Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання фасаду, засклення будівлі Палацу водних видів спорту Комунального позашкільного навчального закладу "Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Криворізької міської ради
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-07-30-001884-a ● a9a5838013494f7391f7815e572243a4
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142313 |
Місцезнаходження: | 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20 |
Контактна особа: |
Дирда Тетяна Олегiвна +380973680431 T0973680431@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2020 16:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2020 16:10 |
Очікувана вартість: | 199 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання фасаду, засклення будівлі Палацу водних видів спорту Комунального позашкільного навчального закладу "Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Криворізької міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 серпня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 150 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 17:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 16:06 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
30 липня 2020 16:06 |
Оголошення прибирання засклення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-30-001884-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Кривошеєв Юрій Олександрович, Код ЄДРПОУ:2717006073
Дата подання: 03 серпня 2020 09:40
внесення змін до оголошення та перенесення термінів
1. Відповідно до оголошення термін надання послуг становить липень-серпень 2020 року, до 25.08.2020р. Липень вже закінчився!!!
2. Оголошення містить дискримінаційну вимогу, яка обмежує участь учасників з технічним потенціалом та достатнім штатом осіб, але який не має саме договорорів з таким предметом: Аналогічним договором у розумінні цього оголошення вважається договір про надання послуг з прибирання з бюджетними організаціями. Але учасник має договори з приватними підприємствами та установами!!!
Розгорнути
Згорнути
2. Оголошення містить дискримінаційну вимогу, яка обмежує участь учасників з технічним потенціалом та достатнім штатом осіб, але який не має саме договорорів з таким предметом: Аналогічним договором у розумінні цього оголошення вважається договір про надання послуг з прибирання з бюджетними організаціями. Але учасник має договори з приватними підприємствами та установами!!!
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2020 19:45
Шановний учаснику!
Щодо терміну надання послуг
П.3 Умови закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить інформацію про період закупівлі – липень-серпень 2020 року – зазначене вказано з урахуванням дати оприлюднення оголошення 30.07.2020 року. Термін надання послуг, зазначений як в оголошенні, так і на веб-порталі публічних закупівель, становить – до 25.08.2020 року. Послуги з прибирання стін фасаду та засклення ПВВС ДЮСШ № 1 мають бути надані до 25.08.2020 року. Термін визначається замовником та не може бути перенесено.
Щодо аналогічних договорів
Умовами оголошення передбачено подання довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного) у формі згідно з Додатком №5. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договори про надання послуг, аналогічних до предмету цієї закупівлі. Додатково необхідно додати копію зазначеного договору та позитивний відгук від замовника з обов’язковим зазначення дати та номеру договору та інформацією про належне виконання цих договорів. Учасник надає договір з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору. Аналогічним договором у розумінні цього оголошення вважається договір про надання послуг з прибирання з бюджетними організаціями.
У зв’язку з тим, що Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір», перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених в ній.
Виходячи з визначення основних термінів Закону (ст.1) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 17.03.2016 року № 454 «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» (зі змінами) - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Оскільки предметом даної закупівлі є «Послуги з прибирання» код за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 – 90910000-9, тому учасниками має бути подана інформація про підтвердження успішного виконання аналогічних договорів саме за даним кодом ДК.
Щодо визначення підтвердження успішного виконання аналогічних договорів, укладених з бюджетними організаціями, інформую, що до бюджетних установ належать організації створені органами державної влади України чи органами місцевого самоврядування, діяльність яких повністю або частково фінансуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів на підставі кошторису доходів і видатків.
Бюджетні установи здійснюють свою діяльність на підставі положення (статуту), що затверджується органом, який прийняв рішення про створення установи. З дня реєстрації положення (статуту) бюджетні установи визнаються юридичними особами, мають самостійні баланси, рахунки в установах банків та в органах Державного казначейства України, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням.
Специфіка діяльності бюджетних установ суттєво відрізняє їх від інших підприємств виробничої сфери: вони працюють не заради отримання прибутку, а для задоволення соціальних, культурних, наукових, просвітницьких та інших потреб суспільства.
До бюджетних установ та організацій належать дитячі дошкільні заклади, установи охорони здоров’я, соціального забезпечення, культури та мистецтв, фізичної культури і спорту, армія, суди, міліція, прокуратура, навчальні заклади, юридичні установи (тільки державної форми власності), і багато інших.
Відділ освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради відноситься до бюджетних установ, яка фінансується за кошти місцевого та державного бюджетів. На балансі відділу освіти перебуває 21 дошкільний навчальний заклад та 13 закладів загальної середньої освіти Металургійного району, до функцій яких належить надання якісного та безпечного харчування дітей.
Під час укладення договору про закупівлю або здійснення іншого правочину Замовник виступає бюджетною установою, у якої виникає бюджетне фінансове зобов’язання. У зв’язку з чим, договір про закупівлю товару за бюджетні кошти бюджетної установи ґрунтується не лише на засадах Цивільного та Господарського кодексів України, а також складається з урахуванням вимог Бюджетного кодексу України.
Окрім того, в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» відділ освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради відноситься до Замовників, які здійснюють закупівлі відповідного до цього Закону, визначених пунктом першим частини першої статті 2. Отже, одна зі сторін договору про закупівлю товару за державні кошти є бюджетною установою, що не може не впливати на істотні умови договору, наприклад умови розрахунків, умови поставки, ціну товару. Відповідно до ст. 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди в усіх істотних вимогах договору. Із зазначених істотних умов, найбільш суттєво може впливати на виконання договірних зобов’язань сторонами порядок здійснення оплати (за фактом поставки, з відстрочкою платежу тощо), але у будь якому разі в межах затверджених бюджетних асигнувань та відповідно до реального фінансування видатків Замовника на здійснення закупівлі.
З метою уникнення та попередження спірних ситуацій, Замовником встановлено вимогу щодо подання інформації про успішне виконання аналогічних договорів, стороною якої виступає бюджетна установа.
З вищезазначеного вбачається, що звернення не підлягає задоволенню.
З повагою, уповноважена особа
Щодо терміну надання послуг
П.3 Умови закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить інформацію про період закупівлі – липень-серпень 2020 року – зазначене вказано з урахуванням дати оприлюднення оголошення 30.07.2020 року. Термін надання послуг, зазначений як в оголошенні, так і на веб-порталі публічних закупівель, становить – до 25.08.2020 року. Послуги з прибирання стін фасаду та засклення ПВВС ДЮСШ № 1 мають бути надані до 25.08.2020 року. Термін визначається замовником та не може бути перенесено.
Щодо аналогічних договорів
Умовами оголошення передбачено подання довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного) у формі згідно з Додатком №5. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договори про надання послуг, аналогічних до предмету цієї закупівлі. Додатково необхідно додати копію зазначеного договору та позитивний відгук від замовника з обов’язковим зазначення дати та номеру договору та інформацією про належне виконання цих договорів. Учасник надає договір з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору. Аналогічним договором у розумінні цього оголошення вважається договір про надання послуг з прибирання з бюджетними організаціями.
У зв’язку з тим, що Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір», перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених в ній.
Виходячи з визначення основних термінів Закону (ст.1) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 17.03.2016 року № 454 «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» (зі змінами) - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Оскільки предметом даної закупівлі є «Послуги з прибирання» код за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 – 90910000-9, тому учасниками має бути подана інформація про підтвердження успішного виконання аналогічних договорів саме за даним кодом ДК.
Щодо визначення підтвердження успішного виконання аналогічних договорів, укладених з бюджетними організаціями, інформую, що до бюджетних установ належать організації створені органами державної влади України чи органами місцевого самоврядування, діяльність яких повністю або частково фінансуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів на підставі кошторису доходів і видатків.
Бюджетні установи здійснюють свою діяльність на підставі положення (статуту), що затверджується органом, який прийняв рішення про створення установи. З дня реєстрації положення (статуту) бюджетні установи визнаються юридичними особами, мають самостійні баланси, рахунки в установах банків та в органах Державного казначейства України, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням.
Специфіка діяльності бюджетних установ суттєво відрізняє їх від інших підприємств виробничої сфери: вони працюють не заради отримання прибутку, а для задоволення соціальних, культурних, наукових, просвітницьких та інших потреб суспільства.
До бюджетних установ та організацій належать дитячі дошкільні заклади, установи охорони здоров’я, соціального забезпечення, культури та мистецтв, фізичної культури і спорту, армія, суди, міліція, прокуратура, навчальні заклади, юридичні установи (тільки державної форми власності), і багато інших.
Відділ освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради відноситься до бюджетних установ, яка фінансується за кошти місцевого та державного бюджетів. На балансі відділу освіти перебуває 21 дошкільний навчальний заклад та 13 закладів загальної середньої освіти Металургійного району, до функцій яких належить надання якісного та безпечного харчування дітей.
Під час укладення договору про закупівлю або здійснення іншого правочину Замовник виступає бюджетною установою, у якої виникає бюджетне фінансове зобов’язання. У зв’язку з чим, договір про закупівлю товару за бюджетні кошти бюджетної установи ґрунтується не лише на засадах Цивільного та Господарського кодексів України, а також складається з урахуванням вимог Бюджетного кодексу України.
Окрім того, в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» відділ освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради відноситься до Замовників, які здійснюють закупівлі відповідного до цього Закону, визначених пунктом першим частини першої статті 2. Отже, одна зі сторін договору про закупівлю товару за державні кошти є бюджетною установою, що не може не впливати на істотні умови договору, наприклад умови розрахунків, умови поставки, ціну товару. Відповідно до ст. 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди в усіх істотних вимогах договору. Із зазначених істотних умов, найбільш суттєво може впливати на виконання договірних зобов’язань сторонами порядок здійснення оплати (за фактом поставки, з відстрочкою платежу тощо), але у будь якому разі в межах затверджених бюджетних асигнувань та відповідно до реального фінансування видатків Замовника на здійснення закупівлі.
З метою уникнення та попередження спірних ситуацій, Замовником встановлено вимогу щодо подання інформації про успішне виконання аналогічних договорів, стороною якої виступає бюджетна установа.
З вищезазначеного вбачається, що звернення не підлягає задоволенню.
З повагою, уповноважена особа
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЄРОПОЛОВ ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" #3002322419 |
Переможець |
169 882,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2020 19:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2021 15:44
|
ду 5 дог 173.PDF | зміни до договору |
11 лютого 2021 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 16:19
|
ду 4 дог 173.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 14:39
|
ду 3 дог 173.PDF | зміни до договору |
30 вересня 2020 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 18:01
|
ду 2 дог 173.PDF | зміни до договору |
21 серпня 2020 17:59
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 17:08
|
ду 1 дог 173.PDF | зміни до договору |
21 серпня 2020 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 13:28
|
договір 173 | укладений |
21 серпня 2020 13:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 173 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 173 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 173 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік згідно п.п.4 п.5 ст 41 ЗУ |
Номер договору про закупівлю: | 173 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 173 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |