Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оперативного реагування автомобіль (легкові автомобілі)
Очікувана вартість
704 400,00 UAH
UA-2020-07-30-001235-a 403e347d0c4e4b729cf08f1c0ba6650c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поздняков Роман Михайлович

+380673807334 zbs@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081331
Вебсайт: http://starzbs.at.ua
Місцезнаходження: 31103, Україна , Хмельницька обл., Старокостянтинів, вул. Гончара (Ворошилова), 22
Контактна особа: Поздняков Роман Михайлович
+380673807334
zbs@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 11:48
Очікувана вартість: 704 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 522,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівель усі документи, що готуються Учасникамм, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Оператвиного реагування автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Гончара, 22, Старокостянтинів, Хмельницька область, 31103, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться у безготівковій формі протягом 45 (сорока пяти) банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної, яка підтверджує факт передачі Виконавцем товару Замовнику, але не раніше реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000031 ● 1ad68de0abf94f69bb4ea710db0f5f21
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 13:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.11.2020 №68
Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 18.11.2020 № 68

Витяг з Переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-30-001235-a 30.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"Гранд Мотор" 704 080,00
UAH з ПДВ
704 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТЗОВ "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР "ДІАМАНТ" 704 400,00
UAH з ПДВ
704 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 13:41
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:49
Довідка несудимість.pdf
19 серпня 2020 14:06
Протокол підписант.pdf
19 серпня 2020 14:02
Довідка ліцензія.pdf
12 серпня 2020 10:24
Електронний підпис
12 серпня 2020 10:24
Електронний підпис
12 серпня 2020 10:21
Додаток 5 дані на товар.pdf
11 серпня 2020 16:42
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:42
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:42
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:09
Свідоцтво платник ПДВ.PDF
11 серпня 2020 16:09
Тендерна пропозиція.pdf
11 серпня 2020 16:09
Проект Договору.pdf
11 серпня 2020 16:09
Гарантія виробника.pdf
11 серпня 2020 16:09
Додаток 5 Дані на товар.pdf
11 серпня 2020 16:09
Протокол підписант.pdf
11 серпня 2020 16:09
Протокол Джагарян 19-20.pdf
11 серпня 2020 16:09
Витяг ЄДРПОУ 15.05.2020.pdf
11 серпня 2020 16:09
Наказ Ген.директор.pdf
11 серпня 2020 16:09
Сертифікат типу.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 17:14
Технічна специфікація.pdf
13 серпня 2020 17:14
Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2020 17:14
статут дм.pdf
13 серпня 2020 17:14
Лист-відгук.pdf
13 серпня 2020 17:14
Гарантійний лист.pdf
13 серпня 2020 17:14
витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Гранд-Мотор

ТЗОВ "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР "ДІАМАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"Гранд Мотор"
#34669401
Переможець 704 080,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 15:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"Гранд Мотор"
#34669401
704 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 13:03
Договір №16-Т.PDF укладений
02 вересня 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 15:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 704 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 117 346,67 UAH)