Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«КОД ДК 021:2015 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (БЕНЗИН)»
«CODE DK 021: 2015: 09130000-9 - OIL AND DISTILLATES (GASOLINE)»
Очікувана вартість
10 196 000,00 UAH
UA-2020-07-30-001643-c 1e983d9df3664fcd833ca915cac6d7fa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Михайлович Деменін

+380567324646
+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341305
Вебсайт: http://vodokanal.dp.ua/
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Контактна особа: Геннадій Михайлович Деменін
+380567324646,+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua
Додаткові контактні особи: Геннадій Михайлович Деменін
+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Public Utility “Dniprovodokanal” of Dnipropetrovsk
National ID: 03341305
Contact point: Gennadiy Demenin
+380567324646,+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua
Additional contacts: Геннадій Михайлович Деменін
+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 липня 2020 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 20:00
Початок аукціону: 23 вересня 2020 14:38
Очікувана вартість: 10 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 30 липня 2020 10:37
Enquiries until: 25 серпня 2020 20:00
Complaints submission until: до 31 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 вересня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 10 196 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 980 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції:Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою.
Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію мовою передбачуваною законодавством країни, де він зареєстрований з обов’язковим наданням автентичного перекладу на українську мову(у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача).
Розгорнути Згорнути
Purchasing financing source: Customer's own funds. Category of the Customer - legal entities and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, according to paragraph 4 of part 1 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Language in which tender proposals should be prepared:All documents related to the tender proposal and prepared directly by the bidder (such as certificates drawn up in any form) must be in Ukrainian.Documents or copies of documents provided by the Bidders as part of their tender proposals (including those issued by other institutions, organizations, enterprises) must be submitted together with their authentic translation into Ukrainian, except for documents and information provided for in paragraph 6 of section 3 of the tender documentation that can be compiled in Ukrainian and / or Russian.
If the document or information provided by this tender documentation is drawn up in a language (s) other than those provided by the terms of this tender documentation, the tender offer shall be accompanied by a document in the original language with mandatory translation into Ukrainian, (in understanding of this documentation authentic translation into Ukrainian is performed as follows: translation agency and / or with translation into Ukrainian with notarized signature of the translator). The defining text is in Ukrainian.If the bidder is a non-resident of Ukraine, he may submit his tender offer in the language required by the legislation of the country where he is registered with the mandatory provision of authentic translation into Ukrainian (in the sense of this documentation authentic translation into Ukrainian is performed as follows: with translation into Ukrainian with notarized signature of the translator).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Gasoline A-92
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 серпня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата партії товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок учасника на протязі 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної на підставі виставлених до сплати рахунків. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 14:39
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації від 27.08.2020.doc
27 серпня 2020 14:39
нова редакція ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ.pdf
27 серпня 2020 14:39
нова редакція оголошення.docx
30 липня 2020 10:37
оголошення.docx
27 серпня 2020 14:39
нова редакція ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf
30 липня 2020 10:37
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
30 липня 2020 10:37
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-30-001643-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 20 серпня 2020 15:25
Вимога у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Детальніше у файлі, що додається
Скасована
Дата: 21 серпня 2020 14:37
Причина: Відсутність подальшої потреби.
Номер вимоги: UA-2020-07-30-001643-c.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 22 вересня 2020 17:11
Вимога щодо усунення порушень законодавства під час проведення державних закупівель
30 липня 2020року Комунальним підприємством "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) було оголошено процедуру відкриті торги з публікацією англійською мовою в електронній системі закупівель за предметом закупівлі: «КОД ДК 021:2015 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (БЕНЗИН)» та оприлюднено тендерну документацію з наступними змінами (далі – Тендерна документація).
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-30-001643-c.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» (далі - Товариство) у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі, взяло участь в Процедурі закупівлі.
04.09.2020р. (до кінцевого строку подачі тендерних пропозицій) Товариство подало тендерну пропозицію через електронну систему закупівель.
17.09.2019р. Замовником було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій (далі - Рішення). Відповідно до Рішення Замовника пропозицію Товариства було відхилено на підставі ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), а саме що тендерна пропозиція вказаного учасника містить недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції, та які не могли бути виправлені учасником у порядку, визначеному частиною 16 статті 29 Закону.
В Рішенні Замовника зазначено, що «відповідно до вимог ч.4 Розділу 6 Тендерної документації Учасники у складі пропозиції повинні були надати довідку про те, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених статтею сорок першою Закону. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВОГ КАРД" відсутня вищевказана довідка. Зважаючи на викладене, пропонується відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВОГ КАРД" з причини, визначеної у п.2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»
З даним Рішенням Товариство категорично не погоджується з огляду на наступне:
Тендерна документація складена таким чином, щоб ввести в оману потенційних учасників та в подальшому дискваліфікувати їх за надуманими підставами.
1. Зокрема, вимога щодо надання довідки «про те, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених статтею сорок першою Закону» (далі – Спірна довідка) не містилася в розділах щодо підготовки та подання тендерних пропозиції, зокрема така інформація наводиться в Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» де надається перелік документів та інформації, що повинен надати потенційний учасник, або Додаток № 3 до Тендерної документації.
Водночас, Замовник таку вимогу розмістив в Розділі 6 Тендерної документації, що називається «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» в п. 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» між умовами, що фактично дублюють положення п. 5 ст. 41Закону України «Про державні закупівлі», а саме, що «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків…» встановлених законом.
Норми п. 5 ст. 41 Закону України «Про державні закупівлі» є імперативними, тобто такими, що чітко вказують на необхідність вчинити певні дії або утриматися від їх вчинення і не допускають ніяких відхилень від вичерпного переліку прав і обов'язків суб'єктів правовідносин. Тобто відповідні норми Закону є обов’язковими до виконання, а їх порушення Учасником призведе до застосування відповідальності до такого Учасника.
Таким чином, наявність чи відсутність Спірної довідки жодним чином не обмежую права Замовника та не надає Учасникам додаткових переваг при подані та оцінці тендерних пропозицій.
2. Також в Тендерній документації зазначено, що Спірна довідка повинна підтвердити, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених статтею сорок першою Закону. Однак, Замовником не зазначено, конкретної назви закону. І саме з таким формулюванням (чітко не зазначено назву якого закону) було відхилено пропозицію одного з учасників.
3. В п. 4 Розділу 6 Тендерної документації зазначено, що «Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю, викладені у Проекті договору, наведеному в Додатку 1 до Документації». Учасником на підтвердження згоди з Проектом договору Замовника було надано погодження з проектом договору та долучено його до складу Тендерної пропозиції у вигляді файлу «Проект договору».
4. Також вимогами Тендерної документації затверджено форму тендерної пропозиції (додаток № 2), п.14 якого передбачено, що «14. Ми погоджуємося з проектом Договору, який викладено у Додатку 1 до Документації, та з тим, що основні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених частиною п’ятою статті 41 Закону.».
Фактично п. 14 форми тендерної пропозиції затвердженої Замовником повністю за змістом відповідає вимозі про надання Спірної довідки.
Учасник погодився з текстом форми тендерної пропозиції Замовника та подав підписану пропозиції складі Тендерної пропозиції, в т.ч. погодився з вимогами п. 14. такої тендерної пропозиції. Файл «Тендерна пропозиція пуста».
Таким чином, Замовник створив штучні та необгрунтовані перешкоди для учасників закупівель з метою допустити до оцінки лише обраних учасників та дискваліфікувавши інших.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Однак, Замовник в порушення вимог ч. 9 ст. 26 Закону не надав можливості Товариству виправити такі невідповідності та надати Товариству можливість завантажити Спірну довідку. При цьому можливість дозавантажити додаткові документи була надана ТОВ "ОЛІС ОІЛ", якого в подальшому було допущено до аукціону.
У зв’язку з цим, враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення законодавства під час проведення державних закупівель та допустити Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» до аукціону.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

20 серпня 2020 15:25
вимога_UA-2020-07-30-001643-c.pdf
20 серпня 2020 15:25
вимога_UA-2020-07-30-001643-c.pdf.p7s

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-30-001643-c.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Вимога у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Детальніше у файлі, що додається
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

20 серпня 2020 14:45
вимога_UA-2020-07-30-001643-c.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000064 ● e7abb6b36b694dec97ee3e3062738508
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 15:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

27.10.2020 № 222

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 222

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

2
UA-2020-07-30-001643-c
30.07.2020 Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 03341305) Дані автоматичних індикатарів ризиків


Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-05 11:19:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ««КОД ДК 021:2015 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (БЕНЗИН)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-30-001643-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно із протоколом розгляду тендерних пропозицій Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ВОГ КАРД" з причини, визначеної у п.2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, учасник ТОВ "ВОГ КАРД" 22 вересня 2020 звернувся до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції (вимога UA-2020-07-30-001643-c.a3), проте Замовник не надав йому відповідь, що не порушує вимоги частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому Замовник не надав відповідь на вимогу UA-2020-07-30-001643-c.a3?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-09 11:33:59

Надання пояснень

Оскільки вимога в закупівлі UA-2020-07-30-001643-c подана Учасником ТОВ "ВОГ КАРД" в останній день періоду оскарження результатів пре-кваліфікації після закінчення робочого графіку роботи членів тендерного комітету (після 16-00), на наступний робочий день система технічно не дала можливості відповісти на вимогу (оскільки закінчився період оскарження). Також, аналогічна ситуація була по закупівлі UA-2019-04-02-001584-b, де Замовник (КП «ДНІПРОВОДОКАНАЛ») оскаржив висновок Східного офісу Держаудитслужби. Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду та ПОСТАНОВОЮ третього апеляційного адміністративного суду по справі №160/9171/19, було визнано протиправним та зобов’язано скасувати висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2019-04-02-001584-b «КОД ДК 021:2015 44110000-4-Конструкційні матеріали (Кільця Стінові Залізобетонні)».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення по висновку по закупівлі «КОД ДК 021:2015 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (БЕНЗИН)». Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради заперечує щодо результатів висновку Східного офісу Держаудитслужби по закупівлі «КОД ДК 021:2015 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (БЕНЗИН)». Щодо висновку Східного офісу Держаудитслужби щодо не надання відповіді на вимогу Учасника. В поясненнях Замовник надавав коментарі через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби. Вимога в закупівлі UA-2020-07-30-001643-c подана Учасником ТОВ "ВОГ КАРД" 22.09.2020, 17:11 - в останній день періоду оскарження результатів пре-кваліфікації після закінчення робочого графіку роботи членів тендерного комітету (після 16-00). На наступний робочий день - 23.09.2020 о 00:00 система технічно не дала можливості відповісти на вимогу (оскільки закінчився період оскарження). Враховуючи встановлене законом право Замовника на надання відповіді протягом п`яти днів з дня звернення, подання вимоги Учасником 22.09.2020 о 17:11 – після закінчення робочого графіку роботи членів тендерного комітету (після 16-00) , відсутність технічної можливості надання через електронну систему закупівель такої відповіді на вимогу з 23.09.2020 00:00, та оскільки Замовник не має впливу на роботу електронної системи, надати відповідь Замовником на звернення Учасника було технічно не можливо. Щодо висновку Східного офісу Держаудитслужби щодо не звернення Замовника до Учасника з повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі" Учасника ТОВ "ВОГ КАРД": За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВОГ КАРД" було встановлено, що тендерна пропозиція вказаного учасника містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції, та які не могли бути виправлені учасником у порядку, визначеному частиною 16 статті 29 Закону: Відповідно до ч.1 Розділу 1 зазначено, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Також, відповідно до вимог ч.4 Розділу 6 Тендерної документації Учасники у складі пропозиції повинні були надати довідку про те, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених статтею сорок першою Закону. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВОГ КАРД" відсутня вищевказана довідка. Відповідно до норми ч.16 ст.29 Закону – «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1)що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Враховуючи той факт, що надання Учасником у складі тендерної пропозиції довідки про те, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених статтею сорок першою Закону – не відноситься до вищеперерахованих випадків, відповідно до ч.16 ст.29 Закону, а тому у Замовника були відсутні правові підстави для оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. У зв’язку з вищевикладеним, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ВОГ КАРД" з причини, визначеної у п.2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

2020-11-19 11:07:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо ненадання замовником відповіді на звернення (UA-2020-07-30-001643-c.a3) встановлено порушення вимоги частини третьої статті 31 Закону. На порушення норми частини 16 статті 29 Закону Замовник не звернувся до учасника ТОВ «ВОГ КАРД» з повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позов про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації: 30 листопада 2020

Документи:

16 грудня 2020 09:56
Електронний підпис
16 грудня 2020 09:55
Оскарження.pdf
16 грудня 2020 09:56
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:09
Електронний підпис
16 грудня 2020 09:55
Оскарження.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 вересня 2020
UA-2020-07-30-001643-c1e983d9df3664fcd833ca915cac6d7fa
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341305
Місцезнаходження: 49101, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2020 11:47

Документи

04 вересня 2020 20:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 вересня 2020 16:55
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:54
Технічне завдання.pdf
02 вересня 2020 16:54
статут.pdf
02 вересня 2020 16:54
Сертификат А-92.pdf
02 вересня 2020 16:54
Проект договору.pdf
02 вересня 2020 16:54
Перелік працівників.pdf
02 вересня 2020 16:54
Паспорт Заец С.А..pdf
02 вересня 2020 16:54
Паспорт А92.pdf
02 вересня 2020 16:54
Партнерські договори.7z
02 вересня 2020 16:54
Партнерські договори,3.7z
02 вересня 2020 16:54
Партнерські договори,2.7z
02 вересня 2020 16:54
Партнерські договори,1.7z
02 вересня 2020 16:54
опис.pdf
02 вересня 2020 16:54
Наказ.pdf
02 вересня 2020 16:54
Наказ про затв. АП.pdf
02 вересня 2020 16:54
Ліцензійний договір.pdf
02 вересня 2020 16:54
копія протоколу.pdf
02 вересня 2020 16:54
Квітанції до звітності.pdf
02 вересня 2020 16:54
Зразок підпису.pdf
02 вересня 2020 16:54
Договір Укртатнафта.pdf
02 вересня 2020 16:54
Довідка щодо правочину.pdf
02 вересня 2020 16:54
Довідка щодо ліцензії.pdf
02 вересня 2020 16:54
Довідка про санкції.pdf
02 вересня 2020 16:54
Довідка про обладнання.pdf
02 вересня 2020 16:54
Довідка про АЗС (км).pdf
02 вересня 2020 16:54
Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2020 16:54
Відомості_ЄДРПОУ_20200827.pdf
02 вересня 2020 16:54
витяг ПДВ.pdf
02 вересня 2020 16:54
АП.pdf
02 вересня 2020 16:54
2020_1 полуг_Ф1. Баланс.pdf
02 вересня 2020 16:54
2020_1 кв_Ф1. Баланс.pdf
02 вересня 2020 16:54
2019_Ф1. Баланс.pdf
02 вересня 2020 16:54
2018_год_ Ф1. Баланс.pdf

Документи

04 вересня 2020 20:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 вересня 2020 16:30
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:28
Тендерна документація.pdf
03 вересня 2020 16:28
1. Тендерна пропозиція.pdf

Документи

04 вересня 2020 20:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 вересня 2020 14:43
Електронний підпис
28 вересня 2020 13:48
5_про договори.pdf
28 вересня 2020 13:48
6_ліцензія.pdf
28 вересня 2020 13:48
4_ДПС.zip
28 вересня 2020 13:48
3_МВС.pdf
28 вересня 2020 13:48
2_ст. 17 (переможець).pdf
28 вересня 2020 13:48
1_ТП (після аукціону).pdf
04 вересня 2020 13:29
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:28
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:24
!!!ТП (з ціною).pdf
04 вересня 2020 13:24
!!!TP (z tsinoiu).zip
04 вересня 2020 13:24
34_партнерські договори.zip
04 вересня 2020 13:24
33_про істотні умови.pdf
04 вересня 2020 13:24
32_згода перс. дані.pdf
04 вересня 2020 13:24
31_про уповн. особу.pdf
04 вересня 2020 13:24
30_довідки з банків.zip
04 вересня 2020 13:24
29_проект дог..pdf
04 вересня 2020 13:24
28_згода з проектом дог..pdf
04 вересня 2020 13:24
27_серт.+пасп..zip
04 вересня 2020 13:24
26_номінал та строк.pdf
04 вересня 2020 13:24
25_маршрути-підписані.pdf
04 вересня 2020 13:24
25_маршрути.pdf
04 вересня 2020 13:24
24_схемомаршрути.pdf
04 вересня 2020 13:24
23_перелік АЗС.pdf
04 вересня 2020 13:24
22_технічна.pdf
04 вересня 2020 13:24
21_про санкції.pdf
04 вересня 2020 13:24
20_перс. дані.pdf
04 вересня 2020 13:24
19_про довкілля.pdf
04 вересня 2020 13:24
18_про ПДВ.pdf
04 вересня 2020 13:24
17_ліцензія.pdf
04 вересня 2020 13:24
16_про ліцензію.pdf
04 вересня 2020 13:24
15_фінзвітність.zip
04 вересня 2020 13:24
14_значн. правоч..pdf
04 вересня 2020 13:24
13_антикор.pdf
04 вересня 2020 13:24
12_ст. 17.pdf
04 вересня 2020 13:24
11_ст. 17.pdf
04 вересня 2020 13:24
10_МТБ.pdf
04 вересня 2020 13:24
9_про працівників.pdf
04 вересня 2020 13:24
8_паспорт Бойчук.pdf
04 вересня 2020 13:24
7_рішення власника.pdf
04 вересня 2020 13:24
6_ПДВ.pdf
04 вересня 2020 13:24
5_ЄДР.pdf
04 вересня 2020 13:24
3_дов. ЧА.pdf
04 вересня 2020 13:24
2_повноваження.zip
04 вересня 2020 13:24
1_ТП (без ціни).pdf

Документи

04 вересня 2020 20:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 вересня 2020 16:23
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:05
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:03
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:46
Звітність 2018.pdf
04 вересня 2020 15:38
Договори АЗК_1.pdf
04 вересня 2020 15:38
Статут.pdf
04 вересня 2020 15:38
Паспорт іпп підписанта.pdf
04 вересня 2020 15:38
Ліцензійні договори.pdf
04 вересня 2020 15:38
Договір АЗК.pdf
04 вересня 2020 15:38
Проект договору.pdf
04 вересня 2020 15:38
Протокол.pdf
04 вересня 2020 15:38
Звітність.pdf
04 вересня 2020 15:38
Опис.pdf
04 вересня 2020 15:38
Наказ директор.pdf
04 вересня 2020 15:38
Ліцензія ТОВ ВОГ КАРД.pdf
04 вересня 2020 15:38
Наказ Біляєва.pdf
04 вересня 2020 15:38
Лист щодо санкцій.pdf
04 вересня 2020 15:37
Довідки ст 17.pdf
04 вересня 2020 15:37
Довіреність.pdf
04 вересня 2020 15:37
Довідка щодо активів.pdf
04 вересня 2020 15:37
Довідка АЗК відстань.pdf
04 вересня 2020 15:37
Довідка банкрутство.pdf
04 вересня 2020 15:37
Витяг ПДВ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Справжність підпису засновника (учасника) не засвідчено нотаріально. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 частини 1 розділу 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: протокол засновників або виписка (витяг) з нього або копія рішення учасника/засновника/власника про призначення та/або наказ про призначення; або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; або інший документ, який встановлено чинним законодавством України для учасника як суб’єкта господарювання, справжність підпису засновника (учасника) або особи уповноваженої діяти від імені засновника (учасника) повинен бути засвідчено нотаріально.

Документи

04 вересня 2020 20:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 вересня 2020 10:32
Електронний підпис
17 вересня 2020 10:23
скан Протоколу ОЛІС ОІЛ.pdf
04 вересня 2020 16:24
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:23
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:16
Загрузка1.zip.zip
04 вересня 2020 16:16
Загрузка.zip.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВ "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "ОЛІС ОІЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 9 072 000,00
UAH з ПДВ
9 072 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" 10 196 000,00
UAH з ПДВ
10 196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 14:43
Електронний підпис
28 вересня 2020 13:48
5_про договори.pdf
28 вересня 2020 13:48
6_ліцензія.pdf
28 вересня 2020 13:48
4_ДПС.zip
28 вересня 2020 13:48
3_МВС.pdf
28 вересня 2020 13:48
2_ст. 17 (переможець).pdf
28 вересня 2020 13:48
1_ТП (після аукціону).pdf
04 вересня 2020 13:29
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:28
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:24
!!!ТП (з ціною).pdf
04 вересня 2020 13:24
!!!TP (z tsinoiu).zip
04 вересня 2020 13:24
34_партнерські договори.zip
04 вересня 2020 13:24
33_про істотні умови.pdf
04 вересня 2020 13:24
32_згода перс. дані.pdf
04 вересня 2020 13:24
31_про уповн. особу.pdf
04 вересня 2020 13:24
30_довідки з банків.zip
04 вересня 2020 13:24
29_проект дог..pdf
04 вересня 2020 13:24
28_згода з проектом дог..pdf
04 вересня 2020 13:24
27_серт.+пасп..zip
04 вересня 2020 13:24
26_номінал та строк.pdf
04 вересня 2020 13:24
25_маршрути-підписані.pdf
04 вересня 2020 13:24
25_маршрути.pdf
04 вересня 2020 13:24
24_схемомаршрути.pdf
04 вересня 2020 13:24
23_перелік АЗС.pdf
04 вересня 2020 13:24
22_технічна.pdf
04 вересня 2020 13:24
21_про санкції.pdf
04 вересня 2020 13:24
20_перс. дані.pdf
04 вересня 2020 13:24
19_про довкілля.pdf
04 вересня 2020 13:24
18_про ПДВ.pdf
04 вересня 2020 13:24
17_ліцензія.pdf
04 вересня 2020 13:24
16_про ліцензію.pdf
04 вересня 2020 13:24
15_фінзвітність.zip
04 вересня 2020 13:24
14_значн. правоч..pdf
04 вересня 2020 13:24
13_антикор.pdf
04 вересня 2020 13:24
12_ст. 17.pdf
04 вересня 2020 13:24
11_ст. 17.pdf
04 вересня 2020 13:24
10_МТБ.pdf
04 вересня 2020 13:24
9_про працівників.pdf
04 вересня 2020 13:24
8_паспорт Бойчук.pdf
04 вересня 2020 13:24
7_рішення власника.pdf
04 вересня 2020 13:24
6_ПДВ.pdf
04 вересня 2020 13:24
5_ЄДР.pdf
04 вересня 2020 13:24
3_дов. ЧА.pdf
04 вересня 2020 13:24
2_повноваження.zip
04 вересня 2020 13:24
1_ТП (без ціни).pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 10:32
Електронний підпис
17 вересня 2020 10:23
скан Протоколу ОЛІС ОІЛ.pdf
04 вересня 2020 16:24
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:23
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:16
Загрузка1.zip.zip
04 вересня 2020 16:16
Загрузка.zip.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

ТОВ "ОЛІС ОІЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"
#32489155
Переможець 9 072 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"
#32489155
9 072 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 11:23
ДУ розірвання 285Т.pdf укладений
20 травня 2021 11:07
ЗВІТ виконання (розірвання) 285Т.docx укладений
20 травня 2021 11:07
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 13:11
Зміни 285Т.docx зміни до договору
09 квітня 2021 13:08
ДУ 4 дог.285Т.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 13:08
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 11:20
Зміни 285Т.docx зміни до договору
22 лютого 2021 10:38
ДУ3 дог.285Т.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 10:38
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 08:46
ДУ2 285Т.pdf зміни до договору
26 січня 2021 08:39
Зміни 285Т.docx зміни до договору
26 січня 2021 08:39
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:29
ДУ №1 до Дог.№ 285Т.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:20
Зміни 285Т.docx зміни до договору
31 грудня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 10:13
Договір 285Т бензин.pdf укладений
09 жовтня 2020 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі по закупівлю Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію: Номер додаткової угоди: 1 Сума договору після внесення змін: 9 072 000,00 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 376585,36585366 літрів.
Номер договору про закупівлю: 285Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі по закупівлю. Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію: Номер додаткової угоди: 2 Сума договору після внесення змін: 9 072 000,00 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 372110,3117506 літрів.
Номер договору про закупівлю: 285Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі по закупівлю. Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію: Номер додаткової угоди: 3 Сума договору після внесення змін: 9 072 000,00 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 354854,58613 літрів.
Номер договору про закупівлю: 285Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару, у зв’язку з коливанням ціни такого товару на ринку, з урахуванням того, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі по закупівлю Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію* Номер додаткової угоди: 4 Сума договору після внесення змін: 9 072 000,00 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 334 815,306123 літрів.
Номер договору про закупівлю: 285Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 19 травня 2021
Сума оплати за договором: 3 976 530,00
UAH (в тому числі ПДВ 662 755,00 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвання з 19.05.2021р. - з вини Постачальника