xlsx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-30-001998-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 01 вересня 2020 17:30
Вимога
Ось ми і дочекалися. Черговий "розпил" бюджетних коштів цим хабарником! При чому, якщо проаналізувати всі закупівлі, які зроблені цим розкрадачем бюджетних коштів - кругом акцептується найдорожчі пропозиції "своїх" постачальників. У нас є докази, що головний лікар та головна медична сестра цього замовника створили злочинне угрупування і вимагають від постачальників 40% хабаря! Щодо тих потуг хабарника, які він намагається навести в якості аргументів відхилення. 1. Щодо невідповідності запропонованих засобів технічному завданню документації та надання гарантійних листів. Ще раз, хабарнику. Ваше брехливе ствердження не відповідає дійсності! Всі запропоновані нами засоби є повними еквівалентами тим засобам, що вказані в документації по групах діючих речовин, призначенню, класу безпеки, спектру антимікробної дії, умовам зберігання та використання. Жодним Наказом МОЗ не передбачається, яким саме повинен бути склад засобу, адже призначення дезінфіекційного засобу є знищення патогенної мікрофлори і не важливо, які саме діючі речовини виконують цю функцію! 2. Щодо невідповідності листа-обгрунтування аномально низької ціни. Складається таке враження, що хабарник або пише протокол навмання, не вивчаючи надані документи, або нагло бреше. В наданому листі, жодного посилання на зниження 10% немає!!! Уважно, хабарнику, вивчайте документи, замість того, щоб рахувати, скільки бюджетних коштів вже отримали в якості хабаря! І не вказуйте нам, яка саме повинна бути причина зниження ціни, і що ми там повинні зазначати! Менше крадіть - і все буде в порядку. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2020 12:17
Вимога не задоволена
Номер вимоги: UA-2020-07-30-001998-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 03 вересня 2020 12:38
Щодо відповіді хабарника
Враховуючи небажання замовника економити бюджетні кошти, відсутність дійсних аргументів для відхилення економічно найвигіднішої пропозиції, наявність доказів корупційної змови посадових осіб замовника (а ми знаємо яких) з заздалегідь обраним у переможці учасником, направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 12:36
Відповідь учаснитку на вимогу

Документи

Документи

07 вересня 2020 12:36
Відповідь 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фартунат" 134 700,00
UAH з ПДВ
134 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович 222 200,00
UAH з ПДВ
222 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СаноМарк" 222 318,00
UAH з ПДВ
222 318,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 14:11
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:05
оригінали по ст17
04 вересня 2020 14:05
оригінали по ст17
04 вересня 2020 14:05
оригінали по ст17
14 серпня 2020 09:54
Електронний підпис
14 серпня 2020 09:41
Пустомитівська ЦРЛ.rar

Публічні документи

14 серпня 2020 14:04
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:02
розрахунок.xlsx
14 серпня 2020 14:02
тендерна_пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фартунат"

ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович

ТОВ "СаноМарк"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Фартунат"
#37308833
Відхилено
134 700,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 13:29
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 серпня 2020 00:00
ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович
#3104421577
Переможець 222 200,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 16:01

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

26 серпня 2020 13:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович
#3104421577
222 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2021 12:19
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2021 12:18
Додатковий договір №5 мінус.pdf зміни до договору
10 вересня 2021 12:15
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 09:55
Додаткова угода №4 Радіоненко сума деззасоби.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 09:51
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 09:41
Додаткова угода №3 мінус Радіоненко деззасоби.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:59
Додаткова угода №2 Радіоненко.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:58
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 11:12
Договір 228.pdf укладений
21 вересня 2020 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 228
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 228
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 228
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 228
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 148 525,00
UAH