Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з повірки з експлуатації манометрів, сфігмоманометрів
Очікувана вартість
221,34 UAH
UA-2020-07-30-001045-a d964dcc722324fe5861fafebf02cd3dc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гладка Тетяна Михайлівна

+380999240976 zosh_1@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Глухівської міської ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 21128767
Місцезнаходження: 41400, Україна , Сумська обл., місто Глухів, вул.Вознесенська,13
Контактна особа: Гладка Тетяна Михайлівна
+380999240976
zosh_1@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
послуги з повірки з експлуатації манометрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41400, Україна, Сумська область, м. Глухів, вул. Вознесенська, буд.13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 серпня 2020
ДК 021:2015: 71356100-9 — Послуги з технічного контролю
1 послуга
послуги з повірки з експлуатації сфігмоманометрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41400, Україна, Сумська область, м. Глухів, вул. Вознесенська, буд.13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 серпня 2020
ДК 021:2015: 71356100-9 — Послуги з технічного контролю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

30 липня 2020 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Сумський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації"
#02568064
Переможець 221,34
UAH з ПДВ
30 липня 2020 12:45

Документи

30 липня 2020 12:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 14:08
дог 925 06 ду.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 466
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML