Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт приміщень комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради" по вул.Олександра Довженка, буд.3-А в м.Вінниці»
Очікувана вартість
277 506,00 UAH
UA-2020-07-30-000888-c 8b237e3077f24deb937cf336d69b5161
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шевиркіна

+380975052368 dnz-23@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №23 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 25496692
Вебсайт: http://dnz23.edu.vn.ua
Місцезнаходження: 21007, Україна , Вінницька обл., М. ВІННИЦЯ, ВУЛ. ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, БУД. 3-А
Контактна особа: Надія Шевиркіна
+380975052368
dnz-23@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 09:48
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 14:50
Очікувана вартість: 277 506,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 775,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт приміщень комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради" по вул.Олександра Довженка, буд.3-А в м.Вінниці»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт приміщень комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради" по вул.Олександра Довженка, буд.3-А в м.Вінниці»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21007, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Олександра Довженка, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 100% післяоплата, розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі форм КБ-2в та КБ-3 протягом 20 календарних днів з дати підписання документів про виконані роботи. 21007 Україна Вінницька область місто Вінниця вулиця Олександра Довженка, будинок 3-А Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Викладені в Додатку 2 Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Ціновий критерій 100%. Розмір та умови надання забезпечення пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: Учасник-Переможець спрощеної закупівлі до моменту підписання договору про закупівлю повинен надати Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів. Таке забезпечення вноситься Учасником-Переможцем на поточний рахунок Замовника не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Реквізити для внесення забезпечення: Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради». Адреса: 21007, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Олександра Довженка, буд.3-А, Код ЄДРПОУ 25496692, МФО 820172, Р/р UA908201720355119002000031389 в ДКСУ у м.Київ УДКСУ у м.Вінниці. У графі «Призначення платежу» платіжного доручення Учасник обов’язково вказує: «Забезпечення виконання договору про закупівлю робіт згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) Капітальний ремонт приміщень комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради" по вул.Олександра Довженка,3-А в м.Вінниці, ідентифікатор закупівлі – UA-____________». Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% від вартості договору про закупівлю. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 09:48
Договір підряду КЗ ДНЗ №23 ВМР 2.docx
30 липня 2020 09:48
Оголошення Капремонт КЗ ДНЗ №23 ВМР 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МИР.БУД" 230 179,88
UAH з ПДВ
230 179,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Олеріт" 252 423,54
UAH з ПДВ
252 423,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 14:18
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:38
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:33
24.Договірна ціна.pdf
10 серпня 2020 12:33
22.Лист гарантiя ст.17.pdf
10 серпня 2020 12:33
20.2.2.Лист-відгук ДНЗ 37..pdf
10 серпня 2020 12:33
19.Витяг ЄДР.pdf
10 серпня 2020 12:33
18.Ліцензія.pdf
10 серпня 2020 12:33
15.Статут.pdf
10 серпня 2020 12:33
14.Декларація.pdf
10 серпня 2020 12:33
13.Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 14:31
Електронний підпис
10 серпня 2020 13:27
23. Відгук 3.PDF
10 серпня 2020 13:27
22. Відгук 2.PDF
10 серпня 2020 13:27
21. Відгук.PDF
10 серпня 2020 13:27
5. Довідка щодо статуту.PDF
10 серпня 2020 13:27
4. Статут.pdf
10 серпня 2020 13:27
1. Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МИР.БУД"

ТОВ "Олеріт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МИР.БУД"
#42731678
Переможець 230 179,88
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 10:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МИР.БУД"
#42731678
230 179,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 12:55
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 14:48
додаткова угода №1 по капремонту.PDF зміни до договору
30 вересня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 14:18
додатки до договору 1 від 25.08.2020.PDF зміни до договору
31 серпня 2020 14:16
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 16:27
дог1.PDF укладений
25 серпня 2020 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднення додатків до договору відповідно до ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: додатки до договору №1 від 25.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 230 179,88
UAH