Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області загальною протяжністю 1811,9 км
Maintenance and current minor repair of public roads of public importance within the Rivne region with a total length of 1811.9 km
Maintenance and current minor repair of public roads of public importance within the Rivne region with a total length of 1811.9 km
Очікувана вартість
321 700 000,00 UAH
UA-2020-07-30-001846-b ● a5459f048b4a45baa2f350c151e9e637
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Шинкарук Юрій Миколайович 0503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ROAD SERVICE IN RIVNE OBLAST |
National ID: | 25894919 |
Contact point: |
Shinkaruk Yuriy 0503752875 tender07@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 21:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2020 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2020 09:30 |
Початок аукціону: | 08 вересня 2020 15:42 |
Очікувана вартість: | 321 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 608 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1608500 UAH |
Publication date: | 30 липня 2020 21:10 |
Enquiries until: | 21 серпня 2020 09:30 |
Complaints submission until: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 серпня 2020 09:30 |
Information
Estimated total value: | 321 700 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 608 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, вул. Пушкіна, 19. Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 31.08.2020р., 09:30. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)
Розгорнути
Згорнути
Location of the customer: 33028, Rivne, street Pushkin, 19.
Customer category: paragraph 3 of part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" - enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of part one of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Conditions for providing tender security: tender security must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank) in accordance with applicable law. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the NBU Board dated 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers.
Details of the Customer for the bank guarantee and detailed conditions for providing security for tender proposals are specified in the Tender documentation. Date and time of opening of tender offers: 31.08.2020, 09:30.
(If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law, on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except information on the tender price. Disclosure of price information is carried out automatically by the electronic procurement system immediately after the end of the electronic auction.)
Розгорнути
Згорнути
Customer category: paragraph 3 of part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" - enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of part one of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Conditions for providing tender security: tender security must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank) in accordance with applicable law. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the NBU Board dated 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers.
Details of the Customer for the bank guarantee and detailed conditions for providing security for tender proposals are specified in the Tender documentation. Date and time of opening of tender offers: 31.08.2020, 09:30.
(If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law, on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except information on the tender price. Disclosure of price information is carried out automatically by the electronic procurement system immediately after the end of the electronic auction.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області загальною протяжністю 1811,9 км
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Maintenance and current minor repair of public roads of public importance within the Rivne region with a total length of 1811.9 km
CPV: 63710000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2020 14:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2020 14:36 |
Огол. англ. (від 21.08.2020р.).doc | |
21 серпня 2020 14:36 |
Проєкт договору (Додаток № 5) (нова редакція від 21.08.2020).doc | |
21 серпня 2020 14:36 |
Перелік змін від 21.08.2020.doc | |
21 серпня 2020 14:36 |
Тендерна документація- нова редакція від 21.08.2020р..doc | |
30 липня 2020 21:07 |
Огол. англ..doc | |
30 липня 2020 21:07 |
Проєкт договору (Додаток № 5).doc | |
30 липня 2020 21:07 |
Тендерна документація.doc |
21 серпня 2020 14:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 серпня 2020 14:36 |
Огол. англ. (від 21.08.2020р.).doc
|
|||
21 серпня 2020 14:36 |
Проєкт договору (Додаток № 5) (нова редакція від 21.08.2020).doc
|
|||
21 серпня 2020 14:36 |
Перелік змін від 21.08.2020.doc
|
|||
21 серпня 2020 14:36 |
Тендерна документація- нова редакція від 21.08.2020р..doc
|
|||
30 липня 2020 21:07 |
Огол. англ..doc
|
|||
30 липня 2020 21:07 |
Проєкт договору (Додаток № 5).doc
|
|||
30 липня 2020 21:07 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз’яснення
Дата подання: 06 серпня 2020 11:59
Дата відповіді: 11 серпня 2020 11:52
Просимо надати роз’яснення чи являється інвентарна картка обліку основних засобів підтвердженням права власності на машини, механізми, будівлі, АБЗ, спеціальне обладнання та устаткування тощо, згідно вимог п.1.1, п.1.2. п.п.1.2.1. , п.1.3 п.п.1.3.1. Додатку №2 тендерної документації?
Відповідь: Згідно з Додатком 2 тендерної документації Учасник для підтвердження відповідності технічним, якісним характеристикам в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою Таблиці щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
При цьому, згідно з частиною 1 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи Відповідно до статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. При цьому, відповідно до Наказу «Міністерства статистики України» № 352 від 29.12.1995 Інвентарна картка заповнюється в одному примірнику на основі Акта (накладної) приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів (форма N ОЗ-1), технічної та іншої документації. У свою чергу, Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів застосовується для оформлення зарахування до складу основних засобів окремих об’єктів, для обліку вводу їх в експлуатацію, за винятком тих випадків, коли введення об’єктів в дію повинно, у відповідності з існуючим законодавством оформлятися в особливому порядку, для оформлення внутрішнього переміщення основних засобів із одного цеху (відділу, дільниці) в інший, для оформлення передачі основних засобів зі складу (із запасу) в експлуатацію, а також для виключення із складу основних засобів при передачі іншому підприємству (організації). Таким чином, підставою для виникнення права обліку є господарська операція, яка оформлена відповідним первинним документом. Первинним документом на підставі якого виникає право обліку ОЗ є акт (накладна). Виходячи з викладеного, картка обліку основних засобів не є підтвердженням права власності на машини, механізми, будівлі, АБЗ, спеціальне обладнання та устаткування тощо.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
При цьому, згідно з частиною 1 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи Відповідно до статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. При цьому, відповідно до Наказу «Міністерства статистики України» № 352 від 29.12.1995 Інвентарна картка заповнюється в одному примірнику на основі Акта (накладної) приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів (форма N ОЗ-1), технічної та іншої документації. У свою чергу, Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів застосовується для оформлення зарахування до складу основних засобів окремих об’єктів, для обліку вводу їх в експлуатацію, за винятком тих випадків, коли введення об’єктів в дію повинно, у відповідності з існуючим законодавством оформлятися в особливому порядку, для оформлення внутрішнього переміщення основних засобів із одного цеху (відділу, дільниці) в інший, для оформлення передачі основних засобів зі складу (із запасу) в експлуатацію, а також для виключення із складу основних засобів при передачі іншому підприємству (організації). Таким чином, підставою для виникнення права обліку є господарська операція, яка оформлена відповідним первинним документом. Первинним документом на підставі якого виникає право обліку ОЗ є акт (накладна). Виходячи з викладеного, картка обліку основних засобів не є підтвердженням права власності на машини, механізми, будівлі, АБЗ, спеціальне обладнання та устаткування тощо.
Щодо документів про освіту
Дата подання: 06 серпня 2020 13:52
Дата відповіді: 11 серпня 2020 11:53
Згідно вимог п.1.4 Додатку 2 цієї тендерної документації учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів на інженерно - технічних працівників, перерахованих в довідці. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Просимо роз’яснити, чи вважаються спеціальностями, пов’язаними з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів: «Промислове та цивільне будівництво», «Технологія будівельних конструкцій, виробів і матеріалів», «Гідротехнічне будівництво річкових споруд і гідроелектростанцій»», «Міське будівництво та господарство».
А також чи прирівнюється кваліфікація «спеціаліст», «бакалавр», «технік-будівельник» вказана в дипломах про вищу освіту, до рівня «будівельник», «інженер-будівельник»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра зазначаються назва закладу вищої освіти (наукової установи), що видав цей документ (у разі здобуття вищої освіти у відокремленому підрозділі закладу вищої освіти (наукової установи) - також назва такого підрозділу), а також кваліфікація, що складається з інформації про здобутий особою ступінь вищої освіти, спеціальність та спеціалізацію, та в певних випадках - професійну кваліфікацію.
Інженерно-технічні працівники Учасника можуть мати іншу кваліфікацію ніж «будівельник», «інженер-будівельник» за спеціальністю що пов’язана з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг. Умови щодо підтвердження кваліфікації встановлені у тендерній документації. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років для інженерно - технічних працівників.
Інженерно-технічні працівники Учасника можуть мати іншу кваліфікацію ніж «будівельник», «інженер-будівельник» за спеціальністю що пов’язана з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг. Умови щодо підтвердження кваліфікації встановлені у тендерній документації. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років для інженерно - технічних працівників.
Документ, який підтверджує правовідносини Учасника з відповідними працівниками
Дата подання: 07 серпня 2020 13:34
Дата відповіді: 12 серпня 2020 13:28
Враховуючи вимоги п.1.4 Додатку 2 цієї тендерної документації просимо роз’яснити, чи можна вважати витяг із «Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», а саме «Таблиця 5. Відомості про трудові відносини осіб та період проходження військової служби», що надається щомісячно до Державної фіскальної служби України документом, який підтверджує наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, замість копій трудових книжок та наказів про призначення на посаду. Якщо так, то яким чином має бути посвідчений даний документ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В залежності від організаційно-правової форми здійснення підприємницької діяльності, наказом Міністерства фінансів України № 435 від 14.04.2015 року встановлено різний звітний період подачі звітності про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за формою № Д4, яка містить, зокрема, Таблицю 5 «Відомості про трудові відносини осіб та період проходження військової служби».
Крім того, пунктом 8 розділу IV. Формування Звіту наказу Міністерства фінансів України № 435 від 14.04.2015 року передбачено, що Таблиця 5 додатка 4 подається страхувальником, якщо протягом звітного періоду:
- було укладено або розірвано трудовий договір (цивільно-правовий договір, крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) із застрахованою особою;
- було укладено або розірвано трудовий договір із застрахованою особою, яка працевлаштована на нове робоче місце;
- особу було переведено на іншу посаду або роботу у того самого страхувальника;
- особа вперше вступила на військову службу або закінчила проходження військової служби (із виключенням зі списків особового складу військової частини (військового навчального закладу, установи тощо)) у порядку, встановленому положеннями про проходження військової служби;
- особі надано відпустку у зв’язку з вагітністю та пологами (у тому числі особам із числа військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу);
- особі надано відпустку по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку;
- особі надано відпустку по догляду за дитиною від трирічного віку до досягнення нею шестирічного віку.
У разі якщо за даними страхувальника протягом звітного періоду не було зафіксовано фактів укладання та розірвання трудових угод (цивільно-правових договорів), зміни посади, термінів проходження військової служби або надання відповідної відпустки, таблиця 5 додатка 4 до Порядку не формується та не надається.
Зважаючи на викладене, витяг із «Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», а саме «Таблиця 5. Відомості про трудові відносини осіб та період проходження військової служби» не являється належним документом, який підтверджує наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками.
Крім того, чинним законодавством передбачено, що при оформленні працівника на постійне місце роботи, роботодавець, зокрема, видає наказ та здійснює відповідний запис у трудову книжку працівника.
Крім того, пунктом 8 розділу IV. Формування Звіту наказу Міністерства фінансів України № 435 від 14.04.2015 року передбачено, що Таблиця 5 додатка 4 подається страхувальником, якщо протягом звітного періоду:
- було укладено або розірвано трудовий договір (цивільно-правовий договір, крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) із застрахованою особою;
- було укладено або розірвано трудовий договір із застрахованою особою, яка працевлаштована на нове робоче місце;
- особу було переведено на іншу посаду або роботу у того самого страхувальника;
- особа вперше вступила на військову службу або закінчила проходження військової служби (із виключенням зі списків особового складу військової частини (військового навчального закладу, установи тощо)) у порядку, встановленому положеннями про проходження військової служби;
- особі надано відпустку у зв’язку з вагітністю та пологами (у тому числі особам із числа військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу);
- особі надано відпустку по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку;
- особі надано відпустку по догляду за дитиною від трирічного віку до досягнення нею шестирічного віку.
У разі якщо за даними страхувальника протягом звітного періоду не було зафіксовано фактів укладання та розірвання трудових угод (цивільно-правових договорів), зміни посади, термінів проходження військової служби або надання відповідної відпустки, таблиця 5 додатка 4 до Порядку не формується та не надається.
Зважаючи на викладене, витяг із «Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», а саме «Таблиця 5. Відомості про трудові відносини осіб та період проходження військової служби» не являється належним документом, який підтверджує наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками.
Крім того, чинним законодавством передбачено, що при оформленні працівника на постійне місце роботи, роботодавець, зокрема, видає наказ та здійснює відповідний запис у трудову книжку працівника.
Що до проєкту договору
Дата подання: 10 серпня 2020 09:36
Дата відповіді: 13 серпня 2020 14:23
Преамбулі проекту договору про закупівлю послуг не вказано на підставі чого діє Виконавець
Відповідь: Під час укладання договору в преамбулі буде прописано «на підставі чого діє Виконавець» в залежності від установчих документів Переможця процедури закупівлі.
Розділі
Дата подання: 10 серпня 2020 09:37
Дата відповіді: 13 серпня 2020 14:23
В розділі ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказано, що інформація про субпідрядника (субпідрядників) надається згідно п.7 розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, тоді як насправді така інформація міститься у п.8 вказаного розділу
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Розширення переліку документів про відстрочення подактової заборгованості
Дата подання: 10 серпня 2020 11:08
Дата відповіді: 13 серпня 2020 14:25
п.5 розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції у переліку документів, які підтверджують здійснення учасником заходів щодо розстрочення і відстрочення податкової заборгованості, не вказано такі документи, як рішення, ухвала чи постанова суду, якими розстрочено виконання рішення про стягнення податкового боргу. Оскільки рішення суду розстрочується судом лише на підставі заяви платника податків, відтак воно є доказом вжиття Учасником заходів щодо розстрочення і відстрочення сплати податкової заборгованості, Учасник вважає, що рішення, ухвалу чи постанову суду, слід внести до переліку документів, які є підтвердженням здійснення Учасником заходів щодо розстрочення і відстрочення податкової заборгованості
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Тендерною документацією визначено перелік документів, які необхідно надати учаснику та спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених п.13 ч.1 ст. 17 Закону для надання таких документів переможцем процедури закупівлі, в тому числі документів, які є підтвердженням здійснення Учасником заходів щодо розстрочення і відстрочення податкової заборгованості.
Стосовно банківської гарантії
Дата подання: 17 серпня 2020 18:34
Дата відповіді: 20 серпня 2020 16:58
З метою запобігання виведення з обігу значних сум коштів підприємства, просимо розглянути можливість змінити забезпечення тендерної пропозиції у вигладі банківської гарантіх з повним грошовим поклиттям на звичайну банківську гарантію.
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни, в тому числі стосовно тендерного забезпечення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-30-001846-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31994540
Стосовно банківської гарантії
З метою запобігання виведення з обігу значних сум коштів підприємства, просимо забезпечення тендерної пропозиції змінити у вигладі банківської гарантіх з повним грошовим поклиттям на звичайну банківську гарантію.
Скасована
Дата: 17 серпня 2020 18:29
Причина: Не правильний розділ розміщення
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 02 вересня 2020
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ #38680240 |
Переможець |
315 390 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 16:03
|
Д.У. №18 до №37 від 25.09.2020.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2022 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2021 16:26
|
ДУ № 4 до Д № 37 (1).pdf | зміни до договору |
20 січня 2021 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 13:01
|
Розрахунки - 2 частина.pdf | укладений |
25 вересня 2020 13:00
|
Розрахунки - 1 частина.pdf | укладений |
25 вересня 2020 12:59
|
Договір № 37.pdf | укладений |
25 вересня 2020 12:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, керуючись пп.4 п.1.12 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п.5.1. та п. 11.1. Договору в наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг – з моменту підписання договору і по 31 грудня 2022р. у відповідності до календарного плану (додаток №2).»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2022 р., а в частині розрахунків– до повного виконання зобов’язань». 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну надання послуг, керуючись п. 9.3. Договору, сторони дійшли згоди: 2.1.Внести відповідні зміни до Календарного плану (Додаток № 2), Плану фінансування (Додаток №3) та викласти редакції, що додається: Додаток: Календарний план (Додаток № 2); План фінансування (Додаток №3). |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до рішення Технічної ради затвердженого протоколом засідання Технічної ради Служби автомобільних доріг у Рівненській області № 9 від 08 грудня 2022, згідно пп. 3) п. 1.12., п.9.3. Договору, керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки до Договору: «Договірна ціна» (Додаток № 4) «Технічна специфікація» (Додаток № 5), та викласти їх у новій редакції, що додаються: Додатки: Договірна ціна (Додаток № 4); Технічна специфікація (Додаток № 5). |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |