Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Козак Іван Веніамінович +380332773159 deplutsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2020 14:53 |
Очікувана вартість: | 89 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 446 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2021 рік | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 13:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 13:45 |
Тендерна документація (1).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-09-000003 ● 0c94299b75df4cde81e3ce0c54c0d00c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2020 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.11.2020 №64
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 09.11.2020 №64
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2020-07-30-001266-a 30.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-16 17:00:47
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту вулиці Дубнівської в місті Луцьку Волинської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-30-001266-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань :
1. З яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
2. Чому у тендерній документації встановлено, що строк дії тендерних пропозицій вважається дійсним із дати розкриття тендерних пропозицій, а не з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (пункт 4 розділу ІІІ)?
3. Чому у тендерній документації при визначенні підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі не визначено підставу щодо прийняття замовником рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиленні його тендерної пропозиції у разі, якщо службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (додаток 7)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-19 22:37:08
Роботи: капітальний ремонт вулиці Дубнівської в місті Луцьку Волинської області
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту вулиці Дубнівської в місті Луцьку Волинської області (ДК 021:2015: 45230000-8 – «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2020-07-30-001266-a) надаємо інформацію на запит про надання пояснення:
1. З яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
Відповідно до частини першої та пункту восьмого частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, зокрема: мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Департаментом житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі – Замовник) під час проведення процедури закупівель товарів, робіт і послуг використовується авторизований електронний майданчик - «smarttender.biz».
Розміщення інформації в електронній системі закупівель Замовником здійснюється шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце Замовника.
Замовник обмежений у своїх діях тими алгоритмами функціонування електронної системи закупівель, які у ній встановлені, зокрема й при формуванні оголошення про проведення закупівлі.
Під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту вулиці Дубнівської в місті Луцьку Волинської області та на сьогоднішній день в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість оприлюднення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та відсутнє для заповнення замовником поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції».
Авторизований електронний майданчик на запит Замовника надав інформацію, що алгоритм створення, внесення інформації, проведення та завершення процедур передбачений технічним завданням ДП «ПPO3OPPO» та реалізований на майданчику відповідно до нього. Технічне завдання ДП «ПPO3OPPO» не передбачає окремого поля для внесення цієї інформації.
У зв’язку з вищевикладеним, на виконання вимог пункту восьмого частини другої статті 21 Закону у тендерній документації, яка є невід’ємною частиною оголошення про проведення процедури закупівлі, зокрема у пункті 7 Розділу І, наявна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою».
Тобто, Замовником вчинено усі можливі дії для виконання вимог пункту восьмого частини другої статті 21 Закону.
2. Чому у тендерній документації встановлено, що строк дії тендерних пропозицій вважається дійсним із дати розкриття тендерних пропозицій, а не з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (пункт 4 розділу ІІІ)?
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження, зокрема, примірної тендерної документації.
Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680. Пунктом 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги встановлено, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом __ днів (зазначається замовником, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій)».
Замовником враховано позицію Держаудитслужби та у новій редакції тендерної документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
3. Чому у тендерній документації при визначенні підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі не визначено підставу щодо прийняття замовником рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиленні його тендерної пропозиції у разі, якщо службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (додаток 7)?
Згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до частини другої статті 22 Закону передбачено перелік відомостей, які повинна містити тендерна документація.
Замовником, у відповідності до вимог Закону, визначено умови проведення тендеру та зазначено перелік відомостей згідно з вимогами частини другої статті 22 Закону. Також у додатку 7 до тендерної документації передбачено спосіб документального підтвердження учасником інформації про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, також про те, що фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Проведення публічних закупівель відбувається з чітким дотриманням вимог Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновок про результати моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області процедури закупівлі № UA-2020-07-30-001266-a зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Департаментом житлово-комунального господарства Луцької міської ради враховано висновки Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області та виправлено недоліки виявлені під час моніторингу в подальших закупівлях.
2020-12-04 17:27:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" #23251561 |
Переможець |
85 950 555,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 21:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 11:43
|
Додаткова угода_13.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2023 19:09
|
Додаткова угода_12.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2023 19:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2023 12:07
|
Додаткова угода_11.pdf | зміни до договору |
16 січня 2023 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2022 06:42
|
Додаткова угода_10.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2022 06:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2022 20:07
|
Додаткова угода_9.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2022 20:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2022 11:52
|
Додаткова угода_8 до Договору_871_ від 10.09.2020.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2022 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2022 18:21
|
Додаткова угода_7.pdf | зміни до договору |
21 липня 2022 18:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 11:13
|
Додаткова угода_6.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2021 12:39
|
Додаткова угода_5.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2021 17:54
|
Додаткова угода_4.pdf | укладений |
25 червня 2021 17:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 07:02
|
Додаткова угода_3.pdf | укладений |
22 січня 2021 07:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 16:01
|
Додаткова угода_2.pdf | укладений |
23 грудня 2020 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2020 23:58
|
Додаткова угода_1.pdf | укладений |
05 листопада 2020 23:57
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 16:02
|
Договір_871.pdf | укладений |
10 вересня 2020 16:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 871 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.4.2 договору та календарного плану виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 871 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку із виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили необхідність продовження виконання робіт через затримку фінансування витрат замовника, а також зміна календарного плану виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 871 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.4.2 договору та календарного плану виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 871 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.4.2 договору та календарного плану виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 871 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.4.2 договору та календарного плану виконання робіт, а також зміна банківських реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 871 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, внесення змін до календарного плану виконання та фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 871 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнено банківські реквізити Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 871 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.4.2 договору та календарного плану виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 871 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.4.2 договору та календарного плану виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 871 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.12.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 871 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 4.2 договору та календарного плану виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 871 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 871 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |