Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху на вул.Газова, 10 у м.Львові
Очікувана вартість
697 624,00 UAH
UA-2020-07-29-009582-c 0ceaeba6277e48009b8588dc3ad3db73
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 23:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 15:38
Очікувана вартість: 697 624,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів міського бюджету м.Львова та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії. У разі своєчасного та якісного виконання робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху на вул.Газова, 10 у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підряднику перераховується аванс у розмірі частки співфінансування зазначеної у п. 2.1 Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу Аванс 90 Календарні 10
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 10 Календарні 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 23:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 23:55
dodatok_2_-договір.doc
29 липня 2020 23:55
dodatok_1_тех_вим.doc
29 липня 2020 23:55
ДКТ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАНЬКІВ ЛЮБОМИР БОГДАНОВИЧ" 560 000,00
UAH з ПДВ
549 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРАНТ 101" 561 000,00
UAH з ПДВ
549 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОКСІС ГРУП" 598 551,60
UAH з ПДВ
549 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" 650 000,00
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "АМІРА Т.Ч.Ч.К." 621 449,00
UAH з ПДВ
621 449,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 15:02
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:02
тех вимоги вул. Газова.pdf
11 серпня 2020 15:02
Паспорт і код.pdf
11 серпня 2020 15:02
Ліцензія ФОП Маньків.pdf
11 серпня 2020 15:02
Дозвіл Держпраці.pdf
11 серпня 2020 15:02
Довідка працівники.pdf
11 серпня 2020 15:02
Довідка МТБ.pdf
11 серпня 2020 15:02
Гарантійний лист.pdf
11 серпня 2020 15:02
Витяг з ЄДРПОУ.zip
11 серпня 2020 15:02
Витяг ЄП.pdf
11 серпня 2020 15:02
Витяг ЄП завірений.pdf
11 серпня 2020 15:02
Виписка з ЄДР.pdf
11 серпня 2020 15:02
Виписка з ЄДР завірена.pdf
11 серпня 2020 15:02
dodatok_2_-договір.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 15:55
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:07
Техпаспорт КАМАЗ.pdf
11 серпня 2020 15:07
Ліцензія РОКСІС ГРУП.PDF
11 серпня 2020 15:07
Дозвіл РОКСІС ГРУП.PDF
11 серпня 2020 15:07
Договір вул.Газова.PDF
11 серпня 2020 15:07
Довіреність.PDF
11 серпня 2020 15:07
Гарантійний лист.PDF
11 серпня 2020 15:07
Витяг з реєстру ПДВ.PDF

Публічні документи

11 серпня 2020 09:51
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:39
вих № 07,08,2 лист-згода.PDF
10 серпня 2020 10:39
відгук 02.10.PDF
10 серпня 2020 10:39
Договір аналог..pdf
10 серпня 2020 10:39
вих 06,08,2 працівники.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАНЬКІВ ЛЮБОМИР БОГДАНОВИЧ"

ТОВ "ГАРАНТ 101"

ТОВ "РОКСІС ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"

ПП "Аміра"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАНЬКІВ ЛЮБОМИР БОГДАНОВИЧ"
#2822105313
Переможець 549 500,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 22:17

Документи

14 серпня 2020 22:16
Електронний підпис
14 серпня 2020 22:15
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 22:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАНЬКІВ ЛЮБОМИР БОГДАНОВИЧ"
#2822105313
549 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2020 22:16
Електронний підпис
14 серпня 2020 22:15
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 15:32
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 21:30
ДД_3_80.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 21:02
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 16:42
ДД2.pdf зміни до договору
06 січня 2021 16:41
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 09:01
ДД1.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 09:00
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 21:28
Договір.pdf укладений
04 вересня 2020 21:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.5 част. 5 статті 41 Закону – погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку, а саме: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю із 549 500,00 грн. без ПДВ до 488 117,00 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 71 к/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «03.09.2020 – 18.12.2020» на «03.09.2020 – 2020 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 71 к/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 част. 5 статті 41 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору із 488 117,00 грн. без ПДВ до 469 559,00 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 71 к/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/80
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 469 559,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)