Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливні брикети з лушпиння соняшника
Очікувана вартість
956 800,00 UAH
UA-2020-07-30-001707-a 8f2d7716c73948648eaf83384739bd99
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романько Любов Григорівна

+380463925626 ptu.spal3650@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сокиринський професійний аграрний ліцей Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 02548883
Місцезнаходження: 17312, Україна , Чернігівська обл., Сокиринці, Чернігівська обл.Срібнянський р-н С.Сокиринці
Контактна особа: Романько Любов Григорівна
+380463925626
ptu.spal3650@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 15:31
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 15:31
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:23
Очікувана вартість: 956 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09100000-0: Паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
416 т
Паливні брикети з лушпиння соняшника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17312, Україна, Чернігівська область, с.Сокиринці, вул. Садова 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09100000-0 — Паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Паливні брикети з лушпиння соняшника Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 09:35
ТД паливні брикети з лушпиння соняшника 2020.docx
14 серпня 2020 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 09:35
ТД паливні брикети з лушпиння соняшника 2020.docx
30 липня 2020 15:26
ТД паливні брикети з лушпиння соняшника 2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-14-000012 ● 98746b4c1b9e4f22a06a70713cf390b8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2020 16:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.09.2020 № 55
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Вікторія ПЕРИНСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 14.09.2020 № 55
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-07-30-001707-a 30.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

припинення зобов'язання за договором у зв'язку з неможливістю усунення порушень виявлених за результатами моніторингу закупівлі

2020-09-30 16:19:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пунктів 8 та 11 частини другої статті 21 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пунктів 8 та 11 частини другої статті 21 Закону) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Порушення усунуто

2020-10-01 11:03:36

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Степаненко Євгеній Олександрович 811 200,00
UAH
799 500,00
UAH
Документи
ФОП "ЖИМІНЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 956 800,00
UAH
800 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 15:53
Довідка продаж іншим.pdf
13 серпня 2020 15:53
Довідка про публ закуп.pdf
13 серпня 2020 15:53
БЕЛИБА Л.І. 23.07.20.pdf
13 серпня 2020 15:53
Код директор _ паспорт.pdf
13 серпня 2020 15:53
Витяг ПДВ.pdf
13 серпня 2020 15:53
Витяг ЄДР.pdf
13 серпня 2020 15:53
Виписка.pdf
13 серпня 2020 15:53
Форма пропозиції.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 11:18
21729745_1936363830016269_1565654488_o.jpg
10 серпня 2020 11:18
цінова пропозиція.PDF
10 серпня 2020 11:18
гарантійний лист.PDF
10 серпня 2020 11:18
паспорт.PDF
10 серпня 2020 11:18
технічні х-ки.PDF
10 серпня 2020 11:18
свідоцтво.PDF
10 серпня 2020 11:18
паспорт.PDF
10 серпня 2020 11:18
опис.PDF
10 серпня 2020 11:18
лист згода.PDF
10 серпня 2020 11:18
інформація про досвід.PDF
10 серпня 2020 11:18
витяг з реєстру.PDF
10 серпня 2020 11:18
Безымянный.jpg
10 серпня 2020 11:18
D194CF3A-8824-4108-99C4-48AED8E00238.jpeg
10 серпня 2020 11:18
CF9DBDC2-C6DE-42EF-90F1-70688627835F.jpeg
10 серпня 2020 11:18
CB5E00CF-4450-487A-A30F-02AA63122672.jpeg
10 серпня 2020 11:18
C74CF1D5-7AF0-4934-8124-0A38428CC602.jpeg
10 серпня 2020 11:18
BA7F69B7-4E43-4630-83D4-7FE4DD3E84A1.jpeg
10 серпня 2020 11:18
9B09CACE-0226-47A5-B8F3-1490BD7488C5.jpeg
10 серпня 2020 11:18
7EFE0CE1-3DBB-431E-A061-C7A3654C4084.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Степаненко Євгеній Олександрович

ФОП "ЖИМІНЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Степаненко Євгеній Олександрович
#3544111855
Переможець 799 500,00
UAH
28 серпня 2020 12:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Степаненко Євгеній Олександрович
#3544111855
799 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 16:02
протокол №2 укладений
30 вересня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 11:17
Додаткова угода.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 11:11
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 10:09
Додаткова угода зміни до договору
09 вересня 2020 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): припинення зобов'язання за договором у зв'язку з неможливістю усунення порушень вичвлених за результатами моніторингу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 601 043,74
UAH
Причини розірвання договору: Припинення зобов'язання у зв'язку з неможливістю усунення порушень виявлених за результатами моніторингу закупівлі