Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (маска медична для обличчя, на гумових петлях, не стерильна)
Очікувана вартість
760 000,00 UAH
UA-2020-07-30-001513-a ae589cf4073c483fa4fb69500c7dd390
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Ярослав

(097)9471755 CEMD.YAROSLAV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38554360
Місцезнаходження: 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39
Контактна особа: Тимчук Ярослав
(097)9471755
CEMD.YAROSLAV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Категорія Замовника - підприємство (комунальне, некомерційне, п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі), мова пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 шт.
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по договору проводиться Покупцем протягом 14 календарних днів з дати підписання сторонами видаткових накладних шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, відповідно до ціни, погодженої сторонами Договору у специфікації та відображеної у видатковій накладній на товар. Підставою доля проведення розрахунків є видаткова накладна та Договір. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

30 липня 2020 14:46
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Грушецький Михайло Степанович"
#2588313135
Переможець 760 000,00
UAH
30 липня 2020 15:39

Документи

30 липня 2020 15:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 15:43
Інформація про бенефіціарного власника.pdf укладений
30 липня 2020 15:42
Договір з ФОП Грушецький М С від 30 07 2020 № 274.pdf укладений
30 липня 2020 15:42
Звіт про укладений договір з ФОП Грушецький М С від 30 07 2020.pdf укладений
30 липня 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 14:16
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 09:00
Додаткова угода з ФОП Грушецький М С від 18 08 2020 № 1 до Договору від 30 07 20 (1).pdf зміни до договору
18 серпня 2020 08:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КНП "ОКЦЕМД та МК ІФОР" підписано додаткову угоду з ФОП "Грушецький М.С." від 18.08.2020 № 1 до договору від 30.07.2020 № 1, за якою зменшено ціну за одиницю недопоставленого товару з 7,60 грн. на 6,60 грн., внаслідок чого кількість товару, що поставлятиметься із 100 000 шт. зміниться на 107 575 шт. , ціна договору зменшиться на 5,00 грн. та становить 759 995,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 759 995,00
UAH