Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для сміття
Очікувана вартість
199 911,00 UAH
UA-2020-07-30-000762-b e2e33c0b7b474de9a6a3ef7637e10807
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борець Людмила Василівна

+380434427324 zlszbit16@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: орган місцевого самоврядування Слободо Шаргородська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 13326759
Місцезнаходження: 23505, Україна , Вінницька обл., село Слобода Шаргородська, вулиця Першотравнева 13
Контактна особа: Борець Людмила Василівна
+380434427324
zlszbit16@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 12:36
Очікувана вартість: 199 911,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 шт
Контейнери для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23505, Україна, Вінницька область, Шаргородський район, с. Слобода - Шаргородська вул. Першотравнева,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється після фактичного отримання Товару Покупцем у термін 10-ти робочих днів від дати підписання договору,але не пізніше 30 банківських днів від дати отримання Товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 13:38
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ З ДОДАТКАМИ.docx
30 липня 2020 13:38
ОГОЛОШЕННЯ ТА СПЕЦИФІКАЦІЯ.docx
30 липня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 13:38
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ З ДОДАТКАМИ.docx
30 липня 2020 13:38
ОГОЛОШЕННЯ ТА СПЕЦИФІКАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-30-000762-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНМАШ", Код ЄДРПОУ:42474873
Дата подання: 14 серпня 2020 17:03
Скарга стосовно надання статусу Переможця
За результатами проведених торгів із закупівлі UA-2020-07-30-000762-b (Контейнери для сміття, 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску), Учасник ФОП Онищенко Анна Миколаївна була обрана як переможець. З цим рішеннямми категорично погодитися не можемо в силу наступних фактів. Учасник допустив при подачі пропозиції помилки, що відповідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», які є причиною для відхилення тендерної пропозиції, а саме:

В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель в «Вимогах до кваліфікації учасників» Замовником зазначено наступне, що «Учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до закінчення терміну подання пропозиції, встановленого Замовником копію Свідоцтва про державну реєстрацію(для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей» . Заміст Виписки був наданий Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- В Витягу з реєстру платників єдиного податку (дата витягу вказана 25.06.2018р), зазначені види діяльності, які не відповідають видам діяльності за якою ФОП має право здійснювати при виготовленні контейнерів. Також в Витягу з реєстру платників податку вказана тільки податкова адреса суб’єкта господарювання, впровадження господарської діяльністю не зазначено. Це свідчить, що місце проведення господарської діяльності відсутнє. За Витягом з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців місце проживання Київська обл., м.Боярка, вул.Шевченко, 143. Якщо були зміни в реєстраційних документах у ФОП то це повинно бути підтверджено Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців як і вимагалося в вимогах Замовника (Виписка це результат реєстраційної дії, коли відбувається зміна відомостей, які перебувають на обліку в державних органах. Зміна видів економічної діяльності, місцезнаходження чи місця реєстрації тощо). Довідка про взяття на облік платника податків повинна надаватися з змінами видів господарської діяльності . Бо за наданої довідкою про взяття на облік платника податків даний Учасник не має проводити дану закупівлю.

ФОП Онищенко А.М надала на фарбу сертифікат якості без висновку державної санітарно-епідеміологічної служби . У ФОП не має підтвердження гігієнічних підстав на використання фарб, та підтверджень сфери її використання та відповідності встановленим медичним та екологічним критеріям безпеки.

Замовником було вказано, що на товар повинна була надаватися гарантій термін не менше 1 року. В паспорті якості на товар не зазначений такий показник, як гарантійний термін на товар.

Просимо переглянути своє рішення стосовно статусу переможця та відмінити рішення Замовника про обрання переможцем ФОП Онищенко Анна Миколаївна з питання невідповідності тендерної пропозиції ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 серпня 2020 16:41
У К Р А Ї Н А
СЛОБОДО – ШАРГОРОДСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ШАРГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
С.Слобода-Шаргородська вул. Першотравнева,13
23505 телефон (8-04344) 2-73-24 Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 13326759
radaslob@ukr.net
17.08.2020 №306

Відповідь на скаргу від ТОВ "УКРІНМАШ" по закупівлі
UA-2020-07-30-000762-b «Контейнери для сміття»
1) В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель в «Вимогах до кваліфікації учасників» Замовником зазначено наступне, що «Учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до закінчення терміну подання пропозиції, встановленого Замовником копію Свідоцтва про державну реєстрацію(для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей» . Замість Виписки був наданий Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Закон України про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань трактує поняття виписки з ЄДР як документу в електронній або паперовій формі, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій та містить відомості про юридичну особу (чи її окремий підрозділ), фізичну особу-підприємця. Тобто виписка – це результат реєстраційної дії.
Документ, який може замінити виписку, тобто містить відомості, актуальні на даний час, і які відсутні у Виписці, і є витягом. Закон розуміє останній як документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з ЄДР, які є актуальними на момент формування витягу
ФОП Онищенко А.М. у зв`язку з розширенням своєї діяльності вносила зміни (зокрема видів економічної діяльності), тому надала актуальний розгорнутий Витяг з усіма видами економічної діяльності.
Тобто і Виписка,і Витяг містить відомості про юридичну особу чи ФОПа, яка утворились внаслідок реєстраційної дії, і підтверджують законність її діяльності.

2) В Витягу з реєстру платників єдиного податку (дата витягу вказана 25.06.2018р), зазначені види діяльності, які не відповідають видам діяльності за якою ФОП має право здійснювати при виготовленні контейнерів. Також в Витягу з реєстру платників податку вказана тільки податкова адреса суб’єкта господарювання, впровадження господарської діяльністю не зазначено. Це свідчить, що місце проведення господарської діяльності відсутнє. За Витягом з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців місце проживання Київська обл., м.Боярка, вул.Шевченко, 143. Якщо були зміни в реєстраційних документах у ФОП то це повинно бути підтверджено Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців як і вимагалося в вимогах Замовника (Виписка це результат реєстраційної дії, коли відбувається зміна відомостей, які перебувають на обліку в державних органах. Зміна видів економічної діяльності, місцезнаходження чи місця реєстрації тощо). Довідка про взяття на облік платника податків повинна надаватися з змінами видів господарської діяльності . Бо за наданої довідкою про взяття на облік платника податків даний Учасник не має проводити дану закупівлю.
Витяг з реєстру платників єдиного податку надається Замовнику для підтвердження про взяття на облік платника податків.
ФОП Онищенко А.М. надала Витяг від 25.06.2018р, в якому вказано групу та ставку платника єдиного податку.
Види господарської діяльності, які дають нам право брати участь в даній закупівлі, прописані в актуальному Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємств.

Прикріплюємо додатково оновлений Витяг з реєстру платників єдиного податку з видами економічної діяльності, які дають право брати участь в даній закупівлі.
У Витягу з реєстру платників податку вказана податкова адреса ФОП Онищенко А.М.
В Витягу з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств вказана адреса провадження діяльності.
Згідно законодавства, «якщо підприємець – платник єдиного податку планує здійснювати діяльність у заздалегідь не визначених місцях (надання послуг, торгівля на виставках, ринках), то у графі «Область, район, населений пункт» поля 6 «Місце провадження господарської діяльності» Заяви зазначається: «Надання послуг на території України» та/або «Торгівля на території України». При цьому інші графи поля 6 Заяви не заповнюються».
У ФОП Онищенко А.М. види діяльності дозволяють не вказувати місце провадження діяльності, оскільки це он-лайн послуги, різні міста України, он-лайн торгівля, а обладнання і матеріально-технічна база для виробництва орендовані (про що надається довідка).
3) ФОП Онищенко А.М надала на фарбу сертифікат якості без висновку державної санітарно-епідеміологічної служби . У ФОП не має підтвердження гігієнічних підстав на використання фарб, та підтверджень сфери її використання та відповідності встановленим медичним та екологічним критеріям безпеки.
Згідно тендерної документації необхідно надати:
«документи що підтверджують відповідність товару державним стандартам. Документи про якість ( сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, висновок державної санітарно-епідеміологічної служби) встановлені діючим законодавством.»
ЗАМОВНИК надав право вибору УЧАСНИКАМ надати документ, підтверджуючий якість товару : або сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби.
ФОП Онищенко А.М. надала паспорт якості на товар та сертифікат якості на грунтівку і метал від постачальника.
4) Замовником було вказано, що на товар повинна була надаватися гарантій термін не менше 1 року. В паспорті якості на товар не зазначений такий показник, як гарантійний термін на товар.
ФОП Онищенко А.М. в паспорті якості на першій сторінці прописала: рік виготовлення 2020, термін гарантії 12 міс.
У довідці про відповідність технічним, якісним і кількісним характеристикам ця інформація також продубльована:
«Гарантійний термін на товар не менше 1 року.
ФОП Онищенко А.М. зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації»
Вважаємо, що вказані Вами зауваження є не критичними, надаємо Вам роз`яснення і прикріплюємо підтверджуючі документи.
ФОП Онищенко А.М. запропонувала найбільш економічно вигідну пропозицію, яка зекономить приблизно 64 000 тис. грн. бюджетних коштів, від початкового бюджету даної закупівлі з додержанням всіх вимог тендерної документації.
Бажаємо Вам успіхів у наступних тендерах.
З повагою
Голова Слободо – Шаргородської сільської ради Л.В. Гуменюк

Документи подані скаржником

14 серпня 2020 17:03
Скарга Укрінмаш.pdf

Документи

17 серпня 2020 16:41
Відповідь
17 серпня 2020 16:41
Витяг
17 серпня 2020 16:41
Довідка
17 серпня 2020 16:41
Виписка
17 серпня 2020 16:41
Довідка

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Онищенко Анна Миколаївна 178 500,00
UAH
135 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНМАШ" 154 190,00
UAH
144 890,00
UAH
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 161 415,00
UAH
144 891,00
UAH
Документи
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" 173 400,00
UAH
145 000,00
UAH
Документи
ПРАТ "ЗАВОД "НЕВА" 191 250,00
UAH
191 250,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 11:26
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:25
Технічний паспорт.pdf
10 серпня 2020 11:25
Сертифікат якості.pdf
10 серпня 2020 11:25
Сертифікат на сталь.pdf
10 серпня 2020 11:25
Протокол №1 Укрінмаш.pdf
10 серпня 2020 11:25
Проєкт договору.pdf
10 серпня 2020 11:25
Копія Статуту.pdf
10 серпня 2020 11:25
Довідка ст 17 ч2.pdf
10 серпня 2020 11:25
Довідка ст 17 п6.pdf
10 серпня 2020 11:25
Довідка ст 17 п13.pdf
10 серпня 2020 11:25
Довідка ст 17 п 5.pdf
10 серпня 2020 11:25
Довідка ст 17 п 12.pdf
10 серпня 2020 11:25
Довідка про санкції.pdf
10 серпня 2020 11:25
Довідка про матеріали.pdf
10 серпня 2020 11:25
Довідка про гарантію.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 10:02
Електронний підпис
07 серпня 2020 09:57
цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 09:57
Сертифікати нові.pdf
07 серпня 2020 09:57
договір.pdf
07 серпня 2020 09:57
довідка логотип.pdf
07 серпня 2020 09:57
Витяг з ЄДР.pdf
07 серпня 2020 09:57
21Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 11:43
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:42
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:42
ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПДВ.PDF
10 серпня 2020 11:42
Document_USR_1004981444.rtf
10 серпня 2020 11:42
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
10 серпня 2020 11:42
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 10082020.pdf
10 серпня 2020 11:42
ЛИСТ-ПОЯСНЕННЯ.pdf
10 серпня 2020 11:42
Зразок паспорта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Онищенко Анна Миколаївна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНМАШ"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

ПрАТ "Барський машинобудівний завод"

ПРАТ "ЗАВОД "НЕВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Онищенко Анна Миколаївна
#3113406120
Переможець 135 000,00
UAH
13 серпня 2020 11:08

Документи

13 серпня 2020 11:08
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:03
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Онищенко Анна Миколаївна
#3113406120
135 000,00
UAH
Документи

Документи

13 серпня 2020 11:08
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:03
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 10:20
договір укладений
20 серпня 2020 10:07