Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання фасаду, засклення будівлі Палацу водних видів спорту Комунального позашкільного навчального закладу "Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Криворізької міської ради
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-07-30-001884-a a9a5838013494f7391f7815e572243a4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегiвна

+380973680431 T0973680431@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегiвна
+380973680431
T0973680431@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 16:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 16:10
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання фасаду, засклення будівлі Палацу водних видів спорту Комунального позашкільного навчального закладу "Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Криворізької міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 150 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 16:06
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
30 липня 2020 16:06
Оголошення прибирання засклення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-30-001884-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Кривошеєв Юрій Олександрович, Код ЄДРПОУ:2717006073
Дата подання: 03 серпня 2020 09:40
внесення змін до оголошення та перенесення термінів
1. Відповідно до оголошення термін надання послуг становить липень-серпень 2020 року, до 25.08.2020р. Липень вже закінчився!!!
2. Оголошення містить дискримінаційну вимогу, яка обмежує участь учасників з технічним потенціалом та достатнім штатом осіб, але який не має саме договорорів з таким предметом: Аналогічним договором у розумінні цього оголошення вважається договір про надання послуг з прибирання з бюджетними організаціями. Але учасник має договори з приватними підприємствами та установами!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2020 19:45
Шановний учаснику!
Щодо терміну надання послуг
П.3 Умови закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить інформацію про період закупівлі – липень-серпень 2020 року – зазначене вказано з урахуванням дати оприлюднення оголошення 30.07.2020 року. Термін надання послуг, зазначений як в оголошенні, так і на веб-порталі публічних закупівель, становить – до 25.08.2020 року. Послуги з прибирання стін фасаду та засклення ПВВС ДЮСШ № 1 мають бути надані до 25.08.2020 року. Термін визначається замовником та не може бути перенесено.
Щодо аналогічних договорів
Умовами оголошення передбачено подання довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного) у формі згідно з Додатком №5. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договори про надання послуг, аналогічних до предмету цієї закупівлі. Додатково необхідно додати копію зазначеного договору та позитивний відгук від замовника з обов’язковим зазначення дати та номеру договору та інформацією про належне виконання цих договорів. Учасник надає договір з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору. Аналогічним договором у розумінні цього оголошення вважається договір про надання послуг з прибирання з бюджетними організаціями.
У зв’язку з тим, що Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір», перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених в ній.
Виходячи з визначення основних термінів Закону (ст.1) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 17.03.2016 року № 454 «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» (зі змінами) - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Оскільки предметом даної закупівлі є «Послуги з прибирання» код за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 – 90910000-9, тому учасниками має бути подана інформація про підтвердження успішного виконання аналогічних договорів саме за даним кодом ДК.
Щодо визначення підтвердження успішного виконання аналогічних договорів, укладених з бюджетними організаціями, інформую, що до бюджетних установ належать організації створені органами державної влади України чи органами місцевого самоврядування, діяльність яких повністю або частково фінансуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів на підставі кошторису доходів і видатків.
Бюджетні установи здійснюють свою діяльність на підставі положення (статуту), що затверджується органом, який прийняв рішення про створення установи. З дня реєстрації положення (статуту) бюджетні установи визнаються юридичними особами, мають самостійні баланси, рахунки в установах банків та в органах Державного казначейства України, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням.
Специфіка діяльності бюджетних установ суттєво відрізняє їх від інших підприємств виробничої сфери: вони працюють не заради отримання прибутку, а для задоволення соціальних, культурних, наукових, просвітницьких та інших потреб суспільства.
До бюджетних установ та організацій належать дитячі дошкільні заклади, установи охорони здоров’я, соціального забезпечення, культури та мистецтв, фізичної культури і спорту, армія, суди, міліція, прокуратура, навчальні заклади, юридичні установи (тільки державної форми власності), і багато інших.
Відділ освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради відноситься до бюджетних установ, яка фінансується за кошти місцевого та державного бюджетів. На балансі відділу освіти перебуває 21 дошкільний навчальний заклад та 13 закладів загальної середньої освіти Металургійного району, до функцій яких належить надання якісного та безпечного харчування дітей.
Під час укладення договору про закупівлю або здійснення іншого правочину Замовник виступає бюджетною установою, у якої виникає бюджетне фінансове зобов’язання. У зв’язку з чим, договір про закупівлю товару за бюджетні кошти бюджетної установи ґрунтується не лише на засадах Цивільного та Господарського кодексів України, а також складається з урахуванням вимог Бюджетного кодексу України.
Окрім того, в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» відділ освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради відноситься до Замовників, які здійснюють закупівлі відповідного до цього Закону, визначених пунктом першим частини першої статті 2. Отже, одна зі сторін договору про закупівлю товару за державні кошти є бюджетною установою, що не може не впливати на істотні умови договору, наприклад умови розрахунків, умови поставки, ціну товару. Відповідно до ст. 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди в усіх істотних вимогах договору. Із зазначених істотних умов, найбільш суттєво може впливати на виконання договірних зобов’язань сторонами порядок здійснення оплати (за фактом поставки, з відстрочкою платежу тощо), але у будь якому разі в межах затверджених бюджетних асигнувань та відповідно до реального фінансування видатків Замовника на здійснення закупівлі.
З метою уникнення та попередження спірних ситуацій, Замовником встановлено вимогу щодо подання інформації про успішне виконання аналогічних договорів, стороною якої виступає бюджетна установа.
З вищезазначеного вбачається, що звернення не підлягає задоволенню.

З повагою, уповноважена особа
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

03 серпня 2020 19:45
протокольне рішення 27

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЄРОПОЛОВ ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" 169 882,00
UAH з ПДВ
169 882,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:51
щодо права підпису.PDF
07 серпня 2020 15:51
щодо визначення ціни.PDF
07 серпня 2020 15:51
Цінова пропозиція (2).PDF
07 серпня 2020 15:51
техпаспорт.PDF
07 серпня 2020 15:51
про захист довкілля.PDF
07 серпня 2020 15:51
лист-згода єрополов.PDF
07 серпня 2020 15:51
Лист-відгук.PDF
07 серпня 2020 15:51
Лист згода (усі).PDF
07 серпня 2020 15:51
Єрополов уставні.PDF
07 серпня 2020 15:51
допуск Єрополов.PDF
07 серпня 2020 15:51
договір цпх лисенко.PDF
07 серпня 2020 15:51
договір мартинюк.PDF
07 серпня 2020 15:51
договір івахненко.PDF
07 серпня 2020 15:51
договір бурика.PDF
07 серпня 2020 15:51
Договір 95.PDF
07 серпня 2020 15:51
договір 1.PDF
07 серпня 2020 15:51
Довідка працівники.PDF
07 серпня 2020 15:51
довідка мат-техн база.PDF
07 серпня 2020 15:51
довідка банк.PDF
07 серпня 2020 15:51
довідка аналогічні.PDF
07 серпня 2020 15:51
Відомості.PDF
07 серпня 2020 15:51
акт обстеження.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЄРОПОЛОВ ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЄРОПОЛОВ ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"
#3002322419
Переможець 169 882,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2020 19:52

Документи

08 серпня 2020 19:52
Електронний підпис
08 серпня 2020 19:41
протокольне рішення 33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2020 19:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЄРОПОЛОВ ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"
#3002322419
169 882,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2020 19:52
Електронний підпис
08 серпня 2020 19:41
протокольне рішення 33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 16:00
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 15:44
ду 5 дог 173.PDF зміни до договору
11 лютого 2021 15:40
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:19
ду 4 дог 173.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 16:18
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 14:39
ду 3 дог 173.PDF зміни до договору
30 вересня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 18:01
ду 2 дог 173.PDF зміни до договору
21 серпня 2020 17:59
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 17:08
ду 1 дог 173.PDF зміни до договору
21 серпня 2020 17:05
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 13:28
договір 173 укладений
21 серпня 2020 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік згідно п.п.4 п.5 ст 41 ЗУ
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 169 882,00
UAH