Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту через річку Мурафа на км 352+974 автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю), Вінницька область
Очікувана вартість
21 400 000,00 UAH
UA-2020-07-30-000543-a 2fb793f8e587467291255a4bea6ccef2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрембіцький Віталій

+380432671305 tendersadvin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А
Контактна особа: Стрембіцький Віталій
+380432671305
tendersadvin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 15:58
Очікувана вартість: 21 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 107 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 107000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно з тендерною документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт мосту через річку Мурафа на км 352+974 автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю), Вінницька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за надання послуг (виконання робіт) Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт протягом 25 банківських днів Пiсляоплата 25 Банківські 80
Виконання робіт Остаточний розрахунок 20% - по завершенню надання усіх послуг (виконання усіх робіт) на об’єкті протягом 25 банківських днів. Пiсляоплата 25 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-12-000004 ● 039cb8fdb4dd4b21b9e3cf64e7b9bfc9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2021 13:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

11.02.2021 № 59

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 25.01.2021 №003100-18/866-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.02.2021 №59
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-30-000543-a 30.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються відомості один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Разом з тим, діючим законодавством не встановлено чітких вимог до тендерної документації про надання підтвердження щодо наявності у учасника процедури закупівлі антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Крім того, ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації визначена вимога до тендерної пропозиції, в тому числі інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». З огляду на викладене, вважаємо, що Служба автомобільних доріг у Вінницькій області виконала вимоги ст.ст. 17, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім того Служба автомобільних доріг у Вінницькій області внесла у наступні тендери вимогу, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), повина мати антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).

2021-03-05 12:38:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 20 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" 21 385 000,00
UAH з ПДВ
21 385 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОСТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 21 399 000,00
UAH з ПДВ
21 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 17:09
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:08
Протокол 19.pdf
25 серпня 2020 17:08
Довідки щодо Статті 17.pdf
25 серпня 2020 17:08
Довідка з МВС.pdf
20 серпня 2020 12:20
Електронний підпис
13 серпня 2020 19:13
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:56
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:56
9. Фінансова звітність.pdf
13 серпня 2020 18:56
29. Витяг.pdf
13 серпня 2020 18:56
28. Копія Статуту.pdf
13 серпня 2020 18:56
27. Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2020 18:56
25. Cертифікат ISO.pdf
13 серпня 2020 18:56
22. Довідка про Санкції.pdf
13 серпня 2020 18:56
18. Проект Договору.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 17:23
виписка по рахунку.pdf
12 серпня 2020 17:23
Досвiд_520 101_М-12_Акти.pdf
12 серпня 2020 17:23
Працiвники_Штатнi.pdf
12 серпня 2020 17:23
Фiнансовi документи.pdf
12 серпня 2020 17:23
довiдка покриття.pdf
12 серпня 2020 17:23
Тендернi документи.pdf
12 серпня 2020 17:23
Досвiд_520 101 М-12_Вiдгук.pdf
12 серпня 2020 17:23
Досвiд_Довiдка.pdf
12 серпня 2020 17:23
Працiвники_Сумiцниство.pdf
12 серпня 2020 17:23
Працiвники_Довiдка.pdf
12 серпня 2020 17:23
Досвiд_520 101_М-12_Договiр.pdf
12 серпня 2020 17:23
20309 МОСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ p7s.7z
12 серпня 2020 17:23
Лабораторiя_Довiдка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"

ТОВ "МОСТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#38055234
Переможець 21 385 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 15:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 11:44

Вимога про усунення невідповідностей

Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ": Згідно Додатку 1.5 Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" надало інформацію про аналогічні договори, вказавши не вірні дати укладання договорів (16.09.2020 року). Тендерний комітет повідомляє ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ", що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#38055234
21 385 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 08:49
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 14:57
44) ду 3 до дог 145 20-К.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 14:57
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 16:21
44)Договір № 145 20-К.pdf укладений
01 вересня 2020 16:21

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 вересня 2020 16:52
3 000 000,00 UAH UA308201720343280001000008018
САД у Вінницькій області
UA978201720355309013338055234
ТОВ "Будiвельне управлiння механiзацiї
Оплачений
21 грудня 2020 16:25
266 310,25 UAH UA308201720343280001000008018
САД у Вінницькій області
UA193808050000000026004362076
ТОВ "Будiв.управлiння механiзацiї"
Оплачений
24 грудня 2020 11:32
1 035 755,04 UAH UA308201720343280001000008018
САД у Вінницькій області
UA193808050000000026004362076
ТОВ "Будiв.управлiння механiзацiї"
Оплачений
28 грудня 2020 11:42
4 042 342,30 UAH UA308201720343280001000008018
САД у Вінницькій області
UA193808050000000026004362076
ТОВ "Будiв.управлiння механiзацiї"
Оплачений
29 грудня 2020 14:19
3 824 019,68 UAH UA308201720343280001000008018
САД у Вінницькій області
UA193808050000000026004362076
ТОВ "Будiв.управлiння механiзацiї"
Оплачений
29 грудня 2020 19:16
216 335,54 UAH UA308201720343280001000008018
САД у Вінницькій області
UA193808050000000026004362076
ТОВ "Будiв.управлiння механiзацiї"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Статті ІІІ Договору викласти в наступній редакції:: Ціна цього Договору становить: 19 407 594,14 грн , (Дев’ятнадцять мільйонів чотириста сім тисяч п’ятсот дев’яносто чотири, 14 грн.), в т.ч. ПДВ складає 3 234 599,02 грн., за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та/або інших джерел фінансування., з них на 2020 рік 12 384 762,81 грн., (дванадцять мільйонів триста вісімдесят чотири тисячі сімсот шістдесят дві грн., 81 коп.), на 2021 рік 7 022 831,33 грн., (сім мільйонів двадцять дві тисячі вісімсот тридцять одна, 33 грн.). Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів державного та місцевого бюджетів відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (розпоряджень Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій), що буде визначатися додатковими угодами.
Номер договору про закупівлю: 145/20-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 407 594,14
UAH (в тому числі ПДВ 3 234 599,02 UAH)