Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп’ютерного обладнання
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-07-30-001437-c e96ce259ec3941fca6e1f83bc5ba01af
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колєснік Наталія Іванівна

+380544641972 ocrl76@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради "Охтирська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02007472
Місцезнаходження: 42700, Україна , Сумська обл., місто Охтирка, вулиця Петропавлівська, 15
Контактна особа: Колєснік Наталія Іванівна
+380544641972
ocrl76@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 23:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 23:55
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 комплекти
Комплект комп’ютерного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, м.Охтирка, вул.Петропавлівська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 10:25
Додаток 5.docx
30 липня 2020 10:25
Додаток 4 .docx
30 липня 2020 10:25
Додаток 3.doc
30 липня 2020 10:25
Додаток 2.docx
30 липня 2020 10:25
Додаток 1.doc
30 липня 2020 10:25
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 31 липня 2020 07:29
Дата відповіді: 31 липня 2020 13:05
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Технічні вимоги до предмету закупівлі є загальними, та жодним чином не вказують на конкретні моделі товару. Ви можете запропонувати системний блок на базі процесора Intel з відповідними або кращими характеристиками.
Тендер
Дата подання: 31 липня 2020 07:29
Дата відповіді: 31 липня 2020 09:17
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! На Ваше запитання відповідаємо:
Відповідно до п.10 Додатку №3 до Оголошення, Постачальник повинен встановити та підключити ПК на їх постійне місце знаходження.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-30-001437-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 31 липня 2020 09:56
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 липня 2020 14:43
Шановний Учасник! Технічні вимоги до предмету закупівлі є загальними, та жодним чином не вказують на конкретні моделі товару. Тобто існує багато виробників системних блоків і моніторів, продукція яких відповідає технічним вимогам даного тендеру. В свою чергу вимога про надання оригіналу або копії авторизаційного листа від виробників запропонованого Учасником обладнання дозволяє уникнути ризиків придбання неякісного товару невідомого походження та захистити від можливих порушень недобросовісних конкурентів, що в свою чергу, позбавить Замовника від непередбачуваних витрат та збитків.
Наведене Вами рішення органу оскарження не має загальної практики та не відповідає умовам конкретної закупівлі. Існують і інші рішення органу оскарження – наприклад рішення № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018, де Антимонопольний комітет України не вважає Вимогу про надання авторизаційного листа від виробника товару дискримінаційною.
Таким чином, вказана нами вимога стосовно надання оригіналу або копії авторизаційного листа від виробників запропонованого Учасником обладнання є необхідною та не є дискримінаційною.

Документи

31 липня 2020 14:42
Лист-пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 23:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Аверченков Олександр Володимирович 197 988,00
UAH з ПДВ
197 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 11:51
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:09
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:05
34. Висновок СЕС ТУ.pdf
06 серпня 2020 11:05
33. Висновок СЕС ПК.pdf
06 серпня 2020 11:05
32. Висновок СЕС Acer.pdf
06 серпня 2020 11:05
38. Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2020 11:05
37. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Аверченков Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Аверченков Олександр Володимирович
#3004107973
Переможець 197 988,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 14:19

Документи

10 серпня 2020 14:19
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:11
Протокол (рішення)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Аверченков Олександр Володимирович
#3004107973
197 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2020 14:19
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:11
Протокол (рішення)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 20:29
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 14:35
Договір укладений
12 серпня 2020 14:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 197 988,00
UAH