Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Repair and maintenance services of motor vehicles and related equipment
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-07-30-001035-a 7d61c69bd19144928d425235e053154e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гутаревич Віталій Валерійович

+380444824670 doadus@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна організація "Автобаза Державного управління справами"
Код ЄДРПОУ: 19134105
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петрівська, 12-28
Контактна особа: Гутаревич Віталій Валерійович
+380444824670
doadus@ukr.net
Додаткові контактні особи: Кузін Валерій Олександрович
+380444251479
doadus@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Public organization "Avtobaza State Administration"
National ID: 19134105
Contact point: Gutarevych Vitaliy Valeriyovych
+380444824670
doadus@ukr.net
Additional contacts: Kuzin Valeriy Oleksandrovych
+380444251479
doadus@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 липня 2020 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 14:03
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH
Publication date: 30 липня 2020 12:35
Enquiries until: 21 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 27 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 серпня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 1 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 7 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Scope of the procurement
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Repair and maintenance services of motor vehicles and related equipment
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
815 Людино-година
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ, за адресою учасника переможця
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Repair and maintenance services of motor vehicles and related equipment
CPV: 50110000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 12:35
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Приведення кваліфікаційних критерій та вимог Тендерної документації до норм чинного законодавства України
Дата подання: 17 серпня 2020 23:20
Дата відповіді: 20 серпня 2020 12:00
Доброго дня, шановний Замовник! Просимо Вас, внести зміни до тендерної документації даної закупівлі, а саме: п. 6 та п. 7 Додатку 4 "Технічні вимоги до СТО" щодо вимог обов'язкової сертифікації послуг та надання сертифікату вимірювальних можливостей виданий ДП "Укрметртестстандарт", так як дана вимога дискримінує інших учасників! Адже, дорожні транспортні засоби, їх складові частини та приладдя не підлягають обов'язковій сертифікації в Україні, а сертифікація щодо обладнання встановленого на СТО вимагається лише від виробника такого обладнання, проте це не виключно повинен бути зазначенний Замовником сертифікат у тендерній документації! Звертаємо Вашу увагу на той факт, що з 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Власне сам Декрет втратив свою чинність. З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов’язковій сертифікації! Між Україною та ЄС було підписано Угоду про ассоціацію, на підставі даної угоди Україна зобов'язана поступово впровадити звід Європейських стандартів (EN), як національні стандарти. Одночасно з такими впровадженнями Україна скасовує конфліктні національні стандарти, зокрема міждержавні стандарти (ГОСТ), які розроблені ще до 1992 року. Наразі Україна розробляє адаптовані до вимог Світової організації та Євросоюзу систему технічного регулювання, що дозволить українським виробникам безперешкодно виходити на іноземні ринки. Все вищезазначене стосується саме виробників та імпортерів товарів, а не послуг! Якщо брати до уваги виробників послуг, то вони зобов'язані надавати послуги за допомогою лише сертифікованого обладнання та використовувати в своїй діяльності лише сертифіковані товари. Визначені вище зобов’язання Замовником надавати відповідні сертифікати суперечить нормам і вимогам чинного законодавства України. Так, відповідно до абзацу 4 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 22 грудня 2015 року у тендерній документації, серед іншого, зазначаються такі відомості, як інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Згідно з ч. 5 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 22 грудня 2015 року Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги Замовник повинен в Тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Як визначено ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 22 грудня 2015 року, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З аналізу змісту цієї правової норми можна дійти висновку, що включення Замовником до Тендерної документації іншої інформації, крім тої, що передбачена Законом України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 22 грудня 2015 року, є правом Замовника, проте необхідність такої інформації має бути обов'язково передбачена законом. Правові, економічні основи систем стандартизації та сертифікації, встановлення організаційних форм їх функціонування на території України до 01 січня 2018 року регулювалося Декретом Кабінету Міністрів "Про стандартизацію та сертифікацію", проте відповідно до статті 27 Декрету втратив чинність з 01 січня 2018 року. Відтак, з цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов’язковій сертифікації. З огляду на зазначене вище, надання сертифікатів та свідоцтв у складі тендерної пропозиції є правом, а не зобов’язанням Учасника тендерної закупівлі. 2. Просимо надати обгрунтовану відповідь та внести відповідні зміни до тендерної документації щодо вимоги наявності у Учасника не менше 12 постів обладнаних гідравлічними або електричними підйомниками, у тому числі підйомники вантажопідйомністю 5 т та 6,5 т, адже за технічними ознаками потреб у ремонті транспортних засобів Замовника, які заявлені у тендерній документації, наявність зазначеної кількості постів обладнаних гідравлічними або електричними підйомниками, відсутня технічна необхідність, як для Замовника, наявності на СТО такої кількості обладнаних постів. Звідси вбачається, що дану вимогу було прописано під якогось визначеного Учасника, що дискримінує інших учасників. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо Вам, що ДО «Автобаза ДУС» має парк автотранспортних засобів, які задіяні під час діяльності у функціях підвищеного для держави значення. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому до станції технічного обслуговування висуваються вимоги щодо матеріально-технічної бази та її стану, які безперечно забезпечать якісне, оперативне надання необхідних послуг. Хочемо зазначити, що попередньо Замовник провів аналіз технічних можливостей більшості СТО міста Києва, які відповідають вимогам Замовника та мають сертифікати, які вимагаються у Тендерній документації, тому із впевненістю підтверджуємо, що вимоги, зазначені у Тендерній документації не є дискримінаційними.
У своєму питанні Ви вірно зазначили «…Якщо брати до уваги виробників послуг, то вони зобов'язані надавати послуги за допомогою лише сертифікованого обладнання….». Саме тому, одним із важливих необхідних критеріїв для Замовника є надання Учасником копії сертифікату про визнання вимірювальних можливостей СТО. ДП «Укрметртестстандарт» - це організація, яка має визнання державного рівня щодо сертифікації, оцінки відповідності, випробування, калібрування.
Так, сертифікати ДП «Укрметртестстандарт» про визнання вимірювальних можливостей СТО Учасники отримують на добровільних засадах, але це є вагомим підтвердженням матеріально-технічної бази високого рівня, оскільки для отримання такого сертифікату ДП «Укрметртестстандарт» проводить випробування та оцінювання важливих елементів обладнання СТО, щодо точності їх показників. Точність показників вимірювальних систем (обладнання) СТО вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення їх несправностей автотранспортних засобів. Тому, у разі бажання довести технічний потенціал Вашої СТО, Ви маєте можливість на рівних засадах здійснити таке оцінювання та сертифікацію.

Щодо вимоги наявності власного обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою, а саме «- Не менше 12 підйомників, у тому числі підйомників вантажопід'ємністю 5т та 6,5 т ;». Повідомляємо, що згідно Технічного завдання у Додатку 7 до Тендерної документації, дана закупівля послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання передбачена для 34-х одиниць транспортних засобів Замовника. Маючи великий досвід співпраці із різними СТО та враховуючи специфіку роботи нашої організації, терміновою необхідністю обслуговування до 10-ти автотранспортних засобів одночасно, висуваються такі вимоги, враховуючи ще додаткові 2 підйомники на автомобілі можливих автомобілів інших клієнтів СТО Учасника, або у разі виходу із ладу одного-двох з них. Такі вимоги визначені, попередньо провівши аналіз технічних можливостей більшості СТО міста Києва, які відповідають вимогам Замовника та мають необхідну кількість підйомників для забезпечення безперервної роботи автотранспортних засобів, які задіяні під час діяльності у функціях підвищеного для держави значення.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 вересня 2020
UA-2020-07-30-001035-a7d61c69bd19144928d425235e053154e
Найменування: Державна організація "Автобаза Державного управління справами"
Код ЄДРПОУ: 19134105
Місцезнаходження: 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петрівська, 12-28
Учасник Документи Рішення
ТОВ Автолайф Центр Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автоцентр "Європа-Сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 17:33
Електронний підпис
22 вересня 2020 17:31
Довідка ДПІ
22 вересня 2020 17:31
Довідка МВС
28 серпня 2020 17:20
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:20
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:19
Ліцензія-P7S.ZIP
28 серпня 2020 17:19
Ліцензія-cades.pdf
28 серпня 2020 15:02
34Фін звітність.pdf
28 серпня 2020 15:02
30Щодо дії ліцензії.pdf
28 серпня 2020 15:02
26Сертифікат якості.PDF
28 серпня 2020 15:02
25Калібрування.pdf
28 серпня 2020 15:02
22 Сертифікат ВААІД.pdf
28 серпня 2020 15:02
21Договір на евакуатор.pdf
28 серпня 2020 15:02
19Копія штатного.pdf
28 серпня 2020 15:02
17Документи щодо сто.pdf
28 серпня 2020 15:02
36Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 15:02
35Довідка ст 17.pdf
28 серпня 2020 15:02
16Довідка щодо санкцій.pdf
28 серпня 2020 15:02
13Виписка.pdf
28 серпня 2020 15:02
12Витяг ЄДР.pdf
28 серпня 2020 15:02
10Протокол Водолага.pdf
28 серпня 2020 15:02
9Наказ Водолага.pdf
28 серпня 2020 15:02
8Копія статуту.pdf
28 серпня 2020 15:01
7Відгук.pdf
28 серпня 2020 15:01
6Відгук.pdf
28 серпня 2020 15:01
5Відгук.pdf

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 19:10
Електронний підпис
28 серпня 2020 19:10
Електронний підпис
28 серпня 2020 19:06
Рейтинг.zip
28 серпня 2020 19:06
Лiцензiя.zip
28 серпня 2020 19:06
Довiренiсть_Рижий.zip
28 серпня 2020 19:06
Гарантия_6031.zip
28 серпня 2020 19:06
Лист відгук УДО У 2017.PDF
28 серпня 2020 19:06
Лист відгук ВЧ 3078 2019.PDF
28 серпня 2020 19:05
Тендерна пропозиція.PDF
28 серпня 2020 19:05
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Автолайф Центр

ТОВ "Автоцентр "Європа-Сервіс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Автолайф Центр 1 405 000,00
UAH з ПДВ
1 405 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автоцентр "Європа-Сервіс" 1 472 000,00
UAH з ПДВ
1 472 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 17:33
Електронний підпис
22 вересня 2020 17:31
Довідка ДПІ
22 вересня 2020 17:31
Довідка МВС
28 серпня 2020 17:20
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:20
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:19
Ліцензія-P7S.ZIP
28 серпня 2020 17:19
Ліцензія-cades.pdf
28 серпня 2020 15:02
34Фін звітність.pdf
28 серпня 2020 15:02
30Щодо дії ліцензії.pdf
28 серпня 2020 15:02
26Сертифікат якості.PDF
28 серпня 2020 15:02
25Калібрування.pdf
28 серпня 2020 15:02
22 Сертифікат ВААІД.pdf
28 серпня 2020 15:02
21Договір на евакуатор.pdf
28 серпня 2020 15:02
19Копія штатного.pdf
28 серпня 2020 15:02
17Документи щодо сто.pdf
28 серпня 2020 15:02
36Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 15:02
35Довідка ст 17.pdf
28 серпня 2020 15:02
16Довідка щодо санкцій.pdf
28 серпня 2020 15:02
13Виписка.pdf
28 серпня 2020 15:02
12Витяг ЄДР.pdf
28 серпня 2020 15:02
10Протокол Водолага.pdf
28 серпня 2020 15:02
9Наказ Водолага.pdf
28 серпня 2020 15:02
8Копія статуту.pdf
28 серпня 2020 15:01
7Відгук.pdf
28 серпня 2020 15:01
6Відгук.pdf
28 серпня 2020 15:01
5Відгук.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 19:10
Електронний підпис
28 серпня 2020 19:10
Електронний підпис
28 серпня 2020 19:06
Рейтинг.zip
28 серпня 2020 19:06
Лiцензiя.zip
28 серпня 2020 19:06
Довiренiсть_Рижий.zip
28 серпня 2020 19:06
Гарантия_6031.zip
28 серпня 2020 19:06
Лист відгук УДО У 2017.PDF
28 серпня 2020 19:06
Лист відгук ВЧ 3078 2019.PDF
28 серпня 2020 19:05
Тендерна пропозиція.PDF
28 серпня 2020 19:05
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Автолайф Центр

ТОВ "Автоцентр "Європа-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Автолайф Центр
#35222000
Переможець 1 405 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 14:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Автолайф Центр
#35222000
1 405 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 09:19
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 10:47
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
05 січня 2021 10:47
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:14
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 11:09
Договір №1035.pdf укладений
01 жовтня 2020 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1035
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 1035
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 1 685 977,55
UAH (в тому числі ПДВ 280 996,26 UAH)