Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50220000-3 (поточний ремонт залізничних колій на пр. №11)
Repair, maintenance and associated services related to railways and other equipment under the code of State Classifier 021:2015 50220000-3 (Current repair of railway tracks at the berth №11)
Очікувана вартість
4 670 255,55 UAH
UA-2020-07-30-000824-b 18494e2b5e594192bee7d2df03c3d706
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Біла Оксана Володимирівна

+380512507402 belaya@nik.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728444
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23
Контактна особа: Біла Оксана Володимирівна
+380512507402
belaya@nik.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Mykolaiv Branch of State Enterprise Ukrainian Sea Port Authority (Mykolaiv Sea Port Authority)
National ID: 38728444
Contact point: Bila Oksana Volodimirivna
+380512507402
belaya@nik.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 липня 2020 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 12:00
Очікувана вартість: 4 670 255,55 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 351,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 30 липня 2020 12:52
Enquiries until: 24 серпня 2020 12:00
Complaints submission until: до 30 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 вересня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 4 670 256 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 23 351 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50220000-3 (поточний ремонт залізничних колій на пр. №11)
Repair, maintenance and associated services related to railways and other equipment under the code of State Classifier 021:2015 50220000-3 (Current repair of railway tracks at the berth №11)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт залізничних колій на пр. №11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Current repair of railway tracks at the berth №11
CPV: 50220000-3
Період постачання: по 28 лютого 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору На підставі підписаного сторонами договору замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання оригіналу належним чином оформленого рахунку від учасника здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі 10% від загальної ціни цього договору. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства. Аванс 15 Банківські 10
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюється не пізніше 30 календарних днів з дати підписання акту (примірна форма №КБ-2в) і довідки (примірна форма №КБ-3), які підписані уповноваженими представниками замовника і учасника, на підставі отриманого замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від учасника. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства. Пiсляоплата 30 Календарні 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 вересня 2020
UA-2020-07-30-000824-b18494e2b5e594192bee7d2df03c3d706
Найменування закупівельника: Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728444
Місцезнаходження закупівельника: 54020, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 15:15
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «МОРБУДПРОЕКТ»: 1) перелік виявлених невідповідностей: довідка про наявність у субпідрядника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надана не учасником процедури закупівлі; копія аналогічного договору № 2712 від 18.07.2017 надана не в повному обсязі, а саме: відсутній додаток 7 до цього договору, що є його невід’ємною частиною. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1 Розділу ІІІ, п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації; п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати відповідну довідку про наявність у субпідрядника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання окремих послуг (перелік працівників із зазначенням ПІБ, посади та досвіду надання послуги), складену на фірмовому бланку учасника за підписом керівника учасника та засвідчену печаткою; надати копію аналогічного договору № 2712 від 18.07.2017 з додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами.

Документи

03 вересня 2020 12:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 вересня 2020 11:42
Електронний підпис
12 вересня 2020 11:40
додаток 7.pdf
11 вересня 2020 16:42
Працівники субп.pdf
02 вересня 2020 18:14
Електронний підпис
02 вересня 2020 18:10
16.Залучення субп.pdf
02 вересня 2020 18:10
15.Захист довкілля.pdf
02 вересня 2020 18:10
14.Щодо регістру субп.pdf
02 вересня 2020 18:10
13.Опит робіт субп.pdf
02 вересня 2020 18:10
13.Ліцензія субп.pdf
02 вересня 2020 18:09
9.2. Регистр.pdf
02 вересня 2020 18:09
9.1.Ліцензія.pdf
02 вересня 2020 18:09
12..Витяг ПДВ.pdf
02 вересня 2020 18:09
8.Стаття 17.pdf
02 вересня 2020 18:09
11.Наказ_ протокол.pdf
02 вересня 2020 18:09
10.Статут МБ 2019.pdf
02 вересня 2020 18:09
6.Лист санкції.pdf
02 вересня 2020 18:09
5.Гарантійний лист згода.pdf
02 вересня 2020 18:09
9.Дозвол документи.pdf
02 вересня 2020 18:09
4.Досвід.pdf
02 вересня 2020 18:09
9.3.Scan_QA-UA-8046_S1.pdf
02 вересня 2020 18:09
3.Технічне завдання.pdf
02 вересня 2020 18:09
1.Обладнання та МТЗ.pdf

Документи

03 вересня 2020 12:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 вересня 2020 10:33
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:33
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:31
Статут.pdf
03 вересня 2020 10:31
Рішення 1 2019.pdf
03 вересня 2020 10:31
Дозволи та ліцензія.pdf
03 вересня 2020 10:31
Дозвіл ТУКУРУЙ.pdf
03 вересня 2020 10:31
Витяг ПДВ Метпроект .pdf
03 вересня 2020 10:31
8. Довідка про санкції.pdf
03 вересня 2020 10:31
Ліцензія ТУКУРУЙ.pdf
03 вересня 2020 10:31
Лист від ТУКУРУЙ.pdf
03 вересня 2020 10:31
Договір оренди техніки.pdf
03 вересня 2020 10:31
Договір оренди крана.pdf
03 вересня 2020 10:31
Договір №108-В-РЕФ-19 .pdf
03 вересня 2020 10:31
Відгук.pdf
03 вересня 2020 10:31
Акти 108-В-РЕФ-19.2.pdf
03 вересня 2020 10:31
7. Довідка про об'єднання.pdf
03 вересня 2020 10:31
3. Довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МОРБУДПРОЕКТ

ТОВ "МЕТПРОЕКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" 4 625 000,00
UAH
4 625 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 10:33
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:33
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:31
Статут.pdf
03 вересня 2020 10:31
Рішення 1 2019.pdf
03 вересня 2020 10:31
Дозволи та ліцензія.pdf
03 вересня 2020 10:31
Дозвіл ТУКУРУЙ.pdf
03 вересня 2020 10:31
Витяг ПДВ Метпроект .pdf
03 вересня 2020 10:31
8. Довідка про санкції.pdf
03 вересня 2020 10:31
Ліцензія ТУКУРУЙ.pdf
03 вересня 2020 10:31
Лист від ТУКУРУЙ.pdf
03 вересня 2020 10:31
Договір оренди техніки.pdf
03 вересня 2020 10:31
Договір оренди крана.pdf
03 вересня 2020 10:31
Договір №108-В-РЕФ-19 .pdf
03 вересня 2020 10:31
Відгук.pdf
03 вересня 2020 10:31
Акти 108-В-РЕФ-19.2.pdf
03 вересня 2020 10:31
7. Довідка про об'єднання.pdf
03 вересня 2020 10:31
3. Довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕТПРОЕКТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
15 вересня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій